מגיסטר בטכנולוגיה חינוכית
Central China Normal University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Wuhan, הרפובליקה העממית של סין
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
חוברת כניסה לתכנית המאסטר הבינלאומי לטכנולוגיה חינוכית Central China Normal University
1. סקירה כללית של התוכנית
התוכנית של הטכנולוגיה החינוכית המוצעת על ידי בית הספר של טכנולוגיית המידע החינוכי (SEIT) אושרה כמו משמעת המפתח על ידי הממשלה המחוזית של הוביי והוסמך כאחד התוכניות הלאומית המוצעים. בשנת 2012, הוא אושר כתוכנית פיילוט לפרויקט של רפורמה משמעת מקיפה במחוז הוביי. התוכנית של הטכנולוגיה החינוכית כוללת שתי פלטפורמות הוראה ומחקר חדשניות: המרכז לחקר ההנדסה הארצית ל e-Learning ולמדעי ההוראה הלאומית לאמנויות, מה שהופך אותו לתכנית מדורגת ביותר מבין יותר מ -200 מוסדות אחרים המציעים את אותה משמעת בסין. התכנית ידועה בהשפעתה העמוקה בתחומים כגון עיצוב ופיתוח הוראה, תיאוריה מרחוק של החינוך והטכנולוגיה, ושירות מידע חינוכי.
2. מטרות התכנית
בוגרי התכנית צריכים לרכוש את התיאוריות הבסיסיות, השיטות והטכנולוגיות הבסיסיות למשמעת הטכנולוגית החינוכית, ויש להם את היכולת והכישורים לנהל באופן עצמאי מחקר והוראה בתחום החינוך החינוכי.
3. מודל ההוראה של התכנית
תכנית המאסטר מתמקדת בהקמת הבסיס התיאורטי, בפיתוח מיומנויות מחקר עצמאיות והקשר בין תיאוריות לפרקטיקה. מטרתו לסייע לתלמידים לקבל השקפה מקיפה ושיטתית על ההיסטוריה, הסטטוס קוו ומגמות עתידיות של משמעת הטכנולוגיה החינוכית. כל תלמיד בתכנית יוקצה ליועץ ייעודי, אך יקבל גם ייעוץ וייעוץ מועדת ייעוץ. כאשר התלמידים הופכים לחלק מקבוצת המחקר, עליהם לעקוב אחר מודל ניהול המחקר ולהשתתף בפעילויות אקדמיות ובדיונים שוטפים עם חברי הקבוצה האחרים. בהנחיית יועץ, התלמידים צפויים לפתח את כישוריהם בניתוח, בפתרון בעיות ומחקר חדשני.
4. תכנית הלימודים המוצעת
סך כל הקרדיטים הנדרשים לתואר שני בטכנולוגיה חינוכית הוא 36 נ"ז. ביניהם, 4 נקודות זכות נרכשות באמצעות יישום מעשי ו -2 נקודות זכות נרכשות על ידי השתתפות בפעילויות אקדמיות. קורסי הליבה שנבחרו מפורטים בטבלה הבאה.
לא. |
5. תוכנית הפקולטה
יאנג האו, פרופסור. מחקריו מתמקדים ב e-learning, פיתוח הקורסים, ותורת הלמידה וההכרה. כמו כן יידון נושאים חדשים בתחום הטכנולוגיה החינוכית. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
Qingtang ליו, פרופסור. תחומי המחקר שלו כוללים e-learning, הגנה על זכויות יוצרים דיגיטלית וכריית ידע ושירותים. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
ג'ימינג יאנג, פרופסור. תחומי המחקר שלו כוללים תכנון הוראה, הכשרת מורים ו למידה מקוונת. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
Mingzhang Zuo, פרופסור. מחקריו מתמקדים בתיאוריה ויישום של טכנולוגיה חינוכית, אינפורמציה חינוכית ומדיה דיגיטלית.
צ'נגלינג ג'או, פרופסור, דוקטורנט. תחומי המחקר שלו כוללים תיאוריות, שיטות ויישומים של טכנולוגיה חינוכית, עיבוד מידע חינוכי ויישום מחשב בחינוך ואינטגרציה של מערכות מידע ותכניות לימודים. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
ג'אנג יי, פרופסור. מחקריה מתמקדים בתיאוריה ובפרקטיקה בסיסית של טכנולוגיות הוראה, הערכה ואסטרטגיה של טכנולוגיות הוראה ושל למידה מבוססת משחקים. היא מלמדת באנגלית ובסינית.
מינגוון טונג, פרופסור. תחומי המחקר שלו כוללים למידה נייד תוכן הסתגלות הטכנולוגיה, ניהול משאבים דיגיטליים והערכה ולומדים מודלים תיאוריה וטכנולוגיה. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
Wenhui פנג, פרופסור. תחומי המחקר שלו כוללים e-learning התנהגות וניתוח למידה. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
ג'יקסין וואנג, פרופסור. מחקרו מתמקד בתורת הלמידה הדיגיטלית ובתרגול. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
ג'ונקי וו, פרופסור. מחקריו מתמקדים בטכנולוגיית החינוך, בחינוך מדעי המידע והטכנולוגיה והמידע וההוראה. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
ג'או גאנג, פרופסור. תחומי המחקר שלו כוללים טכנולוגיית למידה דיגיטלית, עיבוד מידע מולטימדיה אינטליגנטי, ראיית מחשב ומעקב וידאו. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
Zhonghua וואנג, פרופסור חבר. מחקריו מתמקדים בעיצוב ופיתוח של משאבי מידע וחינוך בתחום החינוך. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
Wenhao Li, פרופסור. מחקריו מתמקדים בלימודי המדעים, בהכשרת מורים וברפורמת ההוראה. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
ג'יאנג לינג, פרופסור חבר. המחקר שלה מתמקד ביישום של טכנולוגיית מידע בחינוך, תורת ההוראה של קורס טכניקה מידע והכשרה למורים. היא מלמדת באנגלית ובסינית.
Xudong ג'נג, פרופסור חבר. מחקריו מתמקדים בתיאוריה הבסיסית של טכנולוגיית החינוך. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
וואנג שואן, פרופסור חבר. מחקרו מתמקד בחישוב אינטליגנטי וכריית נתונים. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
Zhengbing הו, פרופסור חבר. המחקר שלו מתמקד ביישום של מדעי המחשב וטכנולוגיה, טכנולוגיית אבטחת הרשת, תקשורת אלחוטית וחינוך פירושו טכנולוגיית מידע. הוא תמיד מנחה את הלומדים באנגלית ובסינית.
צ'אוונג שאנג, פרופסור חבר. מחקריו מתמקדים בניהול זכויות דיגיטלי, בחישוב שירותי אינטרנט ובפיתוח אתר החינוך ובמערכת המידע. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
דנג ווי, פרופסור חבר. מחקריו מתמקדים בעיבוד תמונה ובזיהוי תבניות. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
Yantao Wei, פרופסור חבר. מחקריו מתמקדים בעיבוד תמונה ובזיהוי תבניות, ראיית מחשב ולמידה ממוחשבת. הוא מלמד באנגלית ובסינית.
לואו הנג, מרצה. מחקריו מתמקדים בשילוב טכנולוגיות חינוכיות ושיטות הוראה, עיצוב הוראה וקורסים מקוונים פתוחים מאסיביים. הוא מלמד באנגלית ובסינית.