מגיסטר בטכנולוגיה חינוכית
University of San Francisco - School of Education
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
San Francisco, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
USD 1,130 / per credit *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
* לכל אשראי.
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
התוכנית של המורה שלנו מיועד מחנכים אשר מתרגש את הפוטנציאל הטכנולוגי מציע להגברת מעורבות התלמידים ולמידה. התלמידים שלנו רוצים להרחיב את הכישורים שלהם ליישום פעילויות רלוונטיות טכנולוגיה רלוונטית בסביבות הלמידה שלהם.
את הידיים על איכות של הטכנולוגיה החינוכית התוכנית מטפלת הפער בין הבנת את הפונקציונליות של הטכנולוגיה ואת הידיעה איך זה יכול להיות מועבר לתלמידים. ליתר דיוק, זה לא רק למה אתה משתמש בטכנולוגיה, אבל איך זה יכול להיות מיושם אסטרטגית.
הבוגרים שלנו יהיו מוכנים:
- ייעל את השימוש בטכניקות למידה אקטיביות באמצעות כלים טכנולוגיים רלוונטיים.
- קח את תוכנית הלימודים הקיימת ולהפוך אותו לקהל סטודנטים עכשוויים.
- לעצב וללמד קורסים מקוונים, היברידיים או מעורבבים.
- לשמש כאמן עמיתים הטכנולוגיה עבור עמיתים.
פרטי התוכנית
תוכנית הטכנולוגיה החינוכית מיועדת לאנשי מקצוע המעוניינים הן בחקר היצירה והן בשימוש המעשי בטכנולוגיות דיגיטליות.
ההתמקדות שלנו היא תמיד במתן כלים ואסטרטגיות לתלמידים שהם יכולים להשתמש בהם מיד בסביבות הלמידה שלהם. אנו גם מבינים שלכל בית ספר יש סוגים שונים של משאבים, ולכן אנו חוקרים מגוון רחב של כלים טכנולוגיים עם דגש על עלות נמוכה או משאבים ללא תשלום.
התוכנית תועיל למורים הן בקמפוס 12 והן במסגרות על-תיכוניות, מנהיגים חינוכיים, מומחים לתכנית הלימודים וטכנולוגיה, מפתחי תוכנה, מאמנים ארגוניים ואחרים המעוניינים בצומת של טכנולוגיות דיגיטליות וחינוך.
התוכנית החינוכית של USF נותנת לך חמש דרכים רבות לשיפור ערכת הכלים הפדגוגית שלך ולהגדיל את השפעתך על הלומדים העתידיים. הזן כמורה מתמצא, לעבוד קשה, ולהשאיר כמו:
- מנהיג דיגיטלי
- מספר סיפורים דיגיטלי
- מחנך דיגיטלי
- מעצב דיגיטלי
- סוכן שינוי דיגיטלי
מבנה הלימודים
תכנית הלימודים מתמקדת בשימוש המכוון בכלים טכנולוגיים להגברת מעורבות התלמידים, המוטיבציה והלמידה הפעילה.
מועמדי המאסטר מעודדים למנף את הלמידה שלהם ליישום מיידי; קורסים מחייבים את התלמידים ליישם מיומנויות חדשות לצרכי תוכן ספציפיים למשמעת.
תוכנית הטכנולוגיה החינוכית מסייעת לאנשי חינוך:
- החל שיטות חינוכיות משופרות בטכנולוגיה בתוך ומחוץ לכיתה.
- היכונו להתפתח עם הנוף החינוכי והטכנולוגי המשתנה במהירות.
- הבנת המבנה והפונקציה של מערכות הטכנולוגיה החינוכית.
ההערכה המצויה עבור תואר שני זה מבוססת על אתר פורטפוליו, אשר יכול לשמש פלטפורמה לשיתוף פעולה עם מחנכים אחרים, כמו גם קורות חיים אלקטרוניים עבור אלה המעוניינים לקדם את הקריירה שלהם.
משלוח התוכנית
הכיתות נפגשות בהוראת סופי שבוע, לוח זמנים חלופי לסופי שבוע של שני סופי שבוע בחודש כדי להכיל תלמידים מבוגרים, רובם בעלי משרות במשרה מלאה ומחויבויות אחרות. תכנית "טכנולוגיה חינוכית" מתוכננת להסתיים בחמישה סמסטרים (שנתיים) כולל קיץ. כדי לסיים את ציר הזמן, אתה יכול לתכנן לקחת שני קורסים לכל סמסטר.
קורסים
הקורסים מאורגנים בחמישה דובים משלימים. סטודנטים בדרך כלל ייקח שני קורסים בכל סמסטר במשך חמישה סמסטרים.
תיאור הקורס
DTTL 614: ניווט בחלוקה: מנהיגות דיגיטלית - כמו זה או לא, ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה יצרה סדרה של מחלוקות: אלה עם גישה ואלה ללא; אלה שמרגישים בנוח עם הטכנולוגיה ואלה שאינם; אלה הנהנים משילוב טכנולוגיה לתוך עבודתם ואלה שמחים עם הכלים שהם השתמשו בהם תמיד. ניווט בחלוקה זו יכול להיות גם מאתגר וגם מתגמל. בקורס זה נחקור כיצד טכנולוגיות דיגיטליות יכולות לסייע בפתרון בעיות פדגוגיות מרכזיות, וכן ליצור הזדמנויות לפרקטיקות פדגוגיות יעילות חדשות. אנו מתחילים את המסע של חקירת מה הטכנולוגיות הדיגיטליות מתכוון להמרת סביבות אקדמיות.
DTTL 602: מעבדת מנהיגות דיגיטלית - טכנולוגיות דיגיטליות לא רק פותחות הזדמנויות; הם גם להעלות בעיות חדשות ואתגרים. בקורס מעבדה ראשוני זה, אנו בוחנים כיצד ליצור בצורה דיגיטלית ואמיתית נוכחות דיגיטלית מכוונת בסביבת הלמידה שלכם ובקהילה המקצועית הרחבה יותר. כמו כן, אנו חוקרים כיצד ללמד את התלמידים שלנו מיומנויות דומות לגיל המתאים. לבסוף, אנו מתמודדים עם חוסר השוויון מערכתית כי טכנולוגיות דיגיטליות יכול לחשוף כמו גם לתווך.
DTTL 603: Made to Stick: הוראה עם המוח בראש - קורס זה בוחן שיטות מחקר מבוססות המחזיקות בהבטחה מצוינת ללכוד את תשומת הלב של הלומד, לשפר את השימור, ולחזק את שילוב הידע. אנו חוקרים את האזור באמצעות העדשה של נרטיבים דיגיטליים. אנו נשתמש בשישה עקרונות של האחים: פשוטים, בלתי צפויים, קונקרטיים, אמינים, רגשיים וסיפורים כקרש קפיצה כדי לחקור את השימוש בנרטיבים דיגיטליים בחינוך.
DTTL 604: Digital Storytelling Lab - מטרת הקורס היא להציג בפניכם את עיקרי הסיפורים החינוכיים הטובים בפורמט דיגיטלי. אתה מקבל את הידיים האלקטרוני מלוכלך עם המהות של הפקת אודיו: הקלטה, עריכה, ערבוב, ושיתוף. אנו מתחילים בזיהוי מושגים המלווים את עצמם למצגות שמע, ממשיכים ללוח התכנון, לתהליך היצירה המלא. הקורס גם מציג לך את הכוח של מפות מושג מודלים ויזואליים. אתה לומד כיצד לשלב אודיו עם מודלים חזותיים כדי ליצור חוויות למידה משולבת יעילה.
DTTL 605: למידה מולטימדיה - בלמידה מולטימדיה, אנו חוקרים את ההנמקה שמאחורי הצורה ותפקוד ההחלטות שאנו מבצעים בחומרי הדרכה. אנו עונים על שאלות לגבי כמה תוכן ומצגות "עבודה", בעוד אחרים משתפלים. אנו מודרכים בבדיקה שלנו על ידי מחקר מבוסס פרטים ספציפיים מאחורי תורת העומס הקוגניטיבי ואת העקרונות של למידה מולטימדיה. המחקר מאחורי תופעות אלה להדגים את הדרכים כי ביצוע שינויים פשוטים מוצרים דיגיטליים ומצגות יכול להגדיל באופן משמעותי את הלמידה של התלמידים. במהלך הקורס, אנו בוחנים את התיאוריה, מיישמים את הידע שלנו לניתוח משאבי למידה קיימים, ולבסוף יוצרים חומרים חדשים משלנו.
DTTL 606: Media Lab - אנו חוקרים את עולם התקשורת הוויזואלית: מתמונות סטילס ועד וידאו, למלאכה המקצועית של סרטוני הדרכה. בקורס זה, אתה לומד יותר ליישם עקרונות מולטימדיה למידה ליצור חוויות למידה חזותית יעילה. החלק הראשון של הקורס מתמקד בתמונות הדרכה אפקטיביות מכל הסוגים, החל באינפוגרפיות ועד שימוש יעיל בתצלומים. החלק השני של הקורס בוחן כיצד ביעילות וביעילות לפתח חוויות למידה מבוססות וידאו. אתה משאיר את הקורס מאובזר ליצור חוויות למידה התהפכו או באינטרנט לנצל את הטוב ביותר בטכניקות תקשורת חזותית.
DTTL 607: עיצובים ללימוד - כולנו שמענו את המקסימום ש"הוראה טובה היא הוראה טובה ". אך כיצד משתנים מצוות הפדגוגיה כאשר כיתות הלימוד שלנו אינן נראות עוד כפי שעשו לפני עשרים שנה? בלמידה עיצובים, אנו לחקור כיצד להתאים וליישם את שיטות העבודה המומלצות של תכנון הלימודים לכיתות המאה ה -21. אנו מתמקדים בטכניקות יעילות להגדלת המעורבות, עיצוב הערכה אותנטית, שיתוף פעולה משמעותי, והבחנה בין השיעורים של 1: 1, היפוך, שילוב ושיעורים מקוונים.
DTTL 608: עיצוב מעבדה - בלמידה עיצובים פיתחת תכנית אב המוצעת עבור לגמרי מחדש אחד או קורס אחד מעמיק יחידה. במעבדה לעיצוב, כעת אתה הופך את התוכנית שלך לתכנית חיים, נשימה, מוכנה לפריסה על ידי ביצוע תהליך חמשת השלבים של חשיבה עיצובית המשמשת את בית הספר של סטנפורד. קורס זה מתבסס על הכישורים שנלמדו בקורסי המעבדה הקודמים שלך ומספק לך הזדמנות להתאים באופן מכוון את הרפרטואר הטכנולוגי שלך למטרות למידה.
DTTL 609: לשנות את העולם מכאן - כבוגר תוכנית DTTL, אתה בטוח להתמודד עם אתגרים שמזמינים אותך לשים את הלמידה שלך לפעולה, ולהוביל עם המטרה. בקורסים מבוססי פרויקט זה, אתם משתפים פעולה עם צוות עיצוב קטן על פרויקט עשיר של לימוד שירות כדי לענות על צורך חינוכי אמיתי עבור מוסד חינוכי או קבוצה. כמו כן, אנו בודקים דרכים שבהן כלים דיגיטליים ושיתוף פעולה וירטואלי יכולים לשפר את חוויות הלמידה המבוססות על הפרויקט ומבוססות על שירותים מחוץ לכיתה המסורתית.
DTTL 610: מעבדה Capstone - זה על הידיים על שיאו כמובן, אנו מתמקדים כיצד לסנתז את כל העבודה הקודמת שלך לתוך אתר אינטרנט מקצועי יפה אחד, כי אתה יכול להשתמש כבסיס נוכחות מקצועי שלך במשך שנים רבות. אתה לומד את יסודות האינטרנט קידוד כי כל מחנך צריך לפתח זריז, ידידותי למשתמש, אתרי אינטרנט תגובה. השתקפות על תיק אתר האינטרנט שלך יעזור לך לראות כיצד פרויקטים מבוססי תיק ניתן להשתמש בהנחיית בכיתה המודרנית.
תוצאות למידה
תוכנית אב טכנולוגית חינוכית יש שבעה תוצאות התוכנית.
עם השלמת תואר שני בטכנולוגיה חינוכית יוכלו:
- להפגין ידע תוכן תיאורטי של פדגוגיות דיגיטליות.
- לאגור ולתחזק חומרים רלוונטיים לחלוק עם הקהילה החינוכית.
- יצירת מטרה מדיה דיגיטלית ציור ממחקר על עיצוב ושימוש הוראה של מולטימדיה.
- לשקף בפועל על מנת לשפר את הפדגוגיה, להתפתח כמקצוען, ולשפר את תוצאות הלומד.
- להגיב על הלמידה המערכית, התרבותית והאי-שוויונית באמצעות הפדגוגיה הדיגיטלית.
- להתחבר לאנשי מקצוע שונים וקהילות דיגיטליות באופן רלוונטי, אותנטי ויעיל.
- לתרום באופן משמעותי למקצוע החינוך.
תכנית לימודים
פרטי התוכנית
תוכנית הטכנולוגיה החינוכית מיועדת לאנשי מקצוע המעוניינים הן בחקר היצירה והן בשימוש המעשי בטכנולוגיות דיגיטליות.
ההתמקדות שלנו היא תמיד במתן כלים ואסטרטגיות לתלמידים שהם יכולים להשתמש בהם מיד בסביבות הלמידה שלהם. אנו גם מבינים שלכל בית ספר יש סוגים שונים של משאבים, ולכן אנו חוקרים מגוון רחב של כלים טכנולוגיים עם דגש על עלות נמוכה או משאבים ללא תשלום.
התוכנית תועיל למורים הן בקמפוס 12 והן במסגרות על-תיכוניות, מנהיגים חינוכיים, מומחים לתכנית הלימודים וטכנולוגיה, מפתחי תוכנה, מאמנים ארגוניים ואחרים המעוניינים בצומת של טכנולוגיות דיגיטליות וחינוך.
התוכנית החינוכית של USF נותנת לך חמש דרכים רבות לשיפור ערכת הכלים הפדגוגית שלך ולהגדיל את השפעתך על הלומדים העתידיים. הזן כמורה מתמצא, לעבוד קשה, ולהשאיר כמו:
- מנהיג דיגיטלי
- מספר סיפורים דיגיטלי
- מחנך דיגיטלי
- מעצב דיגיטלי
- סוכן שינוי דיגיטלי
מבנה הלימודים
תכנית הלימודים מתמקדת בשימוש המכוון בכלים טכנולוגיים להגברת מעורבות התלמידים, המוטיבציה והלמידה הפעילה.
מועמדי המאסטר מעודדים למנף את הלמידה שלהם ליישום מיידי; קורסים מחייבים את התלמידים ליישם מיומנויות חדשות לצרכי תוכן ספציפיים למשמעת.
תוכנית הטכנולוגיה החינוכית מסייעת לאנשי חינוך:
- החל שיטות חינוכיות משופרות בטכנולוגיה בתוך ומחוץ לכיתה.
- היכונו להתפתח עם הנוף החינוכי והטכנולוגי המשתנה במהירות.
- הבנת המבנה והפונקציה של מערכות הטכנולוגיה החינוכית.
ההערכה המצויה עבור תואר שני זה מבוססת על אתר פורטפוליו, אשר יכול לשמש פלטפורמה לשיתוף פעולה עם מחנכים אחרים, כמו גם קורות חיים אלקטרוניים עבור אלה המעוניינים לקדם את הקריירה שלהם.
משלוח התוכנית
הכיתות נפגשות בהוראת סופי שבוע, לוח זמנים חלופי לסופי שבוע של שני סופי שבוע בחודש כדי להכיל תלמידים מבוגרים, רובם בעלי משרות במשרה מלאה ומחויבויות אחרות. תכנית "טכנולוגיה חינוכית" מתוכננת להסתיים בחמישה סמסטרים (שנתיים) כולל קיץ. כדי לסיים את ציר הזמן, אתה יכול לתכנן לקחת שני קורסים לכל סמסטר.
קורסים
הקורסים מאורגנים בחמישה דובים משלימים. סטודנטים בדרך כלל ייקח שני קורסים בכל סמסטר במשך חמישה סמסטרים.
תיאור הקורס
DTTL 614: ניווט בחלוקה: מנהיגות דיגיטלית - תרצו או לא, ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה יצרה סדרה של חלוקות: אלה עם גישה ואלה בלי; אלה שנוח להם עם הטכנולוגיה ואלה שלא; אלה שנהנים לשלב טכנולוגיה בעבודתם וכאלה שמרוצים מהכלים שתמיד השתמשו בהם. ניווט בפער הזה יכול להיות מאתגר ומתגמל כאחד. בקורס זה, אנו חוקרים כיצד טכנולוגיות דיגיטליות יכולות לסייע בפתרון בעיות פדגוגיות מרכזיות, כמו גם ליצור הזדמנויות לפרקטיקות פדגוגיות אפקטיביות חדשות. אנחנו מתחילים את המסע של חקר המשמעות של טכנולוגיות דיגיטליות לשינוי סביבות אקדמיות.
DTTL 602: מעבדת מנהיגות דיגיטלית - טכנולוגיות דיגיטליות לא רק פותחות הזדמנויות; הם גם מעלים בעיות ואתגרים חדשים. בקורס מעבדה ראשוני זה, אנו חוקרים כיצד ליצור ביעילות ובאתיקה נוכחות דיגיטלית מכוונת בתוך סביבת הלמידה שלך ובקהילה המקצועית הרחבה יותר. אנו גם חוקרים כיצד ללמד את תלמידינו מיומנויות דומות, המתאימות לגיל. לבסוף, אנו מתמודדים עם אי השוויון המערכתי שטכנולוגיות דיגיטליות יכולות לחשוף וגם לתווך.
DTTL 603: Made to Stick: Teaching with the Brain in Mind - קורס זה בוחן פרקטיקות מבוססות מחקר שיש בהן הבטחה מצוינת ללכידת תשומת הלב של הלומד, שיפור השימור וחיזוק השילוב של ידע. אנו חוקרים את התחום הזה דרך העדשה של נרטיבים למידה דיגיטלית. נשתמש בששת העקרונות של האחים הית': פשוט, בלתי צפוי, קונקרטי, אמין, רגשי וסיפורים כקרש קפיצה לחקור את השימוש בנרטיבים דיגיטליים בחינוך.
DTTL 604: מעבדת סיפורים דיגיטליים - מטרת קורס זה היא להכיר לך את היסודות של סיפור חינוכי טוב בפורמט דיגיטלי. אתה מלכלך את הידיים שלך עם המהות של הפקת אודיו: הקלטה, עריכה, מיקס ושיתוף. אנו מתחילים בזיהוי מושגים המתאימים למצגות אודיו, עוברים ל-storyboarding ותהליך היצירה המלא. הקורס גם מציג בפניכם את הכוח של מפות מושגים ומודלים ויזואליים. אתה לומד כיצד לשלב אודיו עם מודלים ויזואליים כדי ליצור חוויות למידה משולבות אפקטיביות.
DTTL 605: למידת מולטימדיה - בלימוד מולטימדיה, אנו חוקרים את ההיגיון מאחורי החלטות הצורה והתפקוד שאנו מקבלים באמצעות חומרי הדרכה. אנו עונים על שאלות לגבי מדוע חלק מהתכנים והמצגות "עובדים", בעוד שאחרים נופלים. אנו מודרכים בבחינה שלנו על ידי פרטים מבוססי מחקר מאחורי תיאוריית העומס הקוגניטיבי ועקרונות למידת מולטימדיה. המחקר שמאחורי התופעות הללו מדגים את הדרכים שבהן ביצוע שינויים פשוטים במוצרים ובמצגות דיגיטליות יכול להגביר מאוד את למידת התלמידים. במהלך הקורס אנו בוחנים תיאוריה, מיישמים את הידע שלנו לניתוח משאבי למידה קיימים ולבסוף יוצרים חומרים חדשים משלנו.
DTTL 606: מעבדת מדיה - אנו חוקרים את עולם התקשורת החזותית: מתמונות סטילס לווידאו ועד למלאכה המיוחדת של שידורי מסך. בקורס זה, אתה לומד ליישם בצורה מעמיקה יותר עקרונות למידה מולטימדיה כדי ליצור חוויות למידה חזותיות אפקטיביות. החלק הראשון של הקורס מתמקד בתמונות הדרכה אפקטיביות מכל הסוגים מאינפוגרפיקה ועד לשימוש יעיל בתמונות צילום. החלק השני של הקורס בוחן כיצד לפתח ביעילות וביעילות חוויות למידה מבוססות וידאו. אתה יוצא מהקורס מצויד היטב ליצור חוויות למידה מתהפכות או מקוונות המשתמשות במיטב טכניקות התקשורת החזותית.
DTTL 607: למידה עיצובים - כולנו שמענו את הביטוי ש"הוראה טובה היא הוראה טובה." אבל איך משתנות מצוות הפדגוגיה כשהכיתות שלנו כבר לא נראות כמו לפני עשרים שנה? ב-Learning Designs, אנו חוקרים כיצד להתאים וליישם את השיטות המומלצות של עיצוב תכניות לימודים בכיתות של המאה ה-21. אנו מתמקדים בטכניקות יעילות להגברת המעורבות, עיצוב הערכה אותנטית, יצירת שיתוף פעולה משמעותי והוראה מבדלת לשיעורים 1:1, מתהפך, מעורב, ומקוון.
DTTL 608: מעבדת עיצוב - בלימוד עיצובים פיתחת תוכנית מוצעת לעיצוב מחדש לחלוטין של קורס אחד או יחידת עומק אחת. ב-Design Lab, כעת אתה הופך את התוכנית שלך לתוכנית לימודים חיה, נושמת, מוכנה לפריסה, על ידי ביצוע תהליך בן חמשת השלבים של חשיבה עיצובית המשמש את ד.הקול של סטנפורד. קורס זה מתבסס על הכישורים שחודשו בקורסי המעבדה הקודמים שלך ומספק לך את ההזדמנות להתאים בכוונה את הרפרטואר הטכנולוגי שלך למטרות למידה.
DTTL 609: שנה את העולם מכאן - כבוגר תוכנית DTTL, אתה בטוח תתמודד עם אתגרים המזמינים אותך להוציא את הלמידה שלך לפועל, ולהוביל במטרה. בקורס המבוסס על פרויקטים זה, אתה משתף פעולה עם צוות מעצבים קטן בפרויקט עשיר ולימודי שירות כדי לתת מענה לצורך חינוכי בעולם האמיתי של מוסד חינוכי או קבוצה חינוכית חסרת שירות. אנו גם חוקרים דרכים שבהן כלים דיגיטליים ושיתוף פעולה וירטואלי יכולים לשפר חוויות למידה מבוססות פרויקטים ומבוססות שירותים מחוץ לכיתה המסורתית.
DTTL 610: מעבדת קפסטון - בקורס מעשי זה בשיאו, אנו מתמקדים כיצד לסנתז את כל העבודות הקודמות שלך לאתר מקצועי אחד ויפהפה שתוכל להשתמש בו כבסיס לנוכחות המקצועית שלך במשך שנים רבות. אתה לומד את היסודות של קידוד אינטרנט שכל מחנך צריך כדי לפתח אתרים זריזים, ידידותיים לנייד, רספונסיביים. השתקפות על תיק העבודות של האתר שלך תעזור לך לראות כיצד ניתן להשתמש בפרויקטים המבוססים על תיק עבודות בכיתה העכשווית.
תוצאת התוכנית
תוצאות למידה
תוכנית אב טכנולוגית חינוכית יש שבעה תוצאות התוכנית.
עם השלמת תואר שני בטכנולוגיה חינוכית יוכלו:
- להפגין ידע תוכן תיאורטי של פדגוגיות דיגיטליות.
- לאגור ולתחזק חומרים רלוונטיים לחלוק עם הקהילה החינוכית.
- יצירת מטרה מדיה דיגיטלית ציור ממחקר על עיצוב ושימוש הוראה של מולטימדיה.
- לשקף בפועל על מנת לשפר את הפדגוגיה, להתפתח כמקצוען, ולשפר את תוצאות הלומד.
- להגיב על הלמידה המערכית, התרבותית והאי-שוויונית באמצעות הפדגוגיה הדיגיטלית.
- להתחבר לאנשי מקצוע שונים וקהילות דיגיטליות באופן רלוונטי, אותנטי ויעיל.
- לתרום באופן משמעותי למקצוע החינוך.
גלריה
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.