תואר שני בעיצוב פנים
Universidad CEU - Cardenal Herrera
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Valencia, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 8,850 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
תואר רשמי: תואר שני בעיצוב פנים
משך / ECTS: שנה / 60 ECTS
מקומות / קמפוס: 25 / אלפארה
נלמד ב: ספרדית
מודליות: פנים אל פנים
אני מכוונת | תיאום | שכר ומענקים אקדמיים |
בוגרים, תעודות בוגרות או בוגרי אדריכלות, עיצוב, אומנות יפה, הנדסה גבוהה בארגון תעשייתי, ואנשי מקצוע בעלי ניסיון מוכח. כמו גם מעלות גבוהות או בינוניות אחרות הקשורות לפעילות. | איגנסיו חואן פרוסס | בדוק את השיעורים האקדמיים של מאסטר זה. קרן אוניברסיטת סן פבלו CEU היא המוסד החינוכי שמשקיע הכי הרבה כסף בספרד כדי להשקיע במלגות ומענקים. |
מה עושה אותנו שונים?
1. 25 שנות ניסיון
בית הספר הגבוה לחינוך טכני בעל 25 שנות ניסיון בהכשרת מעצבים וניסיון של 10 שנים בהכשרת אדריכלים. תואר שני זה הוא שילוב של שתי התחומים ויוצר קו פיתוח חדש סביב עיצוב פנים. חללי מסחר וקייטרינג, חללים לתערוכות ואירועים, חללים מקצועיים ותאגידים, חללים משוקמים וכו '. הם יהיו מושא הלימוד וההצעה מתוך כוונה להכשיר את התלמיד בתחום הספציפי של פרויקטים לעיצוב פנים.
2. הכשרה איכותית ואופי מקצועי
התואר השני כולל ידע טכני, רעיוני, כלים והיבטים מנהליים ודאונטולוגיים בקבוצה ראשונה של מודולי הכשרה של 4 חודשים. מודול ההדרכה האחרון, באותו משך זמן מתאים לתחום הפרויקטים, בו יפותחו פרויקטים מכל אחד מתחומי הלימוד המוצעים עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה כדי להבטיח את איכות ההדרכה ואת האופי המקצועי של המאסטר.
3. תוכנית מנהיגות המשולבת במאסטר
תואר שני זה כולל את תוכנית המנהיגות של המרכז למנהיגות יצירתית (CCL), אחד המוסדות המובילים להכשרת מנהיגות ביותר מ -120 מדינות.
אימון ה- CCL הוכר בין עשרת המובילים בעולם על ידי ה- Financial Times. בספרד ניתן לקחת תכנית זו רק בקורסי CEU לתארים מתקדמים.
4. עדכון כותרת עשר
מאסטר זה משלב את שירות העדכון. ב- CEU-UCH, הסטודנט שסיים תואר בעדכון יהיה גישה חופשית, במהלך 10 השנים הבאות, לתכנים המעודכנים של תכנית הלימודים דרך האינטראנט שלו, כמו גם לפעילויות, סמינרים, סדנאות וסדנאות מופת מסוימות להופיע כחלק מהמאסטר או מהכותרת שלו. כל קורס, האוניברסיטה תודיע לכל הסטודנטים לשעבר על שם התוכן והפעילויות החדשות הקיימות.
מהו תואר רשמי או אוניברסיטה?
- תואר שני באוניברסיטה (או רשמית) אומתו ואושרו על ידי הגוף המוסמך (הסוכנות הלאומית להערכת איכות והסמכתו, ANECA), תחת משרד החינוך. שלא כמו התואר עצמו, אשר מאומת על ידי האוניברסיטה עצמה.
- בהיותו רשמי, הוא מאושר ומוכר בכל מדינה באזור האירופי להשכלה גבוהה.
- התואר הרשמי מאפשר גישה עתידית לתכנית דוקטורט.
- הפרס הרשמי מעניק נקודות בתחרויות או בתחרויות של המינהל הציבורי, ואילו הכותרות הבסיסיות מנקדות כאימונים רציפים. בעסקים שניהם תקפים באותה מידה.
href = "https://www.uchceu.es/estudios/posgrado/master-universitario-diseno-interiores
תכנית לימודים
סמכותן
כללי
- CG1. יכולת ניתוח וסינתזה, מתן אפקטיביות בקבלת החלטות.
השגת יכולת זו כרוכה ביכולת לאסוף, לנתח ולסנתז נתונים רלוונטיים, על מנת לקבל החלטות הכרוכות בפתרון הבעיות שהועלו או איתורן, בין אם בעלות אופי תיאורטי או מעשי, במטרה סופית להעביר את המסקנות שהתקבלו. - CG2. יכולת עבודה בצוותים בינתחומיים, מיומנויות משא ומתן וקונצנזוס.
השגת יכולת זו משמעה יכולת להשתלב בארגונים ובצוותי עבודה, כמו גם להוביל אותם, יכולת לנהל משא ומתן, לנהל ולתווך בהנחת הסכמים מתוך מטרה של השגת הפתרון ההוגן והנוח ביותר למטרות המוצעות. ; תרומה אסרטיבית ומכבדת לתיחום, תכנון ופיתוח של היעדים המוצעים. - CG3. יכולת לחקור ולקשר בין תחומי הידע השונים המתלכדים בעשייה המקצועית.
השגת יכולת זו כרוכה ברכישת ראייה גלובלית הן של הבעיות והן של הפתרונות, ואפשרות ויכולת לקשר ידע מגוון המוביל לפתרונות היעילים והיעילים ביותר לסוגיות מורכבות. אנשי המקצוע הנדרשים בחברה כמו הנוכחית חייבים בהכרח להניח את מורכבות השינויים, ולכן, התחשבות בריבוי המשתנים המרכיבים את הפתרונות האופטימליים. - CG4. יכולת למידה עצמית, אחריות על הלמידה של האדם. מחויבות למצוינות.
השגת יכולת זו כרוכה ביכולת לתכנן תכנית עבודה וכן לבצע את השלמתה, בזמן המתוכנן, בהתמדה ובגמישות, לצפות ולהתגבר על הקשיים המתעוררים בפיתוחה ושילוב השינויים הנדרשים בתכנית. תהליך פיתוח, באופן מקצועי ומוסמך. - CG5. יכולת הסתגלות לשינויים טכנולוגיים. רגישות לצורך בעדכון ידע. הסתגלות למצבים חדשים.
השגת יכולת זו כרוכה במודעות למציאות העכשווית ולאתגרים העולים, הנחת שינויים כקבוע, הנחת הצורך בלמידה מתמשכת לאורך החיים והתאמה הנדרשת לסביבה המקצועית המשתנה ללא הרף.מהירה וקבועה, ומגמה זו תביא הופכים יותר ויותר ברורים. - CG6. מודעות אתית ומקצועית. כבוד פעיל, הן לאנשים והן לסביבה. אתיקה מקצועית. יחס להצעת פתרונות רגישים לצרכים חברתיים ולהעריך את השפעתם.
השגת יכולת זו מרמזת על גישה של חיפוש אחר האמת מסדרי ידע שונים, על טבע האדם ועל כבודם של אנשים המשותפים לכל הגברים והנשים, תוך תשומת לב מיוחדת להשלכות האתיות והמוסריות. כבוד ומודעות בשמירה על תנאי חיים ברי קיימא, עם דגש מיוחד על היבטים סביבתיים. - CG8. בעלי קריטריונים מבוססים וקפדניים לגבי החברה והתרבות הנוכחית.
השגת יכולת זו כרוכה ברכישת קריטריונים המאפשרים לנו להבין ולהעריך את החברה והתרבות הנוכחית, בהתבסס על התחשבות קפדנית במציאות הנוכחית ובשורשיה ההיסטוריים, אשר לאחר מכן מאפשרים לנו להשתתף באחריות בחיים החברתיים. - CG9. להיות מסוגל להבין ולסנתז הצעות מורכבות, עם חוש ביקורתי, בהקשר שבו הן מוצגות.
השגת יכולת זו כרוכה ביכולת להגדיר, להבחין ולקשר הן את המושגים הבסיסיים והן את הנחות היסוד שעליהן בנויה ההסבר של כל טיעון, כמו גם לקבוע ולבסס את תוכנו באופן סינתטי וביקורתי, במחקר המדעי. הקשר, פוליטי, תקשורתי, ארגוני וכו'- שבו הם מוצגים.
ספֵּצִיפִי
- CE1. נתחו את הסביבה והכירו את ההקשר ההיסטורי והחברתי של פרויקט עיצוב הפנים.
- CE2. הכר את הצרכים הארגונומיים והמרחביים של פרויקט עיצוב הפנים.
- CE3. חללי פרויקט המספקים פתרונות רעיוניים, אסתטיים וקונסטרוקטיביים חדשניים וברי קיימא.
- CE4. ארגן חללים בהתאם לצרכים הפונקציונליים של כל פרויקט מסוים.
- CE5. ייצוג רעיונות לפרויקט בצורה גרפית טכנית סטנדרטית.
- CE6. לדעת ולפתור את צרכי המשתמש באמצעות מתודולוגיות פרויקט.
- CE7. שלב ידע תיאורטי, תרבותי וטכני בפתרון פרויקטים של עיצוב פנים.
- CE8. פרויקט חללי פנים המשלבים היבטים אסתטיים עם היבטי בנייה בצורה מנומקת ובר קיימא.
- CE9. נתח את הכדאיות הטכנית והכלכלית של פרויקט עיצוב הפנים.
- CE10. דע את המאפיינים הטכניים, הכלכליים והאסתטיים של החומרים הקיימים בשוק לפורמליזציה של פרויקט עיצוב הפנים.
- CE11. להעביר בצורה גרפית את התוצאה של פרויקט הפנים בצורה ברורה ומובנת להצגה פומבית.
- CE12. דע את הקריטריונים של המחקר שלך הקשורים לעיצוב פנים והשג את מטרותיו.
- CE13. הכרת החקיקה והתהליכים המנהליים העדכניים בכל הנוגע לפרויקטי עיצוב לחללי מסחר ומסעדות.
- CE14. עיצוב חללי פנים לשימוש מסחרי ומסעדות.
- CE15. להכיר את החקיקה העדכנית ואת התהליכים האדמיניסטרטיביים לגבי פרויקטי עיצוב לחללים מקצועיים וארגוניים.
- CE16. פרויקטים של חללי פנים לשימוש מקצועי ותאגידי.
- CE17. להכיר את החקיקה הנוכחית ואת התהליכים המנהליים בכל הנוגע לפרויקטי עיצוב לחללי תרבות ותצוגה.
- CE18. פרויקט חללי פנים לשימוש תרבותי ותערוכות.
- CE19. הכרת החקיקה והתהליכים המנהליים העדכניים בכל הנוגע לפרויקטי עיצוב לחללי מגורים ואירוח.
- CE20. פרויקט חללי פנים לשימוש מגורים ואירוח.
- CE21. הצגה והגנה בפני בית דין באוניברסיטה של פרויקט גמר לתואר שני, המורכב מתרגיל של שילוב תכני ההכשרה והמיומנויות הנרכשות.
גלריה
תוצאת התוכנית
מטרות
- להכין את הסטודנט להצטרפות לכוח העבודה במגזר המקצועי הספציפי של עיצוב פנים, כמו גם הכשרה מלאה בפרויקטים מנקודת המבט של הצרכים החדשים של המצב העסקי והכלכלי.
- הפרופיל של איש המקצוע שהוכשר במאסטר זה יוכל להתמודד עם פרויקט לעיצוב חלל לשימוש ספציפי, במקרים רבים הקשורים לחברה ולתדמית המותג.
- לקדם את חילופי הדברים בין אנשי מקצוע לסטודנטים, באמצעות שילובם בפרקטיקה של הוראה. הלימודים המוצעים שואפים להיות תואר שני התייחסות במגזר המקצועי אליו הם מכוונים הודות להשתתפותן של חברות בולטות בכל מגזר ואנשי המקצוע המנוסים ביותר בהן.
מטרות ספציפיות
- התאמת ידע טכני ויצירתי לאזור העבודה הספציפי של חללי פנים, חללים מסחריים, אדריכלות ארעית, סצנוגרפיה, תפיסות חלל חדשות וכו'.
- השג את ההתמחות של אנשי מקצוע כל כך הרבה זמן דרושה על ידי הסביבה החברתית, העבודה והעסקית.
- השלם את ההכשרה של פרופילי המעצב, האדריכל והאדריכל הטכני.
- להכשיר כראוי את כל ההיבטים המשפטיים והרגולטוריים של תחום זה, תוך פירוט יכולותיהם ואחריותם של אנשי מקצוע אלה.
- להכשיר את התלמיד בכלי המחשב הדרושים למקצוע, הן ברמה הטכנית והן ברמת הצגת הפרויקט.
- לשלב ידע חיוני בתקשורת גרפית בתהליך העיצוב של חללים מסחריים, מסעדות ואדריכלות ארעית.
אפשרויות קריירה
סיכויי קריירה
פרופיל בעל המקצוע שהוכשר לתואר שני זה יוכל להתמודד עם פרויקט של עיצוב חלל לשימוש ספציפי, במקרים רבים הקשורים לחברה ולתדמית המותג. מטרה בסיסית נוספת של ההכשרה היא לשפר את החילופין בין אנשי מקצוע לסטודנטים, באמצעות שילובם בפרקטיקה של הוראה. הלימודים המוצעים שואפים להוות תואר שני התייחסות במגזר המקצועי אליו הם מכוונים הודות להשתתפותן של חברות בולטות בכל מגזר ואנשי המקצוע המנוסים ביותר בהן.
מטרת המאסטר היא להכשיר אנשי מקצוע ערוכים לעולם המקצועי והעבודה הקיים ומבוקש כיום. משמעות הדבר היא המרת כל אחד מפרופילי הסטודנטים שלוקחים אותו לפרופילים רב תחומיים, השלמה להכשרתם הראשונית, לאפשר להם לכסות כל אחד מההיבטים האפשריים שעליהם לפתח בעולם המקצועי המצפה להם.
לאחר ניתוח המציאות הנוכחית במגזר והצרכים שהוא דורש, מאסטר זה מכשיר את תלמידיו להפוך לאובייקט בעל ערך שיפתח הזדמנויות עבודה שעד אז לא יכלו להשיג.
זה היה מתוכנן מלכתחילה וזה אושר עם הסטודנטים הבוגרים, שכבר משולבים בעולם העבודה.