יחידת בעיצוב אינטראקציה
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Barcelona, ספרד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
9 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 15,100 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
18 Jan 2025
* דמי הרשמה 3.900 € + שכר לימוד 11.500 €
מבוא
המאסטר בעיצוב אינטראקציה נועד להכשיר אנשי מקצוע אשר שואפים להיות מנהיגים דיגיטליים של מחר מצויד חשיבה משותפת, חשיבה ביקורתית ומיומנויות טכניות נדרש להגיב, להתאים ולמנף את ההשפעות של השינוי הדיגיטלי ולהבין איך ניתן לרתום את הדיגיטלי עבור עיצוב אסטרטגי.
המאסטר מספק סביבה של יצירתיות, עיצוב וחדשנות טכנולוגית על ידי התמקדות בפרויקטים דרך עדשה עתידית. הוא מספק לסטודנטים את יכולות המיומנות ואת הלך הרוח לאתגר את הסטטוס קוו ולהפיק מעצבים מעוגלים היטב שיכולים לעבוד על גבולות משמעתיים, תרבותיים וגאוגרפיים כדי לפתור פתרונות העונים על צרכים פרטניים, חברתיים ועסקיים עתידיים על ידי טיפוח סקרנות, ניסויים, כישורים טכניים ו חשיבה ביקורתית, כמו גם כישורי שיתוף פעולה אמפתיים.
התמחויות
עיצוב UX
מודול העיצוב של UX מכשיר את יוצרי העתיד של הכלכלה הדיגיטלית , אנשים המסוגלים לספק פתרונות לחולל מהפכה בחוויית המשתמש ובתקשורת של מחר. בזכות שיתוף פעולה של בן זוג, התוכנית מונעת על ידי ניסויים וחדשנות לצד אימונים סולידיים בעיצוב ביקורתי ומודלים עסקיים חדשים.
עיצוב ממשק משתמש
מודול העיצוב של ממשק המשתמש מתמקד בפיתוח הפריסה והפרטים הקטנים של האופן שבו משתמשים מתקשרים עם מוצר. בשיתוף של בן זוג, סטודנטים העובדים בצוותים רב תחומיים יפתרו את האתגר שניתן.
קידוד יצירתי
מודול הקידוד היצירתי נועד להכשיר אנשי מקצוע עתידיים של כלכלה דיגיטלית , אנשים רב-תכליתיים עם ידע בעיצוב חוויות, שליטה בשפות התכנות המגוונות ביותר ומיומנויות יזמות נהדרות.
אחת המטרות של המודול היא להכשיר אנשי מקצוע המסוגלים לתקשר בין תחומים, תוך שימוש בטכנולוגיות לטובתם ולא נגד.
תחת מטרייתו של בן זוג, הסטודנטים יוצרים תיק עבודות המבוסס על תקצירי אמת, עובדים בצוותים רב תחומיים ופיתוח יישומים טכנולוגיים מרעיון ראשוני למוצר הסופי.
מטרות
- לרכוש את הידע התיאורטי והטכנולוגי הדרוש לשוק העבודה הדיגיטלי.
- פיתוח מיומנויות נרחבות בתכנון, ייצור והובלה של פרויקטים אינטראקטיביים.
- ללמוד מן החברות המובילות בתחום.
- ליצור תיק מקצועי רחב המבוסס על תדמית אמיתית.
- כדי להגיע אל ההקשר העסקי והתרבותי של העיר.
- כדי לשלוט בכלים חדשים של ייצור תוכנות דיגיטליות.
- לקדם עבודה יעילה, רב תחומית, שיתופית.
- כדי לשפר את מיומנויות התקשורת למצגות ציבוריות.
- כדי לשפר את האוטונומיה של התלמיד באמצעות הערכה עצמית ולמידה על ידי כך.
- לעודד יצירתיות, ניסויים וחדשנות.
מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
המאסטר מחולק לשני שלבים, כל אחד מהם מודול: הראשון הוא שלב חוצה נושאים בו לומדים לתלמידים מיומנויות ליבה עבור תחומים העונים על צרכים עתידיים, ולאחריו שלב שני המתמחה בו התלמידים יכולים לפתח עוד יותר את מערך הכישורים שלהם תחום לבחירתם: ניהול דיגיטלי, קידוד יצירתי, עיצוב UX / UI או ייצור דיגיטלי.
השלב הראשון מניח את היסודות למושגי עיצוב האינטראקציה על ידי הצגת היסודות של ארבע ההתמחויות השונות.
שלב זה של המאסטר בנוי סביב לוח זמנים שבועי חוזר ונשנה העוקב אחר שלבי הפיתוח של שירות או מוצר דיגיטלי (חשיבה, תכנון, קוד, יצירה והשראה), ובכך מעניק הכשרה מאוזנת באבני היסוד בעולם החברות הדיגיטליות היצירתיות.
השלב השני של המאסטר נכנס להתמחויות ולכן עוקב אחר מבנה אחר. התלמידים עובדים יחד על פרויקטים בימים של פעילויות חוצצות המחולקות לפי התמחויות כאשר מתמודדים עם תוכן הקורסים שלהם.
פרופיל סטודנט
החברות המובילות בתחום, והן מעוניינות ביזמות וחדשנות באחד השווקים המבטיחים ביותר.
התוכנית מכוונת לכל היוצרים המעוניינים לעצב חוויות אינטראקטיביות, כגון:
- אנשי מקצוע בתחום העיצוב והתקשורת עם תשוקה לטכנולוגיות חדשות.
- מעצבים שרוצים ללמוד כיצד לתכנת ומתכנתים עם אינטרסים UX / UI.
- יזמים ומפיקים עתידיים מהמגזר הדיגיטלי.
- יצרנים, מעצבי מוצר ואמנים דיגיטליים.
- מנהלים וקריאייטיבים מעולם הפרסום והתקשורת.
הזדמנויות עבודה
בהתאם ההתמחות שנבחרה, עמדות קריירה אפשרי על הסיום כוללים:
- עיצוב ממשק וחווית משתמש (UX, UI) באולפני עיצוב וחברות תוכן דיגיטליות.
- המפיק האירוע ומוביל הפרויקט בסוכנויות הפרסום.
- ספק של מתקנים וחוויות אינטראקטיביות לאירועים ולקונגרסים.
- מגזר מקצוע מגזר במעבדות פאב חללים ייצור דיגיטלי.
- קריאייטיב בסוכנויות תקשורת המתמחות בטכנולוגיה ומדיה חדשה.
רַכָּז
ג'ורדי פלאנאס
מעצב חוויות אינטראקטיביות המשלבות טכנולוגיה ויצירתיות, אמנות דיגיטלית ופרסום. הוא המייסד של חברת ההתקנות האינטראקטיבית Vimod Studio , שיחד עם משרדי פרסום כמו אוגילווי או S, C, P, F וכו 'מתכנן ומפיק אירועים טכנולוגיים עבור מותגים כמו גרמין, ציריך או לנובו בקונגרס העולמי הנייד, בין אירועים אחרים.
אוהד מוזיקה אלקטרונית ניסיונית, תרבות יצרנים, עשה זאת בעצמך וייצור דיגיטלי, הוא מתכנת יצירתי של ארדואינו, עיבוד, ג, אינטרנט של דברים ורובוטיקה. הוא מלמד שיעורים וימי עיון בכמה תוכניות חינוכיות (בית הספר לאמנות במועצה המחוזית טררגונה, קורס ברמה גבוהה במשחקים וסביבות אינטראקטיביות ב- IED). הוא בעל תואר באמנויות יפות מאוניברסיטת ברצלונה ותואר באמנות דיגיטלית מאוניברסיטת פומפו פברה.
אדוארדו דה פליפה
מעצב ויועץ יצירתי עצמאי עם ניסיון של 20 שנה בתמיכה בכמה מהלקוחות הטובים ביותר, מותגים ומוצרים ברמה העולמית באמצעות חדשנות דיגיטלית ויצירתיות ממוקדת אנושית ומובלת עיצוב.
הוא ודייויד בוליאס הקימו את פיראטה, אחד מאולפני ההפקה הדיגיטלית החדשנית של לונדון ושחקן קבוע בראש השולחן העליון של ההפקה הדיגיטלית.
בשנת 2016, לאחר קרוב ל -15 שנה שהתגורר ועבד בלונדון, הוא עבר לברצלונה, שם הוא ממשיך לעבוד ברחבי העולם תוך התמקדות בשוק האירופי.
גלריה
סטודנטים אידיאליים
החברות המובילות בתחום, והן מעוניינות ביזמות וחדשנות באחד השווקים המבטיחים ביותר.
התוכנית מכוונת לכל היוצרים המעוניינים לעצב חוויות אינטראקטיביות, כגון:
- אנשי מקצוע בתחום העיצוב והתקשורת עם תשוקה לטכנולוגיות חדשות.
- מעצבים שרוצים ללמוד כיצד לתכנת ומתכנתים עם אינטרסים UX / UI.
- יזמים ומפיקים עתידיים מהמגזר הדיגיטלי.
- יוצרים, מעצבי מוצר ואמנים דיגיטליים.
- מנהלים וקריאייטיבים מעולם הפרסום והתקשורת.
קבלה
תכנית לימודים
המאסטר מחולק ל-2 שלבים, כל אחד מודול: הראשון הוא שלב רוחבי בו מלמדים את התלמידים מיומנויות ליבה לדיסציפלינות הנותנות מענה לצרכים עתידיים, ולאחר מכן שלב מיוחד שני בו התלמידים יכולים לפתח את כישוריהם בתחום דיסציפלינה לבחירתם: ניהול דיגיטלי, קידוד יצירתי, עיצוב UX/UI או ייצור דיגיטלי.
השלב הראשון מניח את הבסיס למושגים של עיצוב אינטראקציה על ידי הצגת היסודות של ארבעת ההתמחויות השונות בקורס.
שלב זה של המאסטר בנוי סביב לוח זמנים שבועי חוזר העוקב אחר שלבי הפיתוח של שירות או מוצר דיגיטלי (לחשוב, לעצב, לקוד, ליצור ולהעניק השראה), ובכך לספק הכשרה מאוזנת על אבני היסוד של עולם החברות הדיגיטליות היצירתיות.
השלב השני של המאסטר נכנס להתמחויות ולכן עוקב אחר מבנה אחר. התלמידים עובדים יחד על פרויקטים בימים של פעילויות רוחביות המחולקות לפי התמחויות בהתמודדות עם תוכן הקורסים שלהם.
תוצאת התוכנית
- לרכוש את הידע התיאורטי והטכנולוגי הדרוש לשוק העבודה הדיגיטלי.
- פיתוח מיומנויות נרחבות בתכנון, ייצור והובלה של פרויקטים אינטראקטיביים.
- ללמוד מן החברות המובילות בתחום.
- ליצור תיק מקצועי רחב המבוסס על תדמית אמיתית.
- כדי לגשת להקשר העסקי והתרבותי של העיר.
- כדי לשלוט בכלים חדשים של ייצור תוכנות דיגיטליות.
- לקדם עבודה יעילה, רב תחומית, שיתופית.
- כדי לשפר את מיומנויות התקשורת למצגות ציבוריות.
- כדי לשפר את האוטונומיה של התלמיד באמצעות הערכה עצמית ולמידה על ידי כך.
- לעודד יצירתיות, ניסויים וחדשנות.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
בהתאם להתמחות שנבחרה, עמדות קריירה אפשריות בסיום הלימודים כוללות:
- עיצוב ממשק וחווית משתמש (UX, UI) באולפני עיצוב וחברות תוכן דיגיטליות.
- המפיק האירוע ומוביל הפרויקט בסוכנויות הפרסום.
- ספק של מתקנים וחוויות אינטראקטיביות לאירועים ולקונגרסים.
- מגזר מקצוע מגזר במעבדות פאב חללים ייצור דיגיטלי.
- קריאייטיב בסוכנויות תקשורת המתמחות בטכנולוגיה ומדיה חדשה.