Keystone logo
Brics Aviation

Brics Aviation

Brics Aviation

מבוא

Brics Aviation הוא שירות מתווך. אנו מנחים ומייעצים לתלמידים במהלך אימון הטיסה בפולין. אנו מספקים מידע ברור על האימונים ועל העלויות הנלוות. כטייסים נלהבים ונלהבים של חברת תעופה יש לנו את הידע והניסיון. אנו משתמשים בזה כדי לעזור לתלמידים במהלך האימונים שלהם בפולין. לדוגמה, אנו מציגים את הסטודנטים בפני רשויות התעופה הפולנית. אנו מציגים אותם לעולם חקיקת התעופה. לתמוך ולפעול כמקור מידע בעת הצורך.

118302_pexels-photo-101522.jpeg

כל מה שאתה צריך לדעת!

עבור טייסים רבים, טיסה עבור חברות התעופה היא החלום האולטימטיבי - אז אם שאלת את השאלה 'איך אני הופך טייס מסחרי?' אלינור אוונס מניות כמה תשובות להתחיל את הדרך על הקריירה שלך ...

טיסה על פני העולם בשליטתם של כמה מן המטוסים המתוחכמים ביותר הקיימים, היא, עבור רבים, חלום עבודה. אז אתה כבר שאל את השאלה: איך אני הופך טייס מסחרי?

על הדרך לקריירה כטייס מסחרי, תצטרך לקבל החלטות רבות - אין מסלול "רגיל" לעבודה במושב השמאלי, יש מסלולי הכשרה שונים, אפשרויות מימון וקריירה נתיבים. במאמר זה, נענה רק כמה שאלות אשר יקבלו אותך על רגל ימין.

איפה אני מתחיל?

לפני החתימה על הקו מקווקו עבור כל סוג של אימון טייס מסחרי, אתה צריך להסתכל לתוך השגת הראשון שלך Class 1 רפואי, אשר הכרחי עבור כל מי שרוצה להתאמן עבור רישיון מסחרי או חברת תעופה טייס רישיון.

אל תלך שולל על ידי כמה מיתוסים כגון, "אני לא יכול להיות טייס מקצועי כי אני מרכיב משקפיים." בניגוד לאמונה הרווחת, אתה יכול להטיס מטוס מסחרי משקפיים או עדשות מגע, כל עוד החזון שלך ניתן לתיקון עד 20/20.

מועמדים לרישיון ATPL חייבים להיות בני 21 שנים לפחות, וכל הרפואה חייבת להתבצע על ידי מרכז רפואי אירופאי המאושר על ידי EASA CAA. ניתן לצפות שהבדיקה הרפואית תימשך עד ארבע שעות, והיא בוחנת את ההיסטוריה הרפואית, את הראייה, את הבדיקה הגופנית הכללית, את השמיעה, את קצב הלב, את תפקוד הריאות, וכן את בדיקות הדם והשתן. פרטים נוספים על קבלת Class 1 ניתן למצוא כאן.

להיות מודעים לכך הפיכת טייס מסחרי היא מחויבות כספית ענקית גם תחרותי מאוד. חנות סביב מגוון רחב של בתי ספר אימונים, לשקול את כל המסלולים השונים ולבסוף, לצבור ניסיון.

מיקומי עבודה עם חברות תעופה יכולים לעזור, אבל אם אתה בבית הספר - להסתבך עם חיל האוויר המקומי שלך חיל או משולב צוער כוח. אם אתה הולך לאוניברסיטה, לשקול את טייסת האוויר של האוניברסיטה מדי. כל החוויות הללו יעזרו לך להחליט אם קריירה טייס הוא בשבילך, כמו גם הגדרת לך מקום טוב ברגע שאתה מגיע לבחירה טייס וכאשר אתה מתחרה על צוות טיסה משרות.

118303_aeroplane-aircraft-airplane-46148.jpg

שמעתי על מחסור פיילוט - האם זה נכון?

כן ולא; יש בהחלט ראיות מעורבות. זה נכון כי הטייס של בואינג וטכנאי Outlook פרויקטים כי במשך 20 השנים הבאות, מערכת התעופה של העולם ידרשו 790,000 טייסים עסקיים חדשים. שליש מהטייסים האלה יידרש באזור אסיה פסיפיק, עוד 206,00 בצפון אמריקה ובאירופה 146,000 - זה הרבה טייסים הדרושים!

נכון גם שבגלל ההתאמות בתקנות הגיל של הטייסים, מספר רב של קציני טייס שיגיעו לגיל הפרישה בשנים הקרובות, שיצרו מודעות רבה יותר לצורך להכשיר טייסים של העתיד במיומנות של קפטן יש לזכור.

מיקומים

  • Kijewo Królewskie

    Adriana Aviation Watorowo ‪19 86-253‬ Kijewo Królewskie, 86-253, Kijewo Królewskie

    תוכניות

      המוסד מציע גם:

      שאלות