תואר שני בשיווק ויצירתיות
ESCP Business School - London Campus
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
18 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GBP 25,700 / per course
מועד אחרון להגשת בקשה
01 Sep 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Jan 2025
מבוא
תואר שני בשיווק ויצירתיות
התמחות אסטרטגית וחדשנית המעמידה את היצירתיות בבסיסה, ומשלבת ידע שיווקי עם ניהול מתקדם ומיומנויות אנליטיות
- מדורג במקום ה -5 בעולם על ידי מאסטר QS בדירוג שיווקי 2021
- התמחות של 18 חודשים, קמפוס כפול (לונדון ופריז), החל מינואר
- מיקוד ייחודי בממשק שבין יצירתיות לחשיבה אנליטית בניהול שיווק
- גישת הוראה מעשית הכוללת פרויקטי ייעוץ, מקרי לימוד, סמינרים יצירתיים, פרויקטים של השפעה חברתית, דיוני כיתות ודוברים אורחים.
- שני מסלולי התמחות: טרנספורמציה ויזמות דיגיטלית ואופנה ויוקרה
- ניסיון מקצועי משולב (תעסוקה/התמחות ישירה) ופרויקט ייעוץ חברה למשך 6 עד 8 שבועות
עובדות מהירות
- בית הספר הראשון לעסקים בעולם (אומנות 1819)
- 6 קמפוסים של ESCP באירופה בברלין, לונדון, מדריד, פריז, טורינו וורשה
- רב מוסמך: AACSB, EQUIS, EFMD MBA, EFMD EMBA,
- 5 תקני אירופה גבוהים יותר באירופה
- תיק מלא: תואר ראשון, שני, תואר שני במנהל עסקים, דוקטורט וחינוך מנהלים
- למעלה מ -170 פרופסורים פעילים במחקר המייצגים מעל 33 לאומים
- מעל 140 בריתות אקדמיות באירופה ובעולם ב -47 מדינות
- פורטפוליו מקיף של 46 תוכניות: תואר ראשון, MiM, 27 תארים מיוחדים, MBA, 2 דוקטורט, 12 תואר שני במנהל עסקים, EMBA, EPHD העולמי, כמו גם הצעת תכנית מותאמת ופתוחה.
- 8,000 סטודנטים בתכניות לימוד המייצגות 122 לאומים
- משתתפים ברמה מקצועית
- 68,000 בוגרים פעילים בלמעלה מ -150 מדינות בעולם
- מדורג מספר 2 לבית הספר לעסקים בבריטניה (FT, 2020)
גלריה
סטודנטים אידיאליים
בהתבסס על צריכת ינואר 2023:
- 62 משתתפים
- 24 לאומים ייחודיים בכיתה
- גיל ממוצע: 25 (נע בין 22-32)
- ניסיון עבודה ממוצע: 3 שנים (נע בין 1.5-8)
רקע אקדמי:
- עסקים וניהול: 52%
- שיווק ותקשורת: 28%
- אמנות ועיצוב: 9%
- כלכלה ומדעי המדינה: 3%
- הנדסה ומדעים: 3%
- אחר: 5%
קבלה
תכנית לימודים
ידיים על פרויקטים
- סמינרים יצירתיים, כולל פרויקטי מקרה אמיתיים עם חברות שונות
- ניהול עבור פרויקט השפעה חברתית (כל התנאים)
- פרויקט ייעוץ לחברה (8 שבועות)
- השמה מקצועית לפחות 4 חודשים (התמחות / העסקה ישירה)
יְצִירָתִיוּת
- אמנות ומדע היצירתיות
- מבוא לשיווק יצירתיות
- חשיבה יצירתית
- סמינרים יצירתיים
- פרויקט 'תמונה גדולה' של לוריאל (אופציונלי, לפי בחירה)
שיווק
- צרכנים וערך לצרכן
- מיתוג ויצירת ערך
- תקשורת שיווקית משולבת
- תוכנית שיווק אסטרטגי
- שיווק דיגיטלי ומדיה חברתית
- סוגיות גלובליות בשיווק
ניהול
- ניהול להשפעה חברתית
- כספים למשווקים
- סטטיסטיקה למשווקים
- אסטרטגיות פורצות דרך
Analytics
- הבנת השוק
- Analytics קריאייטיב
- שיטות מחקר לתזה מקצועית
מסלולי התמחות
לסטודנטים יש בחירה בין מסלול התמחות אחד.
יזמות ושינוי דיגיטלי
- יזמות
- ניהול רב ערוצי
- ניהול מנהיגות ושינוי
אופנה ויוקרה
- מיתוג יצירתי
- מגמות וחידושים
- ניהול רב ערוצי
קורסים נוספים והזדמנויות פיתוח (לונדון ופריז)
- כישורי תקשורת
- מיומנויות טכניות: סדנת אקסל
- שיעורי שפה צרפתית (מתחילים או בינוניים)
- סדנאות יצירה
- דוברים אורחים מהתעשיות היצירתיות
- ייעוץ וסדנאות קריירה
- אירועים ברשת
דירוגים
תואר שני בשיווק ויצירתיות של ESCP מדורג במקום הרביעי בעולם בדירוג QS Master בשיווק 2024:
- מקום שני בבריטניה
- מקום שני בצרפת
- מקום שלישי בעולם מבחינת יכולת תעסוקה
תוצאת התוכנית
- למד יצירתיות בעסקים, בניהול וביצועים, ופתח גמישות קוגניטיבית משלך, שטף רעיונות וזריזות
- למד כיצד להיות אסטרטגי ואנליטי בעולם מונע נתונים כדי לספק פתרונות חדשים וחדשניים לבעיות מורכבות
- להיחשף למעסיקים מובילים ולבנות את הרשת המקצועית שלך באמצעות מספר מטלות מעשיות, סמינרים ופרויקטים לאורך כל תקופת התנאי
- תיהנו מהסביבה המגוונת, יצרו יחד את חווית הלמידה שלכם עם למעלה מ -25 לאומים שונים בכיתה
- קדם את העקומה בתחום המשתנה במהירות זו על ידי למידה על החשיבה והשיטות המעודכנות ביותר בשיווק
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
תואר שני בשיווק ויצירתיות של ESCP מתמקד בהתקדמות בקריירה, הסטודנטים שלנו רואים סיכויי תעסוקה מצוינים לאחר סיום הלימודים, נהנים מתוספת שכר של 59% ומשכורת התחלתית ממוצעת של €56,000 תוך 6 חודשים מסיום הלימודים (מחלקה MMK של 2022).
בחירת מאסטר זה היא צעד ראשון מצוין אם אתה מנסה להתקדם בקריירה השיווקית שלךעל ידי הגברת היצירתיות שלך, או בוחנים כניסה לתפקידים אסטרטגיים וחדשניים יותר, מחפשי פתרונות, שבהם יש צורך בשילוב של יצירתיות ואנליטיקה. בסיס יומי.
עדויות סטודנטים
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
הפגינו את המחויבות והנכונות שלכם להצליח בבית הספר לעסקים על ידי בחינת ה-GMAT - הבחינה הנפוצה ביותר לקבלה המודדת את כישורי החשיבה הביקורתית וההיגיון שלכם.
הורד את חידון המיני GMAT כדי לקבל טעימה מהשאלות שתמצא בבחינה.