חדשנות בשיווק MSC
University of Winchester
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
שפות
בקש מידע
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים בינלאומיים (במשרה מלאה)
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
שיווק MSc
MSc שיווק חדשנות מפתחת סטודנטים '; יכולות שיווק הקשורים לתהליך אסטרטגי ויצירתי של המוביל וניהול החידושים דרך למסחור ומעבר. סטודנטים לחקור חדשנות כפי שהוא נוגע למוצרים ושירותים קיימים, תוך התמקדות הידע והכישורים הנדרשים כדי להבטיח הצלחה מתמשכת של מותגים וארגונים בשוק. תלמידים לחקור את האזורים של דור רעיון ושיטות איסוף נתונים חדשניים לבחון כיצד תובנה הנגזרות מחקר צרכנים יכולות לסייע בפיתוח אסטרטגיות שיווק יצירתי ויעילות. בנוסף, התכנית מטפחת הבנה מפורטת של העיצוב, פיתוח וניהול של חידושי מוצר ושירות חדשים בוחנת כיצד ליצור נוכחות מותג ומרתקת בנוף מדיה מורכב יותר ויותר. התכנית מתמקדת בפיתוח אנשי שיווק חדשניים ואחראים מסוגלים לנהוג שינוי אסטראטגי. התוכנית מאזנת תוכן תיאורטי עם טכניקות מעשיות ליישום התיאוריה לנושאים העדכניים בשיווק. התורה מתבססת על מחקר מוביל ומעשה בתחום.
מודולים
- עקרונות של ניהול אחראי
- תרבות ותקשורת לצרכן
- מחקר שיווק וניתוח
- סוגיות עכשוויות: שיווק ומדיה חדשה
- ניהול שיווק אסטרטגי
- שיטות מחקר עסקי
- ייעוץ עסקי
- Enterprise וניהול עסקים קטנים
- תקשורת עסקית בינלאומית
למידה והוראה
קיים מגוון רחב של שיטות הוראה ולמידה משמש לרבות דיונים בראשות סטודנט, דיונים ומצגות, וסדנות מעורבים במגוון של פעילויות למידה פעילות, לימוד עצמי, פעילויות מבוססות אינטרנט והרצאות. התאוריה והפרקטיקה משולבות וסטודנטים מוזמנים לנצל את הניסיון הנוכחי ו / או לפני שלהם. מוקד של התכנית הוא הפיתוח של יכולת התלמידים ליישם את הכישורים הדרושים כדי לפתור בעיות חיים אמיתיים בסביבות שיווק וניהול.
קריירה
הזדמנויות קריירה כוללות תפקידי מוצר וניהול שיווק, ניהול מותג, תקשורת, מחקר שוק, ושיווק באינטרנט במגזר הפרטי וציבורי. התכנית גם מספקת בסיס התחייבות תפקיד ייעוץ או המשך עבודה אקדמית לתואר שלישי.
דרישות כניסה
בדרך כלל תואר בהצטיינות ראשון או מדרגה שנייה בשיווק או משמעת עסקים קשורה. סטודנטים שהשיגו מעמד שיווק מקצועי ומחזיקים חברות מלאות של רמת CIM וההולם 7 כישורים כגון CIM Chartered לתארים מתקדם דיפלומת השיווק (או שווה הערך הבינלאומי שלה) זכאים לכניסה אל MSc עם עמידה מתקדמת. למידה מוסמכת לפני מוכר (APCL) עשויה להיות זמינה למועמדי הכשרה מתאימה עד למקסימום של 100 נקודות. ה
זיכויים הנותרים (תלוי בדרישות הסף) יכלול 40 נק 'של מחקר עצמאי ומרכיב לימד מינימום של 40 נקודות, אשר חייב לכלול 20 נ"ז של שיטות מחקר עסקי.
אם אנגלית היא לא שפת האם שלך: IELTS 6.5 (כולל 6.5 הכתיבה האקדמית) או ציון TOEFL של 575 (מבוססי נייר) או 232 (computerbased) או שווה ערך.