מגיסטר למדעים בעבודת שלום ופיתוח
Linnaeus University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Växjö, שבדיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
SEK 110,000 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
03 Sep 2024
* שכר לימוד לסטודנטים מחוץ לאיחוד האירופי / EES / שוויץ: 110,000 SEK
מושב סטודנטים
מעבר לארץ חדשה, תחילת לימודים וחיים חדשים זה צעד גדול. למזלכם, התלמידים שלנו כבר עברו את התהליך! לכן, הם רוצים להזמין אתכם לסמינר מקוון לסטודנטים על ידי סטודנטים.
מבוא
בעבודת שלום ופיתוח אתה חוקר את הקשר בין עוני, סכסוכים ופיתוח בר קיימא, כמו גם מרחב תמרון פוליטי לשינוי.
עבודת שלום ופיתוח מיועדת לסטודנטים המחפשים התמחות בנושאים הקשורים לשלום, פיתוח ושיתוף פעולה בינלאומי. אנו מתמקדים במחקרים שוטפים הנוגעים לפיתוח וכן בעבודה המעשית שמבצעת מוסדות בינלאומיים, ארגונים לא ממשלתיים ותנועות חברתיות.
כסטודנט לתואר שני, ובכתיבת עבודת הגמר שלך, יש לך אפשרות לעבוד יחד עם ארגון או לערוך לימוד שטח במדינה מתפתחת. הגישה הבין תחומית של התוכנית - בה אנו דנים גם כיצד ניתן לפתור סוגיות פיתוח בפוליטיקה אמיתית - מאפשרת לנו לשמור על קשר הדוק עם אנשים המועסקים בתחומנו וללמוד מהם. יתר על כן, לרוב המורים שלנו ניסיון רב בעבודה עם שלום והתפתחות במדינות מתפתחות.
בתוכנית אנו דנים גם בנושאי תקשורת וכיצד הם יכולים להשפיע על ההתפתחות הבינלאומית.
זו Linnaeus University
Linnaeus University היא אוניברסיטה מודרנית ובינלאומית הקרויה על שם קרל לינאוס - מדען שוודי בעל שם עולמי שנולד באזור סמאלנד בו נמצאת האוניברסיטה. עובדות נוספות על Linnaeus University :
- נוסד בשנת 2010 באמצעות מיזוג בין אוניברסיטת קלמר לאוניברסיטת ווקסיו;
- ממוקם בקלמר ובווקסיו;
- 44,000 סטודנטים רשומים;
- 2,000 סטודנטים בינלאומיים רשומים;
- האוניברסיטה השישית בגודלה בשוודיה מבחינת מספר הסטודנטים;
- 780 אוניברסיטאות שותפות ביותר מ -80 מדינות;
- תכניות של 100 תארים ברמת המחזור הראשון, 8 מהן נלמדות באנגלית;
- תכניות של 80 תארים ברמת המחזור השני, 35 מהן נלמדות באנגלית.
קריירה
מטרת התוכנית היא ליצור אפשרויות לתעסוקה עתידית, למשל בחברה האזרחית ובארגונים בינלאומיים העוסקים בנושאי שלום ופיתוח. במהלך הלימודים יש לך אפשרות לעבוד יחד עם ארגון או לערוך לימוד שטח במדינה מתפתחת. התלמידים מפתחים יכולות אנליטיות ומיומנויות מעשיות הנחוצות לעבודה במציאות המורכבת של התפתחות בינלאומית.
תוֹאַר
מגיסטר למדעים (60 נ"ז) (תחום לימוד עיקרי: עבודת שלום ופיתוח)
מידע נוסף על התוכנית
עבודת שטח במדינה מתפתחת
בסוף הסמסטר השני ניתנת לסטודנטים בתכנית אפשרות לבצע לימוד שטח מפוקח במהלך ארבעה שבועות, וללמוד יותר על תהליכים ותנאים המשפיעים על ההתפתחות במזרח אפריקה.
מאז 2006 השתתפו כ -80 סטודנטים במחקר השדה בצפון מוזמביק כדי לאסוף נתונים לעבודת התואר השני שלהם. הטיול נערך בשיתוף עם בעלי עניין מקומיים ונועד להידמות למעין מחקר, שכיח בעבודות שיתוף פעולה פיתוח בינלאומיות ונפוץ על ידי ארגוני פיתוח. מורה אחד מלווה את התלמידים ומדריך אותם לאורך כל עבודתם. לפני היציאה משוודיה התלמידים מזהים את נושאי המחקר שלהם ויוצרים יחד עם בעלי העניין במדינה המתפתחת הצעת מחקר.
באמצעות עבודה זו, לסטודנטים אפשרות להחיל את לימודיהם בהקשר מקומי. מוקד הלימודים מאפשר לסטודנטים לעקוב אחר הסגולות של בעיות התפתחות מקומיות. במקביל, התלמידים צוברים ניסיון מעשי מעבודת שטח בקשר הדוק עם בעלי העניין המקומיים, אם כי הניתוח הסופי ממוקם גם בפרספקטיבה רב-מפלסית.
תוצאות מחקר השטח מוצגות בעבודות הגמר של התלמידים ונדונות בסמינר. התוצאות הראשוניות מוצגות בפני השותפים המקומיים במדינה המתפתחת ונדונות בהן עוד לפני שחזרו לווקסיו.
הוצאות נסיעה ואירוח פרטניות נושאות על ידי התלמיד המשתתף. על מנת לארגן את הטיול יש צורך במינימום שישה סטודנטים מתעניינים.
Växjö
בערך 15 דקות נסיעה באופניים ממרכז העיר, תוכלו למצוא את הקמפוס של Linnaeus University זה כמו חברה קטנה עם אוניברסיטה, מגורים לסטודנטים וחיי סטודנטים. כאן אתה הופך לחלק מסביבת ידע יצירתית.
במה תיתקל בטיול בווקסיו - עיר הניגודים? תוכלו למצוא מסעדות טובות, צוות הוקי מהולל ובתי קפה נעימים שבהם תוכלו ליהנות מטלטל עם טעם לינגוברי. בווקסיו הטבע היפה תמיד נמצא ממש מעבר לפינה; העיר מוקפת אגמים ויערות. סטודנטים אוהבים את השילוב של מרכז העיר וחיי הסטודנטים הפעילים בקמפוס. החלום שלך לעתיד מתחיל כאן!
דרישות כניסה
דרישות כניסה כלליות ללימודי מחזור ב 'ודרישות כניסה ספציפיות: מינימום 90 נקודות זכות בתחום מדעי החברה, מדעי הרוח או כלכלה, כולל פרויקט תואר של לפחות 15 נ"ז, או שווה ערך. אנגלית B / 6 או שווה ערך.
אפשרויות קריירה
מטרת התוכנית היא ליצור אפשרויות לתעסוקה עתידית בתוך חברה אזרחית וארגונים בינלאומיים העוסקים בנושאי שלום ופיתוח. במהלך הלימודים יש לך אפשרות לעבוד יחד עם ארגון או לערוך מחקר שטח במדינה מתפתחת. התלמידים מפתחים הן יכולות אנליטיות והן מיומנויות מעשיות הנחוצות לעבודה במציאות המורכבת של פיתוח בינלאומי.
תכנית לימודים
עבודת שלום ופיתוח מיועדת לסטודנטים המחפשים התמחות בנושאים הקשורים לשלום, פיתוח ושיתוף פעולה בינלאומי לפיתוח. אנו מתמקדים במחקר עדכני הנוגע לפיתוח וכן בעבודה המעשית המבוצעת על ידי מוסדות בינלאומיים, ארגונים לא ממשלתיים ותנועות חברתיות.
כסטודנט לתואר שני, ובכתיבת עבודת הגמר שלך, יש לך אפשרות לעבוד יחד עם ארגון או לערוך מחקר שדה במדינה מתפתחת. הגישה הבינתחומית של התכנית - בה אנו דנים גם כיצד ניתן לפתור בעיות פיתוח בפוליטיקה ריאלית - מאפשרת לנו לשמור על קשר הדוק עם אנשים המועסקים בתחומנו וללמוד מהם. יתרה מכך, לרוב המורים שלנו יש ניסיון רב בעבודה עם שלום ופיתוח במדינות מתפתחות.
בתוכנית, אנו דנים גם בנושאי תקשורת וכיצד הם יכולים להשפיע על התפתחות בינלאומית.
מידע נוסף על התוכנית
עבודת שטח במדינה מתפתחת
בתום סמסטר ב' ניתנת לסטודנטים בתכנית אפשרות לבצע לימוד שדה מודרך במשך ארבעה שבועות, תוך למידה נוספת על תהליכים ותנאים המשפיעים על ההתפתחות במזרח אפריקה.
מאז 2006, כ-80 סטודנטים השתתפו במחקר השטח בצפון מוזמביק כדי לאסוף נתונים עבור עבודת המאסטר שלהם. הטיול מאורגן בשיתוף עם בעלי עניין מקומיים ונועד להידמות לסוג של לימודים, הנפוצים בעבודת שיתוף פעולה בינלאומית לפיתוח ומבוקש בדרך כלל על ידי ארגוני פיתוח. מורה אחד מלווה את התלמידים ומנחה אותם במהלך עבודתם. לפני היציאה משבדיה, התלמידים מזהים את נושאי המחקר שלהם, ויחד עם בעלי עניין במדינה המתפתחת, מנסחים הצעת מחקר.
באמצעות עבודה זו, לסטודנטים יש הזדמנות ליישם את לימודיהם בהקשר מקומי. המיקוד של הלימודים מאפשר לסטודנטים לעקוב אחר המאפיינים המיוחדים של בעיות פיתוח מקומיות. במקביל, התלמידים צוברים ניסיון מעשי מעבודת שטח בקשר הדוק עם בעלי עניין מקומיים, אם כי גם הניתוח הסופי ממוקם בפרספקטיבה רב-שכבתית.
תוצאות מחקר השטח מוצגות בעבודות הגמר של הסטודנטים ונדונות בסמינר. תוצאות ראשוניות מוצגות גם בפני שותפים מקומיים במדינה המתפתחת ונידונה בהן לפני החזרה ל-Vaxjö.
הוצאות נסיעה ולינה אישיות מבוצעות על ידי הסטודנט המשתתף. יש צורך במינימום שישה תלמידים מתעניינים על מנת לארגן את הטיול.