מאסטר בשיווק
ISCTE Business School – Instituto Universitário de Lisboa
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Lisbon, פורטוגל
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 6,850 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Oct 2024
* * 6850 € לסטודנטים באיחוד האירופי ו -9800 € לסטודנטים שאינם באיחוד האירופי
מבוא
ISCTE בית הספר לעסקים ידוע בזכות הצעת MSc בשיווק בפורטוגל עם הדירוג הגבוה ביותר והכוונה לעסקים, עם מיקוד בינלאומי ברור. המשרה המלאה שלנו, שנתיים, נלמדת באנגלית במלואה ומיועדת לסטודנטים עם ניסיון עבודה מועט או ללא ותספק להם הכשרה מתקדמת ביותר, תיאורטית ומעשית, שתגביר את סיכויי הקריירה שלהם.
7 סיבות לבחירת המאסטר בשיווק בבית הספר לעסקים ISCTE
1. אל תחמיצו את ההזדמנות להיות חלק מאחת מתוכניות השיווק החדשניות והנחשבות באירופה
- מדורג במקום ה -42 בין 60 תוכניות המאסטר הטובות ביותר במערב אירופה בשנת 2018/2019 (דירוג Eduniversal);
- ISCTE מארחת את המעבדה האירופית הראשונה למחקר וניתוח מגמות בינלאומיות חדשות בתחום השיווק - פרויקט Marketing FutureCast Marketing, בחסות מיזם משותף של 20 מהחברות בעלות הפרופיל הגבוה ביותר הפועלות בפורטוגל;
- פרויקט הגמר החובה נותן לך את ההזדמנות ליישם את הידע שנרכש לאחרונה על סוגיה שיווקית, מצב או חדשנות. הפרויקט עשוי להיות מונע על ידי בקשה של תאגיד, שבמרכזו סוגיה שבחר הסטודנט בעצמו, או להתבסס על ייעוץ או פעילויות מחקר של הפקולטה.
2. למד מהטובים בתעשייה
- אינטראקציה קבועה עם מתרגלים נחשבים שיציעו את החזון והניסיון שלהם בסדרת סדנאות שמטרתן לדון ולנתח את התחומים השונים של תעשיית השיווק;
- תקבל לך מורה שיווק בקדנציה השנייה של התוכנית. מנטור אישי זה יהיה מנהל בכיר בחברה מוכוונת בינלאומית ויספק לך נקודת מבט פנימית של תעשיית השיווק, ייעוץ קריירה והזדמנויות לרשת.
3. תרוויח מסגל נחשב, בעל סגנון הרצאות מעשי
- הפקולטה של ISCTE בית הספר לעסקים חיברה יותר ממאה ספרים בתחומי ניהול שונים, שרבים מהם נדרשים כיום לקריאה באוניברסיטאות פורטוגזיות אחרות;
- קיימים יחסי עבודה הדוקים בין הסטודנטים והסגל והתלמידים נהנים משעות מגע שבועיות, מגע מתמשך בדוא"ל וממערכת יחסים מתמשכת עם הפקולטה לאורך חייהם המקצועיים;
- כל קורס מכיל מספר דוגמאות המחשה מעולם העסקים והשיווק האמיתיים המוצגים כמקרים, ממצאי מחקר ופרויקטים קטנים לביצוע;
- תכנים עדכניים, בהם הטרנדים העדכניים ביותר בתחום השיווק (למשל שיווק דיגיטלי, מיתוג, התנהגות צרכנים ...) יוצגו וידונו בכיתה.
4. לשגשג בתרבות מסבירת פנים בה מעודדים פיתוח אישי ויצירתיות
- השתתף בתכנית הפיתוח האישי (PdP) המאפשרת לסטודנטים לגלות את תכונות המנהיגות והיצירתיות שלהם;
- שבוע קבלת הפנים מאפשר לך לעסוק ברשתות, בניית צוותים ושיתוף רעיונות מהיום הראשון של הקורס. רוח זו מתחזקת כל השנה בשלל פעילויות אחרות;
- תכנית חונכות - עם החונכים שלהם, לסטודנטים יש את ההזדמנות לדון בהתקדמות האקדמית ובסיכויי הקריירה שלהם, וליהנות מניסיונם המקצועי המוכר;
- מאחר שלא לכל המועמדים לתואר יש אותו רקע אקדמי ומקצועי, התלמידים יכולים להשתתף במועד היכרות אופציונלי עם מספר נושאי ניהול ושיווק.
5. ראו את הכשרון שלכם מוכר ומתוגמל לאורך כל התוכנית
- פרס לתואר שני הטוב ביותר לסטודנט לשיווק (בחסות לידל)
- פרס למועמדים הטובים ביותר
6. השקפה בינלאומית באמת
- שהות מגורים באמצע השבוע במדינה זרה, בשיתוף עם אחד השותפים החינוכיים היוקרתיים שלנו. החוויה באמצע השבוע תעניק לך קשר ישיר וידע ממקור ראשון על סביבות ומציאות עסקיות שונות;
- אפשרות לעשות תואר כפול - היא מאפשרת לסטודנטים לסיים שתי תעודות משתי אוניברסיטאות ( ISCTE ואוניברסיטה שותפה). לתואר שני בשיווק, האוניברסיטאות השותפות הן:
- האוניברסיטה הדרום -מערבית למימון ולכלכלה בסין (EQUIS מאושרת);
- צרפת KEDGE Business School (AACSB, EQUIS, AMBA מוסמך);
- אינדונזיה Universitas Gadjah Mada (AACSB מוסמך);
- אוניברסיטת פלורידה הבינלאומית - ארה"ב (AACSB מוסמך).
- אפשרות לערוך תוכנית החלפה / ארסמוס עם האוניברסיטאות השותפות שלנו.
7. להתרגש עם סיכויי הקריירה של התוכנית
- שירותי הקריירה שלנו יתמכו בך בייעוץ, גישה להזדמנויות, פורום הקריירה של IBS ומצגות בכיתה על ידי חברות;
- שיעור תעסוקה של 100% עד 12 חודשים לאחר סיום התוכנית.
- המגזרים המיוצגים ביותר בגיוס בוגרי תואר שני הם הפצה וקמעונאות גדולה, קמעונאות ושירותים, בנקאות ותעשייה ואנרגיה.
- קשר הדוק עם מאגר גדול של בוגרים מצליחים שעובדים כעת בחברות בעלות פרופיל גבוה כמו UNILEVER, פרוקטר אנד גמבל, קוקה קולה, דלויט, וודאפון, גוגל, HP, KPMG, קראפט פודס, לוריאל וחברות יוקרתיות אחרות.
קבלה
תכנית לימודים
קורסים
הקורסים כוללים:
- תקשורת שיווקית
- שיווק במדיה דיגיטלית וחברתית
- ערוצי הפצה
- טרנדים חדשים ב-Marketin
- שיטות כמותיות לשיווק
- ניהול צוות מכירות ומשא ומתן
- מיתוג
- חדשנות ויצירתיות בשיווק
- התנהגות צרכנים ומחקר שיווקי
- שיווק מערכות יחסים
- שיווק אסטרטגי
- ביטוי וזהות מותג
- אסטרטגיית עסק ומותג
- יזמות ויצירת מיזמים
גלריה
הסמכות
אפשרויות קריירה
- שירותי הקריירה שלנו יתמכו בך בייעוץ, גישה להזדמנויות, פורום הקריירה של IBS ומצגות בכיתה על ידי חברות;
- שיעור תעסוקה של 100% עד 12 חודשים לאחר סיום התוכנית.
- המגזרים המיוצגים ביותר בגיוס בוגרי תואר שני הם הפצה וקמעונאות גדולה, קמעונאות ושירותים, בנקאות ותעשייה ואנרגיה.
- קשר הדוק עם מאגר גדול של בוגרים מצליחים העובדים כעת עבור חברות בעלות פרופיל גבוה כגון UNILEVER, פרוקטר אנד גמבל, קוקה קולה, דלויט, וודאפון, גוגל, HP, KPMG, קראפט פודס, לוריאל וחברות יוקרתיות נוספות.