Keystone logo
יפן

האוניברסיטאות הטובות ביותר עבור לִשְׁלוֹט תוכניות ב יפן 2024

מספר מוסדות: 169
    • Ghent, בלגיה
    • Alcoi, ספרד
    • + 2 יותר

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Kyoto, יפן

    Kyoto University Of Advanced Science (KUAS) יכולה להסתכל אחורה על היסטוריה של 50 שנה כמוסד חינוכי פרטי מוסמך בלב האקדמי של יפן. כדי לעשות את הצעד הבא והאתגר בקנה מידה עולמי, KUAS הזמינה מנכ"ל מהשורה הראשונה של חברה מצליחה גלובלית מבוססת קיוטו כיו"ר, במטרה להציע את המשאבים האקדמיים שלה בזירה הבינלאומית. הקמת תוכנית הנדסה חדשנית נלמדת אנגלית היא דוגמה מרכזית אחת למאמצים אלה, שכן KUAS ממשיכה לחזק את מחויבותה להיות בפסגת החינוך המודרני.

    • Rio de Janeiro, ברזיל
    • Bailrigg, הממלכה המאוחדת
    • + 3 יותר

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Yamagata, יפן

    החל עם פתיחתו של בית הספר לנורמליות במחוז ימאגאטה בשנת 1878, החלו חמישה מוסדות חינוך (תיכון יאמאגאטה, בית ספר רגיל של יאמאגאטה, בית ספר רגיל לנוער יאמאגאטה, מכללה טכנית יונזאווה, מחוז ימאגאטה) בשנת 1949. אוניברסיטה לאומית. בשנת 2019, ירשנו את ההיסטוריה והמסורת של חגיגת 70 שנה להקמתנו, ואנו שולחים משאבי אנוש מצוינים רבים לחברה.

    • Tottori, יפן

    סימן הסמל של האוניברסיטה מייצג את האות הראשונית "T" של Tottori University , המעוצבת בצורה של ציפור שעפה דינמית. הקווים הזורמים הכוללים את הסימן מבטאים את הדינמיות שבה האוניברסיטה מסתגלת גמישות לעידן החדש כאוניברסיטה ייחודית ומושכת עם זהות מובחנת. שני האגפים המצטלבים במרכז מסמלים אפשרות אינסופית (∞) ואת מיזוג הידע והפרקטיקה, עקרונות היסוד של האוניברסיטה, ומייצגים את הצמיחה המתמשכת של האוניברסיטה. שלושת העיגולים המורכבים משני אגפים וזנב מייצגים את מטרות* חינוך ומחקר האוניברסיטה, בעוד שצבעי התמונה של כחול וירוק מייצגים את השמים והים או את כדור הארץ והחיים, שהם סמלים של כדור הארץ, מה שמרמז שהאוניברסיטה מתפתחת ברחבי העולם תוך טיפוח על ידי טבע עשיר. 1) פיתוח משאבי אנוש משכילים שיכולים למלא תפקידי מפתח בחברה 2) קידום מחקר חדשני לפתרון סוגיות עולמיות, אנושיות וחברתיות 3) תרומה לתעשיות ולתרבות של הקהילה המקומית.

    • Taito City, יפן

    טוקיו גיידאי היא אוניברסיטת אומנויות ייחודית בינלאומית המציעה תוכניות לא רק באמנות ומוזיקה, אלא גם בקולנוע ובמדיה חדשה, וניהול אמנות כחלק מלימודי אמנות גלובליים. כ"מעיין יצירתיות שיכול לשנות את העולם ", האוניברסיטה, לצד צוות הפקולטה ומנהליה, תמשיך במאמצים לטפח את הדור הבא של אמנים מצטיינים, לקדם את כוחה של האמנות והתרבות היפנית ולתרום למען פיתוח גלובלי של אמנות באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם ארגונים רלוונטיים, כולל משרד החינוך, התרבות, הספורט, המדע והטכנולוגיה היפנית והסוכנות לענייני תרבות, ובכך מאפשרים לאוניברסיטה למקסם את יכולותיה וערכיה.

    • Nisshin, יפן

    בחברה הדו קיומית של גלובליזציה בימינו בין שפות ותרבויות מרובות, חשיבות מיוחסת לא רק לאנגלית כשפה העולמית אלא גם לשפות אחרות. בדיוק כמו שפות, גם עמדת קבלת תרבויות רבות נתפסת כחיונית. לאור רקע חברתי זה, בית הספר ללימודי חוץ נוקט בגישה אקדמית לחקר שפות ותרבויות עולם. התלמידים עוסקים בלמידה אקדמית בנוגע לשפות, לספרות, לתרבויות, לחברות ולמאפיינים אחרים של התחום הלשוני שהם עוסקים בו, ולהעמיק עמוק בדרכי החשיבה וההתנהגויות של אנשים בעלי רקע תרבותי שונה. בנוסף לשפתם העיקרית, הם גם לומדים מספר שפות בכדי לקבל נקודת מבט רב פנים ולהפוך למשאבי אנוש גלובליים עם מיומנות שפה מצוינת ומיומנויות בינאישיות.

    • Kobe, יפן

    לה קורדון בלו סייע לסטודנטים נלהבים לעקוב אחר חלומותיהם הקולינריים במהלך 125 השנים האחרונות. סטודנטים מגיעים ללה קורדון בלו מכל תחומי החיים. הם מתחילים מתלהבים מאמנויות הקולינריה אך חסרי ניסיון לחלוטין; הם רחוקים בדרך בקריירה אחת ומוכנים לשלב הבא; הם אנשי מקצוע מבוססים המבקשים לשפר את עצמם. ללא קשר למטרתם הסופית - לנהל חברה למסעדה או קייטרינג, ניהול בתי מלון או קמעונאות, עיתונאות, ייעוץ, סטיילינג מזון - תלמידי לה קורדון בלו מגיעים לחינוך הקולינרי שיאפשר להם להצליח.

    • Shibuya City, יפן

    United Nations University (UNU) היא מרכז חשיבה עולמי וארגון הוראה לתואר שני שבסיסה ביפן. משימתה של אוניברסיטת האו"ם היא לתרום, באמצעות מחקר וחינוך שיתופי, למאמצים לפתור את הבעיות הגלובליות הדחופות של הישרדות, התפתחות ורווחה אנושית שהדאגה של האו"ם, עמיה ומדינות החברות. בעת ביצוע משימה זו, אוניברסיטת האו"ם עובדת עם אוניברסיטאות ומכוני מחקר מובילים במדינות החברות באו"ם, ומתפקדת כגשר בין הקהילה האקדמית הבינלאומית למערכת האו"ם.

    • Chiyoda, יפן

    ההתפשטות ברחבי העולם של ההדבקה בנגיף הקורונה החדש גורמת לשינויים באופן החינוך האוניברסיטאי. בפרט, ההגבלה של חילופי חו"ל אמיתיים הייתה כאב עבור Sophia University , המקדמת גלובליזציה, אך הענקנו תמיכה לא רק לסטודנטים בינלאומיים ביפן, אלא גם לחו"ל, שבסיסה בבסיסינו בחו"ל. בפרט, מרכז ה- ASEAN Hub בבנגקוק, שהקים חברה עסקית במטרה לשקם את הפונקציות החינוכיות משנה לשנה, פועל להמשך עסקיו על ידי הצגת שיעורים מקוונים מלאים. השינוי הגדול ביותר שנגרם מאסון הקורונה הוא ההתקדמות המהירה של גישה מקוונת באוניברסיטאות ברחבי העולם. כתוצאה מכך, אנו יכולים לצפות לחילופי מחקר חסרי תקדים, כגון מזמינים מרחוק לפרופסורים העוסקים במחקר חדשני באוניברסיטאות בחו"ל. האוניברסיטה שלנו פועלת גם כדי לבסס אפשרות כמערכת.

    • Toshima City, יפן

    Rikkyo University הממוקמת בטוקיו והוקמה בשנת 1874 החלה בבית הספר סנט פול. הוא הוקם על ידי מיסיונר הכנסייה האפיסקופלית הבישוף צ'אנינג מור וויליאמס כבית ספר פרטי שלימד לימודי תנ"ך נוצריים ואנגלית. באותה תקופה מיהרה יפן להדביק את האומות המתקדמות במערב, ולתחום החינוך הייתה גם נטייה תועלתנית חזקה. ידע וטכנולוגיה נתפשו לעתים קרובות ככלי לשגשוג חומרי וקידום עצמי. ריקיו יצאה נגד מגמת הגיל, דוגמנית אחרי המכללות המסורתיות לאמנויות ליברליות במערב, שהמשיכו להתפתח עד היום.

    • Chiyoda, יפן

    Nihon University , שחוגגת 120 שנה להיווסדה, מקורו בבית הספר למשפטים ניהון, שהוקם בשנת 1889. מאז הקמתה, האוניברסיטה שמרה על חוד החנית בחזית החינוך והמחקר באוניברסיטה עם נקודת מבט עולמית ורוח יוזמת. כאוניברסיטה אטרקטיבית עם מגוון רחב של תחומי לימוד, Nihon University הייתה מעורבת לא רק בחינוך ובמחקר, אלא גם בבריאות, בחינוך לכל החיים ועוד בפעילויות רבות אחרות התורמות להתפתחות החברה.

    • Chiba, יפן

    הרוח המייסדת של Keiai University , "פילגרית קייטן" (אוהבת את מי שמכבד את השמים), היא מילה שסאיגו טאקאמורי (נאנשו), דמות מובילה בשיקום מייג'י, הייתה בעבר הכתובת. "גן עדן" מייצג את הסיבה השולטת בטבע, ו"אנושי "מתייחס לכל בני האנוש, כולל האני, ובמקביל לחיים ולחברה שבנו אנשים. ההתרשמות מהאמונה של "כיבוד ההיגיון ואהבת אנשים ופעילותם", מייסד מסאיוקי נגטורו, הפך את זה לרוח הבסיסית של בית הספר וכינה אותו "כבוד" כדי להעביר את השאיפה הזו. גם שם Keiai University נגזר מכך. המילה "Keiten Aijin" (פולחן גן עדן, אהבת שכונתך) מופיעה בתורתו של טאקאמורי סייגו, מנהיג שיקום מייג'י. בביטוי זה, "עשר" פירושה סיבה לשלוט בטבע וביקום. כל בני האדם. הוא מתייחס גם לסגידה לשמיים שלך, לאהוב את שכונתך. מסאג'י נגטורו התרשם עמוקות מהרוח הזו של כיבוד ההיגיון ואהבת אחיך. כתוצאה מכך, הוא אימץ את הרעיון הזה כעיקרון המרכזי שלו וכינה את האוניברסיטה שלנו בשם "Keiai" על מנת להעביר אותו לדורות הבאים.

    • Kyoto, יפן

    מכללת נשים לדושישה לאמנויות ליברליות הוקמה בקיוטו בשנת 1876 על ידי ג'וזף הארדי נסימה, מייסד דושישה; אשתו, יאה נסימה; אליס ג'יי סטרקווטר, מיסיונרית אמריקאית; ואחרים. המכללה מוקדשת לעקרונות הליבה של הנצרות, הבינלאומיות והאומנויות הליברליות, ויש לה היסטוריה של חדשנות מתמדת. הוא גדל לכלול אחת עשר מחלקות בשש פקולטות וארבעה בתי ספר לתארים מתקדמים בשני קמפוסים בקיוטאנבה ובאימאדגאווה. סך ההרשמות עומד כיום על כ -6,500 סטודנטים.

    • Niigata, יפן

    אנו מתקרבים לסוף הרבע הראשון של המאה ה -21. במהלך תקופה זו המשיכו להתרחש סכסוכים ואסונות טבע שמסמלים פיגועי הטרור בארצות הברית בשנת 2001 ורעידת האדמה במזרח הגדולה ביפן בשנת 2011. כעת אנו מתמודדים עם האתגרים העצומים של מגיפת COVID-19, שגרמה לסערת החברה שלנו. מצד שני, ישנן ציפיות גדולות להתקדמות מהירה של המדע והטכנולוגיה ככוח מניע לפיתוח חברה בת קיימא. בהתאם, במהלך הרפורמה החברתית, נדרשה סקירה מרכזית של ייעוד האוניברסיטאות. Niigata University שואפת להיות נחוצה ולהמשיך לזרוח עוד יותר בחברה הסוערת של המאה ה -21. לשם כך, תמיד נחשוב על מה אנו יכולים לעשות כאוניברסיטה לאומית ביפן, לפעול ולתרום לטיפוח אנשים מהדור הבא ולפיתוח המדע, כמו גם לחברה המבוססת על תחזיות העתיד. חזון זה של Niigata University 2030 חוזר ליסודות Niigata University ומראה לבעלי עניין שונים מה צריך להיות Niigata University בחזון זה אנו רואים את שנת 2030 כעתיד המיידי, שכן היא המועד האחרון לקידום התכנים (יעדים לפיתוח בר קיימא). בהגדרת "הפיכתם לסוג של חדשנות חיים עתידית" כמשימה Niigata University צריכה לבצע כלפי החברה של העתיד, נאסוף את הידע של Niigata University כאוניברסיטה מקיפה על מנת להעשיר את הפעילות האנושית על פני כדור הארץ. על בסיס השקפה זו גיבשנו חזיונות של מה Niigata University צריכה להיות בעתיד של 2030 ונקבע את הדרך לעבר חזונות אלה כיעד שלנו.