תואר שני בשיווק
Corvinus University of Budapest
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Budapest, הונגריה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 3,400 / per semester *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
* לסמסטר למועמדים שאינם מחו"ל
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
- המחלקה האחראית לתכנית: המכון לשיווק
- מדריך התוכנית: ד"ר באואר אנדראז
- תכנית תואר ראשון: שיווק
- התמחות: מדע כלכלי
- זמן התכנית בסמסטרים: 4 סמסטרים
- שפת התוכנית: אנגלית
- אתר / מיקום: בודפשט
- חטיבה: משרה מלאה
- סוג התוכנית: רגיל
הקורס מציע לך אפשרות ליהנות מכל המגוון המלא של מקצועות הליבה המשותפים המשותפים לתוכניות אמן אחרות, כולל קורסי ניהול בשיטות כמותיות, כלכלה עסקית, מנהיגות, הנהלת חשבונות, מימון תאגידי, דיני עסקים וניהול שיווק. זה גם נותן לך את הסיכוי לקבל תואר כפול עם תוכנית CEMS. לכבוש תפקידים בתחומי המדיה, העסקים העולמיים, ותעשיות השיווק המקוון כולל מגזרי FMCG ו- SME - אנו נראה לך כיצד! הגש בקשה עכשיו!
שכר לימוד: 880 000 HUF (≈2700 אירו) לסמסטר למועמדים לאיחוד האירופי, 3400 אירו לסמסטר למועמדים שאינם מחו"ל.
רמת ההסמכה הניתנת להשגה בתכנית לתואר שני, ותואר ההסמכה
- רמת ההסמכה: מאסטר (מגיסטר, קיצור: MSc).
- הסמכה בהונגרית: okleveles közgazdász שיווק szakon.
- הסמכה באנגלית: כלכלן בשיווק.
תארים שהתקבלו להתקבל לתכנית לתואר שני
התקבל עם ערך האשראי השלם: מתחומי מדעי הכלכלה, כלכלה וניהול, מסחר ושיווק, כלכלה בינלאומית, וכלכלה ותואר ראשון בחשבונאות, ומתחום טכני, התואר הראשון לניהול טכני.
ניתן לשקול בעיקר עם השלמת נקודות הזכות שהוגדרו: מתחום מדעי הכלכלה, משאבי אנוש, תיירות וקייטרינג, כלכלה יישומית, והדרכה מקצועית בשירות ציבורי ותארים לתואר ראשון.
ניתן לשקול גם עם סיום הקרדיטים שהוגדרו: קורסים ותארים לתואר שני וקורסים כהגדרתם לפי חוק LXXX משנת 1993 בנושא השכלה גבוהה המקובלת על ידי ועדת העברת האשראי של המוסד להשכלה גבוהה בהתבסס על השוואה בין הלימודים המשמשים כ הבסיס לזיכויים.
עבור אנשים עם תארים מוגדרים הדרישות המינימליות להתקבל לתכנית לתואר שני
בכניסה לתכנית לתואר שני נדרשים מינימום 30 נ"ז מתחומי הנושאים הבאים:
- לימודי מתודולוגיה (מתמטיקה, סטטיסטיקה, אינפורמטיקה) 8-12 נ"ז;
- לימודי כלכלה תיאורטית (מיקרו ומקרו כלכלה, כלכלה בינלאומית, כלכלה אזורית, היסטוריה כלכלית) 8-12 נ"ז;
- לימודי עסקים (כלכלה תאגידית, כספי תאגיד, שיווק, חשבונאות, ניהול, משאבי אנוש) 10-14 נ"ז.
מספר הקרדיטים שיש להשלים לתואר שני: 120 נ"ז
- כיוון התואר: מאוזן (40-60 אחוז).
- ערך אשראי לתזה: 15 נ"ז.
- ערך הזיכוי המינימלי של קורסים אופציונליים: 6 נ"ז.
תחום סיווג תקן בינלאומי לחינוך קוד חינוך: 342
יעדי הכשרה לתואר שני
מטרת התוכנית היא הכשרת מומחי שיווק המבצעים פעילויות שיווק בארגונים עסקיים ולא-עסקיים שונים, מוסדות ומפעלים. בעזרת כישוריהם התיאורטיים והמעשיים, הם מסוגלים לפתח אסטרטגיה שיווקית, לנהל פעילויות ופרויקטים שיווקיים שונים, ארגונים, תהליכים ותוכניות מקצועיות שונות, הגדרת תוכן הכלים השיווקיים הנחוצים, תיאום ביצוע משימות, תקשורת עם פונקציות וארגונים פנימיים וחיצוניים. הוא מסוגל לתקשר בצורות כתובות, בעל פה, וכלי תקשורת מידע מודרניים בשתי שפות זרות. הם מוכנים להמשיך את הכשרתם לדוקטורט. רָמָה.
נכסים מקצועיים
התחומים והתחומים המדעיים עליהם מתבסס ההדרכה הם:
לימודי מדעי כלכלה וחברה (תיאוריות כלכליות מודרניות, תורת החלטות ומחקרים מתודולוגיים, עסקים וניהול ארגונים ועסקים, ניהול אסטרטגי, ניהול פיננסי, סוגיות בניהול שיווק, תכנון וניהול תהליכי יצירת ערך ולוגיסטיקה) 25-40 נ"ז;
לימודי שיווק [תכנון וביצוע ניתוח סביבה וניתוח שוק, תכנון מחקר שיווקי, מתודולוגייתו, מערכות שיווק ומידע תומך החלטות, תיאוריית צריכה וניתוח התנהגות צרכנים, ניהול הפצה, ניהול תהליכי מכירה, ניהול שרשרת אספקה, ניהול מוצר ומותג, שיווק משולב תקשורת, אסטרטגיית תקשורת וכליםיה, לימודי דיני כלכלה ותחרות, תכנון וביצוע אסטרטגיית שיווק, לימודי שיווק, בקרה שיווקית, בין-תרבותית ובינלאומית, מתודולוגיות למדעי החברה, למידה והפעלת תוצאות מקצועיות מתקדמות] 30-40 נ"ז.
יחס הקרדיטים של התמחות אופציונליות ומודולים מקצועיים בתכנית: 30-45 נ"ז.
דרישות שפה זרה
בכדי לקבל תואר שני, על הסטודנט להיות בעל מבחן ביניים לפחות "B2" מורכב בסגנון מורכב בשפה האנגלית, או בחינת שפה מורכבת מסוג "B2" בשפה זרה חיה אחרת המקובלת על תחום הלימוד הרלוונטי, או דרושה בחינה כללית (C1) המורכבת של המדינה העליונה (מורכבת מבחן כללי בשפה זרה או תעודת סיום או תעודה שווה ערך).
דרישות סטאז '
התוכנית עשויה להיות מלווה בהתמחות. דרישות ההתמחות מוגדרות על ידי תכנית הלימודים של התוכנית.