תואר שני בהוראה (משני)
Edith Cowan University
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Joondalup, אוסטרליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* שכר לימוד לסמסטר
מבוא
מעניק הסמכת הוראה ראשונית מוסמכת לאומית לתלמידים שכבר הספיקו לתואר ראשון או תואר מקביל בתחומים שאינם חינוך.
מאסטר ההוראה (משני) הוא קורס דינאמי המוקדש להכנת המורים העתידיים לחינוך העל יסודי.
לבוגרים מיועדים במיוחד לפיתוח ידע מקצועי הן בתיאוריה והן בתרגול חיוני בתוך כיתות אמיתיות, הבוגרים מקבלים את כל הכלים הנחוצים כדי להפוך למורים מצליחים ובוטחים.
תוכנית לימודים זו מתאימה ל"עקרונות ומימדים "של מצוינות והיא מועברת באמצעות שותפויות מועילות הדדית בין האוניברסיטה ובתי ספר פרטניים.
עם סיום הלימודים בוגרים זכאים ללמד בתחום הלימודים העיקרי והקטין בבתי ספר תיכוניים במגזר הפרטי והממשלתי כאחד. בוגרים היו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום האתיקה האישית והתרגול אותם דורש המקצוע.
קורס כניסה
תנאי קבלה אקדמיים (להקה 6)
דרישות הקבלה הספציפיות להלן הינן חובה ועליהן לספק את כל המועמדים. דרישות אלה הינן בנוסף לדרישות המינימום המפורטות בסעיף להוראות דרישות הקבלה האקדמיות להלן.
כל המועמדים נדרשים להפגין כישורים וידע מתקדמים בתחומי עיסוק מסוימים בכדי להירשם לתחום התמחות מרכזי (למשל, תואר שני בתואר ראשון) וכישורי ביניים להירשם לתחום התמחות מינורי (למשל קטין בתואר ראשון). תואר ראשון), ומספקים קורות חיים, בנוסף למילוי קריטריוני כניסה אקדמיים, מועמדים לקורסי הכשרה למורים מקדימים באוניברסיטת Edith Cowan University חייבים גם הם לעמוד בקריטריונים שאינם אקדמיים. יכולותיהם של המועמדים הלא אקדמיים יוערכו על סמך השלמת שאלון מקוון שאינו אקדמי לכניסה למורים (NARTE).
לאחד או יותר מהתמחויות בקורס זה יש דרישות קבלה. עיין בהתמחות למידע נוסף.
דרישות הקבלה האקדמיות (להקה 6) עשויות להתקיים בהשלמת אחד מהדברים הבאים:
- תואר ראשון; או
- למידה קודמת שווה הכוללת לפחות חמש שנות ניסיון מקצועי רלוונטי.
דרישות בשפה האנגלית (להקה 5)
על הסטודנטים להשיג אקדמאי IELTS ברמת ממוצע של 7.5 ומעלה, על פני ארבעת המרכיבים של הקשבה, דיבור, קריאה וכתיבה; אין ציון מתחת לרמה 7.0 באף אחד מהמרכיבים הללו; וציון של 8.0 ומעלה במרכיבי הדיבור וההאזנה.
הערה:
- אם הושלמו לימודי תיכון ולימודי תואר בפרק זמן של שנתיים לפני הגשת מועמדותם לרישום באוסטרליה, קנדה, אירלנד, ניו זילנד, בריטניה או ארה"ב, מועמדים אינם צריכים לספק הוכחת יכולת אנגלית.
- מועמדים שסיימו את לימודיהם התיכוניים בדרום אפריקה באנגלית ובעלי תואר ראשון הנלמד באנגלית מאוניברסיטה בדרום אפריקה, נחשבים למלאי דרישות השפה האנגלית לכניסה לתואר שני בהוראה.
פרטי הקורס
זמינות סמסטר
- סמסטר 1: לימודים במשרה מלאה ב- Joondalup, Mount Lawley, דרום-מערב
מבנה הקורס
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
LIT1200 | אוריינות אישית | |
NUM1200 | ספרות אישית |
על התלמידים להשלים את שתי היחידות לעיל LIT1200 (אוריינות אישית) ו- NUM1200 (ספרות אישית) כדי לעמוד בדרישות מבחן האוריינות והספרות לתלמידי חינוך ראשוני למורים (LANTITE). כל התלמידים שיירשמו לקורס הכשרה מוסמכת ללימודים מקדימים (תואר ראשון ושני) מתאריך 1 בינואר 2017 יצטרכו להשלים בהצלחה מבחנים הנוגעים לרמת האוריינות והספרות האישית שלהם ללימודיהם. סטודנטים שנרשמים לתואר שני בהוראה (משני) יצטרכו להשלים בהצלחה את שני המרכיבים במבחן האוריינות האישית ומבחן המספרות לתלמידי חינוך ראשוני למורים (LANTITE) כדי להירשם מעבר ל -120 נקודות זכות במסגרת הקורס שלהם.
קורס זה כולל מגוון התמחויות. על התלמידים לבחור שתיים מהתמחויות אלה, האחת היא לימודים ראשית והשנייה לימוד מינורי. התלמידים צריכים לבחור את תחומי הלימוד העיקריים והקטינים שלהם (התמחות) על סמך לימודי התואר הראשון הקודם. ברמה התואר הראשון, המחקר שנערך למחקר גדול יהיה שווה לסה"כ שלושת רבעי השנה של לימודים מוצלחים של השכלה גבוהה במשרה מלאה שנמשכו במשך שלוש שנים. המחקר שנערך לצורך מחקר מינורי יהיה שווה לסך הכל של חצי שנה של לימודים מוצלחים במשרה מלאה במשרה מלאה, הכוללת בדרך כלל לימודי משמעת רציפים שנמשכו במשך שנתיים.
ההתמחות בחינוך הקתולי, לימודי בריאות והוראת אנגלית לרמקולים בשפות אחרות (TESOL) זמינים רק כתחומי לימוד מינורי. ההתמחות במוזיקה אינסטרומנטלית זמינה רק כתחום לימודי משני, והיא עשויה להתבצע רק על ידי סטודנטים המסיימים את ההתמחות במוזיקה כתחום הלימוד העיקרי שלהם.
שנה א '- סמסטר א'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
EDU6230 | ניהול והדרכה בכיתות | 10 |
EDU6231 | למידה והוראה: מתיאוריה לתרגול | 10 |
יחידה מהתמחות | תחום ההתמחות העיקרי | 10 |
יחידה מהתמחות | תחום התמחות מינורי | 10 |
PPA6150 | תרגול מקצועי ראשון | 20 |
שנה א '- סמסטר ב'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
EDU6332 | גיוון והכלה: הכיתה המובחנת | 10 |
EDU6333 | הערכה ודיווח בהוראה | 10 |
יחידה מהתמחות | תחום ההתמחות העיקרי | 10 |
יחידה מהתמחות | תחום התמחות מינורי | 10 |
PPA6250 | התמחות מקצועית שנייה | 20 |
שנה 2 - סמסטר א '
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
EDF6101 | אסטרטגיות להוראת תלמידי איים מיצרי אבוריג'ינים וטורסים | 15 |
CUR6210 | העשרת תכניות לימודים להתמחות המשנית העיקרית | 15 |
EDU6120 | אוריינות ומספרות בהוראה ולמידה | 15 |
EDU6784 | הדרכה גבוהה להשפעה על תלמידים עם קשיי למידה | 15 |
שנה ב '- סמסטר ב'
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
על כל התלמידים להשלים את שתי היחידות הבאות (30 נקודות זכות): | ||
PPA6460 | תרגול מקצועי סופי | 15 |
TPA6130 | הערכת ביצועי הוראה | 15 |
בנוסף, על התלמידים לבחור אחת משלוש האפשרויות הבאות (30 נקודות זכות כל אחת):
אפשרות 1: למידה מקצועית - מצב מחקר
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
RES6101 | הכנת מחקר: שיטות מחקר | 20 |
EDU6195 | סמינר מתקדם | 10 |
אפשרות 2: למידה מקצועית - מצב סטאז '
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות זיכוי |
SPL6157 | למידה מקצועית בבתי ספר: התמחות | 30 |
אפשרות 3: למידה מקצועית - מצב תעודת בוגר
בהתייעצות עם מתאם הקורסים, התלמידים רשאים לבחור שתי תעודות חינוך בוגר ו / או תעודת בגרות של יחידות חינוך על יסודי בסך 30 נקודות זכות.
התמחויות שתוכלו ללמוד בקורס זה
- חינוך לאמנות
- חינוך קתולי
- חינוך מחשוב
- חינוך לריקודים
- חינוך לעיצוב וטכנולוגיה
- חינוך לדרמה
- חינוך אנגלית
- בריאות וחינוך גופני
- חינוך לבריאות
- חינוך לכלכלה ביתית
- חינוך למדעי הרוח והחברה
- חינוך מוסיקלי אינסטרומנטלי
- שפות אחרות מאשר אנגלית (הרבה)
- חינוך מתמטיקה
- חינוך לתקשורת
- חינוך מוסיקה
- חינוך מדעי
- הוראת אנגלית לדוברי שפות אחרות
קורס
- השתמש בכישורים קוגניטיביים, טכניים ויצירתיים כדי לחקור, להעריך ולסנתז תורת הוראה ותרגול במצבים אותנטיים.
- השתמש בכישורי תקשורת ושיתוף פעולה על תכנון פעילויות תכנית לימודים, למידה והערכה בחינוך העל יסודי.
- יש לבחון באופן ביקורתי על גוף מורכב של ידע חינוכי, עקרונות מחקר ושיטות להפגנת שליטה בהוראה המשנית.
- השתמש בכישורי ניהול עצמי ברמה גבוהה כדי ליזום, לתכנן ולבצע תרגול מורחב.
הכרה מקצועית
מוסמך על ידי: מועצת רישום המורים של מערב אוסטרליה (TRBWA)
אפשרויות קריירה
בוגרים יהיו זכאים ללמד בתחום לימודים מרכזי וקטין בבתי ספר תיכוניים במגזר הפרטי והממשלתי כאחד. מורים לבתי ספר תיכוניים עשויים לעבוד גם בענף, TAFE, ארגונים קהילתיים, שיעורים פרטיים, ייעוץ, הכשרת כוח אדם, מנהלה ויחסי ציבור.
כותרות עבודה אפשריות עתידיות
מורה משני, מורה לאמנות, מורה למחשוב, מורה למחול, מורה לעיצוב וטכנולוגיה, מורה לדרמה, מורה לאנגלית, מורה לחינוך גופני, מורה לכלכלה ביתית, מורה למדעי הרוח ומדעי החברה.
קבלה
תכנית לימודים
פרטי הקורס
זמינות סמסטר
- סמסטר 1: למד במשרה מלאה ב-Joondalup, Mount Lawley, דרום מערב
מבנה הקורס
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
LIT1200 | אוריינות אישית | |
NUM1200 | ספרות אישית |
על התלמידים להשלים את שתי היחידות לעיל LIT1200 (אוריינות אישית) ו-NUM1200 (ספרות אישית) כדי לעמוד בדרישות של מבחן האוריינות והחשבון לתלמידי חינוך ראשוני של מורים (LANTITE). כל הסטודנטים הנרשמים לקורס מוסמך להכשרת מורים קדם שירות (תואר ראשון ותואר שני) החל מה-1 בינואר 2017 יצטרכו להשלים בהצלחה מבחנים לגבי רמות האוריינות והחשבון האישיות שלהם כדי לסיים את התואר. סטודנטים הנרשמים לתואר שני בהוראה (משנית) יצטרכו להשלים בהצלחה את שני המרכיבים של מבחן האוריינות והחשבון האישי עבור סטודנטים ראשוניים להכשרת מורים (LANTITE) כדי להירשם מעבר ל-120 נקודות זכות במסגרת הקורס שלהם.
קורס זה כולל מגוון התמחויות. על הסטודנטים לבחור שתיים מהתמחויות אלו, האחת היא מחקר ראשי והשני מחקר מינורי. על התלמידים לבחור את תחומי הלימוד העיקריים והמינוריים שלהם (התמחויות) בהתבסס על לימודי התואר הראשון שלהם. ברמת התואר הראשון, הלימוד הנערך ללימודים מרכזיים יהיה שווה ערך לסך של שלושת רבעי שנת לימודים מוצלחים להשכלה גבוהה במשרה מלאה הנמשכים על פני שלוש שנים. המחקר שנערך עבור מחקר מינורי יהיה שווה ערך לסך של חצי שנה של לימוד מוצלח בהשכלה גבוהה במשרה מלאה, הכולל בדרך כלל לימוד דיסציפליני עוקב הנמשך על פני שנתיים.
ההתמחויות החינוך הקתולי, לימודי הבריאות והוראת אנגלית לדוברי שפות אחרות (TESOL) זמינות רק כתחומי לימוד משניים. ההתמחות במוזיקה אינסטרומנטלית זמינה רק כתחום לימוד משני, ויכולה להתבצע רק על ידי סטודנטים המסיימים את ההתמחות במוזיקה כתחום הלימוד העיקרי שלהם.
שנה 1 - סמסטר 1
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
EDU6230 | ניהול והדרכה בכיתה | 10 |
EDU6231 | למידה והוראה: מתיאוריה לפרקטיקה | 10 |
יחידה מהתמחות | תחום התמחות מרכזי | 10 |
יחידה מהתמחות | תחום התמחות מינורי | 10 |
PPA6150 | תרגול מקצועי ראשון | 20 |
שנה 1 - סמסטר 2
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
EDU6332 | גיוון והכלה: הכיתה המבדלת | 10 |
EDU6333 | הערכה ודיווח בהוראה | 10 |
יחידה מהתמחות | תחום התמחות מרכזי | 10 |
יחידה מהתמחות | תחום התמחות מינורי | 10 |
PPA6250 | תרגול מקצועי שני | 20 |
שנה 2 - סמסטר 1
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
EDF6101 | אסטרטגיות להוראת תלמידי אבוריג'ינים ומצר טורס | 15 |
CUR6210 | העשרת תכנית הלימודים להתמחות המשנית העיקרית | 15 |
EDU6120 | אוריינות וחשבון בהוראה ובלמידה | 15 |
EDU6784 | הוראה בעלת השפעה גבוהה לתלמידים עם קשיי למידה | 15 |
שנה 2 - סמסטר 2
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
על כל התלמידים להשלים את שתי היחידות הבאות (30 נקודות זכות): | ||
PPA6460 | תרגול מקצועי אחרון | 15 |
TPA6130 | הערכת ביצועים בהוראה | 15 |
בנוסף, על הסטודנטים לבחור באחת משלוש האפשרויות הבאות (30 נקודות זכות כל אחת):
אפשרות 1: למידה מקצועית - מצב מחקר
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
RES6101 | הכנה למחקר: שיטות מחקר | 20 |
EDU6195 | סמינר מתקדם | 10 |
אפשרות 2: למידה מקצועית - מצב התמחות
קוד יחידה | כותרת היחידה | נקודות אשראי |
SPL6157 | למידה מקצועית בבית ספר: התמחות | 30 |
אפשרות 3: למידה מקצועית - מצב תעודת בוגר
בהתייעצות עם רכז הקורס, הסטודנטים רשאים לבחור שתי יחידות תעודת חינוך בוגר ו/או בוגר חינוך על יסודי בהיקף כולל של 30 נקודות זכות.
גלריה
תוצאת התוכנית
תוצרי למידה של הקורס
- ליישם מיומנויות קוגניטיביות, טכניות ויצירתיות כדי לחקור, להעריך ולסנתז תיאוריה ופרקטיקה של הוראה במצבים אותנטיים.
- ליישם מיומנויות תקשורת ושיתוף פעולה לעיצוב תוכניות לימודים חדשניות, פעילויות למידה והערכה בחינוך התיכוני.
- חשבו בביקורתיות על גוף מורכב של ידע חינוכי, עקרונות מחקר ושיטות כדי להפגין שליטה בהוראה תיכונית.
- השתמש במיומנויות ניהול עצמי ברמה גבוהה כדי ליזום, לתכנן ולבצע פרקטיקום מורחב.
אפשרויות קריירה
אפשרויות קריירה
הבוגרים יהיו זכאים ללמד בתחום לימוד ראשי ומשני בבתי ספר תיכוניים במגזר הפרטי והממשלתי כאחד. מורים בבתי ספר תיכוניים עשויים לעבוד גם בתעשייה, TAFE, ארגונים קהילתיים, שיעורים פרטיים, ייעוץ, הכשרת כוח אדם, מינהל ויחסי ציבור.
כותרות עבודה אפשריות בעתיד
מורה תיכונית, מורה לאמנות, מורה למחשוב, מורה למחול, מורה לעיצוב וטכנולוגיה, מורה לדרמה, מורה לאנגלית, מורה לבריאות וחינוך גופני, מורה לכלכלת בית, מורה למדעי הרוח והחברה.