תואר שני בניהול אירועים בינלאומי
Oxford Brookes University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Headington, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 16,200 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים בבריטניה במשרה מלאה: 10,400 פאונד | סטודנטים בינלאומיים/איחוד האירופי במשרה מלאה: £16,200
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
ב-MSc International Events Management שלנו, תצבור ניסיון בעבודה ותתקשר עם מתרגלים ואנשי אקדמיה.
אתה תבנה בסיס חזק בניהול אירועים ותיישם תיאוריה בפועל על ידי עיסוק בניהול אירועים מעשי. תיאורי מקרה חיים ועיצוב והגשת אירועים אמיתיים מאפשרים לך לחוות גישה חדשנית ויצירתית ללמידה שלך.
תקבל ידע עשיר כולל:
- עיצוב אירועים
- תִכנוּן
- מְסִירָה
- עבודה עם מחזיקי עניין מרכזיים
- עקרונות הליבה של שיווק אירועים כולל שיווק דיגיטלי וניתוח שיווקי
- פיננסים וחשבונאות לעסקים
- מנהיגות בהקשר בינלאומי
- מיומנויות קבלת החלטות לתכנון תוכניות שיווק ותקשורת.
אתה יכול לפתח את הפוטנציאל שלך להיות מוביל בתעשייה על ידי עבודה עם החוקרים שלנו כדי לחקור את המחקרים האחרונים ואת האתגרים בתוך המגזר.
אם תבחרו במצב הסנדוויץ', תוכלו להגיש מועמדות לקבלת ניסיון עבודה בפיקוח בתשלום של שנה בתפקיד שיווק אירועים.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
תכנית לימודים
למידה והערכה
תלמדו תשעה מודולי חובה, כולל מודול שעוזר לפתח את הכישורים המקצועיים והאקדמיים שלכם. אתה תבחר לקחת עבודת גמר או פרויקט לקוח.
הקורס נמשך שנתיים עם ההשמה ושנה ללא.
מודולי לימוד
מודולי חובה
- סוגיות עכשוויות בניהול אירועים}
מודול זה נותן לך את ההקשר לתחום האירועים הבינלאומיים, ועוזר לך להבין את הרוחב והמורכבות של תעשיית האירועים ואת מגוון בעלי העניין המעורבים בניהול אירועים בינלאומי. אתה תנתח באופן ביקורתי מגוון נושאים עכשוויים המעורבים בניהול אירועים על הבמה הבינלאומית במספר מסגרות, קנה מידה, מגזרים וחברות. מושגי מפתח כגון הערכת ההשפעות של אירועים; תפעול וניהול בר-קיימא שלהם ונושאי מפתח סביב מימון, חסות, משאבי אנוש ושיווק של אירועים נחקרים יותר לעומק דרך עדשות המחקר והוויכוחים העכשוויים. - עקרונות שיווק אירועים בינלאומיים
מודול זה מציג לך את העקרונות, המושגים והכלים המרכזיים של שיווק בהקשר של מגזר האירועים הבינלאומיים. הערכה קריטית של סביבות המאקרו והמיקרו וההשפעות הנובעות מכך על שיווק אירועים נחקרת יחד עם ההשפעה של נושאים עכשוויים כמו קיימות על החלטות שיווק אירועים. התלמידים בוחנים את המגוון של בעלי עניין באירועים ומשתמשים בטכניקות שיווק כדי לנתח באופן ביקורתי את ההשפעה של קבוצות אלו על החלטות שיווק אסטרטגיות, בסופו של דבר מתאפשר לתלמידים לחקור ולפתח תוכנית שיווק אסטרטגית לאירועים. - פיתוח האירוע בר קיימא
מודול זה מבוסס על תקני תעשייה גלובליים לניהול אירועים. בהקשר של עיצוב ותכנון אירוע אמיתי, המתרחש ומוערך בסמסטר ב', מודול זה מציג את העקרונות של ניהול ביצועי פרויקט בר קיימא ופיתוח מיומנויות ביצירתיות, עבודה עם הלקוח, עיצוב תכנון, יישום והערכת פרויקטים מול שורה תחתונה משולשת - סביבתית, חברתית וכלכלית. תלמד כיצד להשתמש בכלים לניהול פרויקטים ופיננסיים וביצועים, כיצד לזהות, לנהל ולצמצם סיכונים וכיצד להתמודד עם השפעת השינוי על הפרויקט ולנהל ביצועים. - העברת האירוע בר קיימא
מודול זה מכין אותך לאירועים חיים. אתה תבנה על התכנון שלך בפיתוח האירוע בר-קיימא ותביא עקרונות ותפיסות מפתח של ניהול אירועים בינלאומיים להגשת אירוע בעולם האמיתי. ישנה התמקדות בפיתוח הבנה של הקשרים בין אסטרטגיה, החלטות ותוצאות של אירוע לבין מחזיקי העניין שלו - פנימיים וחיצוניים. המודול מחולק לשלושה שלבים נפרדים - בסיס תיאורטי, השתתפות בהגשת אירוע מעשי ורפלקציה והערכה הן של האירוע והן של למידה אישית. פעילויות לאחר אירוע כגון איסוף משוב, הערכה והתחשבות במורשת נבדקו גם עם סטודנטים שמעריכים את האירוע שלהם. - פיתוח מקצועי ואקדמי
מודול פיתוח מיומנויות מקצועי ואקדמי זה עוזר לך להפוך ללומד לכל החיים ומשפר את יכולת התעסוקה שלך. החל מהתמקדות כיצד להשיג את המיטב שלך מבחינה אקדמית, לאחר מכן אתה מפתח את כישוריך לתעסוקה ותכנון קריירה. אתה תעבוד באמצעות תוכנית לפיתוח עצמי, ותוביל את הלמידה וההתפתחות שלך. תאומן בזיהוי, מעורבות והשתקפות כיצד תוכל להרוויח מפעילויות התפתחותיות בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה. - שיטות מחקר לאירועים ושיווק
מודול זה מספק את המיומנויות המאפשרות לך לבצע מחקר שיווקי באופן עצמאי. סטודנטים בתוכניות לתואר שני צפויים לבצע מחקר יעיל בהסתמך על מגוון מקורות נתונים משניים וראשוניים בהכנת הקורסים. תוכלו להיחשף למגוון נושאים מתודולוגיים, טכניקות איסוף נתונים ומיומנויות לימוד. בנוסף, מודול זה מיועד להכנה והשלמה מוצלחת של מחקר איכותי, קפדני ושיטתי לעסקים ולניהול. - פיננסים וחשבונאות לעסקים
מודול זה נועד לפתח הבנה בסיסית והערכה ביקורתית של מידע פיננסי ארגוני מנקודת מבטו של המשתמש. זה יכלול מידע חשבונאי פיננסי וניהולי, המכסה שלושה תחומים: טרמינולוגיה בסיסית: מטרות, משתמשים, כללים ותקנות של גופים עסקיים; חשבונאות פיננסית: דוחות כספיים מרכזיים שפורסמו חשבונות וניתוח ופרשנות באמצעות יחסים; חשבונאות ניהולית: תמחיר, תקצוב וחיזוי, ניהול תקציב ותמחור. - מנהיגות וניהול: פרספקטיבה בינלאומית
זה יפתח את כישורי הניהול והמנהיגות הבינלאומיים שלך, ויציג בפניך סוגיות ניהול מרכזיות המומחשות על ידי מקרים מקרים. זה ישפר את המודעות הבין-תרבותית שלך וישפר את האפקטיביות שלך בעבודה עם ארגון בינלאומי. - אסטרטגיית שיווק במדיה דיגיטלית וחברתית
הטכנולוגיות הדיגיטליות שינו את השיווק, הן מציעות מקורות חדשים לתובנות לקוחות, הן שינו באופן דרמטי את התנהגות הלקוחות, אפשרו מודלים עסקיים חדשים והשפיעו על האופן שבו ארגונים מקיימים אינטראקציה עם לקוחותיהם ובעלי עניין מרכזיים. מודול זה נועד לקחת פרספקטיבה אסטרטגית של סביבת המדיה הדיגיטלית והחברתית. הוא מתמקד באינטראקציה בין צרכנים, עסקים וארגונים אחרים וכיצד חשיבה דיגיטלית יכולה לסייע בשיווק יעיל. מדיה מבוססת אינטרנט, פלטפורמות ניידות, מדיה חברתית וכלים דיגיטליים נבדקות, מתורגלות ומוערכות באופן ביקורתי כדי לזהות ביצועים מוצלחים וליצור אסטרטגיות שיווק דיגיטליות עכשוויות.
פרויקט גמר - בחר אחד מהם
- מַסָה
מודול זה נותן לך את ההזדמנות לחקור ולפתח מומחיות בתחום של עניין. אתה מוזמן לבחור נושאים בעלי ערך בקריירה העתידית שלך. זוהי פעילות בניהול עצמי, המניעה פרויקט מחקר משלך תוך הדרכה וייעוץ של מנחה, בהתבסס על ההצעה שפותחה במודול שיטות מחקר בשיווק. - פרויקט לקוח
יש לך הזדמנות לקשר בין תיאוריה לפרקטיקה על ידי ניתוח נושא ארגוני אמיתי. לאחר שזיהית פרויקט (באישור הן של חברת הלקוח והן של מנהיג המודול) אתה חוקר נושא מסוים, כזה שניתן לתמוך בו באמצעות הספרות הרלוונטית ועל ידי ביצוע מחקר ראשוני עם הלקוח. מודול זה אינו התמחות אך ניתן לקחת אותו יחד עם התמחות שזיהית ואתה משתתף בה. ה'נושא' המדובר עשוי להיות בעיית ניהול נוכחית עבור ארגון הלקוח או קשור לבחירות אסטרטגיות עתידיות. פרויקט הלקוח מספק לך חווית למידה והתפתחות אישית משמעותית.
שיבוץ עבודה
- תרגול אירועים (מצב סנדוויץ')
מודול זה הוא הזדמנות מצוינת לצבור ניסיון עבודה בתשלום של שנה אחת בפיקוח בבריטניה או בינלאומית בתפקיד ניהול אירועים. תחקור אתגר שיווקי בארגון מסחרי או ללא מטרות רווח. במהלך מודול זה, אתה מיישם את המושגים המעשיים שאתה לומד בקורס. כאשר אתה עובד עבור הארגון, אתה תהיה אחראי לניהול חלק גדול מהלמידה שלך, כולל מעקב ורישום ההתקדמות שלך.
אנו מספקים תמיכה רבה כדי לעזור לך למצוא ניסיון עבודה בתשלום ולצבור קשרים עם ארגונים שונים. לצוות ההשמה שלנו (WAVES) יש מסד נתונים שמתעד הזדמנויות להשמה בעבודה והם מפעילים ירידי השמה רבים שבהם תוכל לפגוש מעסיקים פוטנציאליים. הבטחת מיקום ניסיון בעבודה היא באחריותך ואכן דורשת מאמץ רב, אך זה נותן לך ניסיון רב ערך. תצטרך לכסות את עלויות המחיה והנסיעות שלך לאורך כל התקופה הזו.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
הבוגרים שלנו מועסקים בתפקידים ברחבי העולם, כולל משרות ב:
- כְּלֵי תִקְשׁוֹרֶת
- דִיגִיטָלי
- סוכנויות מותג ותקשורת
ותפקידי שיווק וניהול אירועים פנימיים בתחומים מגוונים כמו:
- מוצרי צריכה הנעים במהירות
- קמעונאות
- הכנסת אורחים
- לִנְסוֹעַ
- הוֹצָאָה לְאוֹר
- ייצור
- כנסים ותערוכות.
המעסיקים הנוכחיים כוללים:
- גונסון וגונסון
- היטאצ'י
- DK
- אוויס
- PWC.
וכן מספר סוכנויות 'דיגיטליות' קטנות ובינוניות.
יש לנו קשרים חזקים עם חברות במגוון תעשיות. מערכות יחסים אלה מסייעות לתכנון והגשת התוכנית ומספקות הזדמנויות להשמה ותעסוקה.