תואר שני בהתחדשות ופיתוח אדריכלי בינלאומי
Oxford Brookes University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Headington, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
12 - 24 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 15,900 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים בבריטניה במשרה מלאה: £9,900 | סטודנטים בינלאומיים/איחוד האירופי במשרה מלאה: 15,900 פאונד
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
התואר השני בהתחדשות ופיתוח אדריכלי בינלאומי בוחן את הפיתוח וההתחדשות בת-קיימא של הסביבה הבנויה.
תוכלו לחקור את השימוש החוזר היצירתי והסתגלני של הסביבה הבנויה הקיימת באמצעות התערבויות עיצוביות רגישות ויצירתיות או לבחור ללכת בנתיב מבוסס מחקר. תלמדו דרכים חדשניות שבהן ניתן לפתח אתרי מורשת לשימוש עכשווי תוך כיבוד הערכים המגוונים שלהם.
אתה תחקור את הסוגיות הסביבתיות, החברתיות והתרבותיות הכרוכות בחידוש הסביבה הבנויה כמו גם שיטות בנייה עממיות במודול מבוסס סטודיו העיצוב שלך.
לקורס התמקדות עולמית ותכירו רשת של ארגונים בינלאומיים בתחום. תרכוש מיומנויות ב:
- חשיבה ביקורתית וניתוח
- חקר שטח ועיצוב יצירתי
- ניהול פרוייקט
- עבודה בהקשרים תרבותיים שונים.
בסיום הלימודים תוכל לקחת על עצמך תפקיד מוביל בארגונים העוסקים בהתחדשות ופיתוח אדריכלי.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
תכנית לימודים
מודולי לימוד
מודולי חובה
- אדריכלות, תרבות ומסורת (20 נ"ז)
מודול זה מספק מבוא לאנתרופולוגיה של האדריכלות ולתחום לימודי האדריכלות העממית הבינלאומית. בהסתמך על דוגמאות של מסורות בנייה עממיות מרחבי העולם, הוא מבקש לנתח את האינטראקציה הדינמית בין אדריכלות, מבנה חברתי, התנהגות תרבותית והסביבה הטבעית. - יישומים בהתחדשות (20 נ"ז)
זוהי תכנית הרצאות וסמינרים המציגה את העקרונות העומדים בבסיס התחדשות בת קיימא ואת השחקנים המרכזיים המעורבים בתהליך. הפרקטיקות של שימור והתחדשות, החל מישובים כפריים קטנים ועד אזורים פוסט-תעשייתיים, נבדקות באמצעות מקרים בוחנים ערך ומשמעות מורשת, התאמה של המרקם הבנוי, השתתפות קהילתית וכוחות כלכליים כמו תפקידה של מורשת, אמנות ותיירות. בהתחדשות. - פרויקט התחדשות ופיתוח (30 נ"ז)
זהו מודול מבוסס סטודיו המתבסס על המודולים הנלמדים בפיתוח תכנון אסטרטגי, עיצוב הקשר וניהול פרויקטים כדי לפתור בעיות בהתאמה והחייאה של הסביבה הבנויה הקיימת. באמצעות פרויקט שנקבע במיקום אמיתי, מצופה מהתלמידים לפתח תוכניות אסטרטגיות רגישות מבחינה תרבותית וחברתית, אחראית לסביבה ובת קיימא כלכלית והתערבויות בתכנון עבור רובעים עירוניים היסטוריים, אתרים פוסט-תעשייתיים או יישובים כפריים/עממיים. סטודנטים לתואר שני עשויים גם לפתח היבט אחד של אסטרטגיית ההתחדשות באמצעות דוח מחקר במקום הצעת עיצוב. - שיטות מחקר (10 נ"ז)
מודול זה מעודד סטודנטים לתואר שני לפתח את המיומנויות הנדרשות במחקר של בעיות סביבתיות, כולל ניסוח בעיות מחקר ומתודולוגיה, איסוף נתונים וניתוח. - אורבניזם עמיד (20 נ"ז)
זהו מודול המבוסס על הרצאה וסמינריון המפתח מיומנויות ניתוח ומחקר כדי לטפל בשאלות של חוסן בריכוזים עירוניים. המודול בוחן את הגורמים הרב סקלרים המשפיעים על החוסן העירוני. באמצעות סדרת הרצאות, סמינרים, דיונים וסדנאות, הסטודנטים מתוודעים לתיאוריה, לביקורות ויישומים של מושג החוסן במגוון הקשרים עירוניים ברחבי העולם, תוך התייחסות מיוחדת לתפקידה של הסביבה הבנויה הקיימת בטיפוח. חוסן עירוני. התלמידים מכירים את מסגרות הערכת החוסן הנוכחיות ומלמדים לשקף באופן ביקורתי כיצד התרגול שלהם בסביבה הבנויה העירונית משפיע על החוסן העירוני.
מודולים אופציונליים
- שיטות ונהלי התחדשות (10 נ"ז)
זה מורכב מכיתות אמן המועברות על ידי חוקרים מומחים המספקים לך הזדמנויות ללמוד ולעסוק באינטראקציה אקדמית עם דמויות מובילות בתחום באמצעות חקירה אינטנסיבית ומפורטת של נושאים ובעיות ספציפיות ועדכניות. הנושאים הנלמדים נעים מגישות עכשוויות לחקר שטח, עיצוב בהקשר של סביבה היסטורית, עיצוב עם מסורת והיתכנות יצירתית.
מחקר עצמאי
- מחקר עצמאי
סטודנטים בעלי ניסיון מחקרי או בעלי ניסיון רב בעשייה ושדה יכולים לבחור במסלול מחקר או עיסוק מונחה תואר שני דרך אפשרות הלימוד העצמאי על ידי השתתפות בפעילויות מחקר מתמשכות הקשורות לתכנית. מחקר עצמאי עשוי לכלול סקירות ספרות או להיות מקושר למחקר בפועל.
פרויקט גמר
- עבודת גמר או פרויקט עיצוב
פרויקט הגמר הוא עבודת גמר או פרויקט עיצוב גדול, הנתמך בדוח פרויקט. רכיב זה מספק הזדמנות למחקר וניתוח מעמיקים ולפתח וליישם מיומנויות מחקר ועיצוב בתחום ספציפי של התחדשות אדריכלית.
למידה והוראה
אנו שואפים לספק את הידע והכלים שיאפשרו לך לזהות את הפוטנציאל של ולתרום באופן יצירתי להתחדשות המתאימה ובת-קיימא של הסביבה הבנויה שעברה בירושה בהקשרים עירוניים או כפריים, כולל אדריכלות עממית.
תפתחו מודעות ביקורתית להתגלמות התרבותית של הסביבה הבנויה. ותהליכי התחדשות ופיתוח נלווים.
תקבל את הכישורים והכלים שיאפשרו לך להציע וליישם אסטרטגיות והתערבויות שהן:
- חדשני
- רגיש מבחינה תרבותית
- בר קיימא מבחינה סביבתית.
שיטות הלימוד שלנו כוללות שילוב של:
- הרצאות
- סמינרים
- סטודיו לעיצוב
- סדנאות
- דיונים קבוצתיים
- מחקר שדה
- מנהל הכיתות.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
משרות בהתחדשות אדריכלית יכולות לכלול מגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים, כולל משימות ייעוץ במגזר הפרטי, תפקידי קבלת החלטות במגזר הציבורי או עבודה עבור ארגונים ללא מטרות רווח המספקים או מסייעים בתהליך ההתחדשות.
בוגרי תכנית זו המשיכו לעבוד במגוון רחב של תפקידים בתחום ההתחדשות בעולם. חלק ניכר מההצלחה של קריירה בהתחדשות הוא שילוב הידע והמיומנויות שנלמדו בתכנית עם מיומנויות מקצועיות שנרכשו בלימודים ובתרגול קודמים. למרות שאיננו מצליחים 'למצוא' משרות ישירות לבוגרי התכנית, אנו ממליצים באופן קבוע דרך רשת טובה של אנשי קשר ובוגרים וחולקים הזדמנויות תעסוקה עם סטודנטים ובוגרי התכנית הנוכחיים.
בוגרים עם רקע באדריכלות ממשיכים לעתים קרובות לעבוד בפרקטיקות המתמחות בהתחדשות או שיקום. בוגרים צעירים יותר גילו שמומחיות התחדשות העניקה להם יתרון ולכן אחריות רבה יותר בפרקטיקות שבהן הם עובדים. בעלי ניסיון רב יותר מצאו הזדמנויות לגוון ולהשיג עמדות בייעוץ או בפרקטיקות רב-תחומיות.
יש גם מגוון רחב של משרות במגזרים הלא-ממשלתיים, החל מניהול ארגונים לא-ממשלתיים קטנים (צדקה) ועד לעבודה על פרויקטים עבור גופים תורמים גדולים כמו אונסק"ו. היה לנו בוגר הודי שעבד על בנייה מחדש לאחר אסון בהאיטי, בוגר יפני שעבד על שימור האדריכלות העממית בווייטנאם, ובוגר קנדי מנהל תוכניות בנייה בסיוע תורם בפפואה גינאה החדשה. קרוב יותר לבית, בוגר בריטניה עם רקע במשפטים מנהל יוזמה של מורשת נוף עירוני מטעם קרן הפיס מורשת.
סטודנטים בחו"ל במיוחד, שהצטרפו לתכנית ממשימות במגזר הציבורי, גילו שהתואר עזר להם גם להתמקצע וגם להתקדם במחלקות שלהם בשובם. בוגר אחד המשיך לעמוד בראש צוות הרכש במשרד העיריות העוסק במיוחד בפרויקטי התחדשות גדולים. כמה אחרים עובדים עבור רשויות המורשת הלאומית בהתאמה.
בוגרים אחרים השתמשו בתוכנית כאבן דרך ללימודי דוקטורט, בברוקס או במקומות אחרים. מספר בוגרים לשעבר מלמדים כעת התחדשות ושימור ברמת התואר והתואר השני.