תואר שני בניהול שיווק בינלאומי
GEMA Business School
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Rome, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 - 10 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 7,000
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מדוע תואר שני בניהול שיווק בינלאומי?
תוכנית האב מותאמת לאלו שרוצים לקבל התמחות שיווק בינלאומי, החל משיווק יסודות שיווק בינלאומי, עסקים דיגיטליים, מדיה חברתית תקשורת.
מטרות התכנית יגעו בסוגי למידה שונים: טיפוח עמדות וערכים, פיתוח יכולת בביצוע ורכישת מידע ומושגים.
המשתתפים יפתחו כישורים ומיומנויות באלמנטים קריטיים של אסטרטגיה: עסקים (שיווק, מחקר שיווקי, קיימות ותקשורת חברתית, וכו '), תכנון וחשיבה עיצובית, מנהיגות ואינטליגנציה רגשית, ואתיקה. הודות לשותפות עם אוניברסיטת סנט ג'וזף של פילדלפיה (ארה"ב), אחד המוסדות האקדמיים היוקרתיים ביותר בארה"ב, כל פעילויות ההדרכה (הרצאות, מחקרים, משימות, עבודות פרויקט וכו ') יתקיימו באנגלית על ידי סגל חברים, פרופסורים אורחים ורמקולים אורחים מתוך הקשר עסקי אמריקאי ובינלאומי.
על מנת לאפשר לסטודנטים להיות מוכנים כראוי להתמודד עם הניסיון הבינלאומי, GEMA Business School עיצב "נתיב מתחיל" כשלב ראשון של תוכנית אב שיתקיים ברומא והתמקדו בתחומים הבאים: שיווק ותקשורת יסוד, בניין צוות ומיומנויות אישיות.
מקבלי
מועמדים לא צריכים להיות מעל גיל 30 ויש להם תואר ראשון רלוונטי מאוניברסיטה מוכר או אחר שווה ערך השכלה גבוהה המכון. בנוסף, על המועמדים להפגין רמה B2 (QCER) של ידע בשפה האנגלית או מעל, תקן מינימלי המבוקש על ידי אוניברסיטת סנט ג 'וזף כדי להשתתף בשיעורים שלה.
כל מועמד יצפה לראיון עם קציני הקבלה בבית הספר על מנת להעריך את המוטיבציה, העמדות, את רמת הכישורים והתחזיות.
למידה מטרות ושיטות
שיווק בינלאומי תוכנית מאסטר מצפה לבנות שיווק מקצועי הבא מומחים, נותן להם את ההזדמנות לרכוש מושגים חדשים ולקבל מיומנויות מעשיות. התלמידים יטפחו את עמדותיהם וערכיהם ויפתחו כשירות בביצוע תוך לימוד תיאוריות ועקרונות על שיווק ותקשורת.
שיטת הלמידה תמנף את הפוטנציאל של המשתתפים על מנת לתת להם הזדמנות להעריך את רמות היכולות שלהם ולזהות תחומים לפיתוח, לחזק מושגים, תיאוריות ויישומים בעזרה להם לחשוב באופן רחב ולהוביל אסטרטגית, לפתח מיומנות וכישורים בתכנון אסטרטגי, מנהיגות ואינטליגנציה רגשית, עסקים ומוסר. כל הכיתות מתקיימות באנגלית כדי לשפר את כישורי השפה יחד עם נושאי הליבה.
יתרונות עיקריים
• רכישת מיומנויות שיווק בינלאומיות יחד עם שיפור מוחלט של כישורי השפה האנגלית
• ניסיון חיים וניסיון בשתי מדינות שונות (איטליה וארה"ב)
• מתודולוגיות וכלים למידה מעשיים וחווייתיים
• אפשרות לקבל התמחות בסוף התכנית
• שותפות בין שני מוסדות חינוך יוקרתיים ( GEMA Business School ואוניברסיטת סיינט ג'וזף)
שלבי התוכנית
שלב 1: נובמבר / דצמבר (רומא)
שלב 2: ינואר / אפריל (אופציה 1) - ינואר / אוגוסט (אופציה 2) (פילדלפיה)
שלב 3: מאי / דצמבר (אופציה 1) - ספטמבר / מרץ (אופציה 2) (איטליה)
שלב א
- GEMA - רומא (איטליה) - 2 חודשים
- תוכן: יסודות שיווק יסודות
שלב ב
- SJU - פילדלפיה (ארה"ב)
- אפשרות 1 - 3,5 חודשים
- תוכן: שיווק בינלאומי - מדיה חברתית וארגון - שינוי אסטרטגי ומנהיגות - חדשנות וחשיבה עיצובית - שיתוף פעולה וסכסוכים בצוותים הבינלאומיים
- אפשרות 2 - 7 חודשים
- תוכן: נושאים דומים לעיל, עם מודול למידה פעילה נוספת המורכבת משימות, עבודות הפרויקט חוויות על מנת לפתח מיומנויות מעשיות.
שלב ג '
- חברות וארגונים - איטליה - 3/6 חודשים
- הזדמנות התמחות בחברות וארגונים מבוסס בעיקר באיטליה שבו התלמיד יכול ליישם את מה שלמד במהלך ניסיון מאסטר. לכל סטודנט תוצע הזדמנות להיות מועמד לתקופה של 3/6 חודשים