מגיסטר לאמנויות בעיצוב חזותי וחדשנות
Rome University of Fine Arts (RUFA)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Rome, איטליה
שפות
אנגלית, אִיטַלְקִית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 12,000 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* לשנה
מבוא
תוכלו לשכלל את בסיס הידע שלכם, למקם את עצמכם בלב ליבה של עיצוב התקשורת, ללמוד לשלוט בתחומים תיאטמיים של עיצוב חזותי, מפרסום בעולם מובנה מאוד של תקשורת מולטימדיה, המפגיש יחד בתחומים אלה עיצוב טכניקות וחדשנות דיגיטלית.
עיצוב חזותי, גבול חדש בעיצוב הפרויקט ותיאום.
התוכנית לתואר שני באמנות בעיצוב חזותי וחדשנות היא התמחות אמנותית בת שנתיים המתוכננת להשיק מעצבים מעבר לגבולות של מגבלות עיצוב גרפי מסורתי.
הקורס מספק הכשרה והכנה לסטודנטים ליצירת יכולת תקשורת חזותית, תוך שימוש בתערובת מולטימדיה, עיצוב חזותי ומיומנויות פרסום.
הודות לאיכות, הכשרה מיוחדת, קורס העיצוב החזותי והחדשני של RUFA מספק לסטודנטים, שכבר השלימו תוכנית תלת-שנתית לתואר שלישי בתקשורת, עיצוב ואמנות, הכלים התרבותיים והטכניים הדרושים כדי להיכנס לכוח העבודה של היום בהצלחה.
מעצב ויזואלי כמנהל תקשורת.
באמצעות חזון, עיצוב ומיומנויות מולטימדיה, מעצב חזותי הוא "פתרון הבעיה" של התקשורת המודרנית, מסוגל לשלב את התפקיד היצירתי עם זה של מומחה טכני ומעצב אסטרטגי.
מעצב חזותי צריך לדעת איך לעבוד עם דרכים חדשות של תקשורת, המציע בטון "לעשות מסוגל" פתרונות, יצירת ובימוי פלטפורמת התקשורת כולה.
גישת ההוראה והתפעול מכוונת לקשר בין טכניקת העיצוב לחדשנות, באמצעות האינטראקציה בין התקשורת המסורתית לבין המדיה החדשה שנולדה מתוך המהפכה הדיגיטלית.
הושקעו בכוח העבודה המקצועי.
התואר השני בעיצוב חזותי וחדשנות כולל מגוון רחב של התמחות, הדרכות והזדמנויות ללימוד עבודה. חוויות 'אמיתיות' אלו מסייעות ביצירת פרופילים מקצועיים מפותחים אשר מוכנים להיכנס להקשרים שונים של עבודה בזכות כשרונם היצירתי, ויכולות העיצוב המוחשיות והמוכחות שלהם באמצעות מולטימדיה, ידע טכני וטכנולוגי ומיומנויות.
הקורס בונה אנשי מקצוע בעלי התמחות גבוהה, שיכולים למצוא הזדמנויות עבודה בסוכנויות פרסום ובאולפני עיצוב ויזואלי, בחברות שבהן נוצרים פרויקטי עיצוב תקשורת בקנה מידה גדול ובמצבים של החיים האמיתיים, שבהם מיומנויות עיצוב ויזואלי ואינטראקטיבי נדרשים.
האופקים החדשים בעיצוב התקשורת.
הסטודנט לעיצוב חזותי מקדים את הזמן, הוא לומד לזהות ולפרש שפה ויזואלית חזותיים ולהגיב על ידי ציפייה למגמות עכשוויות עם יכולת מקצועית.
עם מיומנויות טכניות ויצירתיות מוצקות, מעצבים בקורס החזותי והחדשני ב- RUFA לומדים לשלוט בשפה ובטכניקות של עיצוב, פרסום ומולטימדיה, הכרחיים בתחום העיצוב החזותי.
להיות מעצב ויזואלי כולל השגת הבנה מוצקה של המנגנונים הפסיכולוגיים, הקוגניטיביים והתפיסתיים המרכיבים ומודעים שיטות תקשורת. הזדמנויות עתידיות של מעצב ויזואלי כוללות שדות מסורתיים (עיצוב גרפי, פרסום, מיתוג ותקשורת ארגונית, עיצוב מוצר ואריזות, עיצוב אקספו ותצוגה) ותחומי מולטימדיה חדשים (פרסום דיגיטלי, עיצוב אינטראקציה, מותג דינמי וזהות, גרפיקה בתנועה, עיצוב קול, חוויית משתמש, מידע ועיצוב ממשק).
מוכשר, מתמצא ומוכן.
קורס החשיבה החזותית והחדשנית של RUFA הינו חלק מחוג לעיצוב ואמנות שימושית, החלק של המחקרים האקדמיים של RUFA, אשר מספק רמה גבוהה של התמחות והכנה טכנית, הקובע סטנדרטים גבוהים של למידה אקדמית ועיצובית שנה אחר שנה .
תארים אקדמיים הם שווה תואר שני באוניברסיטה.
* הקורס זמין בשפה האיטלקית בלבד.
רכז: מריו רולו
מורה: אנטוניו פייס
מרצים: אגנזה אנג'ליני, אמנואלה קפלי, כריסטינה צ'אפיני, ניקולה די קוסמו, מאסימיליאנו דיביטונטו, סטפנו דומיניצ'י, מריו פויס, רנטו פונטנה, אנדראה פרסנו, אנדראה ניקוסיה, לואנה אודו, אנטוניו פייס, מאורו פנסי, פדריקו פרלה, אלי רוזנברג, מריו רוללו , אנטונלה ספרטה, קלאודיו ספורי, פרנצ'סקו אוגוליני, מריה כריסטינה ויטלי.
תוכנית הדרכה מוצעת - מחלקת עיצוב
שנה | נושא | CFA | שעות |
שנה אני | תרבות חזותית ומדיה | 6 | 45 |
פרסום | |||
בימוי אומנות ל- ADV | 4 | 50 | |
שיווק חברתי | 2 | 25 | |
פרסום לא שגרתי | 2 | 25 | |
קופירייטינג דיגיטלי | 2 | 25 | |
עיצוב אפליקציות | 8 | 100 | |
עיצוב מותג זהות דינמית | 8 | 100 | |
עיצוב חזותי 1 | 10 | 125 | |
עיצוב מידע | 8 | 100 | |
צילום פרסום | 6 | 75 | |
התמחות / סדנא | 4 | / | |
שנה ב ' | טכניקות אנימציה דיגיטליות ואפקטים חזותיים | 6 | 75 |
עיצוב אתרים וחווית משתמש | 6 | 75 | |
עיצוב חזותי 2 | 10 | 125 | |
טכנולוגיה לבישה | 6 | 75 | |
תערוכת מולטימדיה | 6 | 75 | |
עיצוב אינטראקציה | 6 | 75 | |
גרפיקות תנועה | 6 | 75 | |
התמחות / סדנה | 4 | / | |
תזה | 10 | / | |
סך נקודות הזכות | 120 |
קבלה לתכניות לתואר שני באומנויות
כדי להתקבל לתכניות לתואר שני באומנויות תצטרך להגיש:
- תואר ראשון. מוכר באמצעות "הצהרת ערך בלוקו (DV)" ולגליזציה של ההסמכה (שתתבקש בשגרירות איטליה / הקונסוליה של ארצך).
- תעודה המציינת כי יש לך רמת נאותה של איטלקית או אנגלית (תלוי אם ברצונך ללמוד תואר שני באיטלקית או באנגלית), הושגה במהלך 10 השנים האחרונות. אם השגת את ההסמכה שלך במדינה דוברת אנגלית / איטלקית, או אם התוכנית שהשתתפת בה הייתה באנגלית / איטלקית, יתכן שלא תידרש להגיש אישור שפה.
- לסטודנטים שאינם באיחוד האירופי: ויזת לימודים נדרשת להשתתף בתוכניות האקדמיות. על הסטודנטים לשלוח עותק של אישור השהייה / בקשת היתר השהייה שלהם למשרד הסטודנטים הבינלאומי 8 ימים לאחר הגעתם לאיטליה.
התלמידים נדרשים לעבור גם מבחן קבלה .
מועדים בנושא קבלה
מועד אחרון להגיש מועמדות למבחן
- מושב ראשון: 16 בינואר 2020
- מושב שני: 16 באפריל 2020
- מושב שלישי: 4 ביוני 2020
- מושב רביעי: 10 בספטמבר 2020
- מושב חמישי: 1 באוקטובר 2020
מבחן כניסה
- מושב ראשון: 20-24 בינואר 2020
- מושב שני: 18 באפריל 2020
- מושב שלישי: 8-12 ביוני 2020
- מושב רביעי: 14-15 בספטמבר 2020
- מושב חמישי: 5-6 באוקטובר 2020
מועד אחרון להרשמה ישיר
- 1 באוקטובר 2020
גלריה
תכנית לימודים
שָׁנָה | נושא | CFA | שעה (ות |
אני שנה | תרבות חזותית ומדיה | 6 | 45 |
פִּרסוּם | |||
ארט דיירקשן עבור ADV | 4 | 50 | |
שיווק חברתי | 2 | 25 | |
פרסום לא שגרתי | 2 | 25 | |
קופירייטינג דיגיטלי | 2 | 25 | |
עיצוב APP | 8 | 100 | |
עיצוב מותג וזהות דינמית | 8 | 100 | |
עיצוב ויזואלי 1 | 10 | 125 | |
עיצוב מידע | 8 | 100 | |
צילום פרסום | 6 | 75 | |
כישורי שפה - התמחות - סדנאות | 4 | / | |
שנה ב' | טכניקות אנימציה דיגיטלית ואפקטים חזותיים | 6 | 75 |
עיצוב אתרים וחווית משתמש | 6 | 75 | |
עיצוב ויזואלי 2 | 10 | 125 | |
טכנולוגיה לבישה | 6 | 75 | |
תערוכת מולטימדיה | 6 | 75 | |
עיצוב אינטראקציה | 6 | 75 | |
גרפיקות תנועה | 6 | 75 | |
כישורי שפה - התמחות - סדנאות | 4 | / | |
תזה | 10 | / | |
סה"כ זיכויים | 120 |
אפשרויות קריירה
מעצב חזותי, ארט דירקטור, קופירייטר, מנהל מדיה חברתית, מעצב אתרים, מעצב מידע, מעצב UX, מעצב ממשק משתמש, מעצב תערוכות, מעצב אינטראקציות, מנהל מותג, מעצב סוג.