תואר שני בכלכלה וניהול באמנויות, תרבות, מדיה ובידור
University Bocconi
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Milan, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 13,474 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
תוכנית זו מסתמכת על שלושה נכסים עיקריים:
- Bocconi של מוניטין בינלאומי למחקר והוראה בכלכלה, ניהול ומשפט
- מילאנו, עם החיוניות הכלכלית שלה ויצירתיות תוססת
- איטליה, עם המסורת האמנותית והתרבותית שלה.
אלמנטים אלו מייצגים את המסגרת האידיאלית להכשרת סטודנטים לבניית קריירה בינלאומית כמנהלים או יזמים ומקצוענים בתחומים הקשורים בתעשיות היצירתיות, כולל האמנויות החזותיות, אמנויות הבמה, הקולנוע, התקשורת, הפרסום, הבידור, התיירות, האופנה , עיצוב ומותרות.
בעשורים האחרונים היו למגזרים הללו תפקיד מרכזי בפיתוח הכלכלי של מדינות רבות: תפקיד זה קשור ליכולתם לייצר ערך כלכלי ולשפר את האטרקטיביות שלהם, מה שמוסיף לרווחתה החברתית ולאיכותה של חַיִים.
קורסים הליבה משלימים עם סדנאות המסייעות למשתתפים להבין את הדינמיקה של כל subfield של תעשייתיים ולא תעשייתיים מגזרים תרבותיים. הסדנאות מאמצות את נקודת המבט של המתרגל ואת הגישה מטה אל האדמה כמו הרצאות הליבה ואת הדיונים במקרה משופרת עם ביקורים מחוץ לקמפוס שונים, פגישות שונות עם מנהלים ואנשי מקצוע, פרויקטים עסקיים שהוזמן מחקר שדה על נושאים מתעוררים ואתגרים כי העסק יצירתי מתמודדים עם המגזר הציבורי בתחומי האמנויות והתרבות.
הבוגרים יוכלו לשלב את השימוש בטכניקות וכלים וכלים טכניים, תוך הבנת הדינמיקה והמורכבות הספציפיות של התעשיות היצירתיות.
מבנה התוכנית
התוכנית בנויה לשני בלוקים שונים: דרישות הליבה ומגמות.
בחסימת התלמידים הראשונה יפתחו ידע ומיומנויות מתקדמים בתחומים של זכויות קניין רוחני, ניתוח נתונים, ניהול אסטרטגי וממשל תאגידי, מדיניות תרבותית השוואתית, גיוס כספים, ניהול פרויקטים ואירועים, ניהול קשרי לקוחות וגישור תרבותי, ניהול ביצועים והערכה .
בחסימה השנייה יבחרו התלמידים בקורסים מרכזיים (כולל קורסי חובה וחובה) וסדנאות שמטרתן להגדיר ולהכשיר את כישורי התלמידים ואת ההתמקדות המקצועית בתחומים ובתת-תחומים שונים בכלכלה היצירתית.
שנה ראשונה ב בוקוני (מילאנו) |
סמסטר ראשון
נושאים עיקריים:
- ניהול אסטרטגי ויזמות תרבותית
- דיני רכוש בינלאומי
- קשרי לקוחות שיווק באמנויות
- מדידת ביצועים והערכה
סמסטר שני
נושאים עיקריים:
- ניהול גיוס כספים
- מדיניות תרבות השוואתית
- צוות ניהול פרויקטים
- לימודי תרבות
- סדנה גדולה
התלמידים ירכשו הכנה רחבה ובינתחומית: קורסי הליבה מתמקדים במה שונה וחשוב כאשר עובדים כמנהלים ויזמים במגזר התרבותי.
שנה שניה ב בוקוני (מילאנו) ו / או בחו"ל |
מייג'ורים
- אמנויות שווקים, מורשת ותרבות
- ערים, תיירות ואירועים
- אופנה ועיצוב
- כְּלֵי תִקְשׁוֹרֶת
- אומנויות הבמה
תוכניות לימוד בחו"ל
- מעלות כפולה עם:
CBS קופנהגן עסקים בתי ספר (קופנהגן, דנמרק)
HEC אקול דה הוטס Etudes Commerciales (פריז, צרפת)
דרום מתודיסטי אוניברסיטת / HEC מונטריאול (דאלאס, ארה"ב / מונטריאול, קנדה)
- תוכניות Exchange
התמחות (חובה)
שפות זרות (שתי שפות)
תזה
מטרות למידה
לתואר שני בכלכלה וניהול באמנות, תרבות, מדיה ובידור יש את היעדים החינוכיים הבאים:
- הכנה עסקית (בקרת ניהול, ניהול תכנוני, שיווק, ממשל ואסטרטגיה) תוך התחשבות בפונקציות העסקיות השונות על מנת לעבוד בתחומים של אמנות עכשווית, מורשת תרבותית, מדיה, תיירות, עסקי הצגה ואופנה; ולהבין את האבולוציה באמנות ובתרבות;
- מספקים הבנה יחודית במגזרים שונים של אמנות, תרבות, תקשורת ובידור, במיוחד בבחירת אסטרטגיה, ממשל ואופי כלכלי של חברות השייכות לאותו תחום;
- להשלים את המחקרים העסקיים והמשפטיים המספקים יכולות בתחומים כלכליים וכמותיים ומשפטיים, כדי לפתח מיומנויות ניתוח בין-תחומיות;
- לפתח מיומנויות התנהגותיות באמצעות סמינרים אד-הוק ובאמצעות פעילויות מחוץ לכיתה, כגון מיומנויות תקשורת, אינטראקציה, טיפול בסוגיות מורכבות;
- לקדם את השטף באנגלית לעבוד ביעילות וביעילות; מיומנות בשפה האיחוד האירופי השני (איטלקית עבור דוברי שאינם איטלקים). לבסוף, לטפח תרבות נרחבת לפיתוח חשיבה ביקורתית ולחקור את הנושאים החדישים ביותר.
אפשרויות קריירה
בוגרי הם בדרך כלל הציע הזדמנויות קריירה במגזרים מיוחדים הבאים: המורשת התרבותית ואת שוק האמנות; מדיה (טלוויזיה, קולנוע, רדיו, פרסום מסורתי ומולטימדיה, תעשיית המוסיקה); תִקשׁוֹרֶת; עריכה ומדיה; בידור חי; תיירות; אופנה ועיצוב.
פרופילים מקצועיים טיפוסיים במגזרים אלה כוללים:
- יזמים, אנשי מקצוע עצמאיים, יועצים בתחומי המורשת התרבותית, תקשורת, בידור חי, מדיה ואופנה
- מנהלים בתקשורת, רדיו, טלוויזיה וקולנוע, הוצאה לאור וחדשות, חברות אופנה, בידור וחיות
- מנהלים במוסדות תרבות, מוזיאונים, ארכוב, ארכיאולוגיה ותיירות
- יועצים ומומחים להערכה ולטיפול במורשת האמנותית והתרבותית
- מנהלי תוכניות לתכנון בחברות תקשורת
- מנהלים מנהליים
- מנהלי תקשורת פנימיים וחיצוניים
- מארגני בידור ופסטיבלים
- מומחים לתרבות תרבותית
- מומחים על פעילויות קונסורציום (אמנות, תרבות, ספורט ותקשורת)
- מתכננים ומפתחי פארקי שעשועים