תואר שני בשיווק יוקרה בינלאומי
Oxford Brookes University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Headington, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 16,200 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים בבריטניה במשרה מלאה: 10,400 פאונד | סטודנטים בינלאומיים/איחוד האירופי במשרה מלאה: £16,200
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
קורס MSc שיווק יוקרה בינלאומי שלנו מאפשר לך לתכנן וליישם אסטרטגיות ניהול שיווק יוקרתיות. הכל במסגרת של שיווק בינלאומי.
הלימודים שלך יציידו אותך בתובנה ובכישורים קריטיים, ואתה:
- ללמוד להעריך מצבים מנקודות מבט פיננסיות, מסחריות ותרבותיות
- למד כיצד להגיע להחלטות על פתרונות ופעולות על ידי שילוב ידע אקדמי ומעשי עם מקרים מעשיים ותרחישים חיים
- לפתח אסטרטגיות שיווק בהקשר יוקרתי
- להבין כיצד בניית אמון לקוחות וקידום מותגי יוקרה היא קריטית
- ללמוד לקבל החלטות לגבי הפעילות העסקית התפעולית והאסטרטגית של מותגי יוקרה וערוצי ההפצה שלהם.
עם מצב הסנדוויץ', תוכל להגיש בקשה לעבודה בשכר של שנה בפיקוח בתפקיד שיווקי יוקרתי כדי להכין אותך לקריירה שלך. זה זמין אם אתה מתחיל את הקורס בספטמבר.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
תכנית לימודים
למידה והערכה
תלמד שמונה מודולי חובה, כולל מודול שעוזר לכישורים המקצועיים והאקדמיים שלך. אתה תבחר בעבודת דוקטורט או בפרויקט לקוח.
אם תתחילו בספטמבר, תוכלו לבחור במצב הסנדוויץ'. זה נותן לך את ההזדמנות להגיש בקשה לשנה בתשלום של ניסיון עבודה בפיקוח בתפקיד שיווקי. הקורס נמשך שנתיים.
במידה ותבחרו לא לעבור השמה בעבודה, הקורס נמשך שנה.
אם אתה מתחיל בינואר, הקורס אורך שנה מכיוון שאין אפשרות מיקום.
מודולי לימוד
מודולי חובה
- מבוא לעקרונות השיווק
מודול זה מציג את עקרונות המפתח של שיווק על ידי לימוד התיאוריות העומדות בבסיס הנושא. תחקור את תפקידי הקונים, את סביבת השיווק והדרכים שבהן משווקים מתכננים, מנהלים, מיישמים ומפקחים על תוכניות שיווק בהקשר של הסביבה הבינלאומית של המאה ה-21. - הבנת התנהגות הלקוח
תעריך באופן ביקורתי את התנהגויות הלקוחות ואת האינטראקציות שלהם עם השיווק. בהתבסס על מדע ההתנהגות, תנתח מדוע לקוחות מתנהגים כפי שהם מתנהגים וכיצד פעילות שיווקית משפיעה על התנהגותם. ניתוח זה מודיע על ההבנה הקריטית והיישום של שיטות שיווק אסטרטגיות ואחריות כאחד. מימד חדשני של קורס זה הוא חקירת סוכני שינוי שישפיעו באופן משמעותי על התנהגויות הלקוחות בעתיד, למשל, מדעי המוח, שינויי אקלים וחדשנות טכנולוגית. זהו מודול אנליטי המשתמש בראיות מחקריות כדי לספק מידע על הערכה, התנהגות ומחקר תקשורת. - שיטות מחקר לאירועים ושיווק
- מודול זה מספק את המיומנויות המאפשרות לך לבצע מחקר שיווקי באופן עצמאי. סטודנטים בתוכניות לתואר שני צפויים לבצע מחקר יעיל בהתבסס על מגוון מקורות נתונים משניים וראשוניים בהכנת הקורסים. חשוב שתיחשפו למגוון נושאים מתודולוגיים, טכניקות איסוף נתונים ומיומנויות לימוד. בנוסף, מודול שיטות מחקר זה מיועד להכנה והשלמה מוצלחת של מחקר איכותי, קפדני ושיטתי לעסקים ולניהול.
- פיתוח מקצועי ואקדמי
מודול פיתוח מיומנויות מקצועי ואקדמי זה עוזר לך להפוך ללומד לכל החיים ומשפר את יכולת התעסוקה שלך. החל מהתמקדות כיצד להשיג את המיטב שלך מבחינה אקדמית, לאחר מכן תפתח את כישוריך לתעסוקה ותכנון קריירה. אתה תעבוד באמצעות תוכנית לפיתוח עצמי, ותוביל את הלמידה וההתפתחות שלך. תאומן בזיהוי, מעורבות והשתקפות כיצד תוכל להרוויח מפעילויות התפתחותיות בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה. - אסטרטגיית שיווק במדיה דיגיטלית וחברתית
הטכנולוגיות הדיגיטליות שינו את השיווק, הן מציעות מקורות חדשים לתובנות לקוחות, הן שינו באופן דרמטי את התנהגות הלקוחות, אפשרו מודלים עסקיים חדשים והשפיעו על האופן שבו ארגונים מקיימים אינטראקציה עם לקוחותיהם ובעלי עניין מרכזיים. מודול זה נועד לקחת פרספקטיבה אסטרטגית של סביבת המדיה הדיגיטלית והחברתית. הוא מתמקד באינטראקציה בין צרכנים, עסקים וארגונים אחרים וכיצד חשיבה דיגיטלית יכולה לסייע בשיווק יעיל. מדיה מבוססת אינטרנט, פלטפורמות ניידות, מדיה חברתית וכלים דיגיטליים נבדקות, מתורגלות ומוערכות באופן ביקורתי כדי לזהות ביצועים מוצלחים וליצור אסטרטגיות שיווק דיגיטליות עכשוויות. - אסטרטגיית שיווק גלובלית
אתה תבנה על מודול עקרונות השיווק ותחקור את סביבת השיווק הגלובלית. יש דגש מיוחד על בינאום ויצירה ופיתוח של שווקים גלובליים. אתה תבין את העקרונות, ההשפעות והמוסדות המשפיעים על פיתוח סחר בינלאומי ואסטרטגיות שיווק גלובליות. אתה תנתח הזדמנויות ואילוצים בהקשר של אסטרטגיית שיווק גלובלית, והנושאים הארגוניים והבקרות הקשורים להתפתחות השווקים הגלובליים. זה כולל הערכה של החשיבות של סוגיות אתיות וחברתיות. - שיווק יוקרה בינלאומי
מודול זה בוחן את ההחלטות האסטרטגיות הכרוכות בשיווק יוקרה וניהול מותגי יוקרה. לסטודנטים יש הזדמנות לתכנן ולהעריך באופן ביקורתי קמפיינים שיווקיים יוקרתיים. מותגי יוקרה הם ייחודיים בכך שהם מציעים לצרכן מוצר או שירות באיכות גבוהה יחד עם היתרונות הרגשיים של יוקרה ובלעדיות. מודול זה מפגיש תיאוריות ופרקטיקות שיווק יוקרתיות עכשוויות, המשתרעים על פני תחומים רבים כגון תכשיטים, אביזרי אופנה, תיירות, יין משובח, משקאות חריפים ומכוניות יוקרה. - ניהול חווית היוקרה
מודול זה מקשר בין ניהול התפעול להיבטים האסטרטגיים המרכזיים של ניהול קמעונאות יוקרה בינלאומית בערוצים שונים. התלמידים יבינו כיצד מקומות מסוימים הפכו למילים נרדפות של יעדי יוקרה, בגלל היכולת שלהם ליצור ולהעביר חווית יוקרה חלקה. המפתח לכך הוא לא רק ניהול הערוצים לשוק אלא גם היכולת ליצור, לנהל ולטפח מערכת יחסים אמינה ועקבית עם הלקוחות. בתקופה שבה מוצרים מזויפים הפכו גם לנושא מיינסטרים בתעשייה זו, ניהול החוויה של מוצרי יוקרה ושירותי יוקרה הוא מרכזי יותר מאי פעם להצלחה המתמשכת של מותגי יוקרה.
פרויקט גמר - בחר אחד מהם
- מַסָה
עבודת הגמר היא הזדמנות עבורך לחקור ולפתח מומחיות בשיווק יוקרה בינלאומי. אתה מוזמן לבחור נושא שיהיה בעל ערך בקריירה העתידית שלך. זוהי פעילות בניהול עצמי, כאשר אתה מניע את פרויקט המחקר שלך, עם הדרכה וייעוץ על ידי מנחה, על בסיס ההצעה שפותחה במודול שיטות מחקר בשיווק. - פרויקט לקוח
יש לך הזדמנות לקשר בין תיאוריה לפרקטיקה על ידי ניתוח נושא ארגוני אמיתי. לאחר שזיהית פרויקט (באישור הן של חברת הלקוח והן של מנהיג המודול) אתה חוקר נושא מסוים, כזה שניתן לתמוך בו באמצעות הספרות הרלוונטית ועל ידי ביצוע מחקר ראשוני עם הלקוח. מודול זה אינו התמחות אך ניתן לקחת אותו יחד עם התמחות שזיהית ואתה משתתף בה. ה'נושא' המדובר עשוי להיות בעיית ניהול נוכחית עבור ארגון הלקוח או קשור לבחירות אסטרטגיות עתידיות. פרויקט הלקוח מספק לך חווית למידה והתפתחות אישית משמעותית.
שיבוץ עבודה
- שיטות שיווק (מצב סנדוויץ')
מודול זה הוא הזדמנות מצוינת לצבור ניסיון עבודה משרה מלאה בפיקוח של שנה אחת בבריטניה או בינלאומית בתפקיד שיווקי. תחקור אתגר שיווקי בארגון מסחרי או ללא מטרות רווח. במהלך המיקום הזה, אתה מיישם את המושגים המעשיים שאתה לומד בקורס. כאשר אתה עובד עבור הארגון, אתה תהיה אחראי לניהול חלק גדול מהלמידה שלך, כולל מעקב ורישום ההתקדמות שלך.
אנו מספקים תמיכה רבה כדי לעזור לך למצוא ניסיון עבודה בתשלום ולצבור קשרים עם ארגונים שונים. לצוות ההשמה שלנו (WAVES) יש מסד נתונים שמתעד הזדמנויות להשמה בעבודה והם מפעילים ירידי השמה רבים שבהם תוכל לפגוש מעסיקים פוטנציאליים. הבטחת מיקום ניסיון בעבודה היא באחריותך ואכן דורשת מאמץ רב, אך זה נותן לך ניסיון רב ערך. תצטרך לכסות את עלויות המחיה והנסיעות שלך לאורך כל התקופה הזו.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
התוכנית מבטיחה שהבוגרים נמצאים במיקום טוב להעסקה בתפקידי שיווק ברחבי העולם, ובמגזרי יוקרה כגון:
- תַכשִׁיטִים
- אופנה
- תיירות
- יין משובח
- מַצַב רוּחַ
- מכוניות יוקרה.
תפקידים אלו אינם מוגבלים לניהול שיווק פנימי, אלא יכולים להיות גם בסוכנויות מדיה, דיגיטל, מותגים ותקשורת, במיוחד אלו המתמחות בשוק היוקרה.
בנוסף, בוגרי תיק הקורסים שלנו מועסקים בתפקידי שיווק ברחבי העולם; אלה כוללים משרות בסוכנויות מדיה, דיגיטל, מותגים ותקשורת, כמו גם תפקידי ניהול שיווק פנימיים בתחומים מגוונים כמו מוצרי צריכה בתנועה מהירה, קמעונאות, קמעונאות יוקרה ואירוח, נסיעות, הוצאה לאור וייצור. המעסיקים כוללים:
- גונסון וגונסון
- היטאצ'י
- DK
- אוויס
- PWC.
תפקידי הבוגרים שלנו בשיווק הם מנהלי שיווק, מתכנני שיווק, מנהלי מותגים, מנהלי תקשורת ארגונית ומנהלי קהילת מדיה חברתית. בנוסף, חלק מהסטודנטים שלנו ממשיכים להקים חברות משלהם.
לשיווק ב- Oxford Brookes University יש קשרים חזקים עם חברות במגוון תעשיות. מערכות יחסים אלה מסייעות לתכנון והגשת התוכנית ומספקות הזדמנויות להשמה ותעסוקה. בנוסף לתמיכה המקצועית בפיתוח קריירה הניתנת במסגרת התוכנית, לאוניברסיטה יש שירות קריירה פעיל ונלהב. שירות זה עוזר לסטודנטים להשיג את 'היתרון התחרותי' בעת הגשת מועמדות לעבודה על ידי הצעת עזרה עם קורות חיים, ומרכזי הערכה מדומים וראיונות.