תואר שני במדעים במשחקים ללמידה
NYU Steinhardt School of Culture, Education and Human Development
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
New York, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
6 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
צור, השתמש והערך משחקים דיגיטליים למטרה הספציפית של למידה. תואר זה יכין אותך להשתמש במחקר מבוסס ראיות כדי להקל על עיצוב, פיתוח, יישום והערכה של תוכניות המשלבות משחקים במגוון רחב של מסגרות למידה פורמליות ובלתי פורמליות.
הטבות התכנית לסטודנטים בינלאומיים
אם אתה סטודנט בינלאומי, ייתכן שתוכל לעבוד בארצות הברית לאחר סיום הלימודים לתקופה ממושכת. רוב הסטודנטים הלומדים בויזות F-1 יהיו זכאים ל -12 חודשי אישור עבודה אופציונלי (OPT) מחוץ לקמפוס. תלמידי F-1 בתכנית שלנו עשויים להיות זכאים גם להרחבת STEM (מדע, טכנולוגיה, הנדסה או מתמטיקה), המאפשרים לך להאריך את זמנך בארצות הברית כדי להמשיך בניסיון עבודה הקשור לתואר למשך 36 חודשים בסך הכל. או 3 שנים. למידע נוסף על מי שיכול להגיש בקשה להרחבה זו, בקר במשרד לשירותים גלובליים של NYU: STEM OPT.
התמחות
התמחות שטח אופציונלית (3 נקודות זכות, בחירה) מאפשרת ללומדים ליישם את כישוריהם וידעם במגוון רחב של תאגידים, מוסדות תרבות, ארגונים ללא מטרות רווח ואולפני עיצוב משחקים, שכולם גם עובדים פוטנציאליים בעתיד של שלנו בוגרים.
תכנית לימודים
מה תלמד
אנו מציעים מספר תחומי לימוד כולל עיצוב משחקים, פיתוח משחקים, חקר משחקים ותחומי מיקוד מותאמים אישית לסטודנטים בפיקוח הפקולטה. תסיים את הלימודים עם ידע מעמיק על:
- תפקידם של היבטים חברתיים, רגשיים, תרבותיים וקוגניטיביים של למידה וסוגיות של עיצוב משחקים.
- מודלים של עיצוב משחקים ופרקטיקות התפתחותיות.
- הערך של תכונות נרטיביות של עיצוב משחק.
- שיטות מחקר שמטרתן שיפור והערכה של עיצוב משחקים ללמידה.
העבודה שלך עם הסגל ובשטח תאפשר לך:
- הסבר את הערכים והמגבלות הפוטנציאליים של השימוש במשחקים דיגיטליים ללמידה, ולאיזה סוגי למידה, אילו סוגי לומדים, באילו תחומי תוכן, ובאילו הגדרות יש למשחקים פוטנציאל לתמוך בלמידה.
- דון בתפקיד ובתפקיד של משחק במשחקים ללמידה, ובהקשר זה, בתרומתם של תכונות מגוונות של משחקים, כגון משחק תפקידים, טבילה, נרטיב, משוב, חוויה ממוקמת, קוגניציה מבוזרת, השלכות של כישלון וכו'.
- ליישם את הממדים החברתיים, הקוגניטיביים, הרגשיים והתרבותיים של גורמים המשפיעים על הלמידה בעיצוב משחקים, תוך שאיבה מתיאוריות במדעי הלמידה ומדע הקוגניציה הרלוונטיים לעיצוב משחקים ללמידה.
- להפגין יכולת באחד מהתחומים הבאים: פיתוח טכני של משחקים דיגיטליים ללמידה, עיצוב למידה של משחקים דיגיטליים, שיטות מחקר והערכה של משחקים ללמידה, או תחום קשור לפי ראות עיני סגל התוכנית.
- להפגין יכולת בביצוע מחקר מבוסס עיצוב כדי לתמוך בפיתוח משחקים יעילים ללמידה, כולל מחקר שמישות, בדיקות משחק וגישות שונות להערכה.
הניסיון האקדמי שלך
- מחקר גמיש
תוכנית הלימודים מציעה גמישות ביצירת תוכנית לימודים שאתה והיועץ שלך יכולים להתאים כך שיתאים למטרות ולתחומי העניין המקצועיים שלך. אתה יכול לבחור ללמוד במשרה מלאה או חלקית.
- מכון משחקים ללמידה
אתה תיהנה מחשיפה והשתתפות במאמצי המחקר המתמשכים של מכון המשחקים ללמידה (G4LI) ומרעיונות מתעוררים לגבי גיימינג. G4LI, הכוללת תשע אוניברסיטאות נוספות, עורכת מחקר על עיצוב משחקים יעילים ללמידה במגוון מסגרות פורמליות ובלתי פורמליות.
- עבודות שדה והתמחות
המתמחים שלנו מיישמים את הכישורים והידע שלהם במגוון רחב של תאגידים, מוסדות תרבות, ארגונים ללא כוונת רווח ואולפנים לעיצוב משחקים - כל אלה עשויים גם להוביל לתעסוקה עתידית שלך.
- פרויקט תזה קפסטון
פרויקט אבן היסוד של התזה הוא פרויקט שהגיע לשיאו בו תשלב ותיישם את מה שלמדת בעבודה אקדמית קודמת, התמחויות והתנסויות ותחומי עניין אחרים, תוך פיקוח של הפקולטה.
תוצאת התוכנית
אתה תהיה מוכן לקריירה בתור:
- מנהלת פרויקטים הקשורים למשחקים ללמידה
- מעצב משחקי למידה
- חוקר משחקים
- מעריך תוכנית
בוגרים עובדים במסגרות כמו:
- מרכזי מחקר באוניברסיטאות
- סוכנויות קהילתיות
- ארגונים ללא מטרות רווח
- מערכות בית ספר
- תעשייה פרטית, כגון אולפני עיצוב משחקים, חברות עיצוב חינוכיות וחברות מחקר חינוכיות