מאסטר בעסקים דיגיטליים
EU Business School Switzerland
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Geneva, שווייץ
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
CHF 32,340 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Mar 2024
מבוא
טרנספורמציה דיגיטלית אינה עוד פרדיגמה עתידית, אלא מציאות מפתח. העולם העסקי הופך לדיגיטלי בקצב מדהים וחברות מחפשות באופן פעיל אנשי חזון דיגיטליים כדי למנף את המומחיות והתובנות שלהם לגבי כל תאגיד שמבקש להישאר תחרותי. תוכנית זו בוחנת את המודלים התיאורטיים והמעשיים, היישום והעסקים המרכיבים עסק דיגיטלי. התלמידים יפתחו חשיבה יצירתית ויזמית ויפתחו את כישורי המפתח הנדרשים בעולם הארגוני כיום.
למידה ממנהיגים
אירועים המציגים את תלמידי האיחוד האירופי בפני מנהיגים מצליחים בעולם הם היבט מהותי בגישה שלנו לספק את החינוך העסקי שיניע את הקריירה שלך.
קריס נאודץ, מנכ"ל תרבות טריפ, וסטיין כריסטיאנס, מייסד משותף של קוליברה, שוחחו עם סטודנטים באיחוד האירופי על מסעותיהם לבנות עסקים דיגיטליים מצליחים בעולם, להיות זריזים ולדחוף את גבולות המודלים העסקיים הקיימים.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
מספר אפשרויות מלגה זמינות. אנא בדוק את אתר בית הספר למידע נוסף.
תכנית לימודים
- משך: שלוש קדנציות/שנה
- מספר קרדיט: 60 ECTS
- תאריכי התחלה: אוקטובר, ינואר ומרץ
- שפה: אנגלית
- דמי סמסטר: 9,600 CHF
- כניסה: כל השנה
תואר מוענק
- תואר שני באוניברסיטה המוכר על ידי המדינה המוענק על ידי Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), ספרד, (título propio).
- תואר שני מ- EU Business School Switzerland המוסמך בינלאומי על ידי ACBSP, IACBE, IQA ומאושר על ידי eduQua.
תוצאת התוכנית
קרדיטים: 60 ECTS
תואר מוענק
- תואר שני באוניברסיטה המוענק על ידי Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), אוניברסיטה מוכרת על ידי המדינה בספרד.
- תואר שני מבית EU Business School Switzerland המוסמך בינלאומי על ידי ACBSP, IACBE, IQA ומוסמך על ידי eduQua.
תוצאות למידה
תוכנית זו מיועדת במיוחד להכשיר את המנהיגים החדשים של העידן הדיגיטלי, לספק להם את כל הכלים הדרושים להוביל ארגון או ליצור סטארט-אפים משלהם מאפס. במהלך תכנית זו, התלמידים יבצעו:
- גלה את ההשפעה שיש לעסק הדיגיטלי.
- מינוף פתרונות עסקיים דיגיטליים כדי לשפר את החשיפה והרווחיות של החברה תוך צמצום עלויות.
- להבין תרבות דיגיטלית ולהשיג ידע מעשי על איך לבנות סטארט-אפ.
- ללמוד כיצד טכנולוגיות חדשות הן crafting את המציאות הדיגיטלית ומה צפוי לבוא בשנים הבאות.