מאסטר באספקת מים, הזרמת מים ושימוש רציונלי והגנה על משאבי המים
Georgian Technical University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Tbilisi, גאורגיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GEL 5,500 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* שכר לימוד שנתי לסטודנטים זרים
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מטרות תכנית
- תכנית האב לתהליכי אספקת מים, הזרמת מים ושימוש ברציונלי והגנה על מקורות המים מספקת לבוגריה את הידע והמיומנויות הנדרשים על מנת לפתח באופן עצמאי וחופשי את הפיתוח של בניית מערכות אספקת מים וביוב וניהול תקין של תהליך הבנייה באופן בר קיימא ובטוח.
- למד לספק שימוש והגנה מושכלים במשאבי מים במצב הנוכחי.
- ללמד לפתור בעיות הנדסיות סביבתיות מורכבות בניית מערכות אספקת ביוב ומים.
- למד לעבוד באופן עצמאי עם התיעוד הנורמטיבי הקשורים בפרויקט ולהעביר חפץ בנייה לניצול אורינטציה על איכות.
תיאור תכנית
התוכנית פותחה על פי מערכת ECTS, 1 אשראי שווה ל 27 שעות, אשר נועד כאיש קשר, כמו גם שעות עבודה עצמאיות. התפלגות הנקודות המוצגות בתכנית הלימודים. התפלגות הנקודות המוצגות בתכנית הלימודים. המשך התוכנית הוא 2 שנים (4 סמסטרים) ומכסה 120 קורסי ליבה (ECTS) - 75 נקודות זכות ומרכיב מחקר - 45 נקודות זכות.
תהליך הלמידה בשנה הראשונה (שני סמסטרים 21-21 שבועות) מתוכנן כדלקמן: שבועיים, במיוחד בשבוע השביעי ו- XIV בתנאי בחינות אמצע טווח, כלומר משך הלימוד ובדיקות אמצע החיים הוא 17 שבועות. במהלך בדיקות XVIII ו- XXI בשבוע (בדיקות עיקריות ומשלימות). בסמסטר הראשון של השנה מאסטר למד 5 אשראי 1 נושא, 7 אשראי 1 נושא ו 9 אשראי 2 נושאים. ב סמסטר ב 'הורים לומדים 5 אשראי 2 נושאים, 7 אשראי 1 נושא, 8 נושא אשראי 1 ו בוגר מחקר פרויקט / תשקיף אשר מעריכים 5 נקודות זכות.
תהליך הלמידה בשנה השנייה בסמסטר השלישי לומדים 5 אשראי 1 נושא, 7 אשראי 1 נושא, 8 אשראי 1 נושא מחקר / מרכיב ניסיוני אשר מעריכים 10 נקודות זכות. בסמסטר הרביעי מאסטר משלים את התזה של המורה. סיום עבודת הגמר והשלמת התואר כולל 30 נ"ז.
תוכנית תנאים מוקדמים
זכויות הלימוד לתכנית המאסטר זכאיות לאדם בעל תואר אקדמי ראשון או שווה ערך, בעל ידע באנגלית ברמה B2.2, אשר חייב להיות מאושר על ידי תעודה מתאימה ממוסד עם הסמכה מיוחדת, או בדיקות המספקות על ידי האוניברסיטה בבדיקות מרכז האוניברסיטה. אדם יהיה רשום על פי התוצאות של בחינת קבלה לתארים מתקדמים (מבוסס על בחינות קבלה לתארים מתקדמים ובדיקות המומחיות מוגשת בשפת אנגלית). דוגמאות בדיקות יהיה לפרסם באתר האינטרנט של המחלקה לחינוך של GTU לפחות חודש לפני תחילת הבחינות Http://gtu.ge/study/index.php. הקבלה לתכנית המאסטר בלי לעבור את הבחינה יכולה להיות מוקמת על ידי משרד החינוך והמדע.
למידה תוצאה / כישורים
ידע והבנה
- בעל ידע מעמיק ושיטתי בתחום הבניה והעיצוב.
- יש מיומנויות כדי לזהות כראוי ולהעריך גורמי סיכון בתכנון, הקמה ותחזוקה של אספקת מים ומים מערכות פריקה.
- יש מיומנויות לספק שימוש רציונלי והגנה על משאבי המים;
- יש מיומנות להבין כיצד לפתור בעיות שעלולות להתעורר בבנייה ועיצוב הפרויקט של אספקת מים ומים מערכות פריקה.
- יש ידע להבין צורך לעשות החלטות ארגוניות-כלכליות שהוכנו מבחינה טכנית כדי לפתור את הבעיות הקיימות.
- יש מיומנויות ומומחיות כדי לעשות כראוי עבודות הכנה ולנהל עבודות בנייה - התקנה של אספקת מים ומערכות פריקה מים.
- בעל כישורים וידע כדי לנתח באופן עצמאי את התנאים של אספקת המים המבצעית ומערכות הפליטה של המים, ובמידת הצורך לפתח ולבצע את עבודות החיזוק והבנייה שלהם.
- בעל ידע בסיסי ושיטתי בנורמות ובכללים של בנייה ובנושאים מורכבים הקשורים לתהליכים טכנולוגיים במהלך הבנייה.
ידע החלת
- יש יכולת למצוא דרכים מקוריות ליישב בעיה מורכבת בתהליך הבנייה.
- מסוגל בניסויים עצמאיים תכנון נתונים ניתוח באמצעות שיטות וגישות האחרונה.
- יש יכולת לעבוד על פי דרישות עצמאי לבנות מערכות אספקת מים וביוב.
- יש יכולת שימוש רציונלי והגנה על משאבי המים;
- בעל יכולת לעצב מערכות אספקת מים וביוב ולספק תהליכים טכנולוגיים באופן בר-קיימא ואמין;
- יכול לספק בנייה של מערכות אספקת מים וביוב באמצעות טכניקות הבנייה המודרנית וטכנולוגיות.
ביצוע פסקי דין
- מסוגל לחפש מידע מורכב וחסר מספרות המחקר והאינטרנט; כדי להסיק מסקנות המבוססות על הניתוח הקריטי.
- מסוגל להבין ולהעריך נכונה את גורמי הסיכון וכן לקבל החלטות על סמך הניתוח הקריטי בתכנון, הקמה ותפעול של מערכות אספקת מים ומים.
כישורי תקשורת
- מסוגל לתקשר מסקנות, ויכוחים ושיטות מחקר עם האקדמיה והקהילה המקצועית.
- מסוגל לספק באופן עצמאי מידע הקשור לבעיות הקיימות, רעיונות ופתרונות בכתב (דו"ח מפורט) ו מילולית לאקדמיה וקהילה מקצועית, בעת הצורך ליישם כלי ICT.
- בעל יכולת להשתתף בדיונים עם מומחים בתחום. מסוגל לתקשר, בבירור ובפרט, את המסקנות שלו ואת שיטות המחקר יישומי.
מיומנויות למידה
- יש יכולת אסטרטגית לתכנן המחקר שלו / לעשות הערכה מקיפה.
- מסוגל ללמוד באופן עצמאי ולהמשיך ללמוד בשלב נוסף על ידי יישום הידע שנרכש.
- מסוגל להעריך באופן ביקורתי את הידע שלו ולפתח מיומנויות מקצועיות.
ערכים
- מסוגל להעריך את עמדותיו ואת עמדותיו לערכים ולתרום להכנסת ערכים חדשים.
- לבוגר יש יכולת לפעול בהתאם לחוקי האתיקה הבסיסיים.
- בעל יכולת לכבד מערכות אקולוגיות ולקחת על עצמן אחריות בתחום איכות הסביבה.
- מסוגל לעקוב אחר ערכים מקצועיים (יושר, תודעה אזרחית אקטיביזם, דיוק, דייקנות, אובייקטיביות, וכו ').
- משתתף בהצגת ערכים חדשים שמטרתם להבטיח את בטיחות הציבור, בריאותו ורווחתו.
טפסים ושיטות להשגת תוצאות הלמידה
הרצאה
סמינר (עובד בקבוצה)
שיעורים מעשיים
שיעורי מעבדה
רכיב מחקר
התייעצויות
לְתַרְגֵל
עבודה עצמאית
עבודת גמר שיטות הוראה במהלך הלימוד התהליך נעשה שימוש בשיטות הבאות כדי ללמוד את הפרטים של הקורס, אשר ניתנת ב סילבוסים של הקורס;
- עבודה משותפת ; שימוש בשיטה זו מרמז על חלוקת תלמידים לקבוצות נפרדות ומתן לכל קבוצה את משימתה. חברי הקבוצה עובדים על הנושאים שלהם באופן אישי, ובו בזמן חולקים את דעותיהם עם שאר חברי הקבוצה. על פי הבעיה העולה, ניתן להעביר את התפקידים בין חברי הקבוצה בתהליך זה. אסטרטגיה זו מבטיחה את המעורבות המרבית של התלמידים בתהליך הלמידה.
- שיטת ההדגמה מרמזת על הצגת מידע בעזרת עזרים חזותיים. זה די יעיל להגיע לתוצאה הנדרשת. לעתים קרובות מומלץ להציג את החומר בו זמנית באמצעים אודיו ויזואליים. את החומר ניתן להציג הן על ידי מורה והן על ידי תלמיד. שיטה זו מסייעת לנו לעשות צעדים שונים של תפיסת חומר ההוראה בצורה ברורה יותר, לציין אילו צעדים התלמידים אמורים לקחת באופן עצמאי; במקביל אסטרטגיה זו חזותית מראה את המהות של בעיה / בעיה. הפגנה יכולה להיות פשוטה מאוד.
- שיטה מילולית או בעל פה כוללת הרצאה, קריינות, שיחה וכו '. במהלך התהליך המורה מעביר, מסביר את החומר בעל פה, ותלמידים תופסים ולומדים אותו על ידי הבנה ושינון.
- השיטה הכתובה מרמזת על צורות הפעילות הבאות: העתקה, רישום הערות, חיבור תזות, כתיבת חיבורים ועוד.
- שיטת המעבדה מרמזת על צורות הפעילות הבאות: עריכת ניסויים, הצגת חומרי וידאו ועוד.
- שיטות מעשיות מאחדות את כל צורות ההוראה המעודדות פיתוח מיומנויות מעשיות בקרב התלמידים. במקרה זה, התלמיד מבצע באופן עצמאי סוגים שונים של פעילות על בסיס הידע שנרכש, כגון לימוד שדה, תרגול הוראה, עבודת שדה וכו '.
- שיטת ההסבר מבוססת על דיון בסוגיה נתונה. בתהליך ההסבר של החומר מביא המורה דוגמאות מוחשיות הניתוח המפורט שלהן נעשה במסגרת הנושא הנתון.
- ייצור בפועל
- עיצוב והצגת פרויקט. בעת תכנון הפרויקט, סטודנט מיישם את הידע והמיומנויות שרכש לפתרון בעיה. ההוראה באמצעות עיצוב פרויקטים מגבירה את המוטיבציה והאחריות של התלמידים. העבודה על הפרויקט כוללת את שלבי התכנון, המחקר, הפעילות המעשית והצגת התוצאות על פי הנושא הנבחר. הפרויקט נחשב להסתיים אם תוצאותיו מוצגות בצורה ברורה, משכנעת ובצדק. זה יכול להתבצע בנפרד, בזוגות או בקבוצות; כמו כן, במסגרת נושא אחד או יותר (שילוב נושאים); בסיום הפרויקט מוצג לקהל רחב.
בתחום התעסוקה
הידע שנרכש על ידי בוגרי התכנית יכול לעבוד בהצלחה בחברות כגון אספקת מים וחברת שפכים, "חברת המים הגאוריאנית וחברת החשמל" ו"ג'ורג'יאן איגוד אספקת המים "," מפעלים תעשייתיים ומסחריים, ארגונים אזרחיים, סוכנויות ממשלתיות, ייעוץ חברות וסוכנויות, ארגונים בינלאומיים, חברות אנרגיה, בהתאמה, משרדי וסוכנויות שלהם; שירות פיקוח ואדריכלות של העירייה; סוכנויות בניה, שירותי שירות עירוני, סוכנויות אספקת מים, ארגוני ביוב אזוריים, ארציים וארציים וארגונים אחרים.