תואר שני בעיצוב אופנה עכשווית
IFA Paris
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Paris, צרפת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
15 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 12,800 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* דמי בקשה 150 אירו
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
IFA Paris מאסטר מוסמך על ידי FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- משך הזמן: תוכנית לתקופה של 15 חודשים באנגלית
- קמפוסים: פריז, פירנצה (Istituto Lorenzo de Medici)
- פורמט: פריז/פירנצה/פריז
- נקודות זכות EC: 120
- דמי בקשה: € 150
- שכר לימוד: 12,800 €
- מוגבל ל: 25 תלמידים בכיתה
"לפתח את האוסף שלך באטלייה המעוצבת שלנו"
מבוא
מעצבי אופנה צעירים הפכו למרכיב המפתח בעיצוב מחדש של פנורמת האופנה של היום. מהמינוי של ג'יי.וו אנדרסון למנהל קריאייטיב ועד לואו ועד רכישת נתח של כריסטופר קיין על ידי קרינג גרופ, נראה כי כל האירועים מעידים על כך שעכשיו יותר מתמיד יצירת אופנה נשארת חיונית לפעילותם של מותגי יוקרה גדולים ומותגי שוק ההמונים.
למרות החזרה לכאורה ליצירתיות טהורה ורעננה, מרכיבי עבודות הקשורות לעיצוב אופנה השתנו באופן דרמטי. לדמיין בגדים בצורה אינטואיטיבית הוא רק היבט אחד של אחריות המעצב. מעצב ראשי או מנהל קריאייטיב חייב לא רק לצפות שינויים חברתיים ואסתטיים אלא גם להבין את הסוגיות האסטרטגיות שעומדות בפני המותגים מבחינת מיצוב, פוטנציאל שוק ותקשורת.
המאסטר שלנו באמנויות בעיצוב אופנה עכשווית תוכנן במיוחד כדי להתמודד עם שינויים אלה ומיועד לבוגרי עיצוב אופנה שרוצים לחרוג מעיצוב ופיתוח המוצר.
לתוכנית יש 3 מטרות עיקריות:
- העשרת אופנת ותרבות היצירה של תלמידינו במודולים שתוכננו במיוחד לקורס זה. לדוגמא, מודול 'תרבות חוצה אופנה' שלנו פותח עם Musée des Arts Décoratifs כדי לספק גישה מתוחכמת יותר לניתוח הפערים התרבותיים והשפעתם על אופנה. מודול מפתח נוסף יהיה "סמיולוגיה של מוצרי אופנה". הוא משתמש בסמיולוגיה כמתודולוגיה לפענוח בגד ולפענוח ההיבט האסתטי שלו על מנת להבין טוב יותר כיצד הוא נתפס.
- פיתוח היצירתיות של התלמידים באמצעות מודולים כגון "תהליך יצירתי" המסייע לתלמידים להיות מודעים יותר ל"היגיון היצירתי "שלהם ולהגדיל את הפוטנציאל שלהם. הוספת סדנאות מעשיות תספק לסטודנטים גישה חדשה לטכניקות ייצור ועיצוב ידועות. לדוגמה, המודול "פיתוח תבניות ועיטוף" מציג שיטות מחקר חדשות המבוססות על ניסויים ופותח נקודות מבט חדשות לתלמידים בכל הנוגע למציאת השראה.
- לעזור לתלמידים שלנו להבין כיצד פועלות תעשיות האופנה וכיצד מתוכננות אסטרטגיות מותג בהקשר גלובלי. שיווק, נושאים ארגוניים, אתגרים פיננסיים וכן אסטרטגיות תדמית ותקשורת יידונו בסדרה של מודולים שונים.
הקורס מסתיים בכך שהתלמידים מפתחים פרויקט איסוף משלהם בהדרכת מורה. פרויקט זה כולל יצירת בגד ו/או קולקציית אביזרים. התהליך כולל עיצוב אבות טיפוס ל -12 צלליות וכן פיתוח תוכניות שיווק ועסקים. אוסף זה נבחן על ידי חבר מושבעים של אנשי מקצוע והסטודנטים הטובים ביותר מקבלים את ההזדמנות להציג את עבודותיהם לאנשי מקצוע באופנה בתערוכת בוגרי IFA המתקיימת בשבוע אופנת ההוט קוטור. הסטודנטים גם מחונכים לקחת חלק בכמה תחרויות בינלאומיות המייצגות פלטפורמה מצוינת למעצבי אופנה צעירים.
כמו כל שאר IFA Paris , המאסטר באמנויות בעיצוב אופנה עכשווית מרוויח מאוד ממיקומה בפריז. עם חיי התרבות העשירים שלה, שני המוזיאונים המוקדשים לאופנה, 6 שבועות האופנה השנתיים שלה, מאות אולמות תצוגה וירידי טקסטיל, כמו גם סביבת תעשיות אומנות קטנות, עיר האורות, נותרה בירת האופנה הבלתי מעורערת של העיר עוֹלָם.
כל התוכניות שלנו מנוסחות סביב מסגרת ה- ECTS כפי שהוגדרה על ידי אמנת בולון. לאחר סיום הקורס, הסטודנטים מקבלים סך של 120 ECTS שניתן להעביר בקלות אם יחליטו ללמוד עוד. תוכנית זו קיבלה גם את הסמכת IDEL/IDEART והיא מוסמכת כ"מאסטר בינלאומי ".
קבלה
תכנית לימודים
מבנה הקורס
תרבות יצירתית
על מנת לייצר מושגים ומוצרים רלוונטיים, מעצבי אופנה צריכים להטיל ספק בתהליך היצירתי שלהם לאור השינויים בסביבתם החברתית, הכלכלית והתרבותית. באמצעות המודולים השונים של קבוצה זו, התלמידים יתעלו מעל ההגדרה של יצירתיות אינטואיטיבית על מנת לבנות מסגרת אמנותית משלהם המבוססת על המוטיבציה האישית והתהליך האינטלקטואלי שלהם. המטרה היא לעזור להם לנצל באופן מלא את המוח היצירתי שלהם ולכן למקסם את יכולות החדשנות שלהם.
המודולים כוללים: ניתוח יצירתיות עכשווית מחקר וחשיבה יצירתית סדנת תהליך יצירתי
סביבת אופנה עניין חזק באמנות כמו גם סקרנות כלפי תחומים יצירתיים אחרים נחוצים כדי להזין יצירתיות אופנתית. ידע אסתטי נבנה על ידי ניתוח ז'אנרים שונים של דימויים, גרפיקה, צבע, ציור, פיסול, ארכיטקטורה או עיצוב של חפצים. באמצעות מודולים כמו אתנוגרפיה אופנה, אופנה חוצת תרבות שפותחה בשיתוף עם מוזיאון פריז לאמנויות דקורטיביות, או סמיולוגיה של מוצרי אופנה, התלמידים ינתחו עוד יותר כיצד אופנה מתייחסת למושגים של הופעה ומעמד. בסופו של דבר התלמידים יוכלו לפענח את המשמעויות מאחורי צורות, נפחים, פירוט או צבעים של כל מגוון מוצרי אופנה.
המודולים כוללים אופנה אתנוגרפיה אופנה חוצה תרבות מגמות הקשר יצירתי וסמיולוגיה של מוצרי אופנה עתידיים.
ניהול שיווקי
קבוצת מודולים זו מנתחת ומשקפת אסטרטגיות שיווקיות של מותגי אופנה ומספקת מתווה קפדני לניהולן. התלמידים בוחנים את ההבדלים בשיווק מותגי אופנה עילית לעומת מותגי שוק המוני. התבוננות בתהליכים המשפיעים על זהות המותג, מיצוב, תמחור, הפצה ותקשורת עוזרת לתלמידים להבין את האתגרים המובנים של שוק האופנה העכשווי הרחב. כוחו של מותג ינותח באמצעות ערכו, הממדים החברתיים, החוזיים והסמיוטיים שלו. התלמידים יכירו את הכלים המקיפים הנדרשים למיתוג על מנת לבנות אסטרטגיות קוהרנטיות למותג האופנה שלהם. גם הצורך של יזמי אופנה עתידיים לפתח תפיסות אופנה חדשניות בשווקים ספציפיים של תעשיית האופנה העולמית של ימינו, מטופל גם כן.
המודולים כוללים:
מיקום ותמחור הפצת אופנה התנהגות צרכנים מקורות וסוגיות מיתוג שרשרת אספקה.
תדמית ותקשורת
תקשורת מקיפה ומצגות עיצוב חדשניות חיוניים לבתי אופנה לבלוט בשוק צפוף. המודולים השונים של פרק זה יכשירו את התלמידים למזג את הניסוח והדימויים הנכונים בדומה לקמפיינים של תקשורת אופנה שפותחו בזירה הבינלאומית. ליתר דיוק, הידע והמיומנויות שיוקנו יתמקדו בתכנון אסטרטגי מדיה, תקשורת חזותית באמצעות סטיילינג, תקשורת כתובה בערוצים מסורתיים ודיגיטליים, טכניקות יחסי ציבור וניהול אירועים לתצוגות אופנה.
המודולים כוללים:
תקשורת עיתונות האופנה קמעונאות וסחורה חזותית סטיילינג צילום אופנה צילום היסטוריה וניתוח.
בעיות בעסקים
מעצבי אופנה או מנהלי אמנות חייבים להבין את המסגרת המשפטית והעסקית של תעשיית האופנה כדי לשוחח ביעילות עם מנהלי מותגים. במסגרת קיבוץ מודול זה, התלמידים יגלו את המציאות של תעשיית האופנה מנקודת מבט כלכלית ופיננסית. הם יחקרו את האתגרים העומדים בפני חברות סטארט-אפ וילמדו את השיטות המומלצות לכתיבת תוכנית עסקית. זה כולל ניתוח והערכת פוטנציאל הצמיחה בעסקים חדשים, מזעור סיכונים פיננסיים תוך זיהוי גורמי הצלחה מרכזיים בתעשייה הדרושים למותג לצמוח ולפרוח בכלכלה העולמית התחרותית של היום.
המודולים כוללים:
יזמות ומימון קניין רוחני.
בעיה טכנית
באופן מציאותי לא ניתן לחשוב על קריירה עתידית באופנה ללא ידע מעמיק בבניית בגדים. במסגרת קיבוץ מודול זה, התלמידים יחזקו את הידע והכישורים שלהם להתמודד עם ריבוי של בגדים וסוגי טקסטיל באמצעות התלמדות של טכניקות ייצור מסורתיות והיי-טק כאחד. הם גם ייחשפו לתפקידה של הטכנולוגיה ביצירת טקסטיל ועיצובים חדשים. עם השלמת קיבוץ מודול זה, התלמידים יבינו את תהליכי הייצור והנושאים המעשיים הכרוכים בהבאת בגד לחיים.
המודולים כוללים:
- סדנת עיצוב דיגיטלי
- סדנת טקסטיל חדשנית
- פיתוח דפוסים וכיסויים