תואר שני באוניברסיטה בהפקה וניהול אומנותי
Universidad de Murcia
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Murcia, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 2,280 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* € 3671.32: סטודנטים בינלאומיים. הנתונים המופיעים בעמוד זה אינם רשמיים, אלא רק מעידים. לפרטים נוספים ניתן לפנות למזכירות המרכז המקביל
מבוא
המהפך שחווה בשנים הראשונות הללו של המאה ה -21 בתחום האמנות החזותית והפלסטית, הן באסטרטגיות הרעיוניות שלה והן בדרכי פעולתה, מציב אתגרים חדשים של התמחות אמנותית וטכנולוגית.
התארים לתואר שני, בעלי אופי מיוחד ו / או רב תחומי, נועדו ללמד את התפתחותו האקדמית והמקצועית של התלמיד, כמו גם לקדם התחלה במשימות מחקר.
המטרה העיקרית של המאסטר בייצור וניהול אומנותי שנלמד בפקולטה לאמנויות יפות Universidad de Murcia היא יישום מתודולוגיות הוראה אפקטיביות, המבוססות על תכנות פתוחה לסניפי ידע אחרים, המספקים הכשרה מיוחדת בנושא אופי הפרקטיקות האמנותיות.
היא מציעה לתלמיד אפשרות להשיג ידע ומיומנויות שיכשירו אותו בהפקה ובפוסט-ייצור באמנות החזותית, ומאפשרת לו להתערב בסצנה התרבותית והחברתית הנוכחית.
באופן זה, המאסטר בייצור וניהול אומנותי בנוי על שני קווי התגברות. מצד אחד, קו המבוסס על ייצור אמנותי עכשווי, ניגש מתוך ידע מתקדם ביצירה, תהליכים, שפות, חומרים וטכנולוגיות ומצד שני קו התמחות המכוון לניהול אמנותי שמתעמק באסטרטגיות. הפצת פרקטיקות אמנותיות, התאמת משאבים, מדיה ומרחבים למגוון ההקשרים האמנותיים.
לסטודנטים הרשומים, דרך המרכז להתמצאות והדרכה בתעסוקה (COIE) של Universidad de Murcia , תהיה אפשרות לעשות מתמחים בחו"ל בחברות הקשורות לתואר.
המאסטר בייצור וניהול אומנותי מפתח מתודולוגיית מחקר אמנותית על פי פרופיל אקדמי ומחקרי.
התגברותה תעניק את הזכות לקבל את התואר השני הרשמי המקביל ולהעפיל להשלמת עבודת הדוקטורט ולקבלת תואר הרופא.
שיעורים וכנסים נערכים אחר הצהריים. בנוסף, לתלמידים יש כיתת סדנאות ספציפית הפתוחה בבוקר ובצהריים.
תיק מאסטר
מרכז הוראה: | הפקולטה לאמנויות יפות |
סוג ההוראה: | פנים אל פנים |
שפה: | ספרדית |
משך: | שנה אחת |
נקודות זכות: | 60 |
כותרת: | תואר שני באוניברסיטה בהפקה וניהול אומנותי |
מלגות, מענקים וניידות: | לאומי / בינלאומי |
מחיר לזיכוי: |
|
הצדקה
המטרה הבסיסית של תואר שני זה באוניברסיטה היא הכשרה מתקדמת להפקה, התחלה למחקר וניהול אמנותי, הכשרה להתמודדות עם ההקשר החברתי-כלכלי הנוכחי. מאסטר זה מעודד יצירתיות, ניסויים, מחקר וניהול בתחום היצירה האמנותית וכן התאמתו למגזרים מקצועיים הקשורים לאמנות חזותית ופלסטית.
התואר השני בהפקה וניהול אומנותי נועד לקדם הפקה ומחקר בתחום היצירה האמנותית, כמו גם התאמתו לכל אחד מהתחומים המקצועיים של האמנות החזותית בהם הם יכולים לפתח וליישם את הידע הנרכש.
היעדים הם הבאים:
- הרכבת ליצירה, התחלה למחקר, ניהול תרבותי ואמנותי.
- עודדו ניסויים ומחקר בתחום היצירה האמנותית והתאמתם לקודים, מבנים וקבוצות רב-תרבותיות.
- לספק לסטודנט ידע מיוחד בניהול טכניקות ייצור אמנותיות, תוך שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות המיושמות על יצירתיות.
- הרחב את האפשרויות להתפתחות המיומנות של התלמיד והכנסתו למעגל האמנותי, כמו גם בתחומים המקצועיים של האמנות החזותית בהם הוא יכול ליישם את הידע הטכני והיצירתי שנרכש.
- פיתוח הכשרה אינטלקטואלית וכושר ביקורתי של התלמיד, מתחום האמנות והתרבות החזותית.
- הציעו לתלמיד את כלי הניתוח של ההקשר החברתי והתרבותי בו רשום התרגול האמנותי.
- לקדם את היכולת לעצב, לפתח ולנהל פרויקטים בצוותים רב תחומיים.
- לספק לתלמיד כלים מתודולוגיים בכדי להקל על הכשרתם האוטונומית והרציפה.
- העדד ועידד את חילופי הדברים ושיתופי הפעולה בין קבוצות מחקר שונות בכדי להפוך את השימוש במשאבים שלהם והפצת תוצאותיהם לרווחיות.
סמכותן
כישורים בסיסיים (Meces)
כישוריהם הבסיסיים של תוכנית לימודים זו מאפשרים ומבטיחים לתלמידים:
- לדעת ליישם את הידע הנרכש ואת יכולת פיתרון הבעיות שלהם בסביבות חדשות או ידועות מעטות בהקשרים רחבים יותר (או רב תחומיים) הקשורים לתחום הלימוד שלהם;
- הם מסוגלים לשלב ידע ולהתמודד עם המורכבות של ניסוח פסקי דין המבוססים על מידע, בהיותם לא שלמים או מוגבלים, כולל השתקפויות על האחריות החברתית והאתית הקשורה ביישום הידע והשיפוט שלהם;
- הם יודעים להעביר את מסקנותיהם ואת הידע והסיבות העדכניות ביותר התומכות בהם בפני קהלים מתמחים ולא מתמחים בדרך ברורה וחד משמעית;
- הם בעלי כישורי למידה המאפשרים להם להמשיך ללמוד באופן שיהיה ברובו מכוון או אוטונומי.
סמכויות כלליות / רוחביות
- היכולת להקרין, לפתח ולנהל עבודה ברמה אמנותית גבוהה.
- הגדירו, תכנו וביצעו פרויקט יצירתי בבימוי עצמי ורלוונטי.
- פיתוח והערכה עצמית של פרקטיקות אמנותיות, תהליכי עבודה ושיטות מחקר.
- הטילו ספק בתרגול המקצועי שלכם והקשרו אותו בתחום האמנות והתרבות, כמו גם היכולת לחקור תהליכים חדשים של תקשורת אמנותית.
- דע כיצד להעביר את הכוונות, הערכים והפרויקטים שלך, כמו גם את המשמעות של העבודה / היצירה שלך, לקהלים המעוניינים.
מיומנויות ספציפיות
- ידע נאות בחומרים, כלים, טכניקות, נהלים ותהליכים המיושמים בתחום היצירה, הייצור, הניסוי והתחלת המחקר באמנות עכשווית.
- הכרת הקשרים עם תערוכות ושווקים אומנותיים כמו גם תחומים מקצועיים אחרים.
- הכרת הסביבה העסקית ואסטרטגיות שיווק הקשורות לתחומי הפיתוח התחרותי.
- יכולת ליצור פרויקט אומנותי ומוסמך.
- יכולת להעריך ולפתח כישורים אמנותיים מתקדמים משלהם, צרכיהם ואפשרויותיהם להקרנה מקצועית עתידית.
- יכולת לעבוד באופן אוטונומי ובצוותים, ביוזמה ובהנהגה בצוותים אמנותיים בינתחומיים.
- יכולת לשלב ידע, כישורים ותחומים המאפשרים פיתוח פרופיל רב תכליתי בייצור, בניהול ובחניכה למחקר אמנותי.
- יכולת לבצע עבודת חניכה למחקר והפקה אמנותיים, הן באפשרויות התיאורטיות והמעשיות שלה.
- יכולת לתעד, ליצור ולהקשר לקידום ההפקה האמנותית, תוך השפעה על סביבה סוציו-תרבותית המותאמת למציאויות חדשות.
- יכולת לנהל פרויקטים אומנותיים.
- יכולת לבסס ולתקשר את הכוונות, הערכים והמשמעויות של מחקר והפקה אמנותיים.
- יכולת לחדשנות יצירתית בשימוש וניהול של טכנולוגיות תקשורת חדשות.
- יכולת יצירתית וטכנית להצגה, תערוכה והפצה של פרויקטים אומנותיים באמצעות מערכות מולטימדיה מורכבות הדורשות מניפולציה מתקדמת.
- מיומנות בטיפול בטכנולוגיות ונהלים מתקדמים המתאימים לפרקטיקות אמנותיות שונות.
- מיומנות ביישום כלים מתודולוגיים וקונספטואליים לתחום הייצור והמחקר האמנותי.
פרופיל בוגר
הבוגר חיזק את הידע שלו בתחום האמנות, ההפקה האמנותית, הניהול והייעוץ התרבותי, לכן התחומים המקצועיים הפתוחים לבוגרים: ניהול גלריה לאמנות, מוזיאון, מרכז תרבות, אוצר, רכז ומנהל תרבות, מנהל תרבות ב ריבוי אזורים. תרגול חופשי של המקצוע כאמן פלסטי, בין היתר.
בתחום המחקר, הסטודנטים שלומדים את התואר השני בייצור וניהול אומנותי יקבלו גישה לתכנית הדוקטורט UMU לאמנויות ומדעי הרוח.