תואר שני בעיצוב וניהול מותג: מזון, יין ותיירות
IED – Istituto Europeo di Design Florence
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Florence, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
11 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 20,100 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* דמי הרשמה € 3.000 + דמי קורס € 16.200
מבוא
הקורס מתקיים בשפה האנגלית
מה זה אומר ליצור ולנהל מותג בתעשיית המזון? איך לשווק חברת יין ולעבוד על זהותו? איך לשלב את התיירות בכל זה?
מטכניקות מיתוג ועד עיצוב שירותים, מטרת קורס המאסטר בעיצוב וניהול מותגים: אוכל, יין ותיירות היא לעזור לסטודנטים ואנשי מקצוע צעירים לפתח את כישוריהם כמנהלים עתידיים של תעשיית הורקה, בשילוב יין אוכל ותיירות. לתוך הצעות סגנון חיים.
הקורס, שהתקיים בפירנצה וברצלונה, מספק כישורים רוחביים בתכנון שירות המיושם על אירוח ותיירות, תוך התמקדות ספציפית באוכל בברצלונה ובחיפוש אנכי של ענף היין בפירנצה.
קטלוניה וטוסקנה בנו את אסטרטגיות המיתוג שלהם על ערך הטריטוריאליות כמפתח להבחנה הגלובלית. הודות למאסטר זה, לתלמידים יש אפשרות להתנסות עם מתודולוגיות מיתוג שונות וניהול פרויקטים כי שני היעדים התיירותיים החשובים ביותר באירופה בהצלחה להשתמש.
פירנצה
השיעורים מלמדים כיצד לנהל את השלבים השונים של יצירת מותג, החל מניתוח התכנים. ענפי התיירות, המזון והיין מבוססים על קשר בין מותגים, מארחים ואורחים. המשתתפים צוברים מומחיות בתחומי המותג והניהול למגוון רחב של הקשרים שונים.
ברצלונה
הסטודנטים עוקבים אחר כל התהליך של פרויקט עיצוב שירות בשיטות עיצוב ויישומם בבניית חווית עיצוב מזון מורכבת כאסטרטגיית מיתוג.
הכיתות מתקיימות בשעות היומיות בפירנצה, בעוד שבסטודנטים בברצלונה משתתפים בשיעורי ערב.
הגישה נשמרת במהלך כל Pathway הוא מאוד תרגול וסטודנטים מצוידים עם חבילת Adobe ו- WGSN וחומרים חומר הקשר, כך שהם יכולים לממש גם בנפרד.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
על מנת לתמוך במשתתפים בכיסוי דמי ההשתתפות, IED הפעילה מערכת מתקנים מפרקית: מלגות חלקיות או כוללות על שכר לימוד; Early Bird הם הקלות לסטודנטים שמסיימים את ההרשמה במועדים נתונים.; מימון עם אפשרות לשלם את שכר הלימוד בתשלומים הודות להסכמים עם חברות משכנתאות.
תכנית לימודים
מתודולוגיה ומבנה
מאסטר זה מערבב חומרי לימוד ושיטות למידה קונבנציונליים ומעודכנים עם חזון בין תחומי שמשמעותו אינטראקציה עם נושאי עיצוב, אמנות, סגנון חיים ואופנה, כדי ליצור באמת נקודת מבט שונה ובעלת ערך.
השיעורים משולבים עם סמינרים, כנסים וסדנאות שמקיימים מומחים בינלאומיים ומפורסמים בעולם. ביקורים במציאות המקומית והשתתפות באירועי הענף כלולים בתוכנית המחקר כדי להראות לסטודנטים את שיטות העבודה המומלצות של מוסדות, חברות ומותגים הקשורים לתיירות, אוכל ויין.
דירוגים
IED שואפת לבנות סביבה תומכת ויחסי שיתוף פעולה עם שותפים. לכן IED מספקת את הכלים הדרושים כדי לתמוך בסטודנטים פוטנציאליים בבחינת הזדמנויות, קבלת החלטות מושכלות ועיצוב עתידם.
הודות למתודולוגיה החדשנית וההצלחה המקצועית של תלמידי IED, משרדי החינוך והמחקר של המדינות שבהן IED פועל ישירות - איטליה, ספרד וברזיל - הסמיכו רשמית את רוב הקורסים לתואר ראשון ושני של IED.
תוצאת התוכנית
מתודולוגיה ומבנה - גישה מעשית ושיטות חשיבה עיצוביות משמשות כמפתחות להטמעת הסטודנטים למקרים אמיתיים ולהתמודד עם ניסיונם של אנשי מקצוע, חברות, מותגים שמעצבים את שוק המסעדות, היקבים והאירוח. התעשיות הקשורות לתיירות, אוכל ויין קשורות קשר עמוק ללקוחות ולצרכיהם. יכולת ניתוח צרכים בתכנון אסטרטגי וחשיבה יצירתית ביקורתית המיושמת בפרויקט עיצוב מותג.
קורס המאסטר הוא מאוד אינטראקטיבי: נדרשת השתתפות רציפה ומהותית של הסטודנטים. השיעורים משולבים בסמינרים, כנסים וסדנאות המתקיימים על ידי מומחים בינלאומיים ומפורסמים בעולם. ביקורים במציאות המקומית והשתתפות באירועים של התעשייה הם חלק מתוכנית הלימודים להראות לסטודנטים את השיטות הטובות ביותר של מוסדות, חברות ומותגים הקשורים לתיירות, אוכל ויין.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
הזדמנויות מקצועיות
מטרת המאסטר היא ליישם ולחזק את הכישורים הנדרשים כדי לקבל תפקידים אסטרטגיים במותגים מבוססי תיירות, מזון ויין. המאסטר נועד גם להכשיר אנשי מקצוע בבנייה וניהול של פורמטים / שירותים באירוח, כמו גם מומחי תקשורת בתחום המזון והיין.