לימודי ימי הביניים במ.א.
University of Lincoln
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Lincoln, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 3 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* בינלאומי | בית / איחוד אירופי: 7,700 ליש"ט.
גלה את לינקולן בכל מקום שאתה נמצא בעולם
הסמינרים המקוונים שלנו, כיתות אמן בנושא, מפגשי שאלות ותשובות ושיחות פאנל סטודנטים הם דרך מצוינת לגלות איך זה לחיות וללמוד University of Lincoln .
מבוא
ללינקולן יש היסטוריה ארוכה ומרתקת והיא ביתם של שפע של משאבים מימי הביניים, מה שהופך אותה למיקום אידיאלי בו ניתן לערוך מחקר מתקדם בימי הביניים.
התלמידים מסוגלים ללמוד מגוון שיטות מחקר המשמשות בלימודי ימי הביניים ולפתח מיומנויות כגון פליאוגרפיה ולטינית. הם מלמדים גם כיצד להשתמש בארכיונים היסטוריים כדי לחקור את ההיסטוריה הכלכלית, החברתית והדתית של אנגליה ואת העולם הים תיכוני הרחב. חלק מהמודולים נתמכים על ידי שפע כתבי היד הספרותיים בקתדרלת לינקולן, המחזיקה באחד מ -50 כתבי היד המלאים בלבד של סיפורי קנטרברי, כמו גם הרומאנס של ת'ורנטון, המכיל את הדוחות המוקדמים ביותר הידועים למות המלך ארתור.
תכנית זו מאפשרת לסטודנטים בבית הספר להיסטוריה ומורשת ללמוד מאנשי אקדמיה שהם חוקרים מובילים, מחברים, עורכי ספרים, תורמים לפרויקטים ומועדי מחקר בינלאומיים, משדרים, משמרים ומומחים למורשת. בית הספר מקיים סדרת ימי עיון במחקר לאורך השנה אליהם מעודדים התלמידים להשתתף.
איך אתה לומד
מודולים נלמדים בעיקר בסמינרים קבוצתיים של שעתיים. התלמידים יוכלו לבחור מתוך מספר מהמודולים האופציונליים המפורטים בלשונית המודולים, אותם הם ילמדו לצד מודולים מבוססי מיומנויות ליבה.
סטודנטים במשרה מלאה ייקחו את המודולים הבאים:
סמסטר א ': לטינית ימי הביניים היסודית, בתוספת שיטות מחקר, בתוספת אפשרות אחת.
סמסטר ב ': לטינית ימי הביניים היסודית בתוספת פליאוגרפיה ודיפלומטית, בתוספת אפשרות אחת.
הם גם יסיימו עבודת גמר.
סטודנטים במשרה מלאה בקורס זה צריכים לצפות לקבל כארבע עד שש שעות זמן קשר בשבוע. הלימודים ברמת התואר השני כוללים חלק ניכר מהלימודים העצמאיים, תוך בחינת החומר המכוסה בהרצאות ובסמינרים. כמדריך כללי, על כל שעת בילוי בכיתה, התלמידים צפויים להקדיש שעתיים-שלוש ללימודים עצמאיים.
שעות יצירת קשר
בשל אופי התוכניות לתארים מתקדמים, חלק ניכר מזמנך יושקע בלימוד ומחקר עצמאי. סטודנטים למחקר יתקיימו פגישות עם המנחים האקדמיים שלהם, אולם קביעותם תשתנה בהתאם לדרישות האישיות, תחום הנושא, זמינות הצוות ושלב התוכנית. בתוכניות לימדות, שעות הקשר השבועיות עשויות להשתנות בהתאם לאפשרויות המודול הבודדות שנבחרו ולשלב הלימוד.
שיטות הערכה
האופן שבו תוערך בקורס שלך ישתנה בהתאם לנושא וסוג התוכנית לתואר שני שתבחר. תוכנית לימוד יכולה לכלול עבודת גמר בכתב, בחינות, מצגות ופרויקטים. תוכנית מחקר יכולה לכלול תזה, בחינה בעל פה והצגה בפני קבוצת אקדמאים בתחום המחקר. ניתן לצפות ממך להדגים כיצד ממצאי המחקר שלך תרמו לידע או פיתחו תיאוריה או הבנה קיימים. אנא עיין בדפי הקורסים האינדיבידואליים למידע נוסף.
מודולים
- לטינית ימי הביניים היסודית (ליבה)
- פליאוגרפיה ודיפלומטית מימי הביניים (ליבה)
- שיטות מחקר (ליבה)
- קוסמוס וכרונולוגיה (אפשרות) †
- כיצד זכה המערב: בישופים, ברברים והפיכת העולם הרומי, 300-600 (אופציה) †
- איבריה מימי הביניים: אנשים, כוח ומקום (אופציה) †
- לינקולן מימי הביניים (אופציה) †
- צפון על ידי צפון מערב: פרספקטיבות השוואתיות על צפון אירופה בין 750 ל -1000 (אפשרות) †
- רגשות ציבוריים ופרטיים בימי הביניים (אפשרות) †
- סיבה ומרד (אפשרות) †
- רובין הוד ומסורת פורעי החוק (אופציה) †
- קדושים וחוקרים: היסטוריה והגיוגרפיה בימי הביניים (אופציה) †
- סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו: מתעדפי ההיסטוריה הברברית והולדת המסדר מימי הביניים (אופציה) †
איך אתה מוערך
רוב המודולים מוערכים באמצעות עבודה כתובה, בדרך כלל מאמרים, פרויקטים או פרשנויות ביקורתיות. פליאוגרפיה ולטינית מוערכים על ידי בחינות בכיתה. כדי להשיג תואר שני, על התלמידים להגיש עבודת גמר של 15,000 עד 20,000 מילים.
המדיניות University of Lincoln בנושא משוב הערכה נועדה להבטיח כי אקדמאים יחזירו הערכות קורסים לסטודנטים באופן מיידי - בדרך כלל תוך 15 ימי עבודה מיום ההגשה (אלא אם כן צוין אחרת לעיל).
מלגות
ישנן דרכים יותר מתמיד לממן את לימודיך לתואר שני, בין אם ברצונך לעשות קורס לימד או מחקר. למי שרוצה לעבור קורס מאסטר, אתה יכול לבקש הלוואה כתרומה לקורס ועלויות המחיה. הלוואות זמינות גם למי שמעוניין לבצע לימודי דוקטורט. האוניברסיטה מציעה מספר מלגות וסטודנטים ממומנים למעוניינים בלימודים לתואר שני.
עלויות נוספות ספציפיות לקורס
עבור כל קורס, ייתכן שתגלה שיש עלויות נוספות. אלה עשויים להתייחס לבגדים הספציפיים, לחומרים או לציוד הנדרש. חלק מהקורסים מספקים לך הזדמנויות לבצע עבודות שטח או טיולי שטח. כאשר אלה חובה, עלות הנסיעות והלינה תכוסה על ידי האוניברסיטה ולכן היא כלולה בתשלום שלך. כאשר אלה אופציונליים, בדרך כלל תידרש לשלם עלויות הובלה משלך, לינה ועלויות מחיה כלליות.
לגבי ספרי הלימוד, האוניברסיטה מספקת לסטודנטים אשר נרשמים לרשימת קריאה מקיפה ותמצא כי הספריה הנרחבת שלנו מחזיקה גם בחומר או בגירסאות וירטואליות של טקסט הליבה שאתה נדרש לקרוא. עם זאת, ייתכן שתעדיף לרכוש חלק אלה בעצמך ואתה תהיה אחראית על עלות זו.
דרישות כניסה 2021-22
תואר ראשון או שני תואר בהצטיינות בנושא רלוונטי.
אם למדת מחוץ לבריטניה ואינך בטוח אם ההסמכה שלך עומדת בדרישות הנ"ל, אנא בקר בדפי ארצנו למידע על כישורים מקבילים.
סטודנטים בחו"ל יידרשו להפגין בקיאות בשפה האנגלית המקבילה ל- IELTS 7.0 בסך הכל, עם מינימום של 5.5 בכל אלמנט. הסמכה זו חייבת להיות מושגת לפני הגשת בקשתך.
למידע על כישורים אחרים בשפה האנגלית שאנו מקבלים, אנא בקר בדף הדרישות באנגלית.
אם אינך עומד בדרישות ה- IELTS הנ"ל, ייתכן שתוכל לקחת חלק באחד מהקורסים שלנו לפני כיתת לימוד אנגלית ואקדמית . קורסים מומחים אלה נועדו לעזור לסטודנטים לעמוד בדרישות השפה האנגלית לתכנית הלימודים המיועדת שלהם.
הוראה ולמידה במהלך קוביד -19
בליבולן, קוביד 19 עודד אותנו לבדוק את הנוהגים שלנו וכתוצאה מכך לנצל את ההזדמנות למצוא דרכים חדשות להעצים את חוויית התלמיד. ביצענו שינויים בגישת ההוראה והלמידה שלנו ובקמפוס שלנו, כדי להבטיח שהתלמידים והצוות יוכלו ליהנות מחוויית למידה בטוחה וחיובית. אנו נמשיך לעקוב אחר ההנחיות הממשלתיות ולעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם המומחים המקומיים לבריאות הציבור ככל שהמצב יתקדם, ולהתאים את ההוראה והלמידה שלנו על מנת לשמור על הקמפוס שלנו בטוח ככל האפשר.
מאפיינים
הקורס עושה שימוש במרצים אורחים במידת האפשר. הסטודנטים מוזמנים להשתתף בהרצאה השנתית של לימודי ימי הביניים באוניברסיטה. בנוסף, מזה מספר שנים הפרופסור האורח בבית הספר להיסטוריה ומורשת להיסטוריה של ימי הביניים מספק סמינר שנתי, הרצאה או כיתת אמן לסטודנטים לתארים מתקדמים בלימודי ימי הביניים. מרצים אורחים אחרים, מבריטניה, אירופה וצפון אמריקה, העבירו בעבר גם הרצאות וסמינרים לסטודנטים.
בית הספר נהנה מקבוצת המחקר שלו ללימודי ימי הביניים, שם התלמידים יכולים לגשת לתמיכה ולעסוק בקהילה מלומדת ומקצועית רחבה יותר.
איך ליישם
אין ראיונות רשמיים, אך סטודנטים המעוניינים לעבור את הקורס יוזמנו לנהל שיחה לא פורמלית עם מנהל התוכנית, אם הדבר אפשרי, או לנהל שיחה באמצעות הדוא"ל.
בית הספר להיסטוריה ומורשת MA
בית הספר להיסטוריה ומורשת שמח להיות מסוגל להציע עד שלושה מלגות, בתחרות, לסטודנטים המעוניינים לבצע אחת מתכניות התואר השני שמציע בית הספר (תואר שני בהיסטוריה, לימודי ימי הביניים או תואר שני בשימור תרבות. מוֹרֶשֶׁת).
אפשרויות קריירה
קורס זה נועד לפתח את ההבנה הביקורתית ואת כישורי הניתוח הרחבים העשויים להועיל במיוחד לקריירות בתחום המורשת, במוזיאונים ובהוראה. יש בוגרים שממשיכים בלימודים ברמת הדוקטורט.
צוות קריירה ותעסוקה אוניברסיטאי מציע ליועצים מוסמכים שיוכלו לעבוד אתכם בכדי לספק ייעוץ אישי ותמיכה וקריירה בהתאמה אישית במהלך שהותכם באוניברסיטה. כחבר בוגרינו אנו מציעים תמיכה אחת לאחת בשנה הראשונה לאחר סיום הקורס, כולל גישה לאירועים, מידע על מקום פנוי ומשאבי אתרים; עם גישה למשרות פנויות מקוונות ומשאבים וירטואליים ואתרים לשנתיים הבאות.
שירות זה יכול לכלול אימון אחד על אחד, ייעוץ קורות חיים והכנה לראיון כדי לעזור לך למקסם את ההזדמנויות העתידיות שלך.
השירות פועל בשיתוף פעולה הדוק עם מעסיקים מקומיים, ארציים ובינלאומיים, הפועל כשער לעולם העסקים.
קבלה
תכנית לימודים
לטינית ימי הביניים היסודית (ליבה)
לכל הסטודנטים בקורס MA יש הזדמנות לקבל הכשרה לטינית בסיסית במסגרת מודול שיטות המחקר שלהם לתואר שני. עם זאת, עבור אותם סטודנטים שכבר יש להם קצת לטינית, ועבור אלה שאחרת מוכיחים שהם לומדים במהירות, מודול זה יספק את ההזדמנות לפתח מיומנות חיונית זו עבור ימי הביניים בהקשר תומך. הקורס נועד לספק לתלמידים את הביטחון לעסוק ישירות במקורות המקוריים.
פליאוגרפיה ודיפלומטית מימי הביניים (ליבה)
המודול נועד לספק מבוא לטכניקות מעשיות של קריאת מסמכים מימי הביניים, לרבות שימוש בטפסי קיצור סטנדרטיים במסמכים, שימוש בניסוח סטנדרטי במסמכים מנהליים, ופיתוח נוהג זה בממשלים גדולים (כולל מלכותי וכנסייתי). כנסיות). מודול זה מציג מיומנות חיונית לאנשי ימי הביניים ונותן לתלמידים את ההזדמנות לעסוק במקורות מימי הביניים בצורתם המקורית.
מקורות ושיטות ללימודי ימי הביניים (הליבה)
מודול זה נועד להציג מגוון של מקורות ראשוניים ושיטות מחקר המשמשות במחקרי ימי הביניים ומתמקד במעורבות פעילה בתהליכי איסוף, הערכה וניתוח נתונים מסוגים שונים. לסטודנטים תהיה הזדמנות לפתח היכרות והזדמנות להיות מסוגלים להעריך גישות שונות לניתוח ופרשנות של נתונים היסטוריים וספרותיים.
כיצד זכה המערב: בישופים, ברברים והשינוי של העולם הרומי, 300-600 (אופציה)†
מודול זה נועד להתייחס לרגע מרכזי במעבר מהעולם העתיק לימי הביניים: נפילת האימפריה הרומית במערב אירופה בסוף המאה החמישית. המודול מעודד את הסטודנטים להמשיג את סופה של הכוח הרומי במערב כתהליך ששורשיו היו הרבה יותר אחורה בהיסטוריה הרומית והיו לו השפעות ארוכות טווח הרבה מעבר לסוף המאה החמישית.
איבריה מימי הביניים: אנשים, כוח ומקום (אופציה)†
מקומות מעטים באירופה חוו עבר מגוון תרבותי ומורכב פוליטית כמו חצי האי האיברי. ואכן, כפי שציינה יאנה ביאנקיני, חקר ספרד ופורטוגל מימי הביניים מחייב אותנו להתעמת עם ההחלפה העשירה ולעיתים האלימה של (לפחות) שלוש תרבויות ודתות.
מודול זה מאפשר לסטודנטים הזדמנות לחקור היבטים מרובים של ההיסטוריה של ספרד ופורטוגל מ-500 עד 1300. מודול זה נלמד בצוות, תוך שימוש באשכול המחקר של לינקולן בלימודי איבריה של ימי הביניים, במטרה להבטיח שהסטודנטים נמצאים ב- חזית המשמעת.
לינקולן מימי הביניים (אופציה)†
בהתמקדות במחקר המקרה של לינקולן, מודול זה נועד לחקור את העיר כמרכיב מרכזי בחקר ההיסטוריה והתרבות של ימי הביניים. סטודנטים יכולים לחקור את לינקולן כ-urbs וגם כ-civitas. החל מניתוח המרקם העירוני, הם יכולים לחקור את השינוי של העיר מהתקופה הרומית ועד לימי הביניים. לאחר מכן, כשהם עוברים מה-urbs אל ה-civitas, הם מסוגלים לחקור את הזיכרון של תושביה, לחקור נושאים כמו אפיגרפיה והנצחה, מרחבים ביתיים, זהויות ואגדות. בחלק האחרון של המודול, לסטודנטים יש הזדמנות לשקול את הפעילות של כמה מוסדות בעיר, תוך התמקדות בלמידה ומשפטים, ולחקור את המשמעות המוסדית של הקתדרלה.
מפגשים בים התיכון: 1000-1500 (אופציה)†
הים התיכון אינו רק גיאוגרפיה (Matvejevi, Mediterranean Breviary, 1999). בהתמקדות בתקופה 1000-1500, מודול זה מזמין אותך לחקור דינמיקה חברתית, פוליטית ותרבותית, מפגשים והסתבכויות מנקודות מבט דיסציפלינריות ומתודולוגיות שונות כדי להרהר כיצד אנשים, סחורות, פרקטיקות ורעיונות הסתובבו וקיימו אינטראקציה ברחבי הים התיכון. והרחבות שלו, הן פיזיות והן מדומיינות. בשילוב של היסטוריוגרפיה ועדויות ראשוניות המתפרשות על פני היסטוריה, תולדות האמנות, אדריכלות, ארכיאולוגיה וספרות מודול זה מציע תובנה שימושית על המורכבות של עולם ים תיכוני מימי הביניים שעיצב ועוצב על ידי דינמיקה מקומית ועולמית, מפגשים בין-תרבותיים. , חילופי דברים ותקשורת.
צפון על ידי צפון מערב: פרספקטיבות השוואתיות על צפון אירופה מ-750 עד 1000 (אופציה)†
מודול זה בוחן כמה מההתפתחויות העיקריות של התפתחויות בהיסטוריה של צפון אירופה מימי הביניים, שנחקרים לעתים קרובות מדי בבידוד. מחולקת לעתים קרובות לעידן קרל הגדול ויורשיו, התקופה שראתה את הופעתה של ממלכה אנגלית (ואולי, אנשים), או עידן של אלימות ומסחר בהינתן הדחף העיקרי שלו על ידי פעילות ויקינגית, התקופה שבין 750 ל-1000 מובן בצורה הטובה ביותר על כל מורכבותה באמצעות גישה השוואתית.
המסגרת ההשוואתית של המודול תספק גם הזדמנות לפתח ידע הקשרי מכריע עבור סטודנטים המעוניינים להמשיך לדוקטורט. רָמָה. מצוידים בידע זה, התלמידים יכולים להבין ששום פרדיגמה פרשנית אחת של התקופה לא יכולה לעשות צדק עם שלל השינויים החברתיים, הפוליטיים, הכלכליים והתרבותיים שהשתרשו בתקופה הנדונה.
רגשות ציבוריים ופרטיים בימי הביניים (אופציה)†
מודול זה נועד להכיר לסטודנטים כמה מהסוגיות המרכזיות שמציבים לימוד ההיסטוריה של הרגשות, במיוחד לתקופת ימי הביניים. זהו נושא שרק לאחרונה משך תשומת לב מדעית.
יסופק מבוא כללי למתודולוגיות המשמשות בתחום זה, תוך התמקדות במיוחד כיצד היסטוריונים מתייחסים או צריכים לגשת לטקסטים הכוללים רגשות. אהבה, חברות, שנאה ובגידה הם חלק מהנושאים שיידונו בהקשר של מערב אירופה והים התיכון בין השנים 1000 ל-1400, תקופה שבה משמעויותיהם וערכיהם היו לפעמים שונים באופן מדהים מהתפיסות המודרניות שלנו. המקורות העיקריים שבהם ייעצו יכללו חילופי כתבים, חיבורים פילוסופיים ורפואיים, מקורות סיפוריים וספרותיים, כתבים כנסייתיים, כמו גם אמנות חזותית ותרבות חומרית, בין היתר.
רובין הוד ומסורת פורע החוק (אופציה)†
מודול זה בוחן מה הייתה משמעותה של דמותו של פורע החוק לתושבי בריטניה בימי הביניים, במיוחד בתקופה שלאחר הכיבוש, וכן כיצד היה, ועודנו, קשור להיסטוריה ולמיתוס בספרות. התלמידים ישקלו את האדרת הפשע הקשורה לנרטיבים מחוץ לחוק ואת ההתנגדות של סמכות פקידות ומדינה בעיקר, כמו גם את הסוגיות הבסיסיות של ידידות ונאמנות שהנרטיבים הללו מעוררים. הם גם יבחנו נושאים אחרים הרווחים באגדות מחוץ לחוק, כגון טבע, יחסי אדם ובעלי חיים, מגדר, דת, תחבולות ותחבולות, מעמדות, לוחמה ונשק. לבסוף, הוא מעריך כיצד הועברו דמויות פורעי חוק ופורעי חוק (במיוחד רובין הוד), כסוג של ימי הביניים, לתקופות מאוחרות יותר ומה המשמעות של דמות פורע החוק בחברה בת זמננו. בסך הכל, התלמידים יבחנו ייצוגים של פורעי חוק במגוון ז'אנרים, החל מכרוניקות, בלדות וטקסטים דרמטיים ועד ספרות ילדים, קולנוע וטלוויזיה.
קדושים ומלומדים: היסטוריה והגיוגרפיה בימי הביניים (אופציה)†
מודול זה בוחן את הקשר בין קדושים לחברות שמהן הם יצאו. באמצעות סדרה של מקרי מקרים, הוא בוחן את התפתחות המושגים והפרקטיקות הנוצריות של קדושה בשלהי העת העתיקה ובתקופת ימי הביניים המוקדמת, לפני שמסתכלים על דוגמאות מרחבי אירופה של ימי הביניים המאוחרים יותר. קדושים ומלומדים מתמקד בהגיוגרפיות, אך מביא גם מגוון מקורות נוספים, כולל תרבות חומרית, כדי להבין את תופעת פולחן הקדושים ולפתוח צוהר לעולם המחשבה ולחוויות החברתיות של גברים ונשים מימי הביניים.
מות האבירות? מונרכיה, מהפכה ומלחמה באנגליה, 1216-1272 (אופציה)†
שלטונו של המלך הנרי הראשון (ראשון 1216-72) היה בעל משמעות עצומה בהיסטוריה האנגלית. שלטונו האישי היה עד לתלונות נגד המלך שהגיעו לשיא במהפכה הפוליטית הראשונה של אנגליה. במהלך המרד הברוני של 1258-65, הנרי ל' הצטמצם לצופן, אשתו אלינור מפרובנס בילתה זמן בגלות, ומועצה ברונית בראשות גיסו של הנרי ל, סיימון דה מונפורט, רוזן לסטר, דחפה באמצעות רפורמות משפטיות ומנהליות הרבה יותר קיצוניות ורחבות מאלו שנחזו במגנה כרטה בשנת 1215. אולם תנועת הרפורמה הברוניאלית הסתיימה בסופו של דבר בכישלון, לאחר מותו האכזרי של דה מונפורט בקרב על אבשם ב-4 באוגוסט 1265. מודול זה בוחן את מערכת היחסים בין הכתר האנגלי לאצולה (חילוני וכנסייתי) בתקופה חשובה זו, הרעיונות והמניעים שהניעו גברים ונשים מובחרים למרד, והאסטרטגיות שנוקט הכתר כדי להגן על האינטרסים שלו.
סוף העולם כפי שאנו מכירים אותו: כתבי הימים של ההיסטוריה הברברית והולדת המסדר של ימי הביניים (אופציה)†
דברי הימים היו ללא ספק הצורה השלטת של כתיבה היסטורית לאורך כל תקופת ימי הביניים. מודול מבוסס מחקר זה נועד להכיר לסטודנטים מקורות מוזנחים אלו, למקורותיהם בעולם המחשבה ההיסטוריוגרפי של העולם הנוצרי הקדום והנוצרי הקדום, ולכותבי הכרוניקה המרכזיים של ימי הביניים המוקדמים.
איך אתה לומד
מודולים נלמדים בעיקר בסמינרים קבוצתיים בני שעתיים. לצד מודולים מבוססי מיומנויות ליבה, תוכל לבחור מתוך מגוון מודולים אופציונליים המכסים את ההיסטוריה הבריטית, האירופית והים תיכונית מנקודות מבט דיסציפלינריות ומתודולוגיות שונות, כולל היסטוריה, תולדות האמנות, ארכיאולוגיה ולימודי ספרות. פרטים נוספים זמינים בלשונית מודולים. אנא שימו לב כי המודולים המוצעים בכל שנה אקדמית עשויים להשתנות בהתאם לזמינות.
סטודנטים במשרה מלאה ייקחו את המודולים הבאים:
סמסטר א
- לטינית יסודית של ימי הביניים
- מקורות ושיטות ללימודי ימי הביניים
- מודול אופציונלי אחד
סמסטר ב
- לטינית יסודית של ימי הביניים
- פלאוגרפיה ודיפלומטית
- מודול אופציונלי אחד
כמו כן, תשלים עבודת גמר של עד 20,000 מילים, בהנחיית אחד מחברי הצוות שלנו.
כסטודנט במשרה מלאה בקורס זה, אתה צריך לצפות לקבל כארבע עד שש שעות של זמן קשר בשבוע. הלימודים לתואר שני כרוך בחלק ניכר של לימוד עצמאי, תוך בחינת החומר הנלמד במפגשים הנלמדים. כמדריך כללי, על כל שעת שהייה בכיתה, אתה צפוי להשקיע שעתיים עד שלוש שעות בלימוד עצמאי.
לסטודנטים יש אפשרות להירשם במשרה חלקית, כלומר תכנית הלימודים שלהם תותאם בהתאם.
איך אתה מוערך
בהתאם למדיניות ההערכה של University of Lincoln , אנו נוודא שתקבל משוב מיידי - בדרך כלל תוך 15 ימי עבודה מתאריך ההגשה (אלא אם צוין אחרת). זה יאפשר לך ליהנות מהמשוב שלנו, שאנו ממליצים לך ליישם כדי לשפר את ההגשות הבאות שלך.