מגיסטר בטכנולוגיה חינוכית
Bahcesehir University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Istanbul, טורקיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
USD 12,000 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
* שכר לימוד לתלמידים (תכניות לתואר שני - שנתיים וחצי): 12,000 דולר לתכנית
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
טכנולוגיה חינוכית
- שם התכנית: טכנולוגיה חינוכית
- סוג התכנית: אנגלית - תזה
תיאור התוכנית
בהתחשב בהשפעה הגוברת של הטכנולוגיה ובדרישות ההולכות וגדלות, השימוש המודע בטכנולוגיה הוא חובה ליצור סביבות למידה עשירות ב K12, השכלה גבוהה, עסקים ותעשייה וייעוץ. טכנולוגיה חינוכית היא דרך חדשנית לעצב, לספק, להקל ולנהל הגדרות מקצועיות נבחרות ללומדים מכל הגילאים, בין אם היא פנים אל פנים, באינטרנט או בשניהם.
טכנולוגיה חינוכית תכנית מאסטר באוניברסיטה בהצ'סהיר תלמד אתכם לשלב מיומנויות תיאוריה, מחקר, יצירתיות ופתרון בעיות עם מגוון טכנולוגיות מתפתחות כדי לשפר את הביצועים בהקשרים מגוונים, כולל מוסדות חינוך וכיתות הדרכה ארגוניות.
התוכנית שואפת הבנה רחבה ועמוקה של הפרקטיקה של עיצוב הוראה, עיצוב חזותי, עיצוב מדיה, עיצוב אינטראקציה, פיתוח מולטימדיה, הערכה ומחקר. הבוגרים שלנו ממשיכים לתפקד כרכזים טכנולוגיים או מנהלים, מנהיגים למורים, מעצבי הוראה או טכנולוגים ומומחי השתלמויות בתחום זה.
טכנולוגיה חינוכית - מבנה התכנית
מאסטר למדעים בטכנולוגיה חינוכית יש תזה וחלופה לתזה. התוכנית ללא תזה מורכבת 10 קורסים קורס 1 הפרויקט. תכנית התזה מורכבת מ -7 קורסים, סמינרים ומחקרי תזה. קורסי בחירה מציעים אפשרויות לסטודנטים להתמחות בתחומים המתאימים לתכנון הקריירה בהתאם לרצונם.
כל קורס חייב להיפתח רק במהלך התקופה. קורסי הבחירה משתנים בהתאם לסמסטרים. אפשרויות קורס בחירה מקוון זמינים על בסיס סמסטר.
משך הלימודים לתואר שני בטכנולוגיה חינוכית ללא תזה הוא 3 סמסטרים. משך תכנית התזה הוא בין 4 ל 6 סמסטרים. סטודנטים שלא סיימו את התכנית תוך זמן מוגדר יידחו מהאוניברסיטה.
הקורסים מועברים בדרך כלל בין השעות 19: 00-22: 00 בימי חול בקמפוס בקיקטש. ישנם קורסים שבועיים רבים כמו מספר הקורסים שנבחרו החל הסמסטר.
טכנולוגיה חינוכית - תיאור הקורס
EDT5001 טכנולוגיה חינוכית, שדה, תיאוריה ומקצוע
קורס זה מציג לתלמידים את הטכנולוגיה החינוכית לתחום. זהו הקורס הבסיסי בטכנולוגיה ההוראה. הקורס ינסה לכסות את רוב הנושאים בתחום. היא מנסה להציג את התחום עם ההיסטוריה ואת הקורס יכסה גם את המגמות הנוכחיות ומה העתיד יביא לתחום של טכנולוגיה חינוכית
שיטות מחקר בחינוך
טכניקות מחקר בטכנולוגיות הוראה; בעיות מחקר; אתיקה ומחקר; משתנים והיפותזות; סקירה ספרותית; דְגִימָה; איסוף נתונים ומכשירים; תוקף ואמינות; הכנת הצעת מחקר.
EDT5003 עיצוב הוראה
גישה שיטתית ומידול; מודלים עיצוביים; צרכים וניתוח בעיות; סביבת ההוראה והביצוע (למידה, תוכן וארגון); תוכן-תוכן ומשימות ניתוח; קביעת ידע ותנאים מוקדמים; קביעת המטרה ההוראה; כתיבת מטרות למידה; קביעת הקריטריונים למדידה והערכה; תיאוריות הוראה ואסטרטגיות; פיתוח חומרי הדרכה; עיצוב מערכת הדרכה.
EDT5004 עיצוב מולטימדיה והפקה בחינוך
תיאוריות הלמידה (ביהביוריזם, קוגניטיביזם וקונסטרוקטיביזם) חל על עיצוב ופיתוח מולטימדיה; מבוא ושימוש בכלי פיתוח מולטימדיה; עיצוב הוראה למולטימדיה; הערכה של מוצרי מולטימדיה; עיצוב ופיתוח של אודיו וחומרים חזותיים (אנימציה, אודיו, וידאו וכו '); עקרונות לעיצוב ממשק (שימוש באנימציה, אינטראקציה, משוב, ניווט, אריזה ופרסום).
EDT5005 למידה מרחוק: תיאוריה, מחקר ומעשה
מבוא לחינוך מרחוק; סביבות הוראה בחינוך מרחוק; טכנולוגיות למידה מרחוק; טכניקות ושיטות המשמשות בתכנון, הכנה ויישום של טכנולוגיות למידה מרחוק; מושגים עיקריים בשימוש באינטרנט; שימוש באינטרנט בחינוך; אתיקה ברשת האינטרנט (netiquette); אובייקטים למידה; סטנדרטים בינלאומיים עבור אובייקטים למידה meta נתונים.
EDT5008 עיצוב מתקדם
עיצוב, פיתוח, ניהול והערכה של תוכניות הוראה; לרכוש את הידע, הכישורים והיכולות הדרושים כדי לספק מנהיגות בתחום של עיצוב ההוראה; לסקור מודלים שונים של הוראה ושיטות הקשורות בהם, כולל אב טיפוס מהיר, כדי להבין את נקודות החוזק היחסי של כל דגם ולקרוא עליו מתי והיכן מתגלים מצבים מתאימים.
EDT5009 האדם ביצועים טכנולוגיה
התלמידים בוחנים רכיבים בסיסיים המגדילים את הביצועים במצבי הלמידה או במקום העבודה, מודלים התהליך, פתרונות, בעיות בפועל, ומגמות עתידיות בתחום הטכנולוגיה ביצועים האדם.
EDT5010 חינוך למבוגרים וטכנולוגיית מידע
פסיכולוגיה למבוגרים; למידה למבוגרים; עמדות הבוגרים כלפי שינוי; התנגדותם לשינוי; עקרונות לחינוך מבוגרים; טכנולוגיית מידע למבוגרים; לתכנן, לעצב ולבצע תוכניות הכשרה הקשורות ל- IT.
EDT5011 תכנות מבוסס אינטרנט
תכנות שפות לאינטרנט; מבוא לארכיטקטורה של שרת לקוח באינטרנט; הגדרת שרת אינטרנט לפי שפות התכנות (asp, php, net, jsp וכו '); עורכים ומחברים לתכנות ופיתוח באינטרנט; פונקציות תכנות אינטרנט; שרת ומשתני סביבה; עוגיות בתכנות אינטרנט; בקשות HTTP ותגובות שנשלחו דרך האינטרנט; ניהול מאגר המידע באמצעות האינטרנט; פיתוח יישומי אינטרנט דינמיים למטרות חינוכיות.
EDT5012 ניתוח נתונים סטטיסטיים
מושגים ושיטות סטטיסטים בסיסיים; (באמצעות תוכנה סטטיסטית) קידוד נתונים קלט; יצירת טבלאות ופרשנויותיהם; סטטיסטיקה תיאורית ותרשימים; סטטיסטיקה סטטיסטית; סטטיסטיקה לא פרמטרית.
EDT5013 למידה שיתופית מקוונת
יסודות תיאורטיים של למידה שיתופית ושל למידה שיתופית מקוונת; תהליכי למידה מקוונת, עיצוב, בעיות ויישומים; כלים מקוונים לשיתוף פעולה (דואר אלקטרוני, אינטראנט, פורטלים, קהילות מקוונות, בלוגים, מרכזי שליטה, כנסים, פורומים, חדרי ישיבות, ניהול למידה, תרשים זרימה וניהול מידע).
EDT5014 משחק מבוסס למידה
יסודות תיאורטיים של למידה מבוססת-משחק; תהליך למידה בסביבות למידה מבוססות משחקים; את התפקיד של מדיה דיגיטלית; משחקים כמו אופי הלמידה החברתית; את ההשפעות של משחקים בסביבות למידה; את התפקיד של תיאוריות מוטיבציה הקשורים משחקים וסגנונות השחקנים; הגורמים המוטיבציוניים והלמידה של משחקים קיימים.
EDT5015 ניהול טכנולוגיה בארגונים
טכנולוגיה וניהול טכנולוגיה מושגים; מחזור החיים של הטכנולוגיה; הגורמים הקריטיים בניהול הטכנולוגיה; אסטרטגיה עסקית וטכנולוגית; תחרותיות; תכנון טכנולוגיה והעברת טכנולוגיה; רכישת טכנולוגיה ושימוש; תהליך חדשנות טכנולוגית.
EDT5016 עיצוב גרפי
תהליך עיצוב גרפי ועקרונות; יצירתיות בעיצוב גרפי; יסודות התכנון הבסיסיים; תחומי עיצוב יישומים גרפיים (תקשורת טיפוגרפית, סמלים גרפיים - סמלים, סימני דרך, לוגו וסימני מסחר, עיצוב זהות ויזואלית, עיצוב כרזות); ידע גרפי בסיסי (עומק פיקסל, דחיסה, בחירת פורמט תמונה, רזולוציה); תוכנת עיצוב גרפי (Photoshop, Fireworks וכו '); אנימציה; עקרונות אנימציה בחינוך; ופיתוח אנימציה פשוטה באמצעות Adobe Flash.
EDT5017 וידאו חינוכי
כל התהליך של פיתוח וידאו הדרכה, מ מושג ל פרויקט סיים; משימות (הגדרת הודעה, כתיבת תסריטים, תכנון, עריכה, עריכה שלאחר עריכה והערכה); הפעלה של מצלמות וידאו דיגיטליות; אנשי ייצור; דרישות בינוניות; תְאוּרָה; נשמע; ואת חבילת עריכת תוכנה דיגיטלית.
EDT5019 ICT בחינוך
EDT 5019, ICT בחינוך הוא קורס ברמת בוגר המכסה את התיאוריות, המסגרות והפרקטיקות של יישומי מחשב ויישומי אינטרנט במגוון הגדרות, פרדיגמות, תיאוריות ומחקרים על השימוש בטכנולוגיות בהוראה. במהלך הקורס נחקור אפשרויות טכנולוגיות שונות ויישומן בהוראה ובלמידה. השבועות הראשונים של הקורס יכינו אתכם במידע הבסיסי בתחום ההדרכה בעזרת מחשב, בעוד שאר הקורס ישלב מחקר ומידע מעשי בהוראת תחומים שונים ומיומנויות עם טכנולוגיות CAI. בקורס זה ירכשו גם ניסיון מעשי ביישומים פדגוגיים של מחשבים, כולל שימוש והערכת תוכנות שונות, אתרי אינטרנט וכלי Web 2.0.
EDT5887 סמינר
הצגה ודיון של מחקרים, התפתחויות, בעיות קיימות ופתרונות אפשריים בתחום טכנולוגיות ההוראה.
EDT5888-1 תזה
מטרת הקורס היא להפוך סטודנטים לתואר שני שיכתבו תזה על שדה המחקר שהם החליטו לערוך מחקר ראשוני. מטרתו היא לגרום לתלמידים לכתוב הצעה על הבעיה שנבחרה בתוך פרק זמן מסוים. כדי לגרום לתלמידים לזהות נושא מחקר ולכתוב הצעה בתחום המחקר הנבחר.
EDT5888-2 תזה
מטרת הקורס היא להפוך סטודנטים לתואר שני שיכתבו תזה על שדה המחקר שהם החליטו לערוך מחקר ראשוני. מטרתו היא לגרום לתלמידים לכתוב הצעה על הבעיה שנבחרה בתוך פרק זמן מסוים. כדי לגרום לתלמידים לזהות נושא מחקר ולכתוב הצעה בתחום המחקר הנבחר.
תנאי קבלה
למועמדים תורכיים
*** מועמדים שמבקשים להתקבל ללימודי תואר שני בטכנולוגיה חינוכית אינם נדרשים ללמוד קורסי הכנה מדעיים.
למועמדים בינלאומיים
*** מועמדים שמבקשים להתקבל ללימודי תואר שני בטכנולוגיה חינוכית אינם נדרשים ללמוד קורסי הכנה מדעיים.