תואר שני בינאוניברסיטאות בכוונת עבודה ובתיווך
Universidad de Murcia
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Murcia, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 2,280 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* 3671.32 אירו: סטודנטים בינלאומיים. הנתונים המופיעים בדף זה אינם רשמיים, אלא רק מעידים. למידע נוסף צרו קשר עם מזכירות המרכז המקביל.
מבוא
הכוונה ותיווך בקריירה הינה פעילות מקצועית אשר חווה בשנים האחרונות תנופה רבה, כתוצאה מההתחייבות המתחייבת להדרכת קריירה במדיניות תעסוקה פעילה, הן באיחוד האירופי והן בספרד. שלא כמו אמצעים אחרים בתחום העבודה, יישום אלה דורש התייחסות אישית ומיוחדת למשתמשים בשירותים אלה. מסיבה זו, ממשלות וגופים ציבוריים הפועלים בתחום ההדרכה בקריירה השתמשו בהעסקת אנשי מקצוע וטכנאים, רצוי סטודנטים באוניברסיטה. עם זאת, ברוב המקרים, היא נדרשת רק להיות בעלת תואר אוניברסיטאי, וזה בבירור לא מספיק שכן באף אחד מהם אין את הכישורים הנדרשים כדי להיות מסוגלים לפתח את המקצוע בערבויות. תואר שני זה נענה לצורך זה.
מאסטר האוריינטציה והתווך בעבודה הוא חלוץ בספרד, המוצע עד כה רק בזוג אוניברסיטאות. זה רשמי, בנוסף להיותו בין-גיוון, מכיוון ששתי האוניברסיטאות הציבוריות באזור מורסיה משתתפות בו. הכותרת מוצעת על ידי הפקולטה לעסקים של האוניברסיטה הפוליטכנית בקרטחנה ועל ידי הפקולטה למדעי העבודה של Universidad de Murcia , אם כי פעילויות ההוראה יתקיימו במתקנים של השני בקמפוס אוניברסיטת אספינארדו.
המאסטר מורכב מ -60 נקודות זכות. הפרופיל שלו מיועד לאנשים העובדים או מעוניינים לעבוד בתחום הייעוץ לעבודה וגישור עבודה במובן הרחב. תוכנית המחקר מאומתת על ידי הסוכנות הלאומית להערכת איכות והסמכתה וממתינה לאישור סופי על ידי המועצה הבין-גיווןית באזור מורסיה.
תיק מאסטר
מרכז הוראה: | הפקולטה למדעי העבודה |
סוג ההוראה: | מעורבב |
שפה: | ספרדית |
משך: | שנה אחת |
נקודות זכות: | 60 |
כותרת: | תואר שני בינאוניברסיטאות בכוונת עבודה ובתיווך |
מלגות, מענקים וניידות: | לאומי / בינלאומי |
מחיר לזיכוי: |
|
הצדקה
ההתמצאות והתיווך בעבודה מקבלים חשיבות גוברת במדינתנו בשנים האחרונות עקב הכיוונים החדשים של מדיניות תעסוקה פעילה אשר באמצעותם, מטרתם להרחיב את אפשרויות ההעסקה ולהקים מערכות המסוגלות להגיב למצבים השונים אשר הם מתעוררים לאורך כל חיי העבודה של אנשים.
עם זאת, היא חסרה מסגרת אקדמית נאותה. אנשי מקצוע הניגשים לעבודה זו עושים זאת מתחומי אימונים שונים וחלק ניכר מהביצועים המקצועיים שלהם מתבצע באופן אוטונומי, בעקבות תכתיבי הכישורים והידע שלהם. לפיכך, כמה דיסציפלינות אקדמיות לוותו תוכן שהיה שימושי לעבודתם של יועצי עבודה ומתווכים. האופי הבינתחומי של ייעוץ ותיווך בעבודה נציין בבירור כי תרומתם של תחומים כמו כלכלה, סוציולוגיה, משפטים, פסיכולוגיה או פדגוגיה או פסיכופדגוגיה, בין השאר, הכרחית לביצוע נכון של עבודה זו.
חוסר הגדרה זה משתרע לשיקולו המקצועי של היועץ. בספרד זה משתנה בין הקהילות האוטונומיות השונות שבשנים האחרונות פיתחו תקנות הטרוגניות מאוד ביחס לתנאי העבודה. תחת אותה נקודה של יועץ, ניתן לכלול דמויות עם פונקציות ויכולות שונות מאוד.
במטרה לענות על צרכי ההדרכה של המדריך והמתווך בעבודה בתחומי הלימוד האקדמיים השונים שלהם וכדי שיוכלו לבצע את עבודתם ביעילות, בגלל הדיווח הרב על עבודתם בתחום הכלכלי והחברתי של המדינה, נולד אדון האוריינטציה. ותיווך עבודה.
לצורך כך, ההכשרה בכיתה ומחוצה לה בכיתה הנלמדת במאסטר כוללת השתתפות של אנשי מקצוע וחוקרים רלוונטיים ופעילים במגזר, ומאפשרת לתלמידים לרכוש ידע ממקור ראשון וגישות מקצועיות שקשה להעביר בדרך אחרת. השימוש במחקרי מקרה משלו על ידי מורים מאפשר להכיר לתלמיד קבלת החלטות אמיתית ולבחון כיצד אנשי מקצוע מנוסים מתמודדים עם סוגים מסוג זה הרלוונטיים כל כך לעבודתם היומיומית.
תכנון ופיתוחו כוללים את המחלקות לכלכלה יישומית, סוציולוגיה ומדיניות חברתית, פסיכיאטריה ופסיכולוגיה חברתית, דיני עבודה וביטוח סוציאלי, כלכלה פיננסית וחשבונאות, מדעי המדינה והמינהל, שיטות מחקר ואבחון בחינוך. בנוסף, יש לנו שיתופי פעולה של אנשי מקצוע בעלי יוקרה מוכרת בתחום זה, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי. לאדון יש הסכמים מראש ובקרוב ייחתמו הסכמים עם שירות התעסוקה וההדרכה של אזור מורסיה (SEFCARM), איגוד ההדרכה של אזור מורסיה, איגוד סוכני הפיתוח והתעסוקה של אזור מורסיה סוכנות הפיתוח המקומית של קרטחנה, יוזמות מקומיות, SL ואיגוד הסטודנטים והטכנאים באוניברסיטאות לקידום מקומי, כפרי ותעסוקה, בין היתר.
מטרות
המטרה הכללית של המאסטר היא להכשיר אנשי מקצוע וחוקרים המתמחים בתחום הייעוץ והתיווך בעבודה. תכנית ה- OIL הינה הכשרה אקדמית ברמה גבוהה ורב תחומית, שבנוסף להעברת ידע מיוחד וכלים הדרושים להדרכת קריירה ועבודה עצמית, מטפחת את היכולות האישיות, הניהוליות והאנליטיות של המשתתפים, תוך מענה לצרכיהם של שניהם ממשלות ציבוריות כמו גם גורמים פרטיים והמגזר השלישי.
סמכותן
הסמכות בסיסיות
הכישורים הבסיסיים הבאים יובטחו כמינימום, ואלו האחרים המופיעים במסגרת הכישורים הספרדיים להשכלה גבוהה ספרדית (MECES). כישוריה הבסיסיים של תוכנית לימודים זו יאפשרו ותבטיחו לתלמידים:
- לדעת ליישם את הידע שנרכש ואת יכולתם לפתור בעיות בסביבות חדשות או ידועות מעטות בהקשרים רחבים או רב-תחומיים הקשורים לתחום הלימוד שלהם.
- היכולת לשלב ידע ולהתמודד עם המורכבות של ניסוח פסקי דין על סמך מידע, שאיננו שלם או מוגבל, כולל השתקפויות על האחריות החברתית והאתית הקשורה ביישום הידע והשיפוט שלהם.
- העבירו את מסקנותיהם ואת הידע והסיבות העדכניות ביותר התומכות בהם בפני קהלים מתמחים ולא מתמחים בצורה ברורה וחד משמעית.
- להחזיק בכישורי הלמידה המאפשרים להם להמשיך ללמוד בדרך שתצטרך להיות בעיקר מכוונת או אוטונומית.
מיומנויות כלליות
- היכולת לדעת את התפתחות שוק העבודה ואת שכיחותו בצורכי התמצאות מקצועית בחברה של היום ובסביבתנו.
- היכולת לעודד את משתמשי האוריינטציה להעריך את הפוטנציאלים והאינטרסים שלהם, להקל על הרהורים על כישוריהם, עמדותיהם, הצלחותיהם והעדפותיהם ולהשיג שהם קובעים יעדים לגבי תעסוקתם העתידית.
- קדם עבודה עצמית ויצירת חברות כאחת מהאפשרויות הקריירה האפשריות.
- נתח מגמות במצב התעסוקה ברמה הבינלאומית, האירופית והארצית והשלכותיהן על שוק העבודה המקומי.
- לפרט ולעצב פרויקטים שמטרתם פעולות הקשורות להתמצאות ותיווך עובדים, ובמידת הצורך, עשויים להיות מועדים לקריאות הציבור לעזרה.
- לדעת ולנתח באופן ביקורתי, שיטתי ומובנה את המודלים והגישות התיאורטיות וההתערבות השונות בהנחיה מקצועית ליישומם היעיל
- נהל ועדכן תיעוד רלוונטי בנושא גישה לתעסוקה, הכשרה והשקת יוזמות ויזמים עסקיים.
- יש לך יכולת לעצב מאמרי מחקר מבוא בנושא הדרכת קריירה, תעסוקה ואבטלה
- הערכו וערכו דוחות על תהליכי התמצאות ותיווך עבודה והתוצאות שהתקבלו.
- לקדם ולעודד קשרים שיתופיים בין סוכנים חברתיים שונים, כדי להניע חדשנות ולשפר את ההתערבות.
- לתכנן, לפתח ולהעריך פרויקטים, תכניות, שירותים ומדיניות להכשרה ופיתוח אישי, אקדמי ומקצועי.
- הכירו, השתמשו ושלטו ביעילות במקורות, משאבים, רשתות, אסטרטגיות וטכניקות התמצאות ותיווך עבודה.
מיומנויות כלליות
- היכולת לסווג את המשתמש על סמך מאפייניו האישיים ולהפנות אותם לסוג ההתמצאות המתאים ביותר.
- העלו הצעות בנושא יכולת ההעסקה על סמך מצבם של שוקי העבודה הקרובים והודיעו על אפשרויות התעסוקה המתאימות ביותר לפרופיל המקצועי.
- הבנת היעדים המקצועיים ומצבם של משתמשים ביחס לתעסוקה והכשרה, ותמיכה באלו הזקוקים לה לבצע תוכנית חיפוש עבודה ובחירת האסטרטגיות והמשאבים המתאימים ביותר לפרופיל שלהם.
- הכינו עם המשתמש תוכנית פעולה המאפשרת להם להשיג את היעדים המוצעים ביחס למיקום עבודה.
- בצע ניתוח וסיקור שוקי העבודה המקומיים ממקורות המידע העיקריים הקיימים ברמה המקומית, האזורית והארצית.
- פרסם את הטכניקות השונות המשמשות בחיפוש העבודה והשימוש בהן, והתאימן לתכונותיהם ותחומי העניין שלהם.
- תכנן ונהל פעולות במסגרת תכניות ההכנסה והיוזמות המכוונות לקבוצות עם קשיי הכניסה מיוחדים בשוק העבודה.
- העריך את צרכי המשתמשים וזיהו בעיות אישיות המעכבות גישה לעיסוק.
- הכשרת משתמשים בפיתוח היבטים אישיים לתעסוקה, כאשר הדבר מהווה בעיה להכנסה.
- ליווי את המשתמש ביישום תוכנית החיפוש, הערכת התוצאות ושינוי במידת הצורך.
- הערך את הכדאיות ביצירת פעילות עסקית, בהתחשב בתנאים האישיים ומצב הסביבה היצרנית.
- הכירו את המאפיינים העיקריים שעל יזם לעמוד בהם ואת הנהלים הנדרשים להקמת חברות.
- עזור להגדיר את הרעיון העסקי ואת היעדים העסקיים העיקריים להשגתם, המלווה בהגדרת תוכנית עסקית ראשונית.
- יידע את היזמים המעוניינים ליצור את החברה שלך בשאלות שעוזרות להם להתחיל אותה.
- בצע משימות לחיפוש עבודה בסביבה היצרנית הקרובה ביותר, תוך זיהוי העיסוקים שדורשות חברות ומאפייניהן הספציפיים.
- קבע תכניות הכשרה ספציפיות שמכוונות להכשרת עובדים מחברות מקומיות.
- להציע ולעצב מחקרי מחקר על תהליכי אינטגרציה ומדיניות תעסוקה
- הכירו את הסביבה החברתית-כלכלית והפוליטית של התייחסות להתערבות בהדרכה מקצועית / עבודה.
- הכירו כלים, שיטות וטכניקות אבחון, פיתוח והערכה של אוריינטציה מקצועית המופנית לאנשים, קבוצות וארגונים.
- הכירו מערכות של תכנון וניהול שירותים, תכניות ופעולות של אוריינטציה ותעסוקה מקצועית
- בחר סוגים של התערבות מנחה על פי יעדים, הקשר, נמענים ושיטות שימוש וכלים ליישום פרטני, קבוצתי ומוסדי.
- הכירו ונתחו גם את מערכת ההסמכות הלאומית וההכשרה המקצועית ואת מסגרת ההסמכות האירופאית.
- מעריך באופן ביקורתי ומשקף את הצורות וסוגי המעבר השונים לאורך מחזור החיים וקובע ומאפיין את התפקודים והמרכיבים של הדרכת הקריירה למעבר.
- הכירו ונתחו את המסגרת המבנית החדשה של הכשרה לתעסוקה ואת הגורם הפוטנציאלי שלה לפיתוח קריירה מקצועית.
כישורי פילוס
כישורים אלו תואמים את אלו שנאספו בדרגת יחסי עבודה ומשאבי אנוש ויצטרכו להילקח רק על ידי סטודנטים שלא רכשו אותם במבחני הגישה שלהם.
- הכירו את המסגרת הרגולטורית של יחסי עבודה.
- הכירו את המסגרת הרגולטורית של ביטוח לאומי והגנה חברתית משלימה.
- רכוש ידע בפסיכולוגיה של עבודה וטכניקות משא ומתן.
- בעל ידע בכלכלה ושוק העבודה.
- רכוש ידע הקשור במדיניות חברתית-עבודה.
- הכירו את המרכיבים המשפטיים הבסיסיים של יחסים חברתיים וסחר משפטי.
- בחר ונהל מידע ותיעוד עבודה בתחומים השונים.
- הכירו ונתחו את המסגרת המבנית החדשה של הכשרה לתעסוקה ואת הגורם הפוטנציאלי שלה לפיתוח קריירה מקצועית.