תואר שני בניהול בתחום שיווק בינלאומי
Peoples’ Friendship University of Russia
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Moscow, רוסיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
שני בניהול בשיווק בינלאומי
- תקופת לימודים: 2 שנים
- זיכויי רישומם: 120
- שפה: אנגלית
תכנית תיאור
התכנית של מאסטר "שיווק הבינלאומי" הוצגה בפקולטה הכלכלית בשנת 2008. לאחר הקמת הקתדרה לשיווק בשנת 2009 התכנית הייתה מעודנת באופן משמעותי ומעודכן: הערך המעשי שלה הוגדל, האפשרות של חינוך הבינלאומי באוניברסיטות השותף נוסף. סיום מוצלח מוביל לתעודת מדינת הענקת התואר שני.
המטרה העיקרית של התכנית לתואר השני היא להכשיר צוות מיומן, בכיר בחברות בתחום השיווק וצוות.
במסגרת התכנית ילמדו תלמידים בפיקוח בהתאם לתכנית החינוכית האישית שלהם ויקבלו את הידע של נושאים בפועל בשיווק הבינלאומי. הם יחקרו את הסיבות העיקריות לבעיות הדחופות ביותר, ירכשו כמותיים אנליטיים
טכניקות, שיטות של תכנון אסטרטגי להשקעה ושוק, ילמד וכן סוגיות משפטיות, חברתיות ובינלאומיות אחרות, הנובע בתהליך של ניהול כלכלי.
יתרונות תחרותיים של התכנית
- שיתוף פעולה עם חברות FMCG רוסיות ובינלאומיות מובילות;
- התמחות באוניברסיטאות באירופה;
- מוביל פרופסורים של האוניברסיטה העממית של חברות, אוניברסיטה הממלכתית של מוסקבה, מוסקבה מכון המדינה ליחסים בינלאומיים (MGIMO), אוניברסיטה של ניהול מדינה;
- השתתפות בפרויקטי מחקר וייעוץ;
אינטראקציה עם חברות FMCG בינלאומיות הבינה בכל שלבי חינוך:
- במהלך היווצרות תכנית ההכשרה (המבוסס על דרישות הסמכה למומחים בשיווק ומכירות);
- כיתות אמן (מודולים מקצועיים, 5-7 מתרגלים);
- התמחות ותעסוקה.
תוצאות למידה
יהיה תלמידים:
- יש לי הראייה המערכתית על טכנולוגיות ניהול בינלאומיות;
- לנתח את האתגרים בעסקים בינלאומיים והגלובליים,
- לקבוע את ההשלכות העיקריות של עשיית עסקים בשווקים מתעוררים;
- להרגיש את המוזרויות של הממד התרבותי במדינות ואזורים שונים;
- להבין את ההיבטים הפיננסיים של שיווק בינלאומי ודרישות לניהול הפצה בינלאומית ואסטרטגיה ערוץ;
- לרכוש מיומנויות של ניתוח העצמאי ויישומה למשימות מעשיות ספציפיות: אבחון וניטור של פעילות חברות הבינלאומית; הכנה ויישום של אסטרטגיות שיווק בינלאומיות ותוכניות; יוצר סגנונות ניהול לכלכלות בינלאומיות שונות ותרבויות; הערכה של תרחישים שונים של החלטות שיווק וחיזוי ההשפעות של יישומם; פיתוח של מכירות בינלאומיות ואסטרטגיות תקשורת שיווקית.
אפשרויות קריירה
חברות פוטנציאליות - מעסיקים של בוגרים: אדידס קבוצה (מחלקה לשיווק מותג, מחלקת מוצר השיווק), הבריטית טבק האמריקאי רוסיה ("טבק הבינלאומי שיווק שירותים" CJSC), קוקה-קולה הלני (מחלקת שיווק, מחלקת מכירות), דנונה (שיווק מחלקה, מחלקת מכירות), ג'ונסון אנד ג'ונסון (חטיבה לצרכן), JTI (מחלקת שיווק, מחלקת מכירות), Sprandi (מחלקת שיווק), L'Oreal (מחלקת שיווק, מחלקת המסחר), רוסיה הבינלאומית פפסיקו (מחלקת שיווק, מחלקת מכירות ), פרוקטר אנד גמבל (מחלקת שיווק, מחקר שיווק), יוניליוור (מחלקת שיווק, מחלקת מכירות), (מחלקת השיווק של קמפבל), קולגייט פלמוליב (מחלקת שיווק) ועוד רבים אחרים.
תנאי קבלה
- תואר ראשון או תואר מומחה
- רמת שפה האנגלית - בIELTS לפחות - 6, 0 TOEFL iBT - 79
- פטירתו המוצלחת של בחינות כניסה;
- ידע בסיסי ברוסית היא בברכה.