תואר שני בשיווק
ISG Business & Economics School
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Lisbon, פורטוגל
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Oct 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
המטרה העיקרית של התואר השני בשיווק, מצד אחד, לספק חינוך שהוא גם מתקדם ועד למועד בתחומים המדעיים של שיווק ו, לעומת זאת, כדי להניע את התלמידים לבצע מחקר.
שני בשיווק ילמד ולהכשיר את התלמידים לשים להשתמש בידע הספציפי של המשמעת, ניצול מושגים, מודלים ותאוריות מסורתיות של שיווק. בנוסף, היא תיצור מודעות להתפתחויות חדשות באזורים ספציפיים למערכות היחסים של חברות עם הלקוחות שלהם ואת הציבור ולעודד את היישום של טכנולוגיות חדשות של מידע ותקשורת לתרום לביצועי חברה משופרים, בהקשר בינלאומי, באמצעות אינטגרטיבית תפקיד בתחומים שונים של ניהול.
מטרות
התואר שני, ובכך, מבטיח התמצאות ואינטגרציה של תאוריה ופרקטיקה ל: עודד את כל אלה שעובדים ופועלים בתחום זה כדי לממש תמיד דרך גישה של חקירה והתנסות; לפתח את היכולת לקחת את היוזמה, אך גם להיות שחקן צוות.
כמובן מחדד את יכולות ומכינה את התלמידים בתחומים ספציפיים של שיווק על מנת לאפשר להם לבצע את הפעילות המקצועית שלהם בהצלחה וגם מעודד את התלמידים להמשיך את מסעם האקדמי ועד למחזור ה -3.
גישה
בעלי התואר שני, ביחסי ניהול, שיווק, פרסום וציבורי ובאזורים אחרים שהיה רוצים להשיג מיומנויות בשיווק.
אנשי מקצוע מנוסים שרוצים לשפר את הידע שלהם בשיווק של שירותים, התעשייה שיווק, שיווק בינלאומי ושיווק מוצרים צריכה.
תכנית לימודים הכרה ואורגן מחדש
מבנה תכנית הלימודים ותכנית הלימודים (סילבוס) של התואר השני בשיווק הוכר במס הודעה 11040/2011, שפורסמו בDiário da República, הרשומות, הסדרה 2, מס ' 96, מיום 18 במאי 2011.