מאסטר בניהול תיירות בינלאומי
Universidad Rey Juan Carlos T
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Madrid, ספרד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 45 / per credit *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
* סטודנטים תושבים, לזיכוי, מחיר; 84.07 אירו: סטודנטים שאינם תושבים, זיכוי, מחיר
מבוא
מה אלמד בלימוד מאסטר זה?
סטודנטים בעלי תואר באוניברסיטה ספרדית או תואר אחר שהונפק על ידי מוסד באזור האירופי להשכלה גבוהה המאפשר במדינה, המנפיק את התואר, ללמוד תואר שני.
מטרות
התואר השני מורכב מ -60 נ"ז והוא מפותח בשנה אקדמית. הקורסים המורכבים מ -24 נקודות הזכות הראשונות (יסודות) הם חובה. ההתמחות מורכבת מ- 18 נקודות זכות בחירה. ניתן לעשות עבודת מוסמך לתואר שני והתמחות לאורך השנה. תכנון המורה יוסבר בהמשך.
על התלמידים לבחור בין אחד משני קורסי הבחירה (קורס 2 או קורס 3)
כל אחד מסלולי ההתמחות מורכב מסלולי הטיול המוצעים: ניהול חברות תיירות ותכנון יעדי תיירים. הקורס האחרון כולל קורס של אונסק"ו שמשלב נושאים וימי עיון רב תחומיים ולאורך הנושאים שמטרתם 'ניהול תיירות של אתרי מורשת אנושית'. קורס אונסק"ו הוא חלק מרשת האוניברסיטאות של יוניטווין והרצאות אונסק"ו בנושא 'תיירות, תרבות ופיתוח'.
הקורס שנקרא 'מקרי לימוד באתרי מורשת אנושית וערים' מורכב מכמה ימי עיון בנושא ניהול, פרשנות, שיווק ופרסומות של אתרי מורשת האדם והערים, המשלימים את שאר הקורסים השייכים למודול 3. .
מיומנויות
כישורים בסיסיים
- CB6 - לקבל ולהבין סוגים שונים של ידע הבונים את היסודות ומעניקים את האפשרות להיות מקוריים בכל הקשור להתפתחות ו / או שימוש ברעיונות במסגרת מחקר.
- CB7 - שתלמידינו יוכלו להשתמש בסוגי ידע שונים וביכולות שלהם לפתרון בעיות בסביבות חדשות או חריגות בהקשרים המוגדרים (או הרב תחומיים) הקשורים לתחום לימוד זה.
- CB8 - כי התלמידים מסוגלים לשלב את סוגי הידע השונים ולהתמודד עם המורכבות של ניסוח שופטים מתוך מידע שיכול להיות שלם או לא שלם, אך זה כולל הרהורים לגבי האחריות החברתית והאתית הקשורה לשימוש בידע ו שופטים.
- CB9 - כי התלמידים יוכלו להעביר את מסקנותיהם, ידיעותיהם וסיבותיהם האחרונות שנמסרו לפני הציבור המתמחה והלא-מתמחה בבירור וללא עמימות.
- CB10 - כי התלמידים ירכשו מיומנויות למידה המאפשרות להם להמשיך ללמוד על ידי שיטה אוטונומית או מכוונת עצמית.
מיומנויות כלליות
- CG01 - לרכוש הכשרה מתקדמת ורב תחומית מתקדמת בתחום התיירות.
- CG02 - יכולת לעבוד באופן אוטונומי או על ידי קבוצות, בהקשר רב-תרבותי או רב-תחומי.
- CG03 - להכיר את הדרישה של יצירה אקדמית המתאימה לפרסום באמצעים מדעיים, לעידוד יכולת העבודה, וחשיבה בין תחומית.
- CG04 - יכולת להשתמש בידע הנרכש ובשיטת פתרון הבעיות בסביבות חדשות, בשפע ורב תחומי יותר.
- CG05 - ליכולות למידה משלו ללמידה רציפה, מכוונת עצמית ואוטונומית.
- CG06 - יכולת לפתח יכולות תקשורת בתהליכי קבלת החלטות ושפות שונות.
- CG07 - יכולת להסביר ולהתווכח תוצאות בפני הציבור המתמחה והקהל הרחב.
- CG08 - יכולת להיות בעלת הסכם אתי ואחריות חברתית בתחום התיירות.
- CG09 - יכולת להשתמש במערכות ה- ITC ככלי תקשורת, גישה למקורות המידע, קבצי הנתונים והמסמכים.
- CG10 - להיות מסוגלים להגדיר את סדר העדיפויות על מנת להשיג את היעדים, על ידי קביעת מועדים ומשאבים נדרשים ובקרה על התהליכים הקבועים.
- CG11 - יכולת לארגן את המידע ולרכוש ידע במקורות תיעודיים שונים.
- CG12 - יכולת לנתח את החברה ולקבל החלטות בסביבות משתנות כמו תיירות.
- CG13 - לעודד אנשי מקצוע בתחום התיירות את המיחזור האקדמי.
- CG14 - לקידום המחקר ותפיסות הצמיחה בתחום התיירות.
קורסים חוצי לימודים
- CT01 - הסתגלות לסיטואציות חדשות
- CT02 - למידה אוטונומית
- CT03 - יכולת סינתזה וניתוח
- CT04 - יכולת ניהול מידע
- CT05 - יכולת ארגון ותכנון
- CT06 - הסכם אתי
- CT07 - תקשורת בעל פה ובכתב בשפה זרה
- CT08 - הכרת תרבויות ומסורות אחרות
- CT09 - הכרת שפה זרה
- CT10 - ידע במחשבים הקשורים לתחום הלימוד
- CT11 - יצירתיות
- CT12 - יכולות בינאישיות
- CT13 - יוזמה ורוח יוזמה
- CT14 - מנהיגות
- CT15 - מוטיבציה לאיכות
- CT16 - נימוק קריטי
- CT17 - גיוון והכרה רב תרבותית
- CT18 - פתרון בעיות
- CT19 - מודעות לנושאים סביבתיים
- CT20 - קבלת החלטות
- CT21 - עבודת צוות
- CT22 - עבודה בהקשר בינלאומי
- CT23 - עבודת צוות באופן בינתחומי
יכולות ספציפיות
- CE01 - לדעת לנתח את הקשר בין סוכני יעד תיירות באמצעות ניתוח רשת חברתית.
- CE02 - לפרש את המידע העסקי המתמחה ולהשתמש בו ביעילות בקבלת ההחלטות.
- CE03 - לימוד מעמיק של הארגונים הבינלאומיים, המוסדות הציבוריים וארגון החברה החברתית התיירותית וכלי שיתוף הפעולה והשותפות של עולם גלובלי.
- CE04 - לנתח ולהשוות את המסגרת הלאומית והבינלאומית השולטת בפעילות התיירות והתכנון, כמו גם את האזור, במטרה לקבוע אסטרטגיות התערבות לסוכנים שלוקחים חלק בינלאומי.
- CE05 - להשתמש ביסודות ניהול החדשנות, היעילות והתחרותיות לניהול ארגוני תיירות (ארגונים ציבוריים ופרטיים כאחד).
- CE06 - לדעת כיצד לנהל את האזורים המוסמכים של כל האזורים הפונקציונליים של ארגון תיירות.
- CE07 - להשתמש בטכניקות ייעודיות של ניהול כלכלי ופיננסי בארגוני תיירות.
- CE08 - קביעת מערכות ניהול ובקרה בארגוני תיירות.
- CE09 - ניתוח מנקודת מבט קריטית, פעילות התיירות והסביבה הבינלאומית שלה לגילוי סכנות וניצול ההזדמנויות העיקריות.
- CE10 - הכרת מכשירי התכנון והייעוד, כמו גם את המנגנונים המסדירים את פעילות התיירות ופיתוח הצעת הבנייה ותכנון יעד נתון.
- CE11 - להבין את המורכבות של מבנה היעד לתיירות מנקודת מבט שיטתית.
- CE12 - להגדיר ולפתח תוכנית אסטרטגית בתחום התיירות הקשורה ליעד.
- CE13 - לדעת ולהשתמש במכשירים של ניהול ומוצרי יעד בר קיימא.
- CE14 - לדעת ולהשתמש במערכות איכות וניהול סביבתי, כלכלי וחברתי הקשור לתיירות במסגרת פיתוח תיירות בר-קיימא.
- CE15 - לדעת כיצד לנתח את הנטיות, התחזיות והדינמיקה החדשות של שווקים בינלאומיים לתיירות.
- CE16 - להיות מסוגל ליצור מוצרי תיירות חדשים, כמו גם אסטרטגיות שידור ויצירה, ממשאבי תיירות וקבוצה של ביקוש מוגדר מראש.
- CE17 - לתכנן תהליך שלם להשקת מוצרי תיירות ולקיום פרויקטים חדשים של עסקים ושירותים.
- CE18 - התאמת אסטרטגיה מסחרית על פי התכונות של כל סביבה עסקית תיירותית.
- CE19 - לדעת כמה מערכות עלות שישמשו בבקרת הניהול ובקבלת ההחלטות האסטרטגיות.
- CE20 - כדי לדמות את השפעות הרווחיות של קבלת ההחלטות לגבי מוצרים ומחירים בעסקי תיירות.
- CE21 - לדעת את הקשר בין גיבוש התקציב לתכנון עסקי.
- CE22 - לפרש את המדדים המופיעים בכרטיס ניקוד עסקי התיירות.
- CE23 - לערוך תחזיות לדוחות הכספיים ב- OOTT.
- CE24 - לתרגם את התיאוריה לפרקטיקה ולהתאמת מושגי התקציב הכללי וההגדרה הספציפית של ה- OOTT.
- CE25 - לדעת לעומק את מודל USALI ככלי לשיפור ניהול מחלקת המלונות
- CE26 - להשתמש באופן מיטבי בטכנולוגיות החדשות של מידע ותקשורת במסחר בתיירות.
- CE27 - לדעת כיצד לנהל את האסטרטגיות השיווקיות המתקדמות החדשות: נוירו-שיווק רגשי וחוויתי.
- CE28 - לשלב ולהשתמש בידע הנרכש בכדי לקבל את ההחלטות הטובות ביותר בעסקים בינלאומיים.
- CE29 - להשתמש בטכנולוגיות מידע ותקשורת בתחום הבינלאומי: רשתות חברתיות וניהול מוניטין מקוון.
- CE30 - לדעת את פרקסיס התהליכים והתהליכים שפותחו בעסקי התיירות באמצעות פרקטיקות מקצועיות.
- CE31 - לדעת טכניקות עבודה המאפשרות לנתח ולמקם את הפעילות המקצועית בתחום התיירות בהקשר אסטרטגי ומיומן, כלומר לרכוש את היכולת ליישם כלי ניהול מתאימים לסביבה העסקית.
- CE32 - להיות כשיר לעיצוב, הגה ובסופו של דבר ליישם פרויקטים תיירותיים מורכבים בשיטת המתודולוגיה המתאימה ביותר.
- CE33 - לערוך חיפושים בספרות וניתוח ביבליומטרי של מאגרי הספרים העיקריים, במטרה לנתח ולקשר מידע שנלקח מתוך רישומים או חיפוש אחר עבודות המחקר.
- CE34 - לתכנן את פיתוח מחקרי העבודה, לבצע את ההשערה או את שאלות המחקר, ליישם את שדה העבודה ולהציע מסקנות לגבי ההשערה או שאלות קודמות, כמו גם, להגיש ולהגן על התוצאות שהתקבלו בתחום התיירות בהתאם מבנה המחקר המדעי.
- CE35 - לערוך תערוכות בעל פה על פי המתודולוגיה עליה הסכימו ועידות התיירות הבינלאומיות העיקריות, וכן פיתוח דוחות מחקר על פי כללי הסגנון (APA, הרווארד וכו ') המאפשרים לאנשים או ארגונים אחרים להתייעץ עם הנתונים העתידיים אודות מחקר התיירות.
- CE36 - לתכנן תוכניות נאמנות ללקוחות בחברות תיירות רב לאומיות.
- CE38 - להרחיב את תכניות השיווק והתקשורת בתחום הבינלאומי.
גישה והרשמה
דרישות כניסה כלליות
פרופיל הסטודנט הוא זה שהוא בעל תואר אוניברסיטאי ומעוניין במחקר וניהול יישומי בתחום התיירות.
המועמדים המתאימים ביותר ללימודי התואר השני בניהול תיירות בינלאומי יהיו המועמדים שהם בעלי תואר ראשון בתיירות או בעלי תחום אחר כגון מדעי כלכלה, מדעי המשפט, מדעי החברה ומדעי האדם.
זה יובא בחשבון לגופם הבא:
- שיא אקדמי (50%)
- הכרת אנגלית (רמת מינימום B2) (20%)
- ניסיון מקצועי בתיירות (20%)
- הכשרה מיוחדת לתיירות (10%)
תנאים והגבלות או בחינות כניסה מיוחדות
- דרושה רמת B2 של אנגלית
אם זה נחוץ, זה יוערך את קורות החיים של הסטודנט על ידי התחשבות בנסיון העבודה שלו / ה, תחומי העניין שלו בהתאם למטרות המאסטר, כמו גם לתפקידו האקדמי.
מושבים המוצעים: 35 מקומות. אם הקורס לא מגיע למספר הסטודנטים המינימלי, האוניברסיטה יכולה לבחור שלא לפתוח את קבוצת ההוראה.
מסלול הוראה
מודול I: יסודות (חובה)
- כלכלת תיירות בינלאומית: השפעות ומודלים.
- שיטות מחקר בתיירות
- סביבה משפטית בענף התיירות
- הנהלת חשבונות: תכנון ובקרה
- טכנולוגיות מידע ומערכות
- כישורי מנהיגות וניהול
- קיימות סביבתית בענף התיירות
- שיטות כמותיות לקבלת החלטות בתיירות
מודול II: ניהול שיווק בינלאומי (אלקטיבי) *
- ניהול שיווק בינלאומי
- יעוץ בינלאומי לתיירות ואירוח
- ניהול אסטרטגי בענף התיירות
- יזמות בתיירות: התוכנית העסקית
- יסודות ניהול ההכנסות
מודול III: ניהול יעדי תיירות (מודול כלול אונסק"ו) (בחירה) *
- ניהול מורשת תרבותית
- נתיבים היסטוריים ומסלולי טיול תרבותיים
- תיירות בת קיימא באזורים מוגנים טבעיים
- ניהול יעד תיירותי
- תיאורי מקרה של אתרי מורשת עולמית מאת אונסק"ו (סמינרים שונים)
מודול ד ': פרויקט גמר לתואר שני
- תְקוּפַת הִתמַחוּת
- פרויקט גמר לתואר שני
* כשתסיימו את תהליך ההרשמה למאסטר זה, אנא עליכם לבחור בין נושאי מודול II או מודול III (צד זה או אחר). זה נובע מהתפתחותו של המאסטר בשני מסלולי טיול אלה.
מיקום סטאז '
מקצוע ההתמחות הוא נושא לימודים שתכליתו הבסיסית היא לעודד הכשרה מקיפה של התלמיד באמצעות יישום מעשי של הידע שנרכש בתואר, המאפשר קשר ישיר עם הפעילות המקצועית ומציע אפשרות לסטודנטים לשלב את עצמם בתכנית. עולם מקצועי עם רמת ניסיון מינימלית. כל ההתמחות נועדו כך שתלמידים המשתתפים בהם רוכשים ניסיון מקצועי במצבים ותנאים אמיתיים, תוך יישום הידע, הכישורים והגישות שנרכשים בתהליך החינוכי במהלך התואר. התמחות אלה הן הזדמנות חשובה להתפתחות האישית והמקצועית של התלמידים.
ההתמחות הן פעילויות שהסטודנט מבצע בחברות, מוסדות וארגונים; כלומר במרכזים חיצוניים לאוניברסיטה, ושמטרתם להעשיר ולהשלים את לימודיהם באוניברסיטה, תוך שהם מציעים גם ידע מעמיק יותר הקשור לכישורים הדרושים לאחר סיום הלימודים.
למקצוע ההתמחות שני שלבים:
- ראשית, ביצוע ההתמחות, המציע ניסיון מקצועי הקשור לפרופיל הבוגר וזה מוצג בדוח האימות של התואר.
- שנית, הכנת הדו"ח.