תואר שני בעיצוב מוצרים ושירותים
Sapienza University of Rome
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Rome, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 1,500 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
29 Jul 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Oct 2024
* שכר הלימוד עבור תוכניות התואר הראשון והשני שלנו הוא 300-1500 אירו לשנה
מבוא
תואר M.Sc. בעיצוב מוצר ושירות מיועד לסטודנטים שרוצים להעמיק את כישורי העיצוב שלהם על ידי חקר טכנולוגיות חדשות, הקשרים תרבותיים ונושאים חברתיים.
התלמידים שלנו יתמודדו עם אתגרים יצירתיים בפיתוח מוצרים ושירותים לשיפור חייהם של אנשים בהתאם למעבר הדיגיטלי והירוק. הם יעצבו בהרחבה, יחשבו בצורה יצירתית וישקפו בצורה ביקורתית.
התכנית לתואר שני מאורגנת ב-4 סמסטרים בשנתיים.
במהלך השנה הראשונה, התלמידים ירכשו מיומנויות חדשניות באסתטיקה ותקשורת חברתית, בעיות עיצוב, טכנולוגיות חכמות & עיצוב פתוח, ייצוג דיגיטלי & AI, מכניקה וחומרים חדשים, גורמים אנושיים וניהול אסטרטגי; כמו גם הם יחקרו ויתרגלו את מתודולוגיות החשיבה העיצוביות העדכניות ביותר, כמו גם את הפנים של עם הנושא של
בשנה השנייה הם יבינו ויפתחו תהליכי ייצור וצריכה בני קיימא, חכמים וחדשניים מול 4 תחומי יישום שונים:
- עיצוב לאינטראקציה, חקר ויישום טכנולוגיות חכמות בגישה ביקורתית ועתידנית
- עיצוב לשירות וחדשנות חברתית, עם גישה ממוקדת באדם וגישה UX; עיצוב לחומר, עם תשומת לב מיוחדת לביו-מימזיס וקיימות; עיצוב עבור מלאכה ותעשייה חדשה, בהתחשב בחדשנות של טיפולוגיות חדשות ואסתטיקה חדשה.
בשנה ב', הסמסטר האחרון מוקדש לעבודת הגמר שהיא פעילות מבוססת מחקר שמטרתה פיתוח אב טיפוס פונקציונלי של מוצר ושירות חדשניים, בשיתוף פעולה עם R & מחלקות חברת D או מעבדות או מרכזי מחקר של אוניברסיטאות.
הבוגרים שלנו יכולים לבלות את כישוריהם כאסטרטג עיצוב ברמת הניהול עבור חברות או סטארט-אפים חדשים או כחוקר עיצוב במרכזי מחקר או להמשיך את הכשרתם בהצלחה בדוקטורט. קוּרס.
קבלה
תכנית לימודים
שנה ראשונה
סמסטר ראשון
- מעבדה לאסתטיקה
- מעבדה למידול וייצוג וירטואלי
- מעבדה לחפצים חכמים
- מעבדה למכניקה
סמסטר שני
- קורס בחירה
- בעיות עיצוב
- סטודיו לעיצוב מתקדם
שנה שניה
סמסטר שני
- המשך עבודה והדרכה
- עבודת תזה
תוצאת התוכנית
המטרות הדידקטיות העיקריות הן:
- ידע והבנה של התרבות החומרית של עיצוב ביחס להשלכות חברתיות-תרבותיות וכלכליות;
- שליטה בהיבטים הטכניים-פרודוקטיביים, הטכניים-פונקציונליים והפורמליים של החפצים (מוחשיים או בלתי מוחשיים), אך גם בכל התהליכים הנלווים לנתיב התכנון-ייצור-צריכה מושכל ומונחה על ידי אסטרטגיות של קיימות כלכלית, חברתית וסביבתית;
- פיתוח מיומנויות חשיבה עיצובית אשר, על ידי תפיסת הפוטנציאל והמשאבים של מערכת מקומית, מחברים אותה עם היכולת הקריטית למימד הגלובלי על ידי פיתוח מוצרים ו/או שירותים אשר, החל מהבנת היחסים התרבותיים, החברתיים והקשרים בין משאבים ו. פעילות, מסוגלת לייצר חידושים מונעי עיצוב המתנים את התרבות החומרית והבלתי-חומרית של חברות עכשוויות.