Keystone logo

51 תואר שני במדעים MSc תוכניות ב פיתוח בר-קיימא 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במדעים MSc
  • לימודים קיימות
  • לימודי כלכלה בת-קיימא
  • פיתוח בר-קיימא
תחומי לימוד
  • לימודים קיימות (51)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במדעים MSc תוכניות ב פיתוח בר-קיימא

    ברגע שהתלמידים להשלים תואר ראשון, או תואר ראשון דומה, ייתכן שיש להם את ההזדמנות כדי להמשיך לתואר שני בתחום הנבחר שלהם. התואר השני מעניק לתלמידים את ההזדמנות לפתח את הכישורים ואת הידע שלהם באופן ממוקד יותר מאשר לימודי התואר הראשון שלהם. תואר שני במדעים, או תואר שני, יכול להיות שימושי במיוחד בתחום של פיתוח בר קיימא.

    מהו תואר שני בפיתוח בר קיימא? תכנית זו בדרך כלל מכסה נושאים הקשורים למשאבי סביבה וטבעיים, שיפור קיימות ברמות מקומיות והגלובליות, טכנולוגיה סביבתית, שימוש במשאבים טבעיים, מערכות היחסים בין מערכות, וכיצד מתקדם מתודולוגיות יכולה לשמש כדי לזהות ולפתור בעיות. בסופו של, צריכים להיות מוכנים לבוגרים להשתמש במחקר ושיטות מודרניים לשיפור פיתוח בר קיימא.

    כמו בתחומים אחרים, לתארים מתקדמים, כגון תואר שני בפיתוח בר קיימא, הוא שימושי כאשר בוגרים לחפש הזדמנויות תעסוקה. התואר המתקדם נותן בוגרים קצה כאשר הם מתחרים על מקומות עבודה מועדפות ולעתים קרובות עומד בדרישותיהם לסולמות שכר גבוהים יותר. היתרונות החינוכיים של התואר שני מגיעים לעתים קרובות עם היכולת לנהל מחקר, ליישם את כישורי חשיבה ביקורתיות, ולפתח שאלות שיובילו לתשובות ברורות.

    עלות השתתפות בתכנית לתואר שני יכולה להשתנות במידה רבה מבית ספר אחד למשנהו, במיוחד כאשר בתי הספר פרושים על פני קווי מדינה. כדי לקבוע איזו תכנית הוא הטוב ביותר, סטודנטים פוטנציאליים צריכים לבדוק את האופציות שלהם ביסודיות.

    בוגרים יהיו הכלים שהם צריכים לתרום למעבר מתעורר מדלקים מאובנים למשאבי אנרגיה מתחדשים ובר קיימא.הם יכולים לצפות למצוא עבודה עם גופים ממשלתיים, חברות ייעוץ, חברות אנרגיה, וארגונים ציבוריים ופרטיים. הם יכולים להגיש בקשה לעבודות כגון מהנדס מפעל או מנהל פרויקט. בוגרים שבוחרים להמשיך את לימודיהם על מנת להפוך לחוקרים עם השפעה ישירה על פיתוח משאבים ברי קיימא.

    על מנת להגיש בקשה לקבלה לתואר שני בתכנית לפיתוח ברת קיימא, סטודנטים פוטנציאליים צריכים לבדוק את תכנית רישום. חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.