מאסטר של מוסיקה בחינוך מוסיקלי
European University Cyprus
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Nicosia, קפריסין
שפות
אנגלית,
פורמט לימוד
למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
18 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
המאסטר של תכנית המוזיקה ב 'לחינוך מוסיקלי' מספק מועמדים עם מחקר מקיף של התאוריה, המחקר העדכני ביותר ומיומנויות מעצבי התמחות זו, כמו גם את היכולת לחקור את המשמעות הרחבה של חינוך המוזיקלי בתוך ההקשר החברתי העכשווי.
יעדים ותוצאות
מטרות כלליות
מטרת התכנית:
- מציע תכנית לתואר שני רחבה ומקיפה בחינוך מוסיקלי.
- להקנות ידע רב ומגוון, מיומנויות, חוויות ועמדות בתחום החינוך המוסיקלי.
- ליצור את התנאים לסטודנטים להשתתף ולפתח פעילות מוזיקלית הפדגוגית של הרמה הגבוהה ביותר, בטווח של מסגרות חינוכיות עכשוויות.
- לאפשר לתלמידים לפתח חשיבה ביקורתית ולהשתתף בפרויקטים מחקריים הקשורים בהוראה ובלמידה של מוסיקה, הוא בתוך והמחוץ של סביבת בית הספר, ברמה לאומית ובינלאומית ומשלב מגוון של אסטרטגיות הוראה הפורמאליות והבלתי פורמליים.
- המאפשרות לסטודנטים לפתח מומחיות במחקר בתחום החינוך המוסיקלי.
מטרות ספציפיות
מטרת התכנית:
- להכין את התלמידים להוראה יעילה ומוצלחת ומעורבות אמנותית מגוונת כמו מורים ומנהיגים בבתי ספר ציבוריים ופרטיים, קונסרבטוריונים וארגונים.
- לפתח ולשפר את הידע ואת המיומנויות התלמיד נתבקש לערוך, מחקר ולהעריך באופן ביקורתי מחקר בחינוך מוסיקלי, ומכאן שהוא מאפשר להם לפעול נמרצות על תפקידם כמחנכים מוסיקה הנודע הן בקפריסין והן בחו"ל.
- כן מחנכי מוסיקה אשר יפעלו באופן יצירתי ופרודוקטיבית עם התלמידים וחבריהם.
- להעניק לתלמידים ידע, עמדות ומיומנויות שיאפשרו להם להיות מובילים פעיל בחיי המוסיקה, חינוך ותרבות של הקהילה שלהם.
תוצאות למידה
עם הסיום מוצלח של התכנית, תלמידים יוכלו:
- עיצוב, להכין ולהציג מחקר חינוכי, של בקנה מידה קטן או גדול, בתחום החינוך מוסיקלי.
- לקרוא באופן ביקורתי ויעיר מחקר של גישות מתודולוגיות מגוונות בחינוך מוסיקלי.
- לנתח ממדים פילוסופית והיסטורית חינוך מוסיקה, מאיר את חשיבותם ואת יחסי הגומלין שלהם עם הוראה.
- ללמוד את התיאוריות ואת ממצאי המחקר של פסיכולוגיה של מוסיקה ולהבין את בקשותיהם בפדגוגית מוסיקה.
- לנתח, מנקודת מבט סוציולוגית, מוסדות, תהליכים ואתגרים בחינוך מוסיקלי עכשווי.
- עיצוב התערבויות חינוכיות המבוססות על מחקר ועל אופן התנהלותם של גישות חינוכיות עכשוויות במוסיקה.
- דון ולהעריך מושגי לימודים ותאוריות ביחס גישות מחקר נוכחיות בעיצוב תכנית לימודים במוסיקה.
- אנושות לנתח ספקטרום רחב של רפרטואר מוסיקה שמקורם בתקופות הסטוריות שונות וז'אנרים מוזיקליים מגוונים ותרבויות, תוך ההתחשבות שלה רקע חברתי, היסטורי ואסתטי.
- ארגן, עופרת מקהלה ישירה ורכבים אינסטרומנטלי של ברמה אמנותית גבוהה, הוכחה מוזיקלית מעולה, טכני, הבעה ומומחיות מתודולוגית.
- הטמעת מגוון של כלים טכנולוגיים עַדכָּנִי בהוראה שלהם לתמוך בלמידה מוזיקלית, הוכחת הערך הפדגוגי מוסיקלי שלהם.
- להשתתף באופן פעיל הרכבי מוסיקה, שבאמצעותם ניתן ללמוד ולבצע רפרטואר מגוון בביטחון, דיוק, מוסיקליות ורגישה.
- דון ולהעריך באופן ביקורתי תאוריות וגישות בחינוך רב-תרבותי ופדגוגיה רלוונטית מבחינה תרבותית במוסיקה, כמו גם בפדגוגית מוסיקת עולם.
- ארגן התערבויות פדגוגיות, עם דגש על פיתוח יצירתיות ואלתור בהקשרים חינוכיים שונים.
הזדמנויות בעבודה
מחנכים מסוגלים לנצל את המומחיות שלהם בתחום הציבורי והפרטי כדי לעסוק במחקר נוסף.