תואר שני בתקשורת אופנה דיגיטלית
USI Università della Svizzera italiana
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Lugano, שווייץ
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
CHF 4,000 / per semester *
מועד אחרון להגשת בקשה
30 Apr 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
* מועמדים שהמקום הרשמי שלהם היה בשוויץ או בליכטנשטיין בזמן בחינת התיכון הסופית (Maturità) משלמים דמי סמסטר מופחתים בסך 2,000 CHF לסמסטר.
מבוא
פאש יון הופך דיגיטלי יותר ויותר.
תעשיית האופנה זקוקה למנהלי תקשורת אשר:
- שליטה בטרנדים דיגיטליים.
- מודעים לתהליכים חברתיים-תרבותיים ארוכי טווח המעצבים אופנה.
- להבין כיצד המימד האתי של אופנה ואתגרי הקיימות העיקריים משפיעים על החברה.
האם תרצה לרכוש:
- כישורי תקשורת כפי שהם מיושמים במיוחד לתעשיית האופנה?
- הכלים החדישים ביותר לאינטראקציה בסביבה עסקית דיגיטלית?
- הרגישות התרבותית לתקשר בשוק גלובלי?
היה חלק מהמאסטר הבינלאומי הראשון במדע בתקשורת אופנה דיגיטלית המוצע כתואר כפול על ידי Università della Svizzera Italiana ו- Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne (פריז, צרפת).
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
אנא בדוק באתר האוניברסיטה ולמד עוד על המלגות שלנו.
תכנית לימודים
מבנה ותכולה
התואר השני בתקשורת אופנה דיגיטלית (DFC) נועד להכין סטודנטים נבחרים להמשיך את הקריירה שלהם בתעשיית האופנה כמומחים בתקשורת דיגיטלית .
המאסטר הוא תואר שני דו-שנתי (120 ECTS) המוצע במשותף על ידי USI - Università della Svizzera italiana ו- Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne והוא ניתן כולו באנגלית . הקורסים המוצעים בפריז יהיו גם באנגלית. התכנית מועברת על ידי סגל בעל שם משני המוסדות ועל ידי מספר רב של מרצים אורחים ואנשי מקצוע של תעשיית האופנה אשר ישתפו בניסיונם המעשי. ניידות היא חלק מחוויית הלמידה שמציע מאסטר זה. התלמידים ילמדו בשני מקומות שונים (לוגאנו ופריז) ויחיו שתי תרבויות מגוונות.
התמחות ועבודת מאסטר
בנוסף לספק לסטודנטים את הידע הדרוש כדי להצטיין בקריירה העתידית שלהם, מאסטר זה דורש מהסטודנטים ליישם את הידע הזה ולצבור ניסיון מעשי באמצעות שתי פעילויות עיקריות: התמחות ועבודת מאסטר.
תְקוּפַת הִתמַחוּת
הסטודנטים נדרשים להשלים חודשיים התמחות (9 ECTS) בחברה לבחירתם. הודות להיבט הניידות של מאסטר זה, לסטודנטים תהיה הזדמנות ליצור רשת בינלאומית של קשרים שתעזור להם למצוא את הזדמנות ההתמחות הרצויה להם.
סטודנטים יכולים לעשות את ההתמחות במהלך הסמסטר הרביעי שלהם בכל מקום שהם מעדיפים.
במהלך סמסטר זה, יהיה להם קורס מקוון ועבודת המאסטר שלהם, המעניקה להם את הגמישות למצוא התמחות מחוץ לשוויץ או צרפת אם תרצה בכך.
עבודת מאסטר
במהלך הסמסטר האחרון, הסטודנטים יחקרו ויכתבו את עבודת המאסטר שלהם (18 ECTS) על נושא לבחירתם הקשור לתחום התקשורת האופנה הדיגיטלית.
ספריית האוניברסיטה של קמפוס לוגאנו מציעה לסטודנטים שלנו אוסף עשיר של ספרות מומחים הזמינה הן באופן מקוון והן במצב לא מקוון. המכון לטכנולוגיות דיגיטליות לתקשורת מציע טכנולוגיות מעקב עיניים וכלים שימושיים נוספים לחקר תקשורת דיגיטלית.
מידע מפורט יותר יסופק לאחר ההרשמה למאסטר.
סיורי לימודים
ניידות היא חלק חשוב מחוויית הלמידה שמציע המאסטר בתקשורת אופנה דיגיטלית. סטודנטים נדרשים לא רק ללמוד בשני מקומות שונים ולחיות תרבויות מגוונות, אלא גם מעודדים לנוע ולפגוש מציאות חדשה בתעשיית האופנה באמצעות מערך של סיורים לימודיים.
היעדים ייבחרו בין מחוזות האופנה ההיסטוריים ומרכזי התעשייה של שוויץ, איטליה, ספרד וצרפת . הסיורים יכללו ביקורים במפעלים, אטליירים, מוזיאונים ומטה החברה. כל הפעילויות הקשורות, שעשויות לכלול מצגות היסטוריות המועברות על ידי מנהלים ומומחים בתעשייה, יאורגנו במהלך שלושת הסמסטרים הראשונים של התוכנית ויוסמכו 3 ECTS, כקורס יחיד.
עלויות הנסיעות והמחיה של סיורים לימודיים אינן כלולות בשכר הלימוד והן יכוסו על ידי הסטודנטים.
דירוגים
דירוגים בינלאומיים
USI ב-Times Higher Education (THE) ו-Quacquarelli Symonds World University Rankings (QS), שהם בין הדירוגים העולמיים הפופולריים והידועים בעולם - הנתונים הזמינים העדכניים ביותר:
- דירוג האוניברסיטה העולמית של QS 2023
מקום 240 בעולם
(מתוך 1500 אוניברסיטאות שנחשבו) - דירוג האוניברסיטה העולמי לשנת 2023
טווח 201-250
(מתוך 1799 אוניברסיטאות שנחשבו) - האוניברסיטאות הקטנות הטובות בעולם 2022
מקום 15 ברחבי העולם
בין אוניברסיטאות קטנות. - דירוג האוניברסיטה הצעירה 2022
מקום 57 בעולם
בין אוניברסיטאות 'צעירות' (בני פחות מ-50) - QS Top 50 Under 50 2021
26 ברחבי העולם
בין אוניברסיטאות 'צעירות' (בני פחות מ-50)
U-MULTIRANK 2022
עם 16 "A" באינדיקטורים שנלקחו בחשבון, USI מדורג במקום השלישי בדירוג האוניברסיטאות בשוויץ ( דוח מדינה שוויץ ).
דירוגים לפי אזור
בנוסף לדירוג האוניברסיטאות העולמי, USI עשתה התקדמות משמעותית בדירוג תחומי המקצוע:
- דירוג הנושאים
עם תוצאות חשובות במיוחד במדעי המחשב, קליני ובריאות, כלכלה. - Forschungsmonitoring
עם ציונים גבוהים בדירוג המודדים את השפעת המחקר בכלכלה, במיוחד כאשר מתייחסים לכתבי העת האקדמיים היוקרתיים ביותר בתחום.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
סיכויי קריירה
הזדמנויות מקצועיות לבוגרים קשורות לניהול תקשורת ואסטרטגיה לתעשיית האופנה בכל סוג של חברה, החל מסטארט-אפים קטנים ועד לתאגידים בינלאומיים גדולים. הבוגרים מוכנים לעבוד בפונקציות כמו שיווק דיגיטלי ומדיה חברתית, פיתוח מותג, ניהול נתונים ומסחר אלקטרוני, פרסום ויחסי ציבור, ותיאום אחריות חברתית.
גם אם המאסטר מתמקד בתקשורת אופנה, בוגרים עשויים לעבוד בתעשיות כלכלה-ניסיון קשורות, למשל אומנויות, מורשת תרבותית, תיירות, יוקרה.
יכולת תעסוקה
- מועסק 100%
- זמן ממוצע לעבודה* 1.5 חודשים
(82% תוך 3 חודשים: 45% לפני סיום הלימודים)