Keystone logo

125 תואר שני במדעים MSc תוכניות ב ניהול שרשרת אספקה 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במדעים MSc
  • תחבורה ולוגיסטיקה
  • ניהול שרשרת אספקה
תחומי לימוד
  • תחבורה ולוגיסטיקה (125)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במדעים MSc תוכניות ב ניהול שרשרת אספקה

    התואר שני במדע הוא הצעד הראשון בחינוך לתארים מתקדמים לסטודנטים המעוניינים בתחומים הקשורים למדע, הנדסה, ורפואה. מעלות אלה הן בדרך כלל מאוד ממוקדות, ולכן הם אידיאליים עבור סטודנטים שכבר החלו במסלול הקריירה שלהם ורוצים להיפתח יותר אפשרויות קידום.

    תואר שני בניהול שרשרת אספקה ​​מציג לתלמידים את כל ההיבטים של הובלת סחורות ומוצרים בתוך עסק. שרשרת האספקה ​​מכסה כל דבר, החל מהצריכה של חומרי גלם המשמשים לייצור מוצרים, לאספקה ​​של מוצרים מוגמרים ללקוחות. תלמידים לומדים על ניהול שרשרת אספקה ​​ללמוד הלוגיסטיקה של אלמנטים מקושרים הרבים המרכיבים את שרשרת האספקה. הם לומדים איך לבחור חומרים, אינטראקציה עם לקוחות, ולאזן היצע וביקוש בארגון.

    קבלת תואר שני בניהול שרשרת אספקה ​​מכינה את התלמידים לעבודה במגוון רחב של עסקים שונים. כל חברה העוסקת במוצרי חומר צריך עובדים כדי לסייע לארגן את שרשרת האספקה ​​שלה. זהו יתרון לבוגר, כי הם יהיו הזדמנויות רבות לעבודה לאחר סיום לימודים.

    העלות של ניהול שרשרת אספקת תואר שני במשתנית בין מוסדות המציעים תואר. רוב התארים לקחת בין השנה וחצי ושלוש שנים כדי להרוויח, ולכן שכר הלימוד צריך להיות מחושב בהתאם.

    ניהול שרשרת אספקת תואר שני במכין את התלמידים לעבודה במגוון רחב של תעשיות שונות בספור עסקים, קטנים וגדולים כאחד. הם יכולים לבחור לעבוד בניהול חלק קטן של שרשרת האספקה, או את כל השרשרת מהתחלה ועד הסוף, בהתאם לגודלה של החברה שהם עובדים איתם.

    פונה לקבלת תואר שני בניהול שרשרת אספקה ​​יש מספר היתרונות. זה מאפשר לתלמידים ללמוד היכן ומתי שהם רוצים, ולכן הוא אידיאלי להתקנה ללוח זמנים עמוס של, או לאלה באזורים מרוחקים שאין להם גישה קלה למתקני בית ספר. חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.