מאסטר בשיווק אופנה
IED – Istituto Europeo di Design Milan
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Milan, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
11 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 20,100 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
24 Jan 2025
* דמי הרשמה 3.000 אירו + דמי קורס 16.900 אירו
מבוא
הקורס מתקיים בשפה האנגלית
מתודולוגיה ומבנה - הקורס הראשי מובנה ביחידות משלימות העוסקות בניהול תכנוני ושיווקי. ההתמקדות בחקר תהליכים ומתודולוגיות לבחינה יעילה של אסטרטגיות שיווק ומיתוג בתעשיית האופנה.
Pathway המחקר מספק לסטודנטים הרצאות בכיתה מסורתית ו דיונים נושאיים לרכישת תיאוריות ושיטות הוקמה. יתר על כן, הוא כולל מעבדה עיצוב ניסיוני פעילויות מרתקים סטודנטים באמצעות פרויקטים עסקיים, סדנאות, הדרכות, מקרים, שימוש בטכניקות, משחק תפקידים, הדרכה לאחור.
תעשיית האופנה נחקרת כתופעה היסטורית ותרבותית, החל בפיתוח הקודים הסגנוניים של סוף המאה ה -20 ועד הופעתה של הסגנון האוונגרדי של המאה ה -21. סטודנטים מנתחים כישרונות חדשים, שבועות אופנה, תקשורת באמצעות נייר או שרטוט באינטרנט.
הסטודנטים מתקרבים לעסקי האופנה, כולל תכונות ייצור ותרבות, ולחקור את האינטראקציות בתעשיית האופנה. הם לומדים להכין תוכנית שיווק, למקם, לקדם ולחזק את המותג על ידי יצירת זהות עם תפקיד ייחודי בשוק האופנה.
במהלך המודול המוקדש לתקשורת, התלמידים מחזקים את כישוריהם האנליטיים והביקורתיים, על מנת לפתח אסטרטגיית תקשורת, בעוד שבמודול ניהול העיצוב הם רוכשים גישה המשלבת עיצוב עם ניהול ולומדים כיצד ליישם אותו על אסטרטגיה שיווקית.
הקורס הראשי מסתיים בהצגת פרויקט גמר המסכם את הכישורים שהסטודנטים זכו במהלך הקורס.
גלריה
סטודנטים אידיאליים
הקורס מיועד לבוגרי איטלקים ובינלאומיים באופנה, תקשורת ושיווק, וכן לאנשי מקצוע צעירים עם ניסיון של שנתיים לפחות בתחום.
קבלה
מלגות ומימון
על מנת לתמוך במשתתפים בכיסוי דמי ההשתתפות, IED הפעילה מערכת מתקנים מפרקית: מלגות חלקיות או כוללות על שכר לימוד; Early Bird הם הקלות לסטודנטים שמסיימים את ההרשמה במועדים נתונים.; מימון עם אפשרות לשלם את שכר הלימוד בתשלומים הודות להסכמים עם חברות משכנתאות.
תכנית לימודים
משך: משרה מלאה, 11 חודשים
שפה: אנגלית
מהדורה: ה-20
מיקומים: מילאנו
עמלות: התחבר אלינו ישירות לקבלת דמי התוכנית העדכניים ביותר במיקום הלימוד המועדף עליך.
מועד אחרון: אין מועד אחרון להגשת מועמדות
דירוגים
IED שואפת לבנות סביבה תומכת ויחסי שיתוף פעולה עם שותפים. לכן IED מספקת את הכלים הדרושים כדי לתמוך בסטודנטים פוטנציאליים בבחינת הזדמנויות, קבלת החלטות מושכלות ועיצוב עתידם. הודות למתודולוגיה החדשנית וההצלחה המקצועית של תלמידי IED, משרדי החינוך והמחקר של המדינות שבהן IED פועל ישירות - איטליה, ספרד וברזיל - הסמיכו רשמית את רוב הקורסים לתואר ראשון ושני של IED.
IED היא רשת חינוך בינלאומית עם 100% DNA איטלקי. IED פועלת בתחומי ההדרכה והמחקר, בדיסציפלינות עיצוב, אופנה, אמנות חזותית, תקשורת וניהול של התעשיות היצירתיות כבר למעלה מ-50 שנה. המשימה של IED היא להציע לכישרונות צעירים הכשרה יסודית - תיאורטית ומעשית - ולהעניק להם את 'ידע עיצובי ומחשבה' שיהווה את גורם ההצלחה המרכזי בקריירה שלהם.
על פי פילוסופיית IED אינטראקציה בין תרבויות מייצרת יצירתיות, שהופכת לחדשנות: שימת לב לשינויים המתמשכים המתרחשים בדרכים שאנו חושבים, מתקשרים, בונים. זו הסיבה שחינוך המטען מייצג הזדמנות לגשת לעתיד מודע יותר. IED הוא הרבה יותר מבית ספר: הודות למחויבותו הבלתי מעורערת לחדשנות, זהו כור ההיתוך שבו נפרשים ללא הרף דורות חדשים של מקצועיות. IED יוצר רשת ייחודית באמת של מפגשים, חוויות, אנשים ותרבויות. התלמידים שלנו מפתחים תחושת שייכות עמוקה והדחף שלהם לחדש ולחלוק משאבים, רעיונות ואנשי קשר יוצרים קהילת בוגרים מלוכדת
תוצאת התוכנית
המאסטר בשיווק אופנה מכשיר אנשי מקצוע המסוגלים להתמודד עם האתגרים החדשים של עולם בהתפתחות מהירה ומתמדת. בפרט, הקורס עוסק בחקר ההיבטים החשובים ביותר של ניהול שיווק אופנה, טכניקות התקשורת - התמקדות בהיבטים של אסטרטגיות מיצוב וניהול מותג - הזהות וצרכי הצרכנים מבלי להזניח את ניתוח המדיה הדיגיטלית.
הקורס מבוסס על גישה יצירתית לפיתוח חשיבה חדשנית וניסוי אסטרטגיות חדשות באזור.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
סטודנטים לתואר שני יכולים לגשת למגזרי אופנה שונים: ניהול מותג, שיווק תאגידי, פיתוח עסקי, הפצה וקמעונאות, כמו גם סוכנויות ייעוץ ותקשורת.