תואר שני במערכות הנדסיות: תואר שני במערכות רכב
HAN University of Applied Sciences
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Arnhem, הולנד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
18 - 36 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 2,530 *
מועד אחרון להגשת בקשה
01 Jun 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
01 Sep 2024
* 2,530 אירו לשנה אקדמית אחת לסטודנטים באיחוד האירופי/EEA. 10,270 אירו לשנה אקדמית אחת לסטודנטים שאינם מהאיחוד האירופי/EEA.
מבוא
תואר שני במערכות הנדסיות: תואר שני במערכות רכב
למרות שניידות היא חיונית לכלכלה העולמית, היא גם תרמה לעלייה בפליטות CO2. אנו זקוקים לפתרונות יצירתיים המשלבים דרישות ניידות עם פיתוחים בני קיימא, חברתיים וטכניים. מציאת פתרונות אלו דורשת אנשי מקצוע מיומנים וחדשניים. למד מערכות רכב באוניברסיטת HAN למדעים יישומיים והפוך לסמכות בכלי רכב נקיים, בטוחים וחכמים יותר.
מיקום: ארנהם
משך: 1.5 שנים (במשרה מלאה)
תואר: מאסטר במדעים
תחילת הקורס: ספטמבר
תכנית לימודים
תיאוריה ופרקטיקה
HAN University of Applied Sciences , תיאוריה ופרקטיקה משולבים בצורה חלקה. במהלך התואר השני במערכות רכב, אתה מיישם את התיאוריה בפועל במהלך 'הפרויקטים הקטנים' ובמהלך מחקר יישומי עבור עבודת המאסטר שלך. המחקר מכוון לפתרון בעיה אמיתית מהתעשייה. אז ידע וטכניקות ממחקר בסיסי מיושמים בסביבה תעשייתית ומיושמים במערכות רכב וכלי רכב. גישה שיתופית זו מחזקת את הקשרים עם התעשייה ומעוררת חילופי ידע. כתוצאה מכך, הפרקטיקה המקצועית מתחדשת כל הזמן ואתה נהנה מתואר שני התואם באופן מושלם לצרכי התעשייה.
מחקר
סטודנטים ומרצים של יחידת מערכות רכב להשתתף בפרויקטים מחקר יישומי עבור HAN רכב קבוצת המחקר. פרויקטים אלה מונעים על ידי התפתחויות בתעשיית הרכב, כגון חשמל של powertrain, מגמה הולכת וגוברת שהובאה על ידי טויוטה פריוס בשנת 1997 ואשר צברה תאוצה ועניין מאז. קבוצת המחקר שיתפה פעולה עם חברות שונות העוסקות במחקר בתחום זה, כולל בניית ובדיקת כלי אב טיפוס ומכונות בדיקה. התפתחות חשובה נוספת היא ניידות חכמה. מעל 80% מכלל התאונות נגרמות על ידי טעות אנושית. על ידי הפיכת כלי רכב חכם יותר, תאונות ניתן להימנע, למשל באמצעות מושגים שליטה פעילה ותמיכה הנהג מתקדם. בתור סטודנט מאסטרס, אתה מקבל לעבוד על אלה סוגים של פרויקטים מחקר חדשניים בשיתוף עם חברות כמו פורד מחקר משאיות DAF.
תרגול מבוסס מודולים
בשנה הראשונה של התואר השני במערכות רכב, אתה עוקב אחר מודולים מבוססי תרגול. תחילה מתעמקים בתיאוריה של המודול הרלוונטי ולאחר מכן מיישמים אותה בפועל במהלך 'הפרויקטים המשניים', בהם עובדים בקבוצות קטנות של תלמידים.
סמסטר א '
במודול מערכות דוגמנות, אתה לומד כיצד ליצור מודל תיבת לבן של תהליך בעולם האמיתי באמצעות גישה 4 צעד. במודול Control Applied, אתה לומד כיצד ליצור בקרי משוב אנלוגי ודיגיטלי תוך שימוש בטכניקות כמו פאזה ושולי רווח וכן מיקום השורש. בנוסף, אתה עוקב אחר קורסים המסייעים לך לפתח את המיומנויות שאתה צריך כדי להיות מסוגל לעבוד בצוות הפרויקט לנהל מחקר, כגון מיומנויות תקשורת ומיומנויות מחקר.
סמסטר ב '
בסמסטר ב', אתה בוחר שניים מהמודולים המפורטים להלן. כל מודול מספק לך את הידע התיאורטי הדרוש להשלמת 'הפרויקטים הקטנים', שבהם אתה עובד על נושא מעשי הקשור לנושא.
• חדשנות ב- Powertrains
ניתוח מערכות הנעה חדשניות הנוגעות לפליטות, ביצועים, צריכת דלק והיבטים רלוונטיים נוספים.
• ניידות חכמה
בקרת מעקב והכוונה אוטומטית לרכב.
• דינמיקה ובקרה של רכב
דינמיקה של צמיגים, מכוניות נוסעים, כלי רכב מפרקיים, אופנועים, מרוצים ואינטראקציה בין נהג לרכב. כולל תרגול מודלים/סימולציה מתקדמים של בקרת רכב.
תזה לתואר שני
בסמסטר ה -3, אתה משלים פרויקט בתוך החברה או בקמפוס בתחום מערכות הרכב. פרויקט זה מונע על ידי בעיה בחיים האמיתיים, המסופקים על ידי חברת הרכב. היא דורשת הבנה וניתוח אקטיבי של דיסציפלינות ייחודיות, שהגיעו לשיאן בפתרון שהוצג בתזה של המורה והוגנו במהלך מצגת בפני ועדה לפרויקט. פרויקטים בקמפוסים מתבצעים במסגרת קבוצת HAN לחקר כלי רכב, שם סטודנטים, פרופסורים וחוקרי סגל מבצעים מחקר יישומי עם המקצוע המקצועי.
הפרויקט של החברה כרוך במשימת מחקר / פיתוח שתורמת לרכיב מסוים, מודול או כלי רכב אצל ספק רכב או יצרן ציוד מקורי (OEM), בתוך הולנד או בחו"ל. הסטודנטים ביצעו בעבר את עבודת הדוקטורט שלהם בחברות כמו דאף, פורד, בנטלר ואפולו ורדסטין.
הגדרה בינלאומית
התוכנית יש מוקד בינלאומי חזק ומשקף ישירות המגמות הבינלאומיות הגדולות בתחום, נותן לך יתרון בעסקי הרכב הבינלאומי. יתר על כן, אתה חלק בכיתה בינלאומית, אשר נותן לך את ההזדמנות ללמוד ולעבוד יחד עם סטודנטים מכל רחבי העולם. זה מאפשר לך ללמוד ולהבין תרבויות שונות ופותח את האפשרויות של היחסים הגלובליים למטרות אישיות או קריירה.
ממומן על ידי ממשלת הולנד
ממשלת הולנד העניקה לאחרונה מימון לתוכנית זו בשל ייחודה ואיכותה. בתור תלמיד האיחוד האירופי / EEA, אתה יכול, אם כן, ליהנות שכר הלימוד נמוך יותר.
עומס לימוד בשבוע
- שעות פתיחה: 16-20
- שעות לימוד: 25
אחוז הסיום
80% מהתלמידים סיימו את הלימודים בתוך שנתיים.
יכולת עבודה
80% מכלל הבוגרים מוצאים עבודה בתוך 12 חודשים.
סקירה כללית על הקורס
סמסטר א '
- פיזיקה יישומית
- מבוא למידול
- תרגול דוגמנות סימולציה
- זיהוי מערכת
- פרויקט מינור: מערכות דוגמנות
- בקרת משוב
- החל אסטרטגיית בקר
- יישום הבקר
- שליטה אופטימלית
- פרויקט קטן: בקרה יישומית
סמסטר ב '
בחירה של שני המודולים הבאים, שכל אחד מהם כולל פרויקט מינור:
- חדשנות ב Powertrains
- ניידות חכמה
- דינמיקה ובקרה של רכב
סמסטר ג '
- תזה לתואר שני
תוצאת התוכנית
המקצוע בקצור נמרץ
כמו מהנדס הרכב, אתה מעורב בעיצוב, פיתוח, ייצור, והערכה של מערכות הרכב ורכיבים. עם ההסמכה נוספת של תואר שני, יש לך גם מיומנויות יקרות במחקר יישומי, תקשורת, וניהול. זה מאפשר לך להוביל פרויקטים תוך איזון תחומי ההנדסה, הכלכלה והמסחר. יתר על כן, יש לך את המומחיות הטכנית להעריך ולהבין אסטרטגיות הבקרה הבסיסית ומערכות אלקטרוניות מוטבע. השילוב של מיומנויות אלה גורם לך תעסוקה מאוד בענף זה.
סטודנטים אידיאליים
זיווג טוב?
- האם אתה נלהב בהנדסת רכב?
- האם אתה רוצה להרחיב את הזדמנויות הקריירה שלך?
- האם אתה רוצה להיות סיכת קישור בין דיסציפלינות שונות וניהול?
- האם אתה רוצה לפתח את תכונות המנהיגות שלך?
- האם אתה להוט להמשיך לפתח את היכולות שלך בצוותים intercultural?
- האם אתה אנליטית ואתה נהנה לעשות מחקר יישומי?
האם התשובה שלך על רוב השאלות YES? אז זה תוכנית המחקר יהיה התאמה טובה בשבילך.
אפשרויות קריירה
בתור בוגר תואר שני במערכות רכב, אתה יכול לבקש תפקידים הנדסיים מקצועיים בחברות ההפעלה הבינלאומי חברות וספקים. באזור הגבול בין הולנד לגרמניה, למשל, יש הזדמנויות קריירה מצוינת עבור מהנדסי הרכב. יתר על כן, עם תואר שני, אתה מראה שיש לך את הכישורים לנהל פרויקטים לנהל מחקר יישומי, מיומנויות כי הם ביקוש גבוה בתעשייה זו.
הבוגרים שלנו מקבלים משרות כמו:
- מהנדס יישומים לרכב
- מהנדס מוצר
- מהנדס כיול
- מהנדס מחקר מתקדם
- מהנדס מערכת / CAE