תואר שני בניהול שיווק
INSA Business, Marketing & Communication School
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Barcelona, ספרד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 5,200 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
הצגה
כדי לשמור על קשר עם המשתנה במהירות של היום בעולם גלובלי, ניהול השיווק תמיד מנותח בתוך ההקשר הרחב של ארגון בינלאומי ועל סביבת פעולות.
צוות מנוסה ומוסמך שלנו ליצור סביבה תומכת שבה תלמידים מסוגלים לצבור ידע מעמיק והבנה של מנגנוני וטכניקות השיווק מעודדים לפתח רעיונות ואסטרטגיות שיווק משלהם.
מטרות
- לספק לתלמיד את הכלים, הידע והיכולת הטובים ביותר כדי להצליח ברמה מבצעת בניהול שיווק.
- צג כיצד לקבל החלטות מועילות עבור החברה שלך ברמה בינלאומית באמצעות ניתוח מדויק של השוק העולמי, תכנון אסטראטגי, פילוח שוק, כמו גם ניהול תקציב.
- ללמד אותך את העקרונות האתיים הנדרשים המבצעת בתחום זה.
יעד
א) בוגרים ואנשי מקצוע המעוניינים להרחיב אופקים העסיקו.
ב) אנשי מקצוע מנוסים שרוצים לקחת על משימות וחובות.
ג) לחברות המעוניינות צוות הדרכה.
ד) בוגרי הכשרה מקצועית והשכלה גבוהה בעסקים באזור מבקשים הכנה מעשי להיכנס לשוק העבודה.
הזדמנויות מקצועיות
- מנהל שיווק
- מנהל שיווק
- מנהל אסטרטגי
- ראש המחלקה
INSA מציעה את האפשרות לעשות התמחות בחברות במהלך הקורס.
תמצית
מודול 1 - ניהול השיווק בחברה: ארגון.
מודול 2 - מנהל מוצר. תכנון ויישום מדיניות. תכנית שיווק שליטה כלכלית ואופטימיזציה של תוצאות.
מודול 3 - מוצרים ואסטרטגיה מותג מיצוב. גלובליזציה וקבלת החלטות. ניתוח תחרותי.
מודול 4 - תחזית מכירות. Forenet (מערכת מיוחדת בתחזיות עסקים). הערכת ביקוש המוצרים החדשני. מחקר שוק.
מודול 5 - איכות מוצר, לוגיסטיקה והפצה.
מודול 6 - ירידים, כנסים וקונגרסים.
מודול 7 - שיווק לקוחות. טכניקות כדי למשוך יותר לקוחות נאמנות לקוחות. תרחישים אפשריים להיכנס לשוק.
מודול 8 - שיווק בחברות תעשייה וחברות שירותים.
מודול 9 - אופטימיזציה של שולי המוצר. מדיניות המחיר.
מודול 10 - קביעת תקציבים מסחריים עולמיים. מקסום רווחים.
מודול 11 - ניתוח חיצוני אסטרטגי. שווקים חדשים, שליטה על ערוצי הפצה חדשים.
מודול 12 - ניתוח של התנהגות הצרכן.
מודול 13 - חדשנות טכנולוגית להחיל שיווק.
מודול 14 - מיתוג. ניהול ערך המותג. אסטרטגיה של תיק המותג.
בינאום והגלובליזציה שווקים - מודול 15.
מודול 16 - יישום של שיווק 2.0 בחברה.
מודול 17 - שיווק אחריות חברתית: אסטרטגיות.
מודול 18 - סרגל הישגים מאוזן: עיצוב אסטרטגיות לניהול עסק.
מודול 19 - עבודת גמר. תוכנית עסקית אסטרטגית.
מערכת הערכה
מערכת ההערכה מבוססת על הערכה רציפה של כל בלוק של מחקר, באמצעות נוכחות בכיתה ו / או בדיקה. הסטודנט חייב עבר כל נושא בנפרד. בנוסף, על הסטודנט הרוויח כיתה מינימאלית שנקבעה בתכנית העסקית.
לאחר שעבר את הערכות בהצלחה ועם הנוכחות המינימאלית הנדרשת, התלמיד מקבל דיפלומה שני בניהול שיווק של עסקי INSA, שיווק & School התקשורת.