Master of Business Management (MBM) Digital Marketing & Communication
New European College
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Munich, גרמניה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 6,100 / per semester
מועד אחרון להגשת בקשה
01 Jul 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
26 Aug 2024
קבלה
תכנית לימודים
שנת הלימודים ב- New European College מחולקת לשתי קדנציות - תקופת חורף ותקופת קיץ, ולשישה בלוקים עיקריים, שנמשכים שישה שבועות כל אחד. כל בלוק של שישה שבועות מורכב משבועיים של שיעורים, ולאחר מכן שבוע פרויקט, ולאחר מכן שבועיים נוספים של שיעור, ולאחר מכן שבוע בחינות, להשלמת המודול.
סמסטר 1
(מודולי ליבה)
- ניהול שיווקי
- גלובליזציה, חברה ותרבות
- מבוא לשיטות מחקר (פרויקט גמר)
- הכלכלה העולמית
- בירור מקצועי
(מודולי התמחות)
- העתיד של שיווק דיגיטלי משולב: וידאו, נייד ובינה מלאכותית
- מדיה חדשה, שיווק ואנליטיקה
סמסטר 2
(מודולי ליבה)
- שיטות מחקר (פרויקט גמר)
- מיקרו כלכלה - פרספקטיבות גלובליות
- ניהול אסטרטגי
- מודול פרויקט (3 שבועות פרויקט, מקושר לפרויקט הגמר)
(מודולי התמחות)
- בינה עסקית וכריית נתונים
- תקשורת אסטרטגית ומיתוג
סמסטר 3 (השמה בעבודה וסיום לימודים)
- למידה מבוססת מקצועית
- פרויקט גמר
גלריה
מלגות ומימון
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
בעידן זה של דיגיטליזציה ואורח חיים מונע באינטרנט, הקהילה העסקית הבינה שההצלחה תלויה באסטרטגיית שיווק ותקשורת דיגיטלית מוצקה וניתנת לתחזוקה. חברות זקוקות לאנשים שמבינים מדיה חדשה, אסטרטגיות ביג דאטה, והשילוב של שיווק מקוון ותקשורת עם מדידה מדויקת של תוצאות המאפשרות לבצע פעולות אסטרטגיות.
סיום לימודים במכון בינלאומי מאוד ששם דגש גבוה על השילוב של מחקר אקדמי וחשיפה מקצועית פירושו שסיכויי הקריירה של בוגרי התכנית לתואר שני במנהל עסקים, המתמחה בשיווק ותקשורת דיגיטלית, מגוונים וגלובליים.
בוגרי תכנית זו רבים שואפים להמשיך את לימודיהם ב-Ph.D. לשלב ו/או לעבור ישירות לעסק, לפעמים כתוצאה מהשמה בעבודה או מפרויקט הגמר.
דוגמאות לחברות שבהן עובדים בוגרים נעות בין חברות גלובליות מובילות, חברות ייעוץ וחברות ניהול ביג-דאטה לחברות מקומיות ומתמחות יותר, ארגונים לא ממשלתיים וסוכנויות ממשלתיות.