תכנית אב של יצירת ספרות ובידור אינטראקטיבי
Southern Taiwan University of Science and Technology
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Tainan, הרפובליקה הסינית
שפות
בקש מידע
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
תכנית מאסטר בריאת ספרות ובידור אינטראקטיבי (לימד אנגלית)
רקע ההקמה
1. שיפור עיצוב טייוואן זכה אישור בינלאומי
בין עידן כלכלת ידע, יותר ויותר חברות מוצלחות כבר העבירו משאבי ארגון מייצור המוני לעיצוב וחדשנות ייחודיים. לשיפור תחרות בשוק, הגדלת נפח מכירות ורווחיות והימנעות מלחמה במחיר נמוך, ממשלת טייוואן וחברות מודעת מאוד כבר דגל את מושג הערך המוסף עיצוב אגרסיווי. תעשיית עיצוב טייוואן זכתה בפרסים 450 ב 4 פרסים עיצוב הבינלאומי גדולים ביפן G-מארק, IDEA ארה"ב, גרמניה אם וreddot, כולל 10 פרסים העליונים מאז 2003. עיצוב תעשיית טייוואן אף זכה בפרסים 65 בגרמניה אם תחרות עיצוב בשנת 2006, מצוין יפן וקוריאה והדירוג הבא השני לארח המדינה גרמניה וציפוי באסיה. זה מוכיח מעצבי טייוואן כבר הגיעו לרמה בינלאומית עליונה וגם "עיצוב" היא מגמה שטייוואן חייב להמשיך פיתוח.
2. מול תחרות בינלאומית, תעשיית עיצוב טייוואן חייבת לחפש פריצת דרך
מול תחרות בינלאומית, תעשיית עיצוב טייוואן חייבת לפתח בינלאומית מעבר לאי טייוואן. מעצבי טייוואן יכולים להתפתח מ" היבואן עיצוב "המייצג את לומד לעיצוב" יצואן עיצוב ", מדריך עיצוב. למרות שזה לא אומר שמעצבים של טייוואן יכולים להחליף מדינות מתקדמות ", מודל העיצוב הייחודי שפותח מההיסטוריה פיתוח הכלכלי טייוואן יכולה להיות מופת למדינות עולם 3.
3. תכונות ותחרות של מכללה לעיצוב ספרות
הקמת המכללה לעיצוב ספרות תואמת את "תוכן דיגיטלי" כגון שידור ספרתי, אסתטיקת התרבות, תעשיית הבידור, דרישות עיצוב אמנויות וספרות למידה ופיתוח נגזר מאינטרנט וטכנולוגיה דיגיטלית במאה ה -21 כלהגשים את מטרת החינוך של טיפוח כל יכול כשרונות מנהיגות, מעצבי ספרה של חזון הבינלאומי וכדי להתאים את מדיניות פיתוח לאומית ודרישות תעשייה ולספק את דרישות חיים ספרות ראש ממשלה. ממציאי המכללה "טווח בינוני וארוך תכנית הפיתוח" כפוף "לטווח חינוך פרשת תכנית פיתוח בינוני וארוך" בכל שנה כדי לתכנן את תכנית הפיתוח במכללה במשך 5 השנים הבאות. מטרות פיתוח עתידני במכללה הן כמו בפעולות הבאות:
1. לטפח כשרונות מנהיגות כל יכולים אינטגרטיבית העומדים בעידן ספרתי; לספק תכנון ועיצוב כשרונות מקצועיים בחיים איכותיים דיגיטליים עתידני
2. שילוב משאבי אנוש סגל ולספק שירות ערך מוסף; לבדוק את הפלטפורמה למחקר תאוריה אקדמית ויישום בפועל
3. להרחיב מתקני מכללה ולבנות תכונות מכללה; לאפיין את הנחישות לשילוב דיגיטלי
4. לפתח שיתוף פעולה בינלאומי ולתקשר עם פלטפורמות מטבע בינלאומיות; להקים מכללת עיצוב מנהיגות בינלאומית
סקירת מושג תכנון
1. תוכניות אב אנגלית-הוראת ייזום בכל מחלקה
כל מחלקה יש תכנית התואר שני העצמאי משלו (חוג של מידע תקשורת, עיצוב תקשורת חזותי, ומולטימדיה ובידור מדע) עם הישג מצוין. בשל הסיבות הבאות, תוכניות אב אנגלית-הוראה עדיין לא יכולות להיות יזם בכל מחלקה:
1.) כמו כל מחלקה חסרת אנגלית-מלמד מרצים, שאי אפשר להציע קורסי אנגלית-הוראה מספיק. כל מרצה ופרופסור כבר היה די הרבה עומס עבודה. אם מכון בוגר עצמאי הוקמו, זה יגרום עומס עבודה עצום לחברי סגל.
2.) הקמת מכון בוגר אנגלית-הוראה עצמאית לא יכול ליצור דמויות מושכות תלמידים להירשם.
3.) אנחנו מתכננים כך להקים מכללת אנגלית-הוראה על ידי שילוב המומחיות של כל חברי הסגל כדי ליצור קורסים חדשניים העומדים במגמת ספרות.
2. הרצאות והוראה על ידי תמיכה הדדית
כל חברי הסגל יתכננו הוראה על פי העיקרון של "הרצאות הדדיות", כגון קורס קול מוסיקה ומוסיקה יהיה לשתף הרצה על ידי שני מרצים כלהגיע תמיכה הדדית.
3. מכון בוגר מקצועי לסטודנטים בינלאומיים
בוגר אנגלית-הוראה זו יהיה עצמאי. כל הקורסים כפופים לתקנות של שני משרד חינוך ואוניברסיטת דרום טייוואן לאפשר לסטודנטים לקבל הסמכת תעודת סיום אנגלית. מכון בוגר זה יהיה לגייס סטודנטים בינלאומיים שמתעניינים בעיצוב ולהתחיל פרויקט שיתוף פעולה הודאה בינלאומי.
4. כל הקורסים זמינים לסטודנטים במחלקות 3
מכון בוגר דוברי אנגלית זה גם יספק קורסים סלקטיבית לסטודנטים במחלקות 3 הנוכחיות להגדיל הרשמה סטודנט וגם ליצור חליפין בין סטודנטים זרים והמקומיים כדי לשפר את יעילות הלמידה של תלמידים ולהרחיב את הסיכוי בינלאומי.
5. ניצול מתקנים מקצועיים הנוכחיים
בנוסף לדרישות בסיסיות במחשב מספק, מתקנים מקצועיים אחרים יינתנו על ידי כל מחלקה להגדיל את שיעור שירות.
סקירת תוכן תכנון
(1) קורסים: תכנית התואר שני ביצירת ספרות ו( הוראה מלאה אנגלית) אינטראקטיבית בידור
יחידה (2) אירוח: מחלקה לעיצוב תקשורת חזותית, בוגר מכון לעיצוב ספרות
(3) הרשמה סטודנט: תלמידי חוץ (בעיקר מתעניינים בעיצוב)
(4) זיכויי סיום: 36 נקודות זכות (כולל עבודה או יצירה עובדת 6credits)
(5) מטרה: טיפוח כשרון ספרות עידן כל יכול והגברת תחרות ולעליונות בינלאומיות של המכללה
(6) תוכן קורס:
קורסים במכון בוגר קטגוריות ל4 מודולים עיקריים: 「מודול תיאורית העיצוב」, 「מוסיקה ומודול צליל אפקט」, 「מודול פרסומת והתעמולה」 「מודול עיצוב המולטימדיה」,. תכני קורס הם החליטו על ידי חברי סגל בכל מחלקה.