תואר שני במדע בניהול בניה (מחקר)
University of Johannesburg
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Johannesburg, דרום אפריקה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
ZAR 40,802 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* אומדן שכר לימוד לשנה | הערכת אירוח: 2500 דולר לשנה
מבוא
ניהול בניה הוא תחום סביבתי בנוי הוליסטי בכך שההשכלה השלילית הקשורה עוסקת בשלושה זרמים עיקריים, כלומר ניהול, כלכלה ומדע וטכנולוגיה. זה מאפשר לבוגרי ניהול הבנייה לנהל את עסק הבנייה והפרויקטים (התהליך הפיזי), כמנהלי בנייה. יתר על כן, ניהול בניה הוא ההסמכה 'שער' לניהול פרויקטים של בנייה, שהיא ניהול פרויקטים מהקונספט ועד לסיומו מטעם לקוח, כולל מסירת תכנון, שילוב תכנון ובנייה ופיקוח על הבנייה. לפיכך, מומחיות בתחום זה חיונית להתפתחות התשתיתית של דרום אפריקה ויבשת אפריקה.
University of Johannesburg "העתיד. התחדד מחדש. " הוא לא סתם ביטוי קליט
המוסד עובר את ההובלה ברחבי אפריקה בחשיבה המהפכה התעשייתית הרביעית, ומדמיין מחדש את העתיד עבור כל התחומים 4IR הוא גל התיעוש הבא שעלינו להבין ולעצב כדי לבנות את עתידה של מדינה זו - ושל יבשת אפריקה - כל כך ראוי לעשיר. 4IR לא עוסק רק ברובוטיקה ואוטומציה; מדובר בקידום החברה להעצמת אנשים והעלאת דורות.
ככל שהעולם מתקדם אל המהפכה התעשייתית הרביעית, כך גם ג'יי-ג'יי עם "חינוך 4IR" - מכניס חשיבה וטכנולוגיה של 4IR לתוכנית הלימודים על פני קורסים שונים ומשתמש בטכנולוגיות חדשניות של למידה מעורבת. המשמעות היא שבוגרי UJ מוכנים טוב יותר לחבק את עתיד העסקים והתעשייה שכן AI ו- 4IR ממלאים תפקיד גדול יותר באופן בו אנו חיים ועובדים.
University of Johannesburg , חובתנו לחבק ולנווט את מנהיגי העתיד של ארצנו בגאווה ובאומץ דרך המורכבות הבלתי נתפסת של 4IR, כך שהם יוכלו לנצל את מלוא מלוא יכולותיהם ולהביא מחר טוב יותר. מנהיגים עתידיים כמוך! כאן אנו מנהלים שיחה אמיצה; דוחף ועיצוב עיצוב של מחר חדש. כאן אנו נוקטים פעולה ובונים את העולם החדש.
גלריה
קבלה
תוצאת התוכנית
מטרת התוכנית היא פיתוח אינטלקטואל בעל יכולות מתקדמות ביישום ניהול הנדסת בניין עם עקרונות בינתחומיים אחרים הקשורים אליו, על מנת לטפל בבעיות הקשורות לניהול בניה בתחום. אחת המטרות העיקריות של תהליך זה היא פיתוח יכולת מתקדמת לביצוע מחקר הנדסי בניה בינתחומי, בעל אופי מקורי. כמו כן, מטרתו לקדם גישה למידה לכל החיים, כמו גם יכולת להכשרת תלמידים אחרים בתחומים דומים.