אדונים מקצועיים בפיתוח משחקים
Abertay University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
שפות
בקש מידע
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מאסטרס המקצועי בפיתוח משחקים
למה לבחור בקורס זה?
- לפתח את כישורי פיתוח ליבה דרך עבודה בפרויקט מיושם, נתמך על ידי מתרגלי תעשייה מנוסים
- לשפר את הכישורים בתקשורת ושיתוף פעולה בין-תחומיות באמצעות עבודת צוות עם תלמידים ואנשי מקצוע מתחומים אחרים של פיתוח משחקים
- החל פיתוח טכנולוגיות ושיטות עבודה לפרויקטים משלך, ולהדגים את העבודה שלך לדמויות מובילות בתעשייה
- לטפח קשרים עם מפתחי עמיתים, אנשי מקצוע בענף וחברות באמצעות המיומנות המוכחת שלך ביצירה של משחקים, וחניכה תעשייתית ומחקר שפורסם.
המרכז הסקוטי למצוינות בחינוך משחקי מחשב באוניברסיטת Abertay מציע חוויה ייחודית לתואר שני, שתוכננה במיוחד בדיון עם שותפי תעשיית המשחקים, וזוהה על ידי מנכ"ל מוביל אחד כ, "כמובן משחקי התעשייה כבר מחכה!". כסטודנטים לתארים מתקדמים, אנשים מאוד מוכשרים לעבוד בתוך צוותי פיתוח משחקים לייצור של פתרונות חדשניים במשחקי מחשב. בשיתוף פעולה הדוק עם צוות של עובדים במשרה מלאה ש- ניסיון רב בשני המשחקים והתעשייה בהוראה אקדמית, ותחת הדרכתו וההדרכה של נציגי תעשיית משחקי מחשב, תוכל לפתח מיומנויות מקצועיות וידע רלוונטיים לתפקידי פיתוח זוהו בתוך התעשייה. במהלך הלימודים שלך, אתה יהיה סופו של דבר צפוי להפגין מצוינות יישומים באזור המומחה שלך, כמו גם מקצועיות, גמישות, היכולת להתאים במצבי עבודה צוות, ויצירתיות וחדשנות לפיתוח מוצר. מה אתה לומד
המטרה של MProf במשחקי פיתוח היא להפוך את הבוגרים למפתחים מקצועיים על ידי הצבת אותם לצוותים פיתוח, עם מטרות פרויקט רלוונטית בתעשייה ותוצרים. צוותי נהנים מרמה גבוהה של עצמאות באיך הם עומדים בתחתוני עיצוב המשחק ומתקרבים לתהליך הפיתוח. פיקוח, הדרכה ותמיכת מבט אקדמי להדגיש את ההשלכות של ההחלטות והתהליכים שלהם, ומאפשרים לתלמידים לחוות התפתחות ואבולוציה אורגניות והגיונית של שיטות עבודה מומלצות. בנוסף, לתלמידים לפתח את המודעות שלהם בתחומי חדשנות ומחקר פוטנציאליים, ומעודדים לפרסם את העבודה שלהם. מרכיבי הליבה שנותרו בקורס מבקשים להפריד את המיתוסים מהמציאות של עבודה בתעשיית המשחקים, ולהרחיב את המודעות של תלמידים משיקולי עיצוב לגבי החשיבות וההשפעה של סיפור ומשחק תאוריות השוואתיות. באופן ייחודי, תלמידים לבחור מודולים אופציונליים בכל האוניברסיטה, ומאפשרים המשך פיתוח של מיומנויות הליבה שלהם במידת צורך, אך באופן יותר ספציפי המאפשרים לאדם יותר ומותאמים ניסיון למידה באמצעות מחקר נוסף של תחומי עניין אישי כגון עסקים, שיווק, פסיכולוגיה ותפיסה. שטחים פתוחים, גמישים עבודה
פיתחנו קונספט ייחודי של סביבת למידה וחממה יצירתית, הכולל דרכים הוראה המתמקדות בבניית מיומנויות כלליות לצד ידע הנושא ספציפי לתמיכה במטרות הקריירה ואת החיים שלך. זה נועד כדי לתת לך היתרון בכלכלת הידע העולמי כאשר אתה בוגר. סביבת הרווח לבן זה היא רכזת משגשגת של פעילות, ערבוב הכישרונות של סטודנטים לתואר ראשון, דוקטורנטים, מרצים, אנשי עסקים, אמנים ושדרנים, המקיף את התלמידים שלנו עם הזמזום של סביבת עבודה אמיתית, ומאפשרת להם לחלוק את הידע בעולם האמיתי וניסיון . איך אתה לומד ונבחן
שיטות הערכה בכל מודולי הליבה מתמקדות בהערכה מעצבת (קבועה) באמצעות מפגשים קבועים ומפגשי דיון, ולא בחינות. זה הוא לאפשר לתלמידים לשפר בביטחון, מיומנויות תקשורת ומיומנויות משמעת ליבה כפי שהם התקדמות, ומאפשר להם לנסות שיטות עבודה חדשות וגישות וכאשר הם עשויים להידרש. מושם דגש על השתתפות אפקטיבית כשחקן נבחר ובאיתור נכון ותעדוף דרישות המפתח של פרויקט ואתגרים. מסלולי כניסה
מועמדים חייבים להיות מינימום של מעמד העליון השני (2: 1) תואר בהצטיינות שמדגים את מומחיות באחד התחומים הבאים: מחשב משחקי טכנולוגיה, מדעי מחשב, מחשב משחקי עיצוב, הפקת משחקים, מחשב אנימציה, 3D דוגמנות, אודיו ייצור. בחו"ל / איחוד אירופי
כל המועמדים נדרשים לספק הוכחה מוסמכת של יכולת בשפה אנגלית.