תואר שני במדעי שיווק, ניהול וארגון
Università degli Studi di Udine
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Udine, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
יעדי הלמידה של תכנית תואר שני במדעים מאפשרים יצירת פרופילים מקצועיים המסוגלים להחזיק בתפקידים בינוניים וברמה העליונה בחברות בינלאומיות, חדשניות וקיימות, ובפונקציות עסקיות שונות, כגון שיווק, HRM, ניהול איכות ופיתוח קיימות. . עמדות כאלה עשויות להתייחס לחברות בודדות ולרשתות עסקיות, קבוצות עסקיות, כמו גם חברות ייעוץ עסקי.
תכנית התואר השני נועדה לספק לסטודנטים מיומנויות להבין ולפרש מנקודת מבט ניהולית את התופעות הנוגעות לדפוסי הפנמה וכן לחדשנות טכנולוגית עסקית בחברות.
אוריינטציה כזו מניעה את מתן הקורסים השונים הכוללים נושאים הטרוגניים: ממשא ומתן בעסקים חוצה תרבויות ועד שיווק וניהול בינלאומי; מניהול איכות וכלה בהנדסה מחדש של תהליכים עסקיים; מניהול חדשנות למעבדות אסטרטגיות עסקיות ופוליטיקה. יכולות צולבות יינתנו גם עם קורסים ספציפיים המכסים חקיקה בינלאומית וטכניקות מדידת ביצועים.
תכנית המאסטר מעסיקה בהרחבה תהליכי למידה משתתפים כמו דיון במחקרי מקרה; פיתוח היסטוריות מקרה; עבודות פרויקט; ביקורי חברות; מעבדות למידה והתמחות.
בסוף תוכנית הלימודים לתואר שני, התלמידים ירכשו מיומנויות ספציפיות ורכות כאחד, החל מתכני הקורסים המגוונים לכישורים לשוניים המשופרים על ידי חוויית למידה הנלמדת באנגלית, וכלה במיומנויות בשטח, מה שהופך את התלמידים לפרופילים תחרותיים ביותר. בשוק העבודה העכשווי.
מטרות חינוכיות
IMMO הוא מאסטר למדעים באנגלית (Laurea Magistrale) בן שנתיים, 120 ECTS, שנועד לקדם את החינוך העסקי של הסטודנטים ולהוות בסיס איתן להתקדמות הקריירה שלהם. התוכנית משלבת קפדנות אקדמית עם חשיפה לחיי עסקים.
בינלאומיות, חדשנות וקיימות הם בבסיס התוכנית - הן מבחינת הגישה והן מבחינת הלימודים.
התלמידים יפתחו את הכישורים למלא תפקידים בהנהלת הביניים והבכירים בחברות בינלאומיות, חדשניות וקיימות. IMMO מכין את הסטודנטים לעבוד בפונקציות כגון שיווק, ניהול משאבי אנוש, מחקר ופיתוח, איכות, כיועץ עסקי, או להיות יזם.
תוכנית הלימודים מאפשרת לסטודנטים לצלול עמוק לנושאים המשכנעים ביותר עבור חברות בינלאומיות בימינו: ממשא ומתן חוצה תרבויות ועד שיווק בינלאומי; מניהול איכות ל- BPR; מניהול חדשנות ועד לוגיסטיקה בינלאומית.
בזכות גודל כיתתי קטן, IMMO נוקט בגישה למידה משתפת: סימולציות מבוססות צוות, דיון במחקרי מקרה, שיחות עם מנהלים, עבודות פרויקט בנושאים של חברות שותפות, ביקורי חברה והתמחות.
חוויות ניידות - הן באירופה והן בשאר העולם - מעודדות מאוד. IMMO כולל הסכם כפול תואר עם אוניברסיטת קרינתיה למדעים יישומיים (אוסטריה).
עם סיום תכנית המאסטר, התלמידים יהיו תחרותיים מאוד בשוק העבודה העכשווי בגלל הידע החדשני שלהם בנושאי ניהול מיוחדים וכישוריהם שפותחו בתחום - החל מלימוד בכיתה רב-תרבותית ועד לעבודה על פרויקטים של החברה. .
אפשרויות עבודה וקריירה
הזדמנויות מקצועיות בתחומי השיווק והמכירות, ניהול משאבי אנוש, מחקר ופיתוח, איכות וקיימות, בינלאומיות בתחום פעילויות הניהול המובילות ברמת יחידה עסקית ועסקית, כיועצי ניהול, או במרכזי מחקר. לסטודנט לתואר שני יש גם יכולות להתחיל פעילות יזמית.