תואר שני בהוצאה דיגיטלית
Oxford Brookes University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Headington, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
12 - 24 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 15,200 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים בבריטניה במשרה מלאה: £8,900 | סטודנטים בינלאומיים/איחוד האירופי במשרה מלאה: £15,200
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
התואר השני שלנו בפרסום דיגיטלי מספק לך את הכישורים, הידע והרשתות כדי להתחיל את הקריירה שלך בפרסום. או לשפר את המיקום הנוכחי שלך.
בדגש על פרסום דיגיטלי, הקורס נותן לך סקירה מצוינת על כל היבט של פרסום. ותקבלו הבנה רחבה של סוגיות המפתח העומדות בפני תעשיית ההוצאה לאור במאה ה-21.
לצוות שלנו ניסיון רב בתפקידי הוצאה לאור לאומיים ובינלאומיים. רבים מהם כתבו טקסטים מרכזיים על הוצאה לאור. יש לנו גם רשימה נרחבת של דוברים אורחים ומרצים שותפים שהם מומחים מובילים בתעשייה.
אוקספורד היא מרכז עולמי לתעשיית ההוצאה לאור. אז תהיה לך גישה ללא תחרות לניסיון עבודה באוקספורד, לונדון ובמקומות אחרים.
הוצאה לאור דיגיטלית היא חלק מקבוצת קורסים המופעלים על ידי המרכז הבינלאומי ללימודי הוצאה לאור של אוקספורד, הנהנים ממעמד בינלאומי גבוה בעולם ההוצאה לאור. תוכל ליהנות מהקשרים ההדוקים שלנו עם חברות הוצאה לאור באוקספורד ובלונדון.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
תכנית לימודים
מודולי לימוד
לימדו מודולים
מודולי חובה
- ניהול עריכה ופיתוח תוכן (20 נ"ז)
מודול זה בוחן את התפקיד האסטרטגי של העורך בתהליך הפרסום ואת הידע והמיומנויות הנדרשים לפיתוח פרויקטים חדשים, בין אם במודפס ובין אם בצורה דיגיטלית. - עיצוב והפקה (20 נ"ז)
מודול זה בוחן את תפקידה של מחלקת העיצוב וההפקה בתהליך ההוצאה לאור. הוא בוחן מקרוב את שיטות העבודה הנוכחיות בתחומים כמו עיצוב וטיפוגרפיה, ניהול פרויקטים, הערכה ובחירה של פלטפורמות מדיה מתאימות, קניית חומרי גלם ותהליכי ייצור ושימוש במשאבים חיצוניים. - מכירות, שיווק ותובנות צרכניות (20 נקודות זכות)
מודול זה מספק בחינה שיטתית של המושגים והדיסציפלינות המרכזיות של השיווק והקשר והרלוונטיות שלהם לתוצרי ההוצאה לאור. הוא כולל סיקור של תמהיל השיווק, התנהגות צרכנים, פילוח, מיקוד ומיצוב, ואלמנטים של מחקר שוק. - פרסום רב פלטפורמות (20 קרדיטים)
מודול זה מציע בחינה של צורות של פרסום דיגיטלי תוך התייחסות מיוחדת ל-epub ואפליקציות. תקני התעשייה בפורמטים של סימון וספר אלקטרוני מכוסים בפירוט תוך התמקדות מיוחדת בהבדלים בין פלטפורמות ושיטות הפצה. המומחיות צומחת באמצעות שימוש בשיפורים מתוחכמים יותר לתוכן עם מולטימדיה, אנימציה ואינטראקטיביות. - אסטרטגיית פרסום דיגיטלי (20 נ"ז)
מודול זה מאפשר לך לעסוק באופי הדינמי של חלק מתפתח במהירות בתעשיית ההוצאה לאור. הבסיס הטכנולוגי למוצרים עצמם ייבחן ויבדקו בביקורתיות את הסיבות האסטרטגיות לפיתוחם. תלמדו על התהליך והניהול של עיצוב ופיתוח מוצר דיגיטלי.
מודולים אופציונליים
- הוצאה לאור לילדים (20 נקודות זכות)
מודול זה בוחן את התפתחות מגזר השוק ואת הצורה הנוכחית והנהלים העסקיים של פרסום לילדים ומבוגרים צעירים. הנושאים כוללים ספרי תמונות, מהדורות משותפות ויכולת תרגום; קישורי המגזר לענפי פנאי אחרים, מרצ'נדייז ושימוש חוזר בתוכן; עריכה וצנזורה; טווח גילאים ושמירת סף; קמפיינים לאוריינות וקריאה; וקידום. - הוצאת ספרות ועיון (20 נקודות זכות)
ספרות ופרסום עיון הם מודלים עסקיים פופולריים לאורך שנים בעולם ההוצאה לאור, והגלובליזציה והדיגיטציה של נוף הספרים הצרכני רק שיפרו את אחד מהמגזרים הדינמיים והיצירתיים ביותר בתעשייה. בתוך מודול זה, תחקור את הטווח והעומק של המהמורות והאפשרויות הטבועות בהיבט המשתנה ללא הרף של פרסום. תוכלו להבין את החשיבות של אנכיים בפרסום צרכני וכן את הגמישות של תפקיד המחבר. - הוצאה לאור אקדמית ומקצועית (20 נ"ז)
מודול זה מספק לך הבנה של אופי התקשורת האקדמית והוויכוחים הנוכחיים סביב נושאים כמו מימון מחקר, גישה פתוחה וסקירת עמיתים. ההתכנסות של ספרים וכתבי עת בתחום זה והופעתם של הוצאה לאור ומודלים עסקיים חדשים שיתאימו לשוק ייבדקו יחד עם פיתוח פתרונות דיגיטליים. - היסטוריה ותרבות ההוצאה לאור (20 נ"ז)
מודול זה בוחן את התרבות והאידיאולוגיה של ההוצאה לאור במונחים של התפתחותה לאורך המאה ה-20, והפרקטיקה העכשווית שלה. נסקרים תיאוריות שונות של תרבות דפוס וביקורות על תפקיד המו"ל בחברה, ומתקיימת בחינה של אתגרים אידיאולוגיים לתרבות ההוצאה לאור. - ניהול זכויות בינלאומי (20 נ"ז)
מודול זה מציג את ניהול הזכויות בעולם המהיר של פרסום גלובלי. בנוסף להסתכלות על רכישת הזכויות מהמחבר, והזכויות השונות שחוזה, המודול מכסה את פונקציית הזכויות בתוך ההוצאה ואת אחריותה לרישוי מגוון מוצרים. - מדיה אינטראקטיבית (20 קרדיטים)
- מלאכת סיפורים (20 קרדיטים)
יצירה וסיפור הם מרכזיים בכל צורות ההוצאה לאור, והם מפתחים יותר ויותר בכל התעשיות ברחבי העולם. מודול זה יתבסס על ידע ממודולי החובה של סמסטר ראשון על מנת לבחון ולתרגל את הטכניקות הכרוכות בכתיבת ועיצוב נרטיבים בכל צורות הסיפורת והעיון, כמו גם למטרות קידום מכירות ומותג. באמצעות מגוון מצגות נלמדות, סדנאות והרצאות אורח, תלמד לזהות וליישם שיטות המייעלות את הפוטנציאל של נרטיבים במגוון ז'אנרים ופלטפורמות, ולמטרות מרובות.
מחקר עצמאי
- מחקר עצמאי בהוצאה לאור
מודול זה מציע לך הזדמנות לעצב מסלול לימודים שיתאים לתחומי העניין והדאגות שלך. זה יכול להיות ללמוד תחום שלא נלמד במיוחד במהלך הקורס, לערוך מחקר על סמך ניסיון העבודה שלך, או לימוד שמתאים לקריירה או לתוכניות העסקיות שלך. פרויקטים מעשיים מתאימים כלימודים עצמאיים אך צריכים להיות מלווים בדוח אנליטי. תארגן ותבצע לוח עבודה שנקבע בעצמך יקבע מערך תוצרי למידה וקריטריונים להערכה בשיתוף עם מוביל המודול ומנחה.
מיקום עבודה (מצב סנדוויץ')
- שיבוץ עבודה
מצב הסנדוויץ' מאפשר לקחת את הקורס על פני שנתיים כשהשנה השנייה מהווה השמה בעבודה. סטודנטים הלומדים מצב זה חייבים להשלים 180 נ"ז כולל מודולי החובה לפני שהם יכולים להתקדם למודול השמה בעבודה.
אין ערובה להשמה לעבודה לסטודנטים הלומדים במצב סנדוויץ'. הבטחת מיקום היא באחריות הסטודנט ולאורך כל הקורס, תקבל תמיכה בבקשות שלך כולל קורות חיים, מכתבי כיסוי, הכנה לראיון וקשרים ברשת.
פרויקט גמר
- עבודת גמר או פרויקט מרכזי
עבודת גמר או פרויקט מרכזי הוא המרכיב המכונן והחיוני להענקת התואר השני. זוהי חקירה מעמיקה של נושא, נושא או נושאים משמעותיים לחקר הפרסום באמצעות מחקר ועבודה כתובה מורחבת (15,000 מילים או שווה ערך עבור פרויקטים גדולים).
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
תואר שני בפרסום דיגיטלי יספק לך את הכישורים, הידע והגישה החשובה לא פחות לרשתות שמתחילות את הקריירה שלך בפרסום או משפרות את עמדתך הנוכחית.
בוגרים שסיימו קורסי הוצאה לאור באוקספורד ברוקס הצליחו בצורה יוצאת דופן בהשגת תעסוקה זמן קצר לאחר סיום הלימודים ויש להם רקורד חזק של התקדמות קריירה מכיוון שהקורסים שלנו נהנים ממעמד בינלאומי גבוה.
הזדמנויות ניסיון העבודה הגמישות שלנו עם מפעלי הוצאה לאור מקומיים, אזוריים, לאומיים ובינלאומיים מספקות לך את הידע המעשי המעודכן החיוני שישפר את סיכויי התעסוקה שלך עם השלמת התוכנית. בנוסף, לצוות ההוראה שלנו ניסיון רב בתפקידי הוצאה לאור לאומיים ובינלאומיים ומגוון רחב של אנשי קשר העומדים לרשותך לתחומי העניין האישיים שלך בתעשייה מגוונת זו.
במהלך הלימודים אצלנו, תפתח מגוון רחב של מיומנויות פרסום וניהול כללי, כולל מיומנות בפרסום דיגיטלי. בוגרים שסיימו את קורסי ההוצאה לאור שלנו הצליחו בצורה יוצאת דופן בהשגת תעסוקה בתפקידי מסחר, כתבי עת לילדים, הוצאה לאור של ELT ובתי ספר, ניהול זכויות, תפקידי דיגיטל והפקה. לבוגרים שלנו יש שיאים חזקים של התקדמות בקריירה.
הבוגרים שלנו יצרו מוניטין מעורר קנאה בתעשיית ההוצאה לאור והם מצליחים מאוד להשיג משרות טובות במהירות. עדויות הבוגרים שלנו מצביעות על כך שהם מסוגלים להיכנס לענף ברמה גבוהה יותר ממה שהיה אפשרי אחרת.
הבוגרים הבינלאומיים שלנו עובדים ב:
- חברות הוצאה לאור בניו יורק
- ניהול זכויות בטורונטו
- ייצור בהודו
- ארגונים דיגיטליים בקניה
- מגוון תפקידים ברחבי חברות ההוצאה לאור באירופה.
בנוסף, סטודנטים באירופה ובבריטניה עובדים ב:
- הוצאת אוניברסיטת אוקספורד וקיימברידג'
- טיילור ופרנסיס
- סיימון ושוסטר
- מרווה
- פינגווין
- Elsevier
- גע לחץ
- אריה הדסון
- ספרים יחפים