תואר שני בתקשורת ושיווק עתידי במדריד
GBSB Global Business School
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Madrid, ספרד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
9 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 7,750
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
תגובה COVID-19:
אל תדחו את תכניות הלימוד שלכם. התחל את המסע החינוכי שלך בהירשם לקמפוס המקוון שלנו והגיע לברצלונה או למדריד בסתיו או בחורף. למידה מעורבת זמינה לצריכה של יולי ואוקטובר.
מדוע מאסטר בתקשורת ושיווק עתידי במדריד
למד תקשורת ושיווק עתידי בבית ספר למנהל עסקים בו "דיגיטל" הוא בבסיסו. GBSB Global הוא המוסד ההשכלה הגבוהה היחיד בספרד שהוסמך על ידי מיקרוסופט כמובילה בתחום החינוך הדיגיטלי.
תיאור התוכנית
התוכנית לתואר שני בתקשורת ושיווק עתידי במדריד מלמדת את התלמידים את הדרכים היעילות ביותר לתכנון ולהשקת קמפיין תקשורת ושיווק רב-ערוצי משולב שיצליח היום בכל רחבי השווקים הגלובליים. מאסטר זה בתקשורת שיווק במדריד משלב תורות בתחומי המנהיגות, האסטרטגיה העסקית הגלובלית, שיווק דיגיטלי וחדשני, תקשורת מותגים, כמו גם מחקר טרנד וניתוח שוק.
המאסטר בתקשורת שיווקית בתוכנית מדריד כולל גם מודול אינטראקטיבי, "שיווק אסטרטגי ומדיה משחק סימולציה", שבו התלמידים יש הזדמנות ליישם מיומנויות קבלת החלטות אסטרטגיות סימולציה עסקית בעולם האמיתי לקראת האתגרים של תעשיית השיווק. התלמידים ילמדו גם את השיטות הטובות ביותר למינוף דוא"ל וניתוח מדיה חברתית ועוד כדי לבנות מותג ועסק.
עובדות מפתח
- משך התוכנית - 9 חודשים
- שפת התוכנית - אנגלית
- - אוקטובר, ינואר, אפריל / שנה
- לוח זמנים - אינטנסיבי, ערבים
- מיקום - מדריד, ספרד
עיקרי התוכנית
- מובילה בתחום החינוך הדיגיטלי בספרד.
- סגל עם ניסיון תקשורת ושיווק.
- סטודנטים מ - 70 ארצות שונות.
- מספר ביקורים בחברה וידע מעשי.
- מתודולוגיה להוראת למידה.
תכנית לימודים
- שיווק עתידי
- שיווק של חידושים
- תכנון ופרסום בתקשורת
- מדיה חברתית ויחסי ציבור
- Agile יסודות: Scrum, Kanban, Lean ו- XP
- שיווק אסטרטגי משחק סימולציה עסקית
- פיתוח פרויקטים ומימון
- הכישורים הרוחביים של מנהיגים גלובליים
- פרויקט מאסטר קפיצי: פרויקט קבוצתי מעשי שבו התלמידים מבצעים ניתוח ארגוני או ביקורת, מחקר מקרה או מחקר מקורי בנושא ספציפי של עניין.
מטרות התוכנית
- הפיכת תלמידים למנהיגים עתידיים של עולם העסקים על ידי מתן ידע רלוונטי שניתן ליישם על שיווק ותקשורת.
- לספק את תוכנית הלימודים הרלוונטית ביותר שישלב את החידושים ביותר ואת הידע המעשי כפי מיושם על שיווק ותקשורת.
- למדו את התלמידים כיצד להיות מקבלי החלטות מוצלחים על ידי חשיפתם לדוגמאות מהעולם באמצעות ביקורים בתעשייה, מצגות חברה, טיולים ברחבי העולם ועוד.
- לפתח הבנה מעמיקה יותר של שיווק אסטרטגי, תקשורת שיווקית משולבת, תפקיד מחקר שיווקי ותקשורת מדיה חדשה.
- הכינו תלמידים לשווקים תחרותיים בעולם עם חינוך המתמקד בפרספקטיבה עסקית גלובלית ומודעות תרבותית.
- לספק חינוך עם פילוסופיה חזקה מוטבע האתיקה העסקית הקיימות.
למה GBSB Global ?
- הספר העסקי היחיד בספרד עם הסמכה בינלאומית מ ASIC.
- הספר הראשון והיחיד הרשמי של Microsoft בספרד, מוכר על ידי מיקרוסופט כמובילה בתחום החינוך הדיגיטלי, ומספק לסטודנטים את חווית הלמידה המתקדמת ביותר מהיום הראשון.
- בית הספר הרשמי של Microsoft Showcase.
- בית הספר רק עסקים בברצלונה ומדריד עם מעמד של מרכז ACCA מחשב מבוסס בחינת.
- חברה במועצת ההסמכה של בתי ספר ותוכניות עסקים (ACBSP), ארה"ב.
- נרשם כאחד בתי הספר הטובים ביותר באירופה על ידי MYBS (המוח שלך עסקים הספר).
- מוכר כמנהיג בחינוך גלובאלי על ידי מגזין ניוזוויק.
- מדורגת מס '1 באירופה במדריך של בתי הספר לקיימות.
- חבר רשמי של המועצה האירופית לחינוך עסקי (ECBE).
- זוכה חוזרת ונשנית בתחרות מקרה אתיקה עסקית בינלאומית, ארה"ב.
- גיוון עולמי | סטודנטים מ -70 מדינות ופקולטות מ -20 מדינות.
- התמקדות בחדשנות משיטות הוראה, קורס קורסים וסדנאות לסביבה חינוכית דיגיטלית מלאה, כולנו עוסקים בחדשנות ובקידום סטטוס מאתגר.
- הזדמנויות לפיתוח תעסוקתי וקריירה | ידע ומיומנויות מעשיות, ייעוץ בקריירה ומפגשי אימון פרטניים.
אפשרויות קריירה
גלה הזדמנויות חדשות בתחום הקריירה בתחום התקשורת השיווקית עם המאסטר בתקשורת ושיווק עתידי במדריד.
תכנון אירוע
תכנון אירועים הוא מקצוע מוכווני-אדם, שבו הכישורים המתקדמים בתחום התקשורת והשיווק הם הכרח. מתכנני האירוע חייבים לעבוד עם לקוחותיהם - בין אם מדובר בתאגידים גדולים או במפלגות פרטיות - כדי לפתח חזיונות יצירתיים שלהם עם מגבלות על זמן וכסף. שדה זה דורש רמה גבוהה של מיומנויות בינאישית עם כל רמות הניהול, כמו גם טקטיקות משא ומתן וחשיבה מכוונת מועד.
יחסי ציבור
אנשי מקצוע העובדים ביחסי ציבור חייבים להיות מסוגלים לנהל ולשפר את הדימוי של חברה או לקוח פרטי. משמעות הדבר היא באמצעות קמפיין שיווקי משולב כדי לשפר את המיתוג, העברת הודעות ומיקום השוק של החברה או הרעיון. תפקידים כאלה דורשים מיומנויות מתקדמות בדיבור, כתיבה, משא ומתן וניהול משברים.
מדיה דיגיטלית
קריירה מדיה דיגיטלית כרוך ניצול אתרי חדשות, ערוצי רשת חברתית וטכנולוגיה דיגיטלית כדי לקדם את סדר היום של מותג או מושג. אנשי מקצוע כאן חייב להיות מיומנויות תקשורת מעולה, הבנה עמוקה של שיווק דיגיטלי חייב להיות בקיאים מבחינה טכנולוגית. קריירה כאן לשלב היבטים של עיתונאות, מדיה חברתית, ניתוח, יוזמות שיווק, מחקר ועיצוב חזותי.
ניתוח שוק ניתוח
ניתוח שוק מחקר אחראי על שיפור המוצר או השירות, קידום לשווקים חדשים או מיקוד של בסיס צרכנים חדש. תוצאות כאלה מושגות על ידי מחקר שוק קפדני, פילוח צרכנים והפצת שאלונים, סקרים ושיטות אחרות של משוב על מותגים צרכנים.
משאבי אנוש
אנשי משאבי אנוש אחראים על תכנון ויישום אסטרטגיות שיווק ותקשורת שתתמוך במודל העסקי והאסטרטגיה של מותג. משאבי אנוש דורשים גם כישורי תקשורת מצוינים, שכן נציגים בתחום זה משמשים כקשר בין עובדים להנהלה בפעולות יומיומיות, שינוי, צמיחה ופיתוח, כמו גם בעיות פתרון בעיות ומחזור חברות.
פִּרסוּם
פרסום משלבת הן היבטים של שיווק - יצירתיות, ומכירות. מקצוענים כאן ליצור כל דבר, החל מסעות שיווק חזותי כדי פרסומות קליט, כמו גם ביצוע מחקר כדי לקבוע שיטות חדשות להגיע לשווקים קיימים וצרכנים פוטנציאליים. מיומנויות תקשורת הם חובה כאן, כמו הודעות הנכון צריך להיות מפותח כדי לספק את הדימוי הנכון של המותג או המושג.
גלריה
תכנית לימודים
תכנית לימודים
- שיווק עתידי
- שיווק של חידושים
- תכנון ופרסום בתקשורת
- מדיה חברתית ויחסי ציבור
- Agile יסודות: Scrum, Kanban, Lean ו- XP
- שיווק אסטרטגי משחק סימולציה עסקית
- פיתוח פרויקטים ומימון
- הכישורים הרוחביים של מנהיגים גלובליים
- פרויקט מאסטר קפיצי: פרויקט קבוצתי מעשי שבו התלמידים מבצעים ניתוח ארגוני או ביקורת, מחקר מקרה או מחקר מקורי בנושא ספציפי של עניין.
דירוגים
- מוכר במלואו על ידי ASIC אושרה על ידי Ofsted ושותף של ENQA
- הוסמך על ידי מועצת ההסמכה לבתי ספר עסקיים ותוכניות (ACBSP)
- הוענק כבית ספר לעסקים חמישה כוכבים לאיכות הוראה על ידי מערכת דירוג QS
- המוסד להשכלה גבוהה היחיד בספרד שהוסמך על ידי מיקרוסופט כמוביל בחינוך דיגיטלי
- קיבל 3 ציונים מובילים ב-U-Multirank עבור חטיבות מחקר, הוראה ולמידה, והתמצאות בינלאומית
תוצאת התוכנית
תיאור התוכנית
התוכנית לתואר שני בתקשורת ושיווק עתידי במדריד מלמדת את התלמידים את הדרכים היעילות ביותר לתכנון ולהשקת קמפיין תקשורת ושיווק רב-ערוצי משולב שיצליח היום בכל רחבי השווקים הגלובליים. מאסטר זה בתקשורת שיווק במדריד משלב תורות בתחומי המנהיגות, האסטרטגיה העסקית הגלובלית, שיווק דיגיטלי וחדשני, תקשורת מותגים, כמו גם מחקר טרנד וניתוח שוק.
המאסטר בתקשורת שיווקית במדריד כולל גם מודול אינטראקטיבי, "משחק סימולציית שיווק ותקשורת אסטרטגי", שבו יש לסטודנטים הזדמנות ליישם מיומנויות קבלת החלטות אסטרטגיות לסימולציה עסקית בעולם האמיתי כהכנה לאתגרים של תעשיית השיווק. התלמידים ילמדו גם את השיטות הטובות ביותר למינוף דוא"ל וניתוח מדיה חברתית ועוד לבניית מותג ועסק.