תואר שני בהנדסת חווית משתמש
Goldsmiths, University of London
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 10,870 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
הניסיון של המשתמש בטכנולוגיה תלוי בחירות העיצוב וההנדסה שמשפיעות על האינטראקציות שלהם. טכנולוגיות מתפתחות ועתידיות יעלו על היכולות הזמינות כיום, לכן המומחים שלנו יספקו לך את המחקר הדרוש כדי לנצל ולשווק אפשרויות חדשות לטובת המשתמשים.
תוכנית חדשנית זו תבחן כיצד אנשים חווים את העולם הסובב אותם, במיוחד כאשר משתמשים בטכנולוגיה. תלמד כיצד כל שכבת טכנולוגיה - מחומרה הליבה ועד לאופן שבו התקשורת מטופלת - יכולה להשפיע על חוויית המשתמש במשימות מעשיות. בונים על זה, תקבל את הכישורים להפיכת דרישות המשתמש לתוך פתרונות טכניים מתאימים.
מגוון של מודולים אלקטיביים בטכנולוגיות מתקדמות ופסיכולוגיה יאפשר לכם לבחור נתיב המדגיש את הטכנולוגיה על פי בחירתכם. בהתחשב באופי המקצועי של התכנית, קיימת אפשרות לבצע פרויקט תזה של עבודת שטח כתחליף לתזה האקדמית המקובלת.
חשיבות האינטראקציה של המחשב האנושי ועיצוב ממשק טוב מוכר יותר ויותר כמפתח לעתיד של פיתוח טק מוצלח. תוכנה ממוקדת משתמש וחומרה ממשיכים להתפתח והם הופכים חשובים יותר בעיצוב המוצר כמו פריצות דרך טכנולוגיות כונן חדשנות. היכולת לבחור וליישם את הטכנולוגיות המתאימות כדי לספק פתרונות שמישים ומספקים יעמוד על מחסור מיומנות הנוכחי יהיה לצייד את התלמידים עם מיומנויות מקצועיות ביקוש.
Goldsmiths הוא בחוד החנית של מחשוב ויצירתיות וככזה תהיה לך הזדמנות ללמוד מחוקרים מובילים מחשוב, עיצוב, פסיכולוגיה ועסקים.
מודולים ומבנה
מודולי ליבה
- מחשוב עבור חוויית משתמש * (15 נקודות זכות): מכסה את ההשפעה של כל שכבת טכנולוגיה על חוויית המשתמש ומחקרת כיצד הטכנולוגיה יכולה להתאים לדרישות המשתמשים וליכולותיהם
- מבוא לשיטות מחקר * (רמה 7 15 נ"ז): מכסה את השיטות בהן נעשה שימוש על מנת להבטיח שהתפתחויות טכנולוגיות משקפות את צרכי המשתמשים ונבדקו עם המשתמשים, כולל שיטות לשימוש באבות טיפוס בתהליכי התכנון והפיתוח
- אינטראקציה מדע * (15 נקודות): בוחנת את האינטראקציות השונות שיכולים להתרחש בין אנשים, כולל אינטראקציות אלה לנצל או מתווך על ידי הטכנולוגיה. השיטות השונות לחקר האינטראקציות, כולל אמפיריות, מודלים, סימולציות, מקרי מבחן ועיצוב כמדע יידונו
- מחקר וניתוח (15 נקודות זכות): מטרת המודול היא לספק הבנה ומיומנויות הקשורות לתכנון המחקר ולספק תמיכה נוספת בהיבטי העיצוב של עבודת הדוקטורט. הנושאים כוללים: מושגים בסיסיים; שיטות שאינן ניסיוניות; שיטות ניסיוניות; שיטות מעין ניסוייות; שיקולים אתיים; ניסיון באמצעות מסדי נתונים מקוונים ומשאבים אחרים; סמינר על עיצוב וסטטיסטיקה כטיעון עקרוני
- נושאים שימושיים / הרצאות אורח * (15 נ"ז): מוזמנים אורחים מן הענפים השונים והארגונים המסחריים יתארו את החלק שמשפיע על הטכנולוגיה ועל חוויית המשתמש על פעולותיהם
- אסטרטגיה שיווקית (15 נקודות) : מודול זה מחולק לשני חלקים: אחד תיאורטי ואחד מבוסס בפועל. נתחיל על ידי הגדרת התפקיד של אסטרטגיות שיווק בתוך האסטרטגיה העסקית והאסטרטגיה הארגונית של החברה. לאחר מכן נבחן את התהליך של יצירת תוכנית שיווק. המודול יעבור לאחר מכן על ניסוח של אסטרטגיות שיווקיות.
- פרויקט מיחשוב (60 נ"ז): פרויקט המחשוב הוא הזדמנות לתלמידים ליישם את הכישורים, הידע והמומחיות שהם רכשו תוך כדי לימוד במחלקה לגוף עבודה אחד וקוהרנטי. הפרויקט מאפשר לסטודנטים לעקוב אחר יוזמה שפונה אליהם
או
- פרויקט שדה (60 נקודות זכות): מודול זה נועד לספק לסטודנטים ניסיון מקצועי ברמה של ציון ניצוח והצגת חלק ניכר של חוויית המשתמש. התלמידים יתחייבו (להגדיר, לבצע ולנתח) מחקרי שדה ומחקר משליך / אחר כדי לחשוף מידע על המערכת, המוצר או השירות הרלוונטי על צורכי המשתמש, ההקשרים, ההתנהגויות והרצונות. הסטודנטים יציגו את ממצאי המחקר של המשתמשים למגוון בעלי עניין בתעשייה - משתמשים / משתתפים, מעצבים, מהנדסים, מנהלים, אנשי שיווק ואנשי מקצוע אחרים.
בנוסף 2 מודולים לבחירה מתוך מחשוב או פסיכולוגיה כדי להוסיף מיומנויות וידע הנדרש עבור התזה / פרויקט, שנבחרו מתוך רשימה שאושרה מדי שנה של מודולים אשר עשויים לכלול:
- IS71013A: מחשוב פיזי (15 נ"ז)
- IS71014B: סדנאות בקידוד יצירתי 1 (15 נקודות זכות)
- IS71070A יסודות פיתוח אתרי אינטרנט (15 נ"ז)
- IS71055B: שיטות עבודה קריטיות בתחום המדיה החברתית (15 נ"ז)
- IS71060A מכונת למידה נתונים סטטיסטיים כרייה (15 נקודות)
- IS71066A ויזואליזציה של נתונים אינטראקטיביים (15 נקודות זכות)
- IS71065A מחשוב פיזי: ארדואינו טכנולוגיות קשורות (15 נ"ז)
- PS52006T: פסיכולוגיה קוגניציה (15 נ"ז)
- PS52004T: פסיכולוגיה התפתחותית (15 נ"ז)
מודולים המסומנים ב * אינם מאושרים עבור כניסה 2018 ועשויים להשתנות
שים לב כי בשל התחייבויות צוות המחקר לא כל המודולים הללו עשויות להיות זמינות בכל שנה.
מיומנויות וקריירות
תוכנית זו מועברת עם קלט של המועצה המייעצת התעשייתית (IAB) המסייעים לנו להבטיח כי הוא מכוון לצרכים הנוכחיים והעתידים הצפוי של המעסיקים במגוון רחב של המגזר הפרטי והציבורי. הצוות המפעיל את התוכנית פעיל בפורומים של UX ב- LinkedIn ובקבוצות אקדמיות אחרות, על מנת להבטיח שהתוכנית ידועה בקרב מעסיקים פוטנציאליים.
דרישות כניסה
אתה צריך להיות בעל תואר ראשון של לפחות ברמה העליונה בכיתה השנייה בתחום המחשוב, פסיכולוגיה, עיצוב או דיסציפלינות קשורות, וכן עניין ויכולת לעבוד בהקשרים בין תחומיים.
בנסיבות חריגות, מתרגלים או יחידים מצטיינים עם ניסיון מסחרי חזק יכולים להיחשב.
כושר גופני להתאמן
אם אתה הציע מקום בתוכנית זו, תצטרך לפגוש את הכושר לאמן קריטריונים.
כישורים שווי ערך
אנו מקבלים מגוון רחב של כישורים בינלאומיים. למידע נוסף על הכישורים שאנו מקבלים מכל רחבי העולם.
דרישות שפה האנגלית
אם אנגלית היא לא השפה הראשונה שלך, תצטרך לעמוד בדרישות השפה האנגלית שלנו ללמוד איתנו.
לתכנית זו אנו דורשים:
IELTS 6.5 עם 6.5 בכתב
אם אתה זקוק לעזרה עם השפה האנגלית שלך, אנו מציעים מגוון של קורסים שיכולים לעזור להכין אותך למחקר ברמת תואר שני.
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.