תואר שני בשיווק אסטרטגי
Romanian-American University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* בשנה אזרחי האיחוד האירופי / EEA. עבור מים שאינם אזרחי האיחוד האירופי / EEA: 3,100 EUR / שנה (מלגות זמינות).
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
תואר שני בשיווק אסטרטגי, המוצע על ידי בית הספר לניהול, שיווק, היא תכנית דו-שנתית. הידע שהושג בכיתה והכישורים שפותחו בתכנית זו יהפכו את פרט מושכל יותר ומוכן להתמודד עם מגוון רחב של היבטי שיווק, החל בהבנת השוק והמיקוד, ממשיך במיצוב וכלה במדדי שיווק.
accrediation הרשמי על ידי ARACIS (רומנית סוכנות לאבטחת איכות בהשכלה גבוהה) החלטה על ידי הממשלה רומניה (רומנית סוכנות לאבטחת איכות בהשכלה גבוהה)
שני בשיווק אסטרטגי
- פיתוח מתרגלים מוצלחים באחת הקריירות הדינמיות והפופולריות ביותר
- העברת הידע בין סביבות אקדמיות ועסקיות
- מומחיות בפיתוח יישומים בשיווק חדשני
- חתירה לחזון לקוח במרכז בכל המאמצים הארגוניים
- מגוון רחב של נושאי בחירה עם פרופסורים זרים
שני בשיווק אסטרטגי היא תכנית דו-שנתית. הידע שהושג בכיתות והמיומנויות שפותחו במהלך התכנית יהפוך פרט מושכל יותר ומוכן. הבוגר יהיה מסוגל להתמודד עם מגוון רחב של היבטי שיווק, החל בהבנת שוק ומיקוד, ממשיך במיצוב וכלה במדדי שיווק.
להערכת התלמידים, בית הספר לניהול השיווק חל המתודולוגיה של האוניברסיטה רומניה-האמריקנית, שנכללה בתקנות בפעילות המקצועית של סטודנטים והיא מסתמכת על שני קריטריונים: נוכחות וביצועים. בכל שנה האקדמית מחולקת ל -2 סמסטרים. תכנית הלימודים מספק נקודות מינימום 60 מחקר להעברה אשראי (30 נקודות אשראי לסמסטר). יש בסך הכל ארבעה סמסטרים בשנים. סמסטר יש בדרך כלל 14 שבועות. יש הסמסטר 4 11 שבועות + 3 הוקצו להתמחויות והשלמת פרויקט עבודת הדוקטורט.
תכנית הלימודים כוללים מקצועות חובה ונושאי בחירה (החל מהשנה הראשונה ללימודים, הסמסטר 2). נושאי בחירה מקובצים יחד במסלולי מתן התלמידים עם הכשרה נוספת, על פי הבחירה שנעשתה בשנה הראשונה.
התואר השני בשיווק אסטרטגי כולל מקצועות החובה הבאים:
- מחקר שיווק וניתוח נתונים - שיווק משולב תקשורת - ניהול שיווק גלובלי - ניהול לקוחות ניסיון - ניהול מותגים והון לקוחות - פילוח והמיצוב אסטרטגיות - ניהול שיווק דיגיטלי - שרשרת אספקת אסטרטגיה - תמחור ומכירות ניהול אסטרטגיה - מדידה אפקטיביות שיווק - תכנון שיווק - קבלת החלטות - מעבדת חדשנות שיווק - מחקר משולב וייעוץ פרויקט - סימולציה שיווק אסטרטגית - ייעודי התמחות - מסה נייר פרויקט
התואר השני בשיווק אסטרטגי כולל את נושאי הבחירה הבאים:
- משא ומתן עסקי בינלאומי - מפעל עיצוב - פיתוח חדשנות - פסיכולוגיה של תרבות - מצגת כישורים - עסקים בינלאומיים אתיקה ומנהיגות - מציאות מעבדות בדיקה: בדיקת רעיונות יזמיים - סדנה - אמנות ברשת: להיות שחקן הטוב ביותר - אסטרטגיות צמיחה לבנקים וחברות מותאם לשווקים התפתח - מוסך Start-up: כוונון התהליך היזמי - סדנה - ניהול פרויקטים - לעשות עסקים עם מדינות אסיה - תקשורת במאה ה -21
אוניברסיטה רומניה-האמריקנית מציעה את כל המועמדים מבחן באנגלית באינטרנט כדי להשיג אישור של כישורי השפה האנגלים שלך.