תואר שני בכלכלה ומנהל עסקים - שיווק, מדיה חברתית ודיגיטליזציה
University of Southern Denmark
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Odense, דנמרק
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
* חינם לסטודנטים לתואר מלא מהמדינות הנורדיות או ממדינות האיחוד האירופי/EEA ושוויץ; 4,250 אירו לסמסטר לסטודנטים עם אזרחות שאינה באיחוד האירופי/EEA או אזרחות שאינה שוויצרית
מבוא
ארגונים ותעשיות בעתיד דורשים מאוד מנהלים שמבינים כיצד מדיה חברתית ודיגיטליזציה יכולים לשמש כמכשיר אסטרטגי להעלאת ערך מוצק כדי להבטיח יתרון תחרותי. תוכנית זו בדיוק מעניקה לך את הידע הנדרש המאפשר לך להפוך למנהל כה מוביל בארגונים ובכך מספק הזדמנויות עבודה מצוינות.
האם אתה רוצה ליצור שיווק עתידי של מותגים בתעשיות מגוונות? תוכנית זו המוצעת ב- Campus Esbjerg מעניקה לך את היכולות הנדרשות המאפשרות לך להפוך למנהל שיווק כה מוביל עם דגש על מדיה חברתית ודיגיטליזציה.
פרופיל MSc בכלכלה ומנהל עסקים בשיווק, מדיה חברתית ודיגיטליזציה מציע בין השאר קורסים ברשתות מדיה חברתית ותקשורת שיווקית, עסקים ושיווק דיגיטליים, התנהגות צרכנים, ניהול פרויקטים ואסטרטגיה תחרותית. בנוסף, אתה מקבל מיומנויות מתודולוגיות במחקר איכותני כמו גם במחקר כמותי ותוכל לבחור בין מספר אפשרויות בחירה המוצעות במיוחד לתכנית זו, כגון ניהול מותג ואסטרטגיה שיווקית, כמו גם אפשרויות בחירה מלימודי מאסטר אחרים המוצעים בקמפוס Esbjerg.
שילוב הקורסים בניהול ושיווק מתקדמים, מדיה חברתית ודיגיטליזציה מסמיך אותך בניהול פיתוח יכולות ולמידה מתמשכת שהן כישורי הישרדות הכרחיים למותגים וארגונים בסביבה תחרותית מוגברת.
באמצעות שילוב של עבודת פרויקטים, עבודה קבוצתית והרצאות תבין כיצד לנהל את ההיבטים השונים של שיווק, מדיה חברתית ודיגיטליזציה בארגונים. התכנית מתמקדת בפיתוח כישורי ידע אינטנסיביים, כלומר היכולת לבצע ניתוחים מפורטים ומקיפים ולהפיק פתרונות יקרי ערך לניהול.
הפרופיל פועל בשמונה רבעים על פני שנתיים. כל רבע מכיל שני קורסים. תקבלו עד 8 הרצאות בשבוע. מספר הסטודנטים בקורסים מאפשר אינטראקציה אינטנסיבית עם הפרופסור, המרצה, וכן דיונים בין הסטודנטים. זה מגדיל את גודל אוצר המילים הפעיל שבו תוכל להשתמש מאוחר יותר בדיון בנושאים הקשורים לתחומים אלה כחלק מעבודתך.
הקורסים בפרופיל נלמדים באנגלית. עם זאת, תוכל להיבחן כולל עבודת המאסטר שלך בדנית, בתנאי שהמורה דובר דנית.
תכנית לימודים
מבנה התוכנית
לתואר שני בכלכלה ומנהל עסקים נדרש שנתיים של לימודים במשרה מלאה, כל שנה מורכבת מארבעה רבעונים. הפרופיל בשיווק, מדיה חברתית ודיגיטליזציה מורכב מ-60 ECTS קורסי חובה של 7.5 ECTS כל אחד, 30 ECTS שהם קורסי בחירה ועבודת תזה המקבילה ל-30 ECTS.
8 קורסי החובה מוצעים בארבעת הרבעונים הראשונים. קורסי הבחירה ממוקמים בדרך כלל ברבעון החמישי והשישי. קורסי בחירה יכולים להילקח בקמפוס Esbjerg או בחו"ל או ללבוש צורה כסטאז'. עבודת הגמר אמורה להיכתב במהלך הרבעון השביעי והשמיני.
קורסי בחירה - למשל
- ניהול מותג
- אסטרטגית שיווק
- אחריות חברתית תאגידית
- שוקי בידור ועסקים
- ניהול סיכונים
- עסקים ירוקים
- תְקוּפַת הִתמַחוּת
תוצאת התוכנית
תוצאות למידה
כל פרופילי MSc בכלכלה ומנהל עסקים ב- University of Southern Denmark חולקים את אותן יכולות כלליות. לכל פרופיל יש תחום מיקוד בו המועמד יקבל ידע, מיומנויות וכישורים ספציפיים. להלן, תוכל לקרוא על הכישורים הכלליים ותחום המיקוד הספציפי עבור הפרופיל בשיווק, מדיה חברתית ודיגיטליזציה המוצעים בקמפוס Esbjerg.
כישורים כלליים לתואר שני בכלכלה ומנהל עסקים
ידע והבנה
תכנית המאסטר כלכלה ומנהל עסקים מספקת ידע אשר במסגרת תחום המיקוד של הפרופיל מבוסס על המחקר הבינלאומי הגבוה ביותר בתחום מחקר. הבוגר מסוגל להבין ועל בסיס מדעי לשקף את הידע של התחום/תחומי הלימוד ולהיות מסוגל לזהות סוגיות מדעיות רלוונטיות.
מיומנויות
הבוגר יכול, באופן מוסמך, לבחור וליישם שיטות ותיאוריות מדעיות לאיסוף וניתוח נתונים כמותיים ואיכותיים לתיאור וניתוח מורכב של התנאים הפנימיים והחיצוניים של המשרד וכן סוגיות תיאורטיות הקשורות לתחומים אלו.
הבוגר יכול להקים מודלים חדשים של ניתוח ופתרונות לבעיות על סמך הניתוחים שבוצעו. הבוגר יכול להעביר את הידע שלו ולדון בנושאים מקצועיים ומדעיים עם עמיתים, ההנהלה והחברה הסובבת.
כישורים
תואר שני בכלכלה ומנהל עסקים יכול, בתוך תחום הפרופיל, לנהל מצבי עבודה ופיתוח מורכבים, בלתי צפויים ודורשים מודלים חדשים לפתרונות. הבוגר יכול ליזום וליישם באופן עצמאי שיתוף פעולה מקצועי ובינתחומי ולקחת על עצמו אחריות מקצועית.
הבוגר יכול לקחת באופן עצמאי אחריות על ההתפתחות המקצועית וההתמחות שלו.
תואר שני בכלכלה ומנהל עסקים מאפשר לבוגרים לעבוד בפתרון משימות מומחים בתחומי התפקוד של ארגונים עם המגזר הציבורי והפרטי.
מיומנויות ספציפיות לפרופיל בשיווק, מדיה חברתית ודיגיטליזציה
תחום המיקוד של הפרופיל הוא כיצד חברות יכולות לשפר את ביצועי השוק שלהן על ידי ניתוח ודיגיטליזציה של העסק שלהן ושיווק הארגון והמוצרים הקיימים שלהן עם דגש מיוחד על המדיה החברתית כערוץ תקשורת מרכזי. לבוגרים עם פרופיל זה יש אפוא ידע מיוחד בנושאים הבאים: רשתות מדיה חברתית ותקשורת שיווקית, התנהגות צרכנים ודיגיטליזציה של עסקים ושיווק ואסטרטגיה ותחרות. יתרה מכך, לבוגר ידע ומיומנויות בשימוש בשיטות לתמיכה בשיפור ביצועי השוק ופיתוח הזדמנויות שוק: מתודולוגיית מחקר של מדעי החברה ושיטות איכותניות, ניהול פרויקטים, אסטרטגיה ותחרות, ושיטות מחקר שוק כמותיות. לבסוף, המאסטר צבר מיומנויות בהגדרה וביסוס הלמידה שלו באמצעות עבודה עצמאית עם פרויקטים סמינריים ועבודת המאסטר.
גלריה
אפשרויות קריירה
אפשרויות קריירה
בוגרי תואר שני בכלכלה ומנהל עסקים עובדים כמעט בכל התחומים האדמיניסטרטיביים בארגונים כמו למשל ניהול שיווק ומכירות, ניהול משאבי אנוש, ניהול פרויקטים או ניהול חדשנות. תואר שני מ- University of Southern Denmark מסוגל בדרך כלל למצוא משרות רלוונטיות, אטרקטיביות ובעלות שכר טוב לאחר סיום הלימודים.
יש כמובן קשר בין העבודה שמקבלים בוגרים לבין הקורסים שהם למדו בפרופיל שלמדו. רבים מהתואר השני מועסקים בתפקידי מומחים בעוד שאחרים, במיוחד כשהם צוברים ניסיון, לוקחים על עצמם משרות הכוללות לא רק ניהול אלא גם מנהיגות.
דוגמאות לכותרות עבודה בתחום הספציפי של שיווק, מדיה חברתית ודיגיטליזציה הן:
- מומחה ו/או רכז מדיה חברתית
- מנהל קהילת מותג
- אסטרטג דיגיטלי
- מנהל מותג
- חוקר שוק
דוגמאות לפרופילי עבודה באופן כללי הן:
- מתאם שיווק
- מנהל פרוייקט
- עוזר אישי למנכ"ל
- יועץ ניהול
- מנהל מכירות אזורי
- יזם/מפתח עסקים
- מפתח מוצר
- חוקר/פרופסור באוניברסיטה