שיווק אופנה בינלאומי MSC
British School of Fashion
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GBP 8,400 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* בריטניה (כולל סקוטלנד) ואירופה; £ 12600 הבינלאומי (מחוץ אירופה)
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
ה MSC הבינלאומי אופנה שיווק היא תוכנית חדשנית אשר תספק לסטודנטים את השילוב החיוני של ידע עסקי בינלאומי עם כישורי שיווק יצירתיים ומעשיים, כדי לאפשר להם להצליח ולהצטיין בתעשיית האופנה הבינלאומית התחרותית ביותר.
תוכנית הגירוי שלנו משלבת תוכנית לימודים רחבה, המתמקדת בתפיסות הליבה ובעקרונות הלוגיסטיקה, קנייה ומכירה, ניתוח עסקי אופנה, תקשורת שיווקית משולבת וניהול מותגים.
הסטודנטים גם יקבלו מיומנויות מעשיות ויצירתיות בתחומים מרכזיים של שיווק אופנה, המתמקדים בתובנות הצרכנים, בתכנון השיווק, במיתוג ובשימוש בטכנולוגיות דיגיטליות.
תוכנן כדי לעורר, לאתגר ולהניע, את MSC הבינלאומי אופנה שיווק יהיה לפתח ולהעמיק את הידע העסקי הבינלאומי, מומחיות שיווק אופנה ואת הכישורים האישיים הנדרשים כדי להקים קריירה מוצלחת בתחום זה מרגש ויצירתי.
סקירת קורס
- תכנית זו תוכננה בהתייעצות עם תעשייה להציע את הידע וכישורים הדרושים כדי לעשות את הבדל בזירת שיווק האופנה הבינלאומית.
- האוניברסיטה מתגאה ביצירת סביבת למידה ידידותית ותומכת ביותר לכל התלמידים שלה.
- אנו משלבים החשיבה האחרונה אקדמית שיווק ותאוריות על מנת להבטיח את התכנית מובילה בכל המובנים.
- כל ההוראה ובלמידה בתכנית נתמכת על ידי טכנולוגיות e-learning הקצה.
- הוראה מועברת בקבוצות קטנות המאפשרות לתלמידים לפתח סביבת הלמידה המשותפת שלהם וללמידה של פרט צריך להיות מטופל על ידי מורים.
- מודולים נועדו להתייחס לעסק בעולם האמיתי ישירות ולתת לתלמידי הזדמנויות ללמוד על תחומי קריירה פוטנציאליים.
- התכנית מספקת לתלמידים את ההזדמנות להשתתף אמן ממתרגלי שיווק ומנהיגים של תעשייה.
מודולי קורס
החלטות אסטרטגיות בשוק האופנה הבינלאומי
משקפת את יצירת מותג האופנה ותחזוקתו, החלטות תקשורת בתחום האופנה, דרכי הגעה לשוק, תפקידים קמעונאיים, החלטות תמחור, מסלולים קריטיים, תפעול ויישום, תכנון מגירה והערכה אסטרטגית.
הצרכן Led אופנה שיווק
מתמקדת שיטות מובילות הצרכן בתוך שיווק האופנה הבינלאומית. בהתחשב באופי האסתטי של האופנה המודול מקדיש תשומת לב מיוחדת לרכיבים החזותיים של תמהיל התקשורת.
מיתוג אופנה דיגיטלית
בוחנת את תפקידה של הטכנולוגיה בפיתוח של מותגי אופנה ומסעות שיווק דיגיטליים מקיפים. תוכלו גם לבחון תחזיות אופנה, פיתוח מוצרים, קנייה ולוגיסטיקה.
קניית אופנה, שיווק והפצה
מאפשר לך לפתח הבנה קריטית של אתגרים ובחירות בסביבה העסקית העולמית והשלכות על ניהול.
סוגיות עכשוויות לעסקים ולחברה
בוחן את הסביבות הגיאו-פוליטיות, הכלכליות, החברתיות והטכנולוגיות שבהן פועלים עסקים ומעודדים אותך לשקף בצורה ביקורתית את הנושאים הללו.
פיתוח אישי ומקצועי
מאפשר לזהות, להבין, לפתח ולבטא את היכולות האישיות שלך בהקשר של שאיפות הקריירה העתידיות שלך.
שיטות מחקר
מפתחת את כישוריך המתקדמים הקשורים למגוון של שיטות מחקר הדרושות למחקר אקדמי ומעשי ברמת מאסטרס.
מסה
האלמנט הסופי של התוכנית הוא מסה, אשר מספק לך הזדמנות לעצב להתחייב פיסת מחקר מקורי באזור סלקטיבי של שיווק האופנה הבינלאומי.
דרישות כניסה מינימליות
כל דרישות הכניסה המפורטות כאן מייצגות את הדרישות בכניסה לתכנית כי הם חפשו כרגיל. צוות הקבלה יכול להעריך ראיות נוספות כדי להעריך את זכאותך זאת, בהתאם לרקע אקדמי / התעסוקה המלאה שלך.
דרישות כניסה טיפוסיות
תארי בריטניה תואר 2: 2 (או שווה ערך)
בשפה אנגלית
IELTS האקדמי להבקיע של 6.0 (או שווה ערך) ללא מרכיב מתחת 5.5.
מידע נוסף
אם אין לך את הכישורים הרשמיים הנדרשים לכניסה, מדיניות הגמישות של האוניברסיטה מתייחסת להעברת אשראי ולהכרה ב- Prepl Learning (RPL), כולל ניסיון מבוסס-עבודה וזכאות מגופים מקצועיים מוכרים.
אנגלית טרום-סופית
לסטודנטים בינלאומיים שאינם עומדים בדרישות המינימליות של השפה האנגלית, אנו מציעים קורסי שפה אנגלית לפני הקורס שיעזרו לכם לשפר את כישורי השפה האנגלית שלכם.