תואר שני בשיווק דיגיטלי ואנליטי
Universidad de Murcia
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Murcia, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 37 / per credit *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* מחיר לזיכוי: בהרשמה ראשונה: 37.11 יורו, בהרשמה שנייה: 60.32 אירו, בהרשמה שלישית: 69.59 אירו, ברביעי או לאחר מכן: 69.59 אירו
מבוא
תיק מאסטר
מֶרְכָּז: | הפקולטה לכלכלה ועסקים |
סוג ההוראה: | פנים אל פנים |
שפה: | ספרדית |
מֶשֶׁך: | שנה וחצי |
נקודות זכות: | 90 |
מקומות כניסה חדשים: | 35 |
מחיר לזיכוי: |
|
המאסטר בשיווק דיגיטלי ואנליטי מציע הכשרה מתקדמת בשני התחומים הצומחים ביותר בתחום השיווק: שיווק דיגיטלי ושיווק אנליטי. מצד אחד, התלמידים שלומדים את המומחיות בשיווק דיגיטלי יהיו בעלי ידע מעמיק על טכנולוגיות מידע מבוססי אינטרנט, ויוכלו לקבל את כל אותן החלטות שיווק בסביבה הדיגיטלית של החברה. מצד שני, המומחיות של שיווק אנליטי תצייד את התלמיד ביכולת לנתח את כל המידע שנוצר בסביבה הדיגיטלית של החברה, תוך התייחסות מיוחדת לניצול נתונים אלה ויישום של תוכניות סטטיסטיות כמו תוכנה חופשית. R לניתוח שלך.
הצדקה
אין להתלבט באינטרס לחברה אם נקפיד על התמורה שהטכנולוגיה מייצרת בכל המגזרים, ומולידה חברה קשורה זו בזו, בה רשתות חברתיות מחברות בין אנשים וחברות בין מכשירים ניידים שונים, וגורמות דיגיטציה. מכל תחומי הפעילות האנושית, כולל רכישה וצריכה של מוצרים. באופן ספציפי, בספרד נמצא כי משקל המסחר האלקטרוני או המסחר האלקטרוני עולה. לפיכך, על פי הדו"ח האחרון של הוועדה הארצית לשווקי תחרות (CNMC) הזמין באתר שלה: http://www.cnmc.es/ 1, המסחר האלקטרוני הגדיל את מחזורו, רק ברבעון השני של 2016, 20.3% משנה לשנה (5,948 מיליון יורו), ו- 33.4% אם אנו מסתכלים על מספר העסקאות (92 מיליון עסקאות שבוצעו).
סמכותן
- CB6 - להחזיק ולהבין ידע המספק בסיס או הזדמנות להיות מקוריים בפיתוח ו / או יישום של רעיונות, לעתים קרובות בהקשר מחקר
- CB7 - תלמידים יודעים כיצד ליישם את הידע שנרכש ואת יכולתם לפתור בעיות בסביבות חדשות או לא מוכרות במסגרת הקשרים רחבים יותר (או רב תחומיים) הקשורים לתחום הלימוד שלהם
- CB8 - כי התלמידים מסוגלים לשלב ידע ולהתמודד עם המורכבות של קביעת פסק-דין על בסיס מידע שלמרות שהוא אינו שלם או מוגבל, כולל הרהורים לגבי האחריות החברתית והאתית הקשורה ביישום הידע והשיפוטים שלהם.
- CB9 - התלמידים יודעים כיצד להעביר את מסקנותיהם ואת הידע והסיבות האולטימטיביות המקיימות אותם לקהלים מיוחדים ולא מתמחים בצורה ברורה וחד משמעית
- CB10 - כי לתלמידים יש את כישורי הלמידה המאפשרים להם להמשיך ללמוד בצורה שתהיה מכוונת בעצמה או אוטונומית.
- CG1 - פעל באופן יזום בחיפוש אחר הפיתרון היעיל ביותר לבעיות הנובעות מניהול שיווק דיגיטלי, קבלת החלטות יעילות והערכה עוקבת אחר התוצאות על סמך ניתוח נתונים.
- CG2 - להפגין את היכולות לפתח הנמקה ביקורתית באמצעות ניתוח מידע מקריטריונים אובייקטיביים ומאפשר פיתוח שיפורים בניהול שיווק דיגיטלי.
- CG3 - יכולת לתכנן, להפעיל ולנהל פרויקטים חדשניים על בסיס שימוש אינטנסיבי ויעיל בכלים דיגיטליים בתחומים השונים של שיווק דיגיטלי.
- CG4 - פיתוח יוזמה ורוח יזמית בתחום השיווק הדיגיטלי.
- CG5 - יכולת להבין את הסביבה וההקשר הדיגיטלי מנקודות מבט שונות.
- CG6 - יכולת פיתוח גישה התואמת את ערכי הקיימות והאחריות החברתית ביישום אסטרטגיית שיווק דיגיטלית וניתוח נתונים.
- CG7 - יכולת לכתוב ולהצדיק בצורה ברורה, קוהרנטית ומסודרת דוחות המכילים נתונים מספריים וגם היבטים רעיוניים, התאמת הצורה והתוכן למקבליהם, כפי שהם מופנים להנהלה, סוכנויות או לקוחות בתחום שיווק.
- CG8 - יכולת לזהות, לנתח ולאבחן בעיה בתחום השיווק הדיגיטלי, ולקבוע תוכניות, אלטרנטיבות ומסקנות קוהרנטיות ביחס לבעיה האמורה.
- CE1 - יכולת לתכנן ולתכנן אסטרטגיות של שיווק דיגיטלי, מיטוב לניהול משתני תמהיל שיווק: מוצר, מחיר, תקשורת והפצה.
- CE2 - הכירו את יישום הכלים האסטרטגיים העיקריים לניהול חברות דיגיטליות.
- CE3 - יכולת לממש מנהיגות, לקבל החלטות על סמך אתיקה ואחריות חברתית ולהניע את הצוות בעבודת ניהול מכירות ובעבודתם בתחום השיווק.
- CE4 - יכולת לזהות ולהסביר דרכים חדשות לקיום אינטראקציה עם צרכנים בסביבה הדיגיטלית.
- CE5 - החל כלים שיווקיים דיגיטליים ליצירה יעילה של קישורים עם הצרכן.
- CE6 - הכירו את העמודים להתפתחות יזמות בסביבה הדיגיטלית.
- CE7 - הכינו ופיתחו פרויקטים עסקיים בתחום הכלכלה הדיגיטלית.
פרופיל בוגר
סטודנטים שסיימו את ההתמחות בשיווק דיגיטלי, ירכשו את הכישורים המאפשרים להם להתאמן כאנשי מקצוע בתחום הדיגיטלי. כך הם יוכלו לפעול כדירקטורים בחברה עם אחריות בתחום השיווק הדיגיטלי, ניהול מדיה חברתית ומסחר אלקטרוני.
סטודנטים שסיימו את המומחיות של שיווק אנליטי יוכלו להתאמן כמומחי ביג דאטה, אנליסטים שיווקיים, אנליסטים בתחום מחקרי שוק או מנתחי נתונים דיגיטליים.